-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля кам’яне), код за ДК 021:2015 09110000-3
джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Торги відмінено
1 070 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 350.00 UAH
Період оскарження:
03.03.2021 14:52 - 19.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
d32ccea09d5c47de8db54a99f807c7ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-008323-c.a14
Назва:
скарга
Скарга:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації (невиконання Рішення АМКУ)
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.docx 16.04.2021 15:55
- скарга_невиконання рішення АМКУ.docx 16.04.2021 15:55
- скарга_невиконання рішення АМКУ.pdf 16.04.2021 15:55
- рішення від 01.04.2021 № 6703.pdf 16.04.2021 15:55
- скарга Газенерготрейд.pdf 16.04.2021 15:55
- ЖУК Р.Є._охорона_пожежна_цив. захист.pdf 16.04.2021 15:55
- Нова редакція тедерно документації вугілля 2 2.docx 16.04.2021 15:55
- Рішення від 20.04.2021 № 8441 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 21.04.2021 13:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2021 № 9437.pdf 29.04.2021 17:32
- Рішення від 28.04.2021 № 9437.pdf 05.05.2021 19:35
- Пояснення на АМКУ 6.docx 26.04.2021 18:43
- Пояснення на АМКУ 6.pdf 26.04.2021 18:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2021 16:34
Дата розгляду скарги:
28.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2021 13:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2021 19:36
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2021 22:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано до тендрної документації внесено зміни
Скарга
Відхилено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
4ca76a05314046788d20914ebe2a38da
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-008323-c.a13
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Відповідно до оголошення №UA-2021-03-03-008323-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 03 березня 2021 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-03-008323-c) Замовником – ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОБОЛОНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю твердого палива (вугілля кам’яного).
«06» квітня 2021 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено нову редакцію тендерної документації з урахуванням таких змін.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15 квітня 2021 року о 01:00 год.
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, зокрема зміни, які були внесені Замовником, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного.
1) Відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено такі вимоги до складського приміщення «…Складське приміщення та/або спеціальний майданчик повинен бути розташований в радіусі не більше 100 км від с. Оболонь, Семенівського району, Полтавської області для забезпечення права Замовника здійснення контролю якості товару, що буде постачатися..»
Відповідно до ст. 3 Закону закупівля грунтується на принципах: 1) добросовісної конкуренції серед учасників; 2) максимальної економії, ефективності та пропорційності; 3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога щодо наявності в Учасника складського приміщення та / або спеціального майданчику в радіусі не більше 100 км від с. Оболонь, Семенівського району, Полтавської області є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників, які мають складські приміщення в радіусі більше, ніж 100 км, взяти участь в процедурі закупівлі.
ПП «ЛІДЕР АКТИВ» (надалі також – Учасник), володіючи необхідним обладнанням та матеріально-технічною базою, має можливість здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості та у визначені строки.
Учасник орендує площадку складу площею 300 кв.м. за адресою: Донецька обл., м. Селидове, пгт. Цукурине, вул .Шахтна, 40, що є більше ніж в радіусі 100 км від с. Оболонь, Семенівського району, Полтавської області, проте це не перешкоджає можливості здійснити поставку твердого палива (кам’яного вугілля) Замовнику за місцем поставки, визначеним у тендерній документації.
Для здійснення діяльності із постачання твердого палива (кам’яного вугілля) не є обов’язковим мати складське приміщення поблизу адреси Замовника.
Закон, зокрема норми статті 16, 17, не передбачають обмеження щодо наявності матеріально-технічної бази відносно відстані до адреси Замовника, а отже вимога Замовника є незаконною та дискримінаційною.
У зв’язку з наведеним, зазначена вимога Замовника дискримінує ПП «ЛІДЕР АКТИВ» як учасника, оскільки Підприємство не може прийняти участь в закупівлі, через відсутність складського приміщення та / або спеціального майданчику в радіусі не більше 100 км від с. Оболонь, Семенівського району, Полтавської області
Тому замовник повинен внести зміни та виключити з тендерної документації такі вимоги.
Аналогічною є практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, № 4524-р/пк-пз від 10.03.2020 року (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-11-003065-b) відповідно до якого було задоволено скаргу та зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації та виключити аналогічні вимоги.
2) Відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати: «…посвідчення та протокол про проходження навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку (не менше ніж на двох осіб, які являються працівниками Учасника)…»
Вимога щодо надання Учасником посвідчення та протоколу про проходження навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку (не менше ніж на двох осіб) є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників, які або взагалі не мають працівників із зазначеним посвідченням, або мають лише одного.
ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не може виконати дану вимогу тендерної документації з огляду на те, що у ПП «ЛІДЕР АКТИВ» наявний один працівник, який має посвідчення та протокол про проходження навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку - Костаков Костянтин Сергійович.
Для здійснення ПП «ЛІДЕР АКТИВ» діяльності з постачання твердого палива (кам’яного вугілля) та виконання вимог чинного законодавства з питань охорони праці, зважаючи на кількість працівників Учасника, цього достатньо.
Закон та інші нормативно-правові акти жодним чином не зобов’язують Учасника мати у штаті двох працівників, які пройшли відповідне навчання.
Замовник також не обгрунтовує необхідність наявності в Учасника саме двох працівників, які пройшли навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку та мають відповідне посвідчення. Більше того, Замовник ставить в нерівне становище потенційних учасників процедури закупівлі, надаючи перевагу тим, які з певних причин мають саме двох таких працівників, та унеможливлює участь в торгах для учасників (в тому числі і ПП «ЛІДЕР АКТИВ»), які мають у штаті одного такого працівника.
У зв’язку з наведеним, така вимога Замовника дискримінує ПП «ЛІДЕР АКТИВ» як учасника, оскільки ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не може виконати дану вимогу тендерної документації та взяти участь в закупівлі.
Така вимога порушує усі принципи здійснення публічних закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому Замовник повинен внести зміни та виключити з тендерної документації такі вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог.PDF 10.04.2021 16:20
- Рішення від 14.04.2021 № 7871 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 14.04.2021 19:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2021 № 8775.pdf 23.04.2021 17:36
- Рішення від 22.04.2021 № 8775.pdf 27.04.2021 20:54
- Пояснення скарга 5.pdf 19.04.2021 13:37
- 5пояснення.docx 19.04.2021 13:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2021 16:21
Дата розгляду скарги:
22.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2021 19:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.04.2021 20:54
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
c4f2f73ad9944c098f3d48605b21470f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-008323-c.c12
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.03.2021 12:38
- 2. Скарга на ВО Оболонської ср - 2.doc 19.03.2021 12:38
- Декларація МТБ.pdf 19.03.2021 12:38
- рішення від 23.03.2021 № 5733 + запит Скаржнику + лист Замовнику.pdf 24.03.2021 17:52
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 №4815.pdf 31.03.2021 17:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2021 № 7769.pdf 14.04.2021 15:52
- рішення від 13.04.2021 № 7769.pdf 16.04.2021 17:13
- Пояснення 2.doc 29.03.2021 17:59
- Пояснення 2.pdf 29.03.2021 17:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2021 13:48
Дата розгляду скарги:
30.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2021 17:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.04.2021 17:13
Дата виконання рішення Замовником:
28.04.2021 22:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано, до тендерної документації внесено зміни
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
2f296a4857bc4f97a2b6fdaefe7aa588
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-008323-c.c11
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА
на незаконні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Зміни.docx 19.03.2021 12:07
- скарга.docx 19.03.2021 12:07
- скарга Газенерготрейд.pdf 19.03.2021 12:07
- дог.оренда складу.pdf 19.03.2021 12:07
- ЖУК Р.Є._охорона_пожежна_цив. захист.pdf 19.03.2021 12:08
- скарга.docx 29.03.2021 12:14
- скарга Газенерготрейд.pdf 29.03.2021 12:14
- дог.оренда складу.pdf 29.03.2021 12:14
- ЖУК Р.Є._охорона_пожежна_цив. захист.pdf 29.03.2021 12:14
- рішення від 23.03.2021 № 5698 + лист Замонику + лист Скаржнику.pdf 24.03.2021 16:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2021 № 6703.pdf 02.04.2021 16:45
- рішення від 01.04.2021 № 6703.pdf 06.04.2021 19:42
- Пояснення 1.doc 29.03.2021 17:58
- Пояснення 1.pdf 29.03.2021 17:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2021 13:19
Дата розгляду скарги:
01.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2021 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.04.2021 19:42
Дата виконання рішення Замовником:
13.04.2021 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Настанови АМКУ виконано, до тендерної документації внесено Зміни
Скарга
Виконана замовником
Щодо дискриминаційних умов
Номер:
98420a18e27c49c9bf5e26bdbe70c85f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-008323-c.b2
Назва:
Щодо дискриминаційних умов
Скарга:
у доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- лист впт для оболонь.pdf 12.03.2021 16:25
- 5. договір з виробником.pdf 12.03.2021 16:25
- ДГКОМ 25-100.pdf 12.03.2021 16:25
- Дозвіл Держпраці.pdf 12.03.2021 16:25
- СКАРГА.pdf 12.03.2021 16:25
- Скарга_Топоблпаливо_UA_2021_03_03_008323_c.docx 12.03.2021 16:25
- рішення від 16.03.2021 № 5100 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf 17.03.2021 14:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2021 № 6068.pdf 26.03.2021 17:01
- рішення від 25.03.2021 № 6068.pdf 30.03.2021 20:48
- Пояснення №2 doc.pdf 22.03.2021 16:02
- Пояснення №2 doc.doc 22.03.2021 16:02
- Розгляд рішення 6068.pdf 06.04.2021 11:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2021 18:00
Дата розгляду скарги:
25.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2021 14:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.03.2021 20:48
Дата виконання рішення Замовником:
06.04.2021 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Настанови АМКУ виконано до тендерної документації внесено зміни
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
d249a40939af4826acdcd25e74c75493
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-03-008323-c.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 12.03.2021 12:19
- 1. Скарга на ВО Оболонської ср.doc 12.03.2021 12:19
- Рішення від 26.01.2021 _ 1317.pdf 12.03.2021 12:19
- Договір - ФОП.pdf 12.03.2021 12:19
- Рішення від 19.10.2020 _ 19493.pdf 12.03.2021 12:19
- рішення від 25.09.2020 _18076.pdf 12.03.2021 12:19
- рішення від 16.03.2021 № 5119 + лист Замовнику + запит Скаржнику.pdf 17.03.2021 13:50
- інформація про перенесення розгляду скарги від 24.03.2021 №4372.pdf 25.03.2021 16:51
- інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 №4837.pdf 31.03.2021 13:22
- інформація про перенесення розгляду скарги від 05.04.2021 №5346.pdf 06.04.2021 18:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2021 №7475.pdf 12.04.2021 20:54
- рішення від 09.04.2021 №7475.pdf 14.04.2021 20:32
- Пояснення № 1. (1).doc 22.03.2021 15:32
- Пояснення № 1. (1).pdf 22.03.2021 15:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2021 14:03
Дата розгляду скарги:
24.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2021 13:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2021 20:32
Дата виконання рішення Замовником:
28.04.2021 23:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано, до тендерної документації внесено зміни