• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проєктно-кошторисної документації з реконструкції ПЛ-0,4 кВ від електроенергетичних об’єктів в районах електричних мереж (РЕМ) ПрАТ «Рівнеобленерго»

Інвестиційна програма 2021, Розділ 1 «Будівництво, модернізація та реконструкція електричних мереж та обладнання», п.1.4. «Виготовлення проєктно-кошторисної документації», п.п.1.4.5 та 1.4.6.

Торги відмінено

230 880.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 155.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2021 15:12 - 10.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

строки виконання

Номер: 5ddf7d0a1a1e45b4bbef2e7881da0916
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-008862-c.c1
Назва: строки виконання
Вимога:
- В договорі підряду в п.2.2 та п.11.1., та п.4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказані не реальні терміни виконання проектно-кошторисних робіт – до 01.04.2021 р. Оскільки проведення спрощеної закупівлі відбудеться 15.03.2021 р. і відповідно до п. 11. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону та відповідно до п.15 ст.14 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення… то відповідно до 01.04.2021 за певних умов не реально навіть укласти договір підряду. Визначення терміну виконання робіт до 01.04.2021 р. свідчить про наявність КОРУПЦІЙНОЇ схеми для забезпечення перемоги певного вже визначеного учасника. Вимагаю встановити реальні терміни виконання проектно-кошторисних робіт, наприклад - не менше ніж до 01.05.2021 р. - Не зрозумілим, та таким, що протирічить ст.31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» є вимога в п.7.1.10 проекту договору підряду та п.2.4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «… надати Замовнику експертні звіти кошторисної частини проєкту за умови якщо загальна кошторисна вартість об’єкта буде перевищувати 2 млн. грн. без ПДВ…» . Вимагаю дані вимоги привести у відповідність до ст. 31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», або надати посилання на законодавчі акти. - Протиправною є вимога в Додатку №6 (цінова пропозиція) вказати вартість проведення авторського нагляду за будівництвом, оскільки вартість робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації відповідно до п.1.1 Договору підряду та цінова пропозиція відповідно до п.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначається відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 а саме: Форма № 1-П (додаток В); Форма № 2-П (додаток Г); Форма № 3- П (додаток Д). ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 – не визначає вартості проведення авторського нагляду за будівництвом . Вартість проведення авторського нагляду за будівництвом визначається ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» при визначенні вартості будівництва об’єктів. Вимагаю видалити із Додатку №6 (цінова пропозиція) вимогу про визначення вартості проведення авторського нагляду за будівництвом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівлю буде відмінено на підставі п. 2 ч. 17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Статус вимоги: Не задоволено