• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний (ямочний) ремонт методом струменево-ін’єкційних технологій)

Торги відмінено

2 660 179.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 300.89 UAH
Період оскарження: 03.03.2021 10:33 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо прийнятого рішення Замовником

Номер: 8e7c9f4ee2514a12b5c632d5393b7c53
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-001495-a.a1
Назва: Вимога щодо прийнятого рішення Замовником
Вимога:
За результатами розгляду обгрунтування аномально низької ціни Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРМАКС» Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури відкритих торгів (протокол засідання тендерного комітету від 23.03.2021 №23/03/3). Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Статтею 31 Закону, визначено імперативну норму щодо відхилення тендерних пропозицій учасників з наступних підстав, і зокрема: - учасник процедури закупівлі не надав належного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. Однак, нами, як учасником, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, було надано обгрунтування в довільній формі аномально низької ціни у строк, визначений Законом. Слід зазначити, що Закон не містить вимоги щодо обов’язкового відхилення тендерної пропозиції з аномально низькою ціною, якщо обгрунтування учасника є неналежним. Однак Закон, зобов’язує Замовника обов’язково відхилити тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обгрунтування протягом одного робочого дня з дати аукціону. В абз. 3 ч. 14 ст. 29 Закону зазначено, що: «Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Отже, Закон не містить вичерпного переліку інформаційних відомостей щодо обґрунтування аномально низької ціни, як і не містить методики оцінки Замовником такої інформації. А нами, як учасником, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, було прикріплено обгрунтування аномально низької ціни в строк, визначений Законом. Крім того, тендерна документація Замовника не містить жодного опису, яка саме інформація обов’язково має міститися в обґрунтуванні аномально низької тендерної пропозиції. Тому, рішення тендерного комітету щодо неналежного обґрунтування переможцем процедури відкритих торгів аномально низької ціни є неправомірним. Адже, тендерною документацією не було передбачено надання переможцем процедури відкритих торгів з аномально низькою ціною переліку документів для підтвердження аномально низької ціни. Учасник вважає, що подане ним обгрунтування, щодо цін та вартості робіт його пропозиції є належним, і у Замовника не було підстав для відхилення. Виходячи з вищевикладеного Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРМАКС» вважає, що подана нами пропозиція була безпідставно та неправомірно відхилена Замовником, адже Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРМАКС», як переможець процедури відкритих торгів, надав обґрунтування аномально низької ціни в строк. З урахуванням наведеного, рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району" м. Києва №23.03.2021 №23/03/3, щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРМАКС» порушує право учасника щодо недискримінації та об’єктивної, неупередженої оцінки тендерної пропозиції та прямо порушує такі принципи здійснення публічних закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та максимальна економія. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, просимо прийняти вимогу до розгляду та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРМАКС» по предмету закупівлі: Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний (ямочний) ремонт методом струменево-ін’єкційних технологій).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо наступне наступне: Відповідно до абзацу 6 п.1 ч. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі не надання обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону. Керуючись п.14 ст.29 Закону Замовник вважає обґрунтуванням аномально низької ціни тендерної пропозиції : 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Статус вимоги: Відхилено