• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення ПКД «Капітальний ремонт плавального басейну і лабораторії живучості та будівлі спортивного комплексу Національного університету «Одеська морська академія», за адресою: м. Одеса, вул. Маловського, 10»

Завершена

4 647 259.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 236.30 UAH
Період оскарження: 02.03.2021 23:07 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо згод на обробку персональних даних

Номер: 3dad014d45bb4a68b2d08b062424038f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-003528-c.c4
Назва: Щодо згод на обробку персональних даних
Вимога:
Тендерною документацією (п. 1.6 додатку 1 до тендерної документації) вимагається від учасника надати згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних усіх працівників, зазначених у довідці у Додатку 7. Проте, замовник, висуваючи таку вимогу, сам ГРУБО ПОРУШИВ норми Закону України "Про захист персональних даних" стосовно своїх обов'язків щодо збору та обробки персональних даних учасників. Зокрема, відповідно до абзацу четвертого статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" суб’єкт персональних даних (фізична особа) надає дозвіл на обробку її персональних даних ВІДПОВІДНО ДО СФОРМУЛЬОВАНОЇ МЕТИ ЇХ ОБРОБКИ. Мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних (частина перша статті 6 Закону України "Про захист персональних даних"). Проте, тендерна документація НЕ МІСТИТЬ відомостей щодо сформульованої замовником торгів відповідно до законодавства МЕТИ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ учасників торгів, що є законодавчою підставою учасникам торгів не надавати згоду на обробку персональних даних. Крім того, замовник всупереч вимог абзацу третього статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" НЕ ЗАЗНАЧИВ в тендерній документації СКЛАД ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, ЯКИЙ ЙОМУ МАЄ БУТИ НАДАНИЙ учасником, та ВИЗНАЧЕНУ ПРОЦЕДУРУ ОБРОБЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ замовником. Також замовник, порушуючи вимоги частини другої статті 12 Закону України "Про захист персональних даних", НЕ ПОВІДОМИВ в тендерній документації учасників "…про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних". Отже, відсутність в тендерній документації обов’язкових відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" умов отримання замовником торгів згоди від учасників на оброблення їх персональних даних, а саме: мети збору персональних даних; склад персональних даних; визначеної процедури оброблення персональних даних, є законодавчою підставою для учасників торгів не надавати згоди на обробку персональних даних. Крім того, наявність в тендерній документації такої вимоги до учасників щодо надання згоди на обробку персональних даних є дискримінаційною, оскільки створює передумови для відхилення тендерної пропозиції того з учасників, який відповідно до зазначених вище законодавчих підстав не надасть згоди на обробку персональних даних. На підставі викладеного ВИМАГАЄМО зазначене положення тендерної документації ВИКЛЮЧИТИ як таке, що СУПЕРЕЧИТЬ Закону України "Про захист персональних даних".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний майбутній Учасник, Додатки 7 та 8 до тендерної документації, а саме форми листів згоди на обрубку персональних даних, оформлені відовідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних". Якщу Замовником надана форма документу, Учасники закупівлі мають додержуватись наданої форми.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність законодавству

Номер: 2cea31db71cc4bc7ae7ce6c778f01b95
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-003528-c.c3
Назва: Невідповідність законодавству
Вимога:
стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій...втім, жодного слова про якісь згоди від орендодавців мова не йде, просимо видалити вимогу, яка зазначена в пункті 2.3 Додатку 1 до тендерної документації, адже, максимум, що має надати учасник- це договори оренди, згідно яких він користується тим чи іншим обладнанням, і, відповідно у нього не виникає право власності, а обладнання використовується за цільовим призначенням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, відповідно до ч.4 ст.22 та ч.5 ст.17 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, дані договірні відносини Замовник не може самостійно перевірити у відкритих реєстрах, тому вимагає документального підтвердження наявності зазначених договорів у вигляді оригінал листа - підтвердження від орендодавця (контрагента за договором) щодо не заперечення використання його техніки за предметом закупівлі. Також, майбутній Учасник не довів неможливість отримання зазначеного листа-підтвердження, якщо договір оренди (тощо) укладений згідно до умов ГКУ, ЦКУ та інших нормативно-правових актів, які регулюють правовідносини
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність законодавству

Номер: 02fb2a83258f4eceb557f6a33322658e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-003528-c.c2
Назва: Невідповідність законодавству
Вимога:
Згідно ст. 19 ЗУ "Про архітектурну діяльність" виконання проектних робіт не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт. ПКД виготовляється під керівництвом ГІП, який призначається наказом по підприємству, який несе особисту відповідальність за всі проектні рішення, який підписує титульні листи та рамки всіх розділів, в тому числі і кошторисну документацію. Тобто це означає, що при розробці комплексної ПКД достатньо одного фахівця з сертифікатом будь якого профілю. Всі накази Мінрегіону, якими полюбляють маніпулювати стосовно сертифікатів, не мають юридичної сили, якщо вони суперечать Закону України. Також зазначаємо, що згідно ДСТУ кошторисна документація на проектні роботи не містить по своїй формі печатки та підпису інженера-кошторисника. По формі ставиться печатка підприємства, підписи керівника, ГІПа та виконавця. Кошториси, які є частиною Договору, можуть складатися навіть керівниками. Сертифікат кошторисника обов'язковий тільки у випадку виконання кошторису без проекту, по дефектному акту, коли не має креслень, а також у підрядних організацій. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас видалити вимогу щодо надання копій сертифікатів співробітників, адже відповідальність несе ГІП/ГАП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Частиною 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Закупівля здійснюється серед іншого з метою контролю та дотриманням проектних рішень у процесі будівельних та монтажних робіт, вимог державних стандартів, будівельних норм та правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативних документів у цій галузі. Для Замовника принципово важливим є наявність працівників відповідної кваліфікації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність законодавству

Номер: d8b2bd80e6c74fb599eb806d62bd92b7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-003528-c.c1
Назва: Невідповідність законодавству
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо уточнити або видалити наступну вимогу в тендерній документації: в пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації Ви вимагаєте підтвердити наявність у учасника наявність не менше одного кваліфікованого інженера-проектувальника по внутрішнім мережам. Яким нормативно-правовим документом передбачено сертифікацію такого виду діяльності? Адже в Постанові КМУ від 23 травня 2011 р. N 554 немає посилання на сертифікати такого роду і на офіційному сайті Гільдії проектувальників також.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовником передбачалось наявність не менше одного інженера-проектувальника у галузі інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Частиною 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Закупівля здійснюється серед іншого з метою контролю та дотриманням проектних рішень у процесі будівельних та монтажних робіт, вимог державних стандартів, будівельних норм та правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативних документів у цій галузі. Для Замовника принципово важливим є наявність працівників відповідної кваліфікації.
Статус вимоги: Відхилено