• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з кронування, видалення сухих та аварійних дерев (в тому числі в умовах обмеженої доступності для транспорту методом промислового альпінізму)

Закупівля проводиться відповідно до рішення 3 сесії 8 скликання Деснянської селищної ради «Про місцевий бюджет Деснянської селищної ради на 2021 р» від 24.12.2020 р. додаток №7 «Програма благоустрою населених пунктів Деснянської селищної ради на 2021-2023 роки» та затвердженого кошторису до програми на 2021 рік, на підставі запитів цінових пропозицій відповідно наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням орієнтовних потреб щодо забезпечення утримання зелених насаджень вулиць, парків, кладовищ, благоустрою населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Деснянська селищна рада як Замовник

Торги не відбулися

464 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 640.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2021 11:26 - 22.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: fc28f4f1c1be4c68a7e6ab375394921e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-002232-a.a5
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Доброго дня!
Дата розгляду скарги: 16.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.06.2021 10:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.07.2021 21:51
Дата виконання рішення Замовником: 09.07.2021 08:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою повторного виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 14534-р/пк-пз від 29.06.2021 стосовно повторної скарги фізичної особи-підприємця Семківа Сергія Івановича на дії Замовника про повторне визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Брєжнєва Андрія Вікторовича (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-03-002232-a) за предметом послуги з кронування, видалення сухих та аварійних дерев (в тому числі в умовах обмеженої доступності для транспорту методом промислового альпінізму ) код національного класифікатора України за ДК 021:2015 77340000-5 – Підрізання дерев і живих огорож, скасовано рішення уповноваженої особи від 26 травня 2021 р б.н про повторне визначення ФОП Брєжнєва Андрія Вікторовича переможцем торгів за предметом послуги з кронування, видалення сухих та аварійних дерев (в тому числі в умовах обмеженої доступності для транспорту методом промислового альпінізму ) код національного класифікатора України за ДК 021:2015 77340000-5 – Підрізання дерев і живих огорож(ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-03-002232-a)(протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05 липня 2021 р б.н.). В результаті повторної кваліфікації всі тендерні пропозиції учасників відхилені відповідно до п.2 ч1.ст.31 Закону(тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився).
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМКІВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ, Семків Сергій 380969664955 TENDER_SEMKIV@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: f9b974d4479247758b2a37ba4176f261
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-002232-a.c4
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня, вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Брєжнєв А.В. від 26.05.2021р., оскільки його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Це також підтверджується рішенням АМКУ № 10325 від 11.05.2021р. ФОП Брєжнєв А.В. не виконав вимогу таблиці 1 Додатку 1 до ТД. і відповідно не виправив невідповідності пропозиції, які йому виставив Замовник 24.05.2021р. В разі ігнорування даної вимоги будемо змушені повторно звертатися до АМКУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу (ідентифікатор:UA-2021-03-03-002232-a.c4) стосовно рішення Деснянської селищної ради про визнання переможцем закупівлі ФОП Брєжнєва А.В. від 26.05.2021р за предметом послуги з кронування, видалення сухих та аварійних дерев (в тому числі в умовах обмеженої доступності для транспорту методом промислового альпінізму ) код національного класифікатора України за ДК 021:2015 77340000-5 – Підрізання дерев і живих огорож(ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-03-002232-a) повідомляємо наступне. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10325-р/пк-пз від 11.05.2021р. стосовно Вашої скарги на рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Брєжнєва Андрія Вікторовича Замовником скасовано рішення про визначення ФОП Брежнєва А.В. переможцем. Внаслідок процедуру відкритих торгів повернуто на повторний етап кваліфікації учасників. В результаті повторної кваліфікації учаснику ФОП Брєжнєв А.В надано можливість усунути невідповідності, які Замовник не виявив при попередній кваліфікації. Повторно уважно вивчивши та оцінивши документацію тендерної пропозиції учасника ФОП Брєжнєва Андрія Вікторовича, враховуючи надане учасником аргументоване пояснення про наявність підстав для ненадання у складі тендерної пропозиції копії наказу про прийняття на посаду, копію трудової книжки штатного працівника і копію звіту за формою 1- ДФ за останній звітній період працівників(файл «Довідка про працівників нова.pdf») Деснянською селищною радою повторно прийнято рішення про визначення ФОП Брєжнєв А.В. переможцем. Зважаючи на вищезазначене вважаємо дії Замовника правомірними, а Вашу вимогу безпідставною та такою, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 703d480fe3bd4b5bbaebe66adb4fd24f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-002232-a.b3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Доброго дня, скарга у вкладенні!
Дата розгляду скарги: 26.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2021 10:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.05.2021 19:58
Дата виконання рішення Замовником: 24.05.2021 09:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10325-р/пк-пз стосовно скарги фізичної особи-підприємця Семківа Сергія Івановича на рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Брєжнєва Андрія Вікторовича Замовником скасовано рішення про визначення ФОП Брежнєва А.В. переможцем. В результаті процедуру відкритих торгів по закупівлі послуг з кронування, видалення сухих та аварійних дерев (в тому числі в умовах обмеженої доступності для транспорту методом промислового альпінізму ) код національного класифікатора України за ДК 021:2015 77340000-5 – Підрізання дерев і живих огорож, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-03-002232-a повернуто на етап кваліфікації учасників
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМКІВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ, Семків Сергій 380969664955 TENDER_SEMKIV@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: a4b885acf923417cbfd36ec50cf142ce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-002232-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня, проаналізувавши тендерну пропозицію Переможця було встановлено її невідповідність вимогам Замовника. Так згідно Таблиці 1 Додатку 1 учасник мав надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність штатних працівників. До довідки додається копія наказу про прийняття на посаду, копію трудової книжки, копію звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період, що підтверджують наявність працівників згідно чинного законодавства про працю. В складі своєї пропозиції Переможець надав довідку про наявність працівників, в якій не вказано, що дані працівники знаходяться в штаті. Крім того, в складі пропозиції не надано копію наказу про прийняття на посаду, копію трудової книжки, копію звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період. Вимагаємо переглянути рішення Протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 05 квітня 2021р. і відхилити пропозицію ФОП БРЄЖНЄВ А.В. згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", так як Переможець не виконав умови тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Однією з кваліфікаційних вимог до учасників була наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до статті 2 Цивільного кодексу України учасниками цивільних відносин визнаються фізичні та юридичні особи. Відповідно до статті 80 Цивільного кодексу України юридична особа - це організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Так, юридична особа є власне організаційно-правовою формою вираження певної організації, яка здійснює свою діяльність через власника та/або найманих штатних (уповноважених власником) працівників. В свою чергу фізична особа-підприємець — фізична особа, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик діяльності з метою отримання прибутку. Громадянин-підприємець здійснює діяльність в межах універсальної правоздатності — права займатися підприємницькою діяльністю, передбаченого ст. 42 Конституції України. Чинним законодавством про працю не передбачено обов’язковість фізичної особи - підприємця мати штатний розпис. Такого висновку дійшло Міністерство соціальної політики України у своєму листі «Щодо роз’яснення поняття «фізична особа – підприємець» та щодо поширення дії Інструкції зі статистики кількості працівників» від 21 травня 2019 р. № 34/0/23-19/133. Тобто, можна зробити висновок, що на відміну від юридичної особи, ФОП може здійснювати своє право на працю самостійно та безпосередньо, не маючи при цьому штатних працівників. Відповідна кваліфікаційна вимога «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» має на меті перевірити можливість учасника (власними силами, чи силами працівників) надавати конкретні послуги, наявність відповідних знань та досвіду. ФОП Брєжнєв А. В. підтвердив свою особисту кваліфікацію, необхідну для виконання вказаних у закупівлі послуг.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії Замовника

Номер: c9adbd285b9147229056b9dacac45124
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-002232-a.b1
Назва: Неправомірні дії Замовника
Вимога:
Деснянською селищною радою Чернігівської області (надалі - Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на: «Послуги з кронування, видалення сухих та аварійних дерев (в тому числі в умовах обмеженої доступності для транспорту методом промислового альпінізму)» ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож. Названі торги були оголошені на сайті prozorro.gov.ua 03.03.2021 року, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-03-002232-a. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції надали 4 учасників. За результатами проведеного аукціону електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЦЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ, однак відповідно до протоколу уповноваженої особи Деснянською селищною радою Чернігівської області від 31.03.2021 року пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЦЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ відхилено на підставі п. 1 ч. 1, ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону). Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією є моя пропозиція – ФОП Паліш Дмитро Володимирович (далі Учасник) з остаточною ціновою пропозицією - 220 000 грн з ПДВ (в електронній системі зазначено «з ПДВ», однак відповідно до наданих документів я являюся платником єдиного податку). 01.04.2021 р. Замовником було опубліковано Протокол уповноваженої особи від 31.03.2021 відповідно до якого, тендерну пропозиції ФОП Паліш Дмитро Володимирович, на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону було дискваліфіковано, як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям встановленим п. 3 Додатку 1, а саме у зв’язку із ненаданням Декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Однак, на виконання вказаного вище пункту мною було надано лист – пояснення «Лист пояснення не Декларації.pdf», який Замовником неприйнятий до уваги. Відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами та доповненнями): Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з встановленою формою. Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не відповідають вимогам, встановленим цим Порядком та переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Роботодавець - це юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ чи її представництво) або самозайнята особа, яка використовує найману працю фізичних осіб на підставі укладених трудових договорів (контрактів) та несе обов'язки із сплати їм заробітної плати, а також нарахування, утримання та сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету, нарахувань на фонд оплати праці, інші обов'язки, передбачені законами. Для цілей розділу IV цього Кодексу до роботодавця прирівнюються юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ чи її представництво), постійне представництво нерезидента або самозайнята особа, які нараховують (виплачують) дохід за виконання роботи та/або надання послуги згідно із цивільно-правовим договором у разі, якщо буде встановлено, що відносини за таким договором фактично є трудовими. Підсумовуючи вище викладене можна зробити висновок, що отримання Декларація передбачено лише для роботодавців. Враховуючи, що я не маю найманих працівників та являюсь самозайнятою особою, а договір укладений з Макарчуком А.В. (який має усі необхідні дозвільні документи) являється договором про надання мені послуг з обслуговування дерев, тобто я не являюсь роботодавцем, а тому отримання Декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не передбачається чинним законодавством.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В своїй скарзі на неправомірні дії замовника щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції відповідно до п.1ч1.ст.31 Закону(невідповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим п.3.Додатку 1 Тендерної документації на закупівлю послуг з кронування, видалення сухих та аварійних дерев (в тому числі в умовах обмеженої доступності для транспорту методом промислового альпінізму ) код національного класифікатора України за ДК 021:2015 77340000-5 – Підрізання дерев і живих огорож Ви стверджуєте що: «Роботодавець - це юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ чи її представництво) або самозайнята особа, яка використовує найману працю фізичних осіб на підставі укладених трудових договорів (контрактів) та несе обов'язки із сплати їм заробітної плати, а також нарахування, утримання та сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету, нарахувань на фонд оплати праці, інші обов'язки, передбачені законами», «Враховуючи, що я не маю найманих працівників та являюсь самозайнятою особою, а договір укладений з Макарчуком А.В….», тобто не заперечуєте про певну тотожність понять роботодавець-самозайнятий, так як поняття «самозайнятий» у законодавстві про охорону праці не використовується , а Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 « Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» оперує поняттям «роботодавець». Також, Податковим кодексом України встановлено перелік професійної діяльності самозайнятих осіб, проте така професійна діяльність не пов’язана з предметом закупівлі(валкою та обрізкою дерев в тому числі на висоті та з використанням альпіністського спорядження). Зазначаємо, що роботи, які фактично будуть виконуватись при наданні послуг за предметом закупівлі відносяться до переліку робіт підвищеної небезпеки, на виконання яких видається декларація, про що Ви також стверджує у своїй скарзі. Таким чином для участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з кронування, видалення сухих та аварійних дерев (в тому числі в умовах обмеженої доступності для транспорту методом промислового альпінізму ) код національного класифікатора України за ДК 021:2015 77340000-5 – Підрізання дерев і живих огорож Ви, як і кожен учасник , повинні були подати у складі тендерної пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам норм безпеки та охорони праці, який видається відповідним територіальним органом Держпраці в зв’язку з виконанням робіт підвищеної безпеки при наданні послуги. За відсутності декларації в складі тендерної пропозиції, яка чітко вимагалась тендерною документацією, Ваша тендерна пропозиція не відповідала кваліфікаційним критеріям і була відхилена.
Статус вимоги: Не задоволено