-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Аспіратор хірургічний, наркозний аппарат, монітор пацієнта, електрохіругічний аппарат, дим відсмоктувач, світильник безтіньовий з системою відеофіксації)
33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Аспіратор хірургічний, наркозний аппарат, монітор пацієнта, електрохіругічний аппарат, дим відсмоктувач, світильник безтіньовий з системою відеофіксації) - 6 найменувань *В електронних документах на веб - порталі Уповноваженого органу, кількість зазначена в одиниці виміру - «одиниця», оскільки відсутня одиниця виміру - «найменування»
Завершена
3 626 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 133.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 133.50 UAH
Період оскарження:
10.05.2017 13:03 - 21.05.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога розбити на лоти
Номер:
bb552771d18a46fa85ed96802f6ef458
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-10-000885-b.c1
Назва:
Вимога розбити на лоти
Вимога:
В обговоренні на прохання - Розбити предмет закупівлі на лоти, Замовником було надано відповідь: "Для нас зручніше не розділяти за лотами". Нагадуємо, що Ви державні службовці і повинні діяти не в своїх інтересах, а в інтересах закладу, який Ви представляєте. Розбиття на лоти залучить більше коло учасників, а значить дасть можливість державній установі придбати товар кращої якості та за менші кошти. Залишивши нашу вимогу без задоволення, на нашу думку, Ви порушите ст. 3 п.1 Закону України Про здійснення державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ви не даєте можливості приймати участь Виробникам окремих товарів, а значить закупите товар не за ціною виробника, а за ціною посередника!
Ви ведете до відомого сценарію, коли участь приймають лише дві фірми, які пропонують однаковий товар з невеликою різницею в ціні.
Такі "відкриті" торги приводять до зловживань як з боку учасника, так і з боку посадових осіб замовника.
В зв'язку з чим вимагаємо розбити предмет закупівлі на окремі лоти!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2017 16:26
Вирішення:
Відповідно до п.18 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
На підставі Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 ( із змінами), під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника.
Абз. 4 п.1 розділу ІІ зазначеного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Розподіл предмету закупівлі на лоти не є обов’язковим.
Вся заявлена номенклатура товару повинна працювати у комплексі та взаємодіяти під час оперативного втручання, тому розглядається як – Устаткування для операційних блоків за код 33160000-9 без розподілу за лотами.
Статус вимоги:
Відхилено