• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Сонячна в с. Зелена Балка Широківського району Дніпропетровської області

процедура закупівлі здійснюється з метою виконання робіт по проекту; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається; Мова, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.

Торги не відбулися

3 300 838.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2021 14:01 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Скарга на дискваліфікацію

Номер: 0a52b099c51140f79b566917ffeb5ad3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-004055-a.a3
Назва: Скарга на дискваліфікацію
Вимога:
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», в особі директора Шкальонок Світлани Олександрівни, відповідно порядку оскарження процедури закупівлі, яка регламентується ст. 18, 24 Закону України "Про публічні закупівлі", надає аргументовану відповідь на вимогу, яка була надана 26.03.2021 року з вимогою виправити на протязі 24 години, повідомляє наступне: Стосовно ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах та Переліку виявлених невідповідностей та винесеним на основі Протоколу від 29.03.2021 р. «про дискваліфікацію» ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», в особі директора Шкальонок Світлани Олександрівни, не згодна та вважає неправомірними та вбачає дискримінацію як учасника. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», виконала умови Тендерної документації «5.3.2. Договори, які вказані в Інформаційній довідці (не менше 2-х) з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3), в розділі наданих у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, надавши «не менше двох аналогічних договорів» та листів згоди у повному обсязі. Також підтвердження виконання даних договорів є у публічному та загальному доступі на «prozzoro» та «Держзакупівлях». Замовник, виносивши протокольне рішення щодо дискваліфікації, всебічно не розглянув та не перевірив інформацію, що є у вільному доступі. Також, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», вважає звертає Вашу увагу на норму ТД «У складі тендерної пропозиції надаються договори без додатків, виконуючи вимогу Замовника сам Замовник знайшов привід дискваліфікації. Аналогічними договорами у розумінні цієї тендерної документації вважаються договори на виконання робіт з реконструкції, поточного, капітального ремонту доріг та які містять інформацію про влаштування верхніх шарів асфальтобетонних покриттів асфальтоукладачем в загальному обсязі не менше 50000м2.», нами надано більше ніж два аналогічних договорів з метою підтверджен6ня даної дискримінаційної вимоги для учасників публічних закупівель, що підтверджує ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно пункту вимоги щодо інформації про договір, укладений з Виконавчим комітетом Карпівської сільської ради на суму 2 011 430,00 грн., в той час коли дана сума була зменшена до 1 774 452,00 грн. з урахуванням укладеної додаткової угоди №2 від 28.12.2020, повідомляємо, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», надала в Тендерній пропозиції документи, а саме Договори, додатки до яких є невід’ємною частиною договору, згідно вимог Тендерної документації. Крім того Замовник як на підставу невідповідності поданих документів посилається на договір, укладений з Виконавчим комітетом Карпівської сільської ради на суму 2 011 430,00 грн., в той час коли дана сума була зменшена до 1 774 452,00 грн. з урахуванням укладеної додаткової угоди №2 від 28.12.2020. В даному випадку дані твердження є необґрунтованими, оскільки в Довідці № 306 від 15.03.2021р. зазначена Договірна сума Договору. А зменшення ціни до 1 774 452,00 грн. за рахунок укладення додаткової угоди №2 від 28.12.2020 є проявом волевиявлення Сторін укладеного Договору та відповідно до реальних потреб у наданні послуги Виконавцем Замовнику. Замовник, виносивши протокольне рішення 29.03.2021 щодо дискваліфікації, всебічно не розглянув та не перевірив інформацію, яка є офіційною та відкритою на платформі «prozzoro». Тож, в цій частині вимога є безпідставною. Відносно пункту вимоги щодо надання листу-відгуку Червоненької сільської ради, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНД УСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» повідомляє що, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України № 709-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територіальних громад» від 12.06.2020 року, Червоненська ОТГ увійшла до складу Глеюватської ОТГ». Тому вважаємо лист-відгук, який надала Глеюватської сільська рада є правомірною та відповідає вимогам Тендерної документації. Замовник, виносивши протокольне рішення 29.03.2021 щодо дискваліфікації, всебічно не розглянув та не перевірив інформацію, яка є офіційною та відкритою. Тож, в цій частині вимога є безпідставною. Стосовно вимоги в частині не надання Тендерної пропозиції, виходячи з вимог п.п. 5.4.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації з метою документального підтвердження наявності фінансової спроможності передбачалось надання, зокрема, оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» були надані відповідні документи, видані АТ КБ «ПРИВАТБАНК», як обслуговуючим банком, та відповідно документи внесені в Тендерну пропозицію для оформлення та підписання Договору. Також учасник надав дані в відомостях про учасника від 15.03.2021 №301 про відкритий рахунок в АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», але ця банківська установа не є обслуговуючою, тому, згідно вимог Тендерної документації, дана довідка не є обов’язковою, але в підтвердження було надано Довідка ДФС про відкритті рахунки Учасника з зазначенням також АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», який не є обслуговуючою банківською установою. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», надала достовірну інформацію, яка в свою чергу є офіційною та відкритою для перевірки Замовником. Тому відсутність довідки не є порушенням вимог тендерної документації . Також ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» вважає, що вимога, яка опублікувалась 26.03.2021 року о 15:41, про усунення невідповідностей, (що є календарним днем «п’ятниця») та кінцева дата усунення невідповідностей, 27.03.2021 р. (календарний день «субота», що є вихідним днем) є дискримінаційною, та Замовник не надав відповідно час для усунення недоліків. Також на нашу думку піблікація зауважень у п'ятницю після закінчення робочого дня не відповідає вимогам ст. 45 Конституції Украіни та ст. 66 Кодексу законів про працю України і змушує учасників працювати у вихідні дні, хоча на підприємстві встановлено 5-денний робочий тиждень. Виходячи з вищенаведеного наполягаємо на визначення нашого Товариства переможцем закупівлі, так як пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. У разі ігнорування скарги будемо змушені звернутися з позовом до суду.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на дискваліфікацію

Номер: ebb24b641fe545ab9d03899851fab8f6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-004055-a.c2
Назва: Скарга на дискваліфікацію
Вимога:
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», в особі директора Шкальонок Світлани Олександрівни, відповідно порядку оскарження процедури закупівлі, яка регламентується ст. 18, 24 Закону України "Про публічні закупівлі", надає аргументовану відповідь на вимогу, яка була надана 26.03.2021 року з вимогою виправити на протязі 24 години, повідомляє наступне: Стосовно ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах та Переліку виявлених невідповідностей та винесеним на основі Протоколу від 29.03.2021 р. «про дискваліфікацію» ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», в особі директора Шкальонок Світлани Олександрівни, не згодна та вважає неправомірними та вбачає дискримінацію як учасника. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», виконала умови Тендерної документації «5.3.2. Договори, які вказані в Інформаційній довідці (не менше 2-х) з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3), в розділі наданих у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, надавши «не менше двох аналогічних договорів» та листів згоди у повному обсязі. Також підтвердження виконання даних договорів є у публічному та загальному доступі на «prozzoro» та «Держзакупівлях». Замовник, виносивши протокольне рішення щодо дискваліфікації, всебічно не розглянув та не перевірив інформацію, що є у вільному доступі. Також, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», вважає звертає Вашу увагу на норму ТД «У складі тендерної пропозиції надаються договори без додатків, виконуючи вимогу Замовника сам Замовник знайшов привід дискваліфікації. Аналогічними договорами у розумінні цієї тендерної документації вважаються договори на виконання робіт з реконструкції, поточного, капітального ремонту доріг та які містять інформацію про влаштування верхніх шарів асфальтобетонних покриттів асфальтоукладачем в загальному обсязі не менше 50000м2.», нами надано більше ніж два аналогічних договорів з метою підтверджен6ня даної дискримінаційної вимоги для учасників публічних закупівель, що підтверджує ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно пункту вимоги щодо інформації про договір, укладений з Виконавчим комітетом Карпівської сільської ради на суму 2 011 430,00 грн., в той час коли дана сума була зменшена до 1 774 452,00 грн. з урахуванням укладеної додаткової угоди №2 від 28.12.2020, повідомляємо, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», надала в Тендерній пропозиції документи, а саме Договори, додатки до яких є невід’ємною частиною договору, згідно вимог Тендерної документації. Крім того Замовник як на підставу невідповідності поданих документів посилається на договір, укладений з Виконавчим комітетом Карпівської сільської ради на суму 2 011 430,00 грн., в той час коли дана сума була зменшена до 1 774 452,00 грн. з урахуванням укладеної додаткової угоди №2 від 28.12.2020. В даному випадку дані твердження є необґрунтованими, оскільки в Довідці № 306 від 15.03.2021р. зазначена Договірна сума Договору. А зменшення ціни до 1 774 452,00 грн. за рахунок укладення додаткової угоди №2 від 28.12.2020 є проявом волевиявлення Сторін укладеного Договору та відповідно до реальних потреб у наданні послуги Виконавцем Замовнику. Замовник, виносивши протокольне рішення 29.03.2021 щодо дискваліфікації, всебічно не розглянув та не перевірив інформацію, яка є офіційною та відкритою на платформі «prozzoro». Тож, в цій частині вимога є безпідставною. Відносно пункту вимоги щодо надання листу-відгуку Червоненької сільської ради, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНД УСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» повідомляє що, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України № 709-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територіальних громад» від 12.06.2020 року, Червоненська ОТГ увійшла до складу Глеюватської ОТГ». Тому вважаємо лист-відгук, який надала Глеюватської сільська рада є правомірною та відповідає вимогам Тендерної документації. Замовник, виносивши протокольне рішення 29.03.2021 щодо дискваліфікації, всебічно не розглянув та не перевірив інформацію, яка є офіційною та відкритою. Тож, в цій частині вимога є безпідставною. Стосовно вимоги в частині не надання Тендерної пропозиції, виходячи з вимог п.п. 5.4.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації з метою документального підтвердження наявності фінансової спроможності передбачалось надання, зокрема, оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» були надані відповідні документи, видані АТ КБ «ПРИВАТБАНК», як обслуговуючим банком, та відповідно документи внесені в Тендерну пропозицію для оформлення та підписання Договору. Також учасник надав дані в відомостях про учасника від 15.03.2021 №301 про відкритий рахунок в АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», але ця банківська установа не є обслуговуючою, тому, згідно вимог Тендерної документації, дана довідка не є обов’язковою, але в підтвердження було надано Довідка ДФС про відкритті рахунки Учасника з зазначенням також АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», який не є обслуговуючою банківською установою. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», надала достовірну інформацію, яка в свою чергу є офіційною та відкритою для перевірки Замовником. Тому відсутність довідки не є порушенням вимог тендерної документації . Також ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» вважає, що вимога, яка опублікувалась 26.03.2021 року о 15:41, про усунення невідповідностей, (що є календарним днем «п’ятниця») та кінцева дата усунення невідповідностей, 27.03.2021 р. (календарний день «субота», що є вихідним днем) є дискримінаційною, та Замовник не надав відповідно час для усунення недоліків. Також на нашу думку піблікація зауважень у п'ятницю після закінчення робочого дня не відповідає вимогам ст. 45 Конституції Украіни та ст. 66 Кодексу законів про працю України і змушує учасників працювати у вихідні дні, хоча на підприємстві встановлено 5-денний робочий тиждень. Виходячи з вищенаведеного наполягаємо на визначення нашого Товариства переможцем закупівлі, так як пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. У разі ігнорування скарги будемо змушені звернутися з позовом до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не завантажився повторно документ!
Дата скасування: 08.04.2021 17:27
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на дискваліфікацію

Номер: 28814c93369b45f794bbdfd60a9227f3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-004055-a.b1
Назва: Скарга на дискваліфікацію
Вимога:
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», в особі директора Шкальонок Світлани Олександрівни, відповідно порядку оскарження процедури закупівлі, яка регламентується ст. 18, 24 Закону України "Про публічні закупівлі", надає аргументовану відповідь на вимогу, яка була надана 26.03.2021 року з вимогою виправити на протязі 24 години, повідомляє наступне: Стосовно ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах та Переліку виявлених невідповідностей та винесеним на основі Протоколу від 29.03.2021 р. «про дискваліфікацію» ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», в особі директора Шкальонок Світлани Олександрівни, не згодна та вважає неправомірними та вбачає дискримінацію як учасника. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», виконала умови Тендерної документації «5.3.2. Договори, які вказані в Інформаційній довідці (не менше 2-х) з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3), в розділі наданих у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, надавши «не менше двох аналогічних договорів» та листів згоди у повному обсязі. Також підтвердження виконання даних договорів є у публічному та загальному доступі на «prozzoro» та «Держзакупівлях». Замовник, виносивши протокольне рішення щодо дискваліфікації, всебічно не розглянув та не перевірив інформацію, що є у вільному доступі. Також, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», вважає звертає Вашу увагу на норму ТД «У складі тендерної пропозиції надаються договори без додатків, виконуючи вимогу Замовника сам Замовник знайшов привід дискваліфікації. Аналогічними договорами у розумінні цієї тендерної документації вважаються договори на виконання робіт з реконструкції, поточного, капітального ремонту доріг та які містять інформацію про влаштування верхніх шарів асфальтобетонних покриттів асфальтоукладачем в загальному обсязі не менше 50000м2.», нами надано більше ніж два аналогічних договорів з метою підтверджен6ня даної дискримінаційної вимоги для учасників публічних закупівель, що підтверджує ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно пункту вимоги щодо інформації про договір, укладений з Виконавчим комітетом Карпівської сільської ради на суму 2 011 430,00 грн., в той час коли дана сума була зменшена до 1 774 452,00 грн. з урахуванням укладеної додаткової угоди №2 від 28.12.2020, повідомляємо, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», надала в Тендерній пропозиції документи, а саме Договори, додатки до яких є невід’ємною частиною договору, згідно вимог Тендерної документації. Крім того Замовник як на підставу невідповідності поданих документів посилається на договір, укладений з Виконавчим комітетом Карпівської сільської ради на суму 2 011 430,00 грн., в той час коли дана сума була зменшена до 1 774 452,00 грн. з урахуванням укладеної додаткової угоди №2 від 28.12.2020. В даному випадку дані твердження є необґрунтованими, оскільки в Довідці № 306 від 15.03.2021р. зазначена Договірна сума Договору. А зменшення ціни до 1 774 452,00 грн. за рахунок укладення додаткової угоди №2 від 28.12.2020 є проявом волевиявлення Сторін укладеного Договору та відповідно до реальних потреб у наданні послуги Виконавцем Замовнику. Замовник, виносивши протокольне рішення 29.03.2021 щодо дискваліфікації, всебічно не розглянув та не перевірив інформацію, яка є офіційною та відкритою на платформі «prozzoro». Тож, в цій частині вимога є безпідставною. Відносно пункту вимоги щодо надання листу-відгуку Червоненької сільської ради, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНД УСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» повідомляє що, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України № 709-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територіальних громад» від 12.06.2020 року, Червоненська ОТГ увійшла до складу Глеюватської ОТГ». Тому вважаємо лист-відгук, який надала Глеюватської сільська рада є правомірною та відповідає вимогам Тендерної документації. Замовник, виносивши протокольне рішення 29.03.2021 щодо дискваліфікації, всебічно не розглянув та не перевірив інформацію, яка є офіційною та відкритою. Тож, в цій частині вимога є безпідставною. Стосовно вимоги в частині не надання Тендерної пропозиції, виходячи з вимог п.п. 5.4.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації з метою документального підтвердження наявності фінансової спроможності передбачалось надання, зокрема, оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» були надані відповідні документи, видані АТ КБ «ПРИВАТБАНК», як обслуговуючим банком, та відповідно документи внесені в Тендерну пропозицію для оформлення та підписання Договору. Також учасник надав дані в відомостях про учасника від 15.03.2021 №301 про відкритий рахунок в АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», але ця банківська установа не є обслуговуючою, тому, згідно вимог Тендерної документації, дана довідка не є обов’язковою, але в підтвердження було надано Довідка ДФС про відкритті рахунки Учасника з зазначенням також АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», який не є обслуговуючою банківською установою. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», надала достовірну інформацію, яка в свою чергу є офіційною та відкритою для перевірки Замовником. Тому відсутність довідки не є порушенням вимог тендерної документації . Також ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» вважає, що вимога, яка опублікувалась 26.03.2021 року о 15:41, про усунення невідповідностей, (що є календарним днем «п’ятниця») та кінцева дата усунення невідповідностей, 27.03.2021 р. (календарний день «субота», що є вихідним днем) є дискримінаційною, та Замовник не надав відповідно час для усунення недоліків. Також на нашу думку піблікація зауважень у п'ятницю після закінчення робочого дня не відповідає вимогам ст. 45 Конституції Украіни та ст. 66 Кодексу законів про працю України і змушує учасників працювати у вихідні дні, хоча на підприємстві встановлено 5-денний робочий тиждень. Виходячи з вищенаведеного наполягаємо на визначення нашого Товариства переможцем закупівлі, так як пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. У разі ігнорування скарги будемо змушені звернутися з позовом до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не завантажився файл с підписом!
Дата скасування: 08.04.2021 17:07