-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи
Овочі, фрукти та горіхи ДК 021-2015 : 03220000-9 (Коренеплідні та бульбоплідні овочі : буряк, морква, цибуля, помідори, огірки, кабачки, капуста качанна, баклажани; фрукти: яблука, банани).
Завершена
1 000 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 004.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 004.50 UAH
Період оскарження:
02.03.2021 17:55 - 14.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП ТОКАР В.І.
Номер:
dd331f6a383a4b8592f2f4372857184d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-012192-b.b2
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП ТОКАР В.І.
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга овочі.PDF 09.04.2021 15:33
- рішення від 13.04.2021 № 7694 + лист Замовнику.pdf 14.04.2021 10:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2021 № 8810.pdf 23.04.2021 17:56
- рішення від 22.04.2021 № 8810.pdf 27.04.2021 21:07
- Відповідь на скаргу в АМКУ овочі та фрукти.pdf 15.04.2021 18:55
- Відповідь на скаргу в АМКУ овочі та фрукти.docx 15.04.2021 18:55
- протокол підтвердження та відповідь АМКУ № 287 овочі та фрукти.docx 30.04.2021 10:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2021 15:34
Дата розгляду скарги:
22.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2021 10:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.04.2021 21:07
Дата виконання рішення Замовником:
30.04.2021 10:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Враховуючи рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 22.04.2021 року №8810-р/пк-пз, по розгляду скарги, поданої на дії замовника ФО-П Токара В.І. тендерним комітетом було рішення про скасування протоколу про визначення переможця тендерної пропозиції ФО-П Суходольського В.О.,вартість цінової пропозиції-1 000 850 грн без ПДВ, (від 05.04.2021 року, протокол № 232), та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФО-П Токара В.І. (від 31.03.2021 року, протокол № 223) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-012192-b Овочі, фрукти та горіхи ДК 021:2015:03220000-9 (Коренеплідні та бульбоплідні овочі: буряк, морква, цибуля, помідори, огірки, кабачки, капуста качанна, баклажани; фрукти: яблука, банани).Прийняти рішення про повернення до кваліфікації ФО-П Токара В.І. та визначити переможцем процедури Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-012192-b Овочі, фрукти та горіхи ДК 021:2015:03220000-9 (Коренеплідні та бульбоплідні овочі: буряк, морква, цибуля, помідори, огірки, кабачки, капуста качанна, баклажани; фрукти: яблука, банани) ) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, як таке що виконане.
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції переможця умовам тендерної документації
Номер:
570b21e7dd7d4f56897968efba62d52b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-012192-b.a1
Назва:
Невідповідність пропозиції переможця умовам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику !
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 232 від 05.04.2021р. дуже прискіпливо було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Токар В.І. і її відхилено з формальних причин, однак складується таке враження, що тендерна документація переможця ФОП Суходольський В.О. взагалі не розглядалася, так як причин для відхилення не встановлено.
Вважаємо, що тендерна комісія передчасно визнала переможцем ФОП Суходольський В.О. і не врахувала, що дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Тендерною документацією передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При перевірці КЕП переможця встановлено, що тип підпису Удосконалений, сертифікат Кваліфікований. Згідно роз’яснень Антимонопольного комітету України від 04.03.2021р. якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Однак Замовник вимагав накладення саме кваліфікованого електронного підпису і в тендерній документації інших варіантів не зазначено. Тобто тендерна пропозиція переможця не підписана у спосіб визначений у тендерній документації і повинна була відхилена на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
2. Для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі Замовник визначив, що учасник надає ЧИННІ документи, які підтверджують якість та відповідність товару, який пропонується учасником: сертифікати відповідності, або висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, або декларацію виробника видану на Учасника, або інші документи, які підтверджують якість товару згідно нормам діючого законодавства України. В складі тендерної пропозиції наданий сертифікат якості на банани та яблука строк дії якого закінчився 11.03.2021р., а тендерна пропозиція подана 17.03.2021р. тобто на момент подачі тендерної пропозиції сертифікат якості на яблука та банани вже був не чинний. Відповідно тендерна пропозиція не відповідає технічним, та якісним характеристикам предмету закупівлі.
3. Передбачено, що у разі не надання якихось документів в тендерній пропозиції учасник зобов’язаний надати Додаток № 4 « Пояснювальна записка » де зазначити причини не надання тих чи інших документів. Даний додаток відсутній.
4. При розгляді тендерної пропозиції ФОП Суходольського В.О. Замовником в який раз було застосовано дискримінаційний підхід, так учаснику ФОП Токар В.І. було виставлено як невідповідність дату початку роботи працівника зазначеною у договорі із датою проходження медичного огляду. Однак відповідно до наданих переможцем договорів встановлено, що працівники працюють з 03.01.2020року, в медичних довідках зазначено з 26.11.2019року. Тобто дана невідповідність в документах переможця це допустимо,а в учасника ФОП Токар невідповідність, що носить явний дискримінаційний підхід.
5. В складі тендерної пропозиції переможцем надано лист – відгук відділу освіти Добропільської міської ради від 07.08.2020р. за № 1177 стосовно виконання аналогічного договору, одна згідно додатку № 7 до даного договору він виконаний лише 26.02.2021р., однак лист відгук виданий передчасно і сума договору в листі відгуку суперечить сумі на яку був фактично виконаний договір. Тобто лист відгук наданий в той час коли договір ще не був виконаний.
Вважаємо, що Замовником відділом освіти Добропільської міської ради було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Суходольський В.О., із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі статті 31 Закону Україні «Про публічні закупівлі». Вимагаємо відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Суходольський В.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2021 16:28
Вирішення:
1.Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток* (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами.
Та також зауважимо , що замовник не вимагав в своїй тендерній документації від учасників підписання документів лише на захищених носіях.
Отже, вважаємо вимогу необгрунтованою та передчасною.
2.Відповідно до пункту 3.2.2. Додатку 3 до тендерної документації Учасник мав надати чинні документи, які підтверджують якість та відповідність товару, який пропонується учасником : сертифікати відповідності, або висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, або декларацію виробника видану на Учасника, або інші документи, які підтверджують якість товару згідно нормам діючого законодавства України (текст документу повинен виглядати розбірливо). Зазначаємо, що Замовником не конкретизовано момент чинності таких документів, тому з метою уникнення дискримінаційних підходів датою чинності вважається дата оголошення процедури закупівлі. Та зазначаємо, що при поставці кожної партії товару мають бути надані документи, що підтверджують якість продукції.
Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник виконав усі умови тендерної документації та надав необхідні документи.
3. Стосовно дати початку роботи відповідно до медичних книжок, висновки Скаржника вважаємо передчасними та не обгрунтованими. Так, після виправлення невідповідностей в інформації та документах ФО-П Суходольським В.О. документи про наявність працівників відповідної кваліфікації відповідають умовам тендерної документації. Наявність у медичних книжках інформації про проходження медичного огляду у попередніх роках є ознакою трудових відносин, що були перервані до укладення нового договору . Стосовно невідповідностей ФО-П Токар В.І. зазначаємо, що до внесення змін мала місце невідповідність з датою початку трудових відносин та не можливістю проходження медичного огляду раніше дати початку трудових відносин, що визначена у трудовому договорі.
4. Відповідно до пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник мав надати довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання не менше двох договорів з аналогічним предметом закупівлі згідно коду за 4 цифрою ДК 021:2015, за якою Замовник визначив предмет закупівлі відповідно до єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
На підтвердження інформації надати:
- договір, що включає аналогічний предмет закупівлі;
- лист-відгук відгук (завірені підписом та печаткою Замовників) з якими було укладено договір,що наведені у довідці із зазначенням дати і номеру договору, з інформації про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків поставки.
ФО-П Суходольський В.О. надав у складі пропозиції лист – відгук відділу освіти Добропільської міської ради від 07.08.2020р. за № 1177, що повністю відповідає вимогам тендерної пропозиції, а саме: зазначено дату і номеру договору, наявна інформація про належне виконання договору (договорів), зазначена інформація стосовно якості та строків поставки. Зазначений лист-відгук не містить інформації про завершення співпраці за договором. Також Учасник у складі пропозиції надав посилання на договори для перевірки у системі «Прозорро», що повністю відповідає умовам тендерної документації.
Отже, вважаємо вимогу необгрунтованою та передчасною.
Статус вимоги:
Не задоволено