• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А-95

Завершена

260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 600.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2021 09:24 - 10.03.2021 09:28
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація умов Оголошення

Номер: ef19e12517634144a0ca02c06dcce9fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-000299-b.c3
Назва: Дискримінація умов Оголошення
Вимога:
Вимагаємо видозмінити умови надання ліцензій роздрібної торгівлі та ліцензії права зберігання - до наступного варіанту: "копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом." Тільки в такому випадку замовник не звинувачиметься у встановленні дискримінаційних умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Чинним законодавством України передбачено ліцензування такого виду діяльності, як роздрібна торгівля пальним. А тому інший дозвільний документ не підтвердить наявність права Учасника на здійснення діяльності з торгівлі пальним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2021 09:30
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація Учасників та зловживання службовим становищем

Номер: b423f85711034b5b845b56d20a579b37
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-000299-b.c2
Назва: Дискримінація Учасників та зловживання службовим становищем
Вимога:
Встановивши вимогу щодо надання копії ліцензії на право роздрібної – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо, а на право оптової торгівлі отримують партнери. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Надання ліцензії на право РОЗДРІБНОЇ торгівлі – свідчить про обмеження учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо, а на право оптової торгівлі отримують партнери. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій право роздрібної торгівлі – Замовник ДИСКРИМІНУЄ учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Колегія Антимонопольного комітету України дотримується аналогічної думки, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації НАДМІРНІ ВИМОГИ до учасників належать: - наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на ПРАВО ОПТОВОЇ торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. ВИМАГАЄМО через дискримінаційні умови ДОДАТИ АЛЬТЕРНАТИВУ, видозмінивши вимогу п 7 п.п. 4 Оголошення до наступної: «Учасник повинен надати копію діючої ліцензії направо роздрібної або оптової торгівлі пальним.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що Замовник встановив вимогу щодо наявності ліцензій відповідно до того як цього вимагає Законодавство України. Зазначаємо, що згідно аб. 58 ст. 1 Закону України від 19.12.95 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі по тексту – Закон №481) роздрібна торгівля пальним – діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального зі зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Крім того, в ч. 35 ст. 15 Закону №481 зазначено, що суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним. А оскільки, відпуск товару буде здійснюватися Замовнику на АЗС через паливороздавальну колонку, то Учасник повинен надати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС, яку він запропонує. Також, Учасник має забезпечити зберігання придбаного Замовником товару (на АЗС, де буде здійснюватися відпуск товару) до моменту його отримання останнім, оскільки Замовник буде забирати свій товар з АЗС поступово. Згідно аб. 56. ст. 1 Закону №481 зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик. Постачальник буде зберігати реалізоване (продане) пальне, тобто пальне Замовника (буде здійснювати діяльність зі зберігання пального). А згідно ст. 15 Закону №481 зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії. Отже, Учасник повинен надати ліцензію на право зберігання пального на АЗС, яка буде ним запропонована.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2021 09:21
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 7cc38dc57ad9444eb9cada968f985f38
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-03-000299-b.c1
Назва: ДИСКРМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови Оголошення щодо: - надання копії ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС м. Луцьк, Волинська область; - надання копії ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС м. Луцьк, Волинська область. Детальний опис вимоги міститься у доаднмоу файлі. У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до правоохоронних органів, зокрема ДАСУ, з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що Замовник встановив вимогу щодо наявності ліцензій відповідно до того як цього вимагає Законодавство України. Зазначаємо, що згідно аб. 58 ст. 1 Закону України від 19.12.95 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі по тексту – Закон №481) роздрібна торгівля пальним – діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального зі зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Крім того, в ч. 35 ст. 15 Закону №481 зазначено, що суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним. А оскільки, відпуск товару буде здійснюватися Замовнику на АЗС через паливороздавальну колонку, то Учасник повинен надати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС, яку він запропонує. Також, Учасник має забезпечити зберігання придбаного Замовником товару (на АЗС, де буде здійснюватися відпуск товару) до моменту його отримання останнім, оскільки Замовник буде забирати свій товар з АЗС поступово. Згідно аб. 56. ст. 1 Закону №481 зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик. Постачальник буде зберігати реалізоване (продане) пальне, тобто пальне Замовника (буде здійснювати діяльність зі зберігання пального). А згідно ст. 15 Закону №481 зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії. Отже, Учасник повинен надати ліцензію на право зберігання пального на АЗС, яка буде ним запропонована.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.03.2021 17:14