• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт фасаду (утеплення) навчального корпусу №1 ЗДМУ за адресою: пр. Маяковського, буд.26, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015-45453000-7)

Завершена

21 670 336.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 108 351.68 UAH
Період оскарження: 03.03.2021 11:59 - 19.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Наявність працівників будівельних робітничих професій не менше 54 осіб

Номер: deb83714c2f34fdca7de5215a120a04e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-002731-a.c2
Назва: Наявність працівників будівельних робітничих професій не менше 54 осіб
Вимога:
Чим обумовлена вимога «Обов’язкова наявність працівників будівельних робітничих професій не менше 54 осіб, які будуть задіяні для виконання умов договору»? Який проектний розрахунок наявності необхідних працівників?. Вимагаємо скасувати цю антиконкурентну вимогу і привести до ладу необхідність працівників будівельних робітничих професій до проектного розрахунку!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тривалість будівництва (згідно Експертному звіту) – 5,5 міс. 126 робочих днів, 40-ка годинний тиждень Тривалість робочого дня (згідно КЗоТ України) – 8 год. Кошторисна трудомісткість (згідно проектно-кошторисній документації) 54,93906 тис.люд.-год. Розрахунок чисельності робітників які будуть задіяні для виконання умов договору= 54939,06/(126*8)= 54людини Прийнята середня кількість 54 людини.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Порущення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель

Номер: 156cc00ecef049dab83f75c8d3748ebd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-002731-a.c1
Назва: Порущення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель
Вимога:
Предметом закупівлі відповідно до положень тендерної документації, а також предметом договору, укладеним за результатами проведення процедури закупівлі, є роботи із капітального ремонту фасаду (утеплення) навчального корпусу №1 ЗДМУ за адресою: пр. Маяковського, буд.26, м. Запоріжжя. Відповідно до положень додатку № 4 до тендерної документації роботи із утеплення конструкцій передбачається при здійсненні ремонту фасаду, цоколю, конструкцій нижче рівня вимощення, а також в місцях примикання конструкцій. Окрім утеплення додаток № 4 до тендерної документації передбачає виконання великого спектру загальнобудівельних робіт, монтажних, електромонтажних робіт, робіт із заміни вікон тощо. Клас наслідків (відповідальності) за предметом закупівлі згідно положень додатку №4 до тендерної документації визначений на рівні СС2 Тендерна документація та проект договору (додаток №5) містять загальне формулювання вимог щодо якості виконуваних робіт: «роботи за цим повинні відповідати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно з технічними та іншими вимогами Замовника, діючим нормам і стандартам.» Аналогічні вимоги щодо якості будівельних робіт містить і чинне законодавство України – п.76. Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668. При цьому, слід окремо наголосити, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлює лише порядок визначення вартості будівельних робіт та на містить жодних вимог щодо їхньої якості. Інші чинні в Україні нормативні документі, що встановлюють вимоги до робіт, які є предметом закупівлі, та матеріалів для виконання таких робіт, наприклад, ДБН В.2.6-31.2016 «Теплова ізоляція будівель», ДБН В.2.5-67.2013 «Опалення, вентиляція та кондиціювання», ДСТУ Б В 2.6.-189:2013 «Методи відбору теплоізоляційного матеріалу для утеплення будівель», ДСТУ Б В 2.6.-23:2009 «Блоки віконні та дверні. Загальні технічні умови» та інші, не містять диференціації вимог до конкретних робіт за ознакою замовника робіт та/або джерела фінансування таких робіт, а також – за ознакою класу наслідків всього об’єкта будівництва. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», встановлюючи у ст. 32 розмежування об’єктів будівництва за класами наслідків, передбачає залежно від класу наслідків різні вимоги щодо наявності та порядку отримання дозвільних документів, ліцензування діяльності суб’єктів господарювання, ведення електронного кабінету, експертизи проектної документації, подання документів для отримання адміністративних послуг, а також введення в експлуатацію завершених об’єктів. Жодних специфічних вимог до видів робіт, які виконуються на об’єктах відповідного класу наслідків, законом не передбачено. Ні тендерна документація, ні додатки до неї не містять посилань на чинні в Україні акти законодавства та нормативні документи, які б встановлювали специфічні вимоги якості до видів робіт, перелічених у технічному завданні за предметом закупівлі (додаток № 4), та матеріалів, необхідних для виконання таких робіт, саме в державному або комунальному секторі економіки та залежно від класу наслідків об’єкту. Більше того, технічне завдання (додаток № 4) містить перелік видів робіт, що виконуються, та видів матеріалів, що використовуються, під час проведення з капітального ремонту об’єктів будь-якого сектору економіки та класу наслідків. Отже, на державному рівні в Україні визнано рівнозначність та аналогічність будівельних робіт в державному та приватному секторах економіки, а також на об’єктах різних класів наслідків, шляхом встановлення єдиних вимог щодо їхньої якості. Разом із тим, п. 3.1. додатку № 3 до тендерної документації містить вимоги до підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, які без належного нормативного обґрунтування встановлюють критерії, додаткові до аналогічності самих виконуваних робіт роботам, визначеним в технічному завданні (додаток №4), а саме: - віднесення об’єкту будівництва, де виконані аналогічні роботи, до об’єктів будівництва з класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3, - виконання таких робіт за договорами, укладеними з певним колом замовників - підприємствами (установами або організаціями, або закладами тощо), що є «замовником» в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», та - відображення інформації про виконаний аналогічний договір в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua. Застосування вказаних додаткових критеріїв до договорів, які є аналогічними предмету закупівлі та підтверджують належний рівень кваліфікацію учасника процедури закупівель, є дискримінаційною за своєю сутністю вимогою та неминуче приведе до обмеження доступу для участі в закупівлі інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців та до суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин. Включення до п. 3.1. додатку № 3 наведених вище додаткових вимог до документального підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору містять ознаки антиконкурентних узгоджених дій, передбачених ч.1, п. 5, 8 ч. ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». За приписами ч. 4 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Відповідно до приписів ч. 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порущення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та виключити із тексту п. 3.1. додатку № 3 до тендерної документації додаткові необґрунтовані вимоги до підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів: - віднесення об’єкту будівництва, де виконані аналогічні роботи, до об’єктів будівництва з класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3, - виконання таких робіт за договорами, укладеними з певним колом замовників - підприємствами (установами або організаціями, або закладами тощо), що є «замовником» в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», та - відображення інформації про виконаний аналогічний договір в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу, для розширення кола учасників до Тендерної документації внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено