• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля

Зернові культури та картопля ДК 021-2015: 03210000-6 (Картопля).

Завершена

1 088 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 440.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2021 17:44 - 14.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Токар В.І.

Номер: b6aebcef27854bcdb7f7c631d1c03d45
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-012108-b.b3
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Токар В.І.
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Дата розгляду скарги: 22.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.04.2021 18:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.04.2021 19:39
Дата виконання рішення Замовником: 30.04.2021 11:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 22.04.2021 року №8811-р/пк-пз, по розгляду скарги, поданої на дії замовника ФО-П Токара В.І. тендерним комітетом було рішення про скасування протоколу про визначення переможця тендерної пропозиції ФО-П Суходольського В.О.,вартість цінової пропозиції-1 088 000 грн без ПДВ, (від 05.04.2021 року , протокол № 231), та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФО-П Токара В.І. (від 31.03.2021 року, протокол № 222) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-012108-b Зернові культури та картопля ДК 021-2015: 03210000-6 (Картопля). Прийняти рішення про повернення до кваліфікації ФО-П Токара В.І. та визначити переможцем процедури Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-012108-b Зернові культури та картопля ДК 021-2015: 03210000-6 (Картопля) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, як таке що виконане.
Автор: ФОП "ТОКАР ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", Василь Токар +380958543247 duwa1982@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП ТОКАР В.І.

Номер: 1cf37f7b766e46bca23237f80fd8fe97
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-012108-b.b2
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП ТОКАР В.І.
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 09.04.2021 15:29
Автор: ФОП "ТОКАР ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", Василь Токар +380958543247 duwa1982@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції переможця умовам тендерної документації

Номер: b1b51ceeac7c41fc8e509344269f5e9a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-012108-b.a1
Назва: Невідповідність пропозиції переможця умовам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику ! Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської міської ради № 231 від 05.04.2021р. дуже прискіпливо було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Токар В.І. і її відхилено з формальних причин, однак складується таке враження, що тендерна документація переможця ФОП Суходольський В.О. взагалі не розглядалася, так як причин для відхилення не встановлено. Вважаємо, що тендерна комісія передчасно визнала переможцем ФОП Суходольський В.О. і не врахувала, що дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: 1. Тендерною документацією передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При перевірці КЕП переможця встановлено, що тип підпису Удосконалений, сертифікат Кваліфікований. Згідно роз’яснень Антимонопольного комітету України від 04.03.2021р. якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Однак Замовник вимагав накладення саме кваліфікованого електронного підпису і в тендерній документації інших варіантів не зазначено. Тобто тендерна пропозиція переможця не підписана у спосіб визначений у тендерній документації і повинна була відхилена на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону. 2. Для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі Замовник визначив, що Учасник, якщо він не є виробником, повинен подати у складі пропозиції договори з постачальниками-виробниками на 2021 р. або інші документи, які підтверджують офіційне представництво, дистриб’юторство, дилерство учасника з виробником продукції. Надані документи повинні містити інформацію з найменуванням виробника товару, місцезнаходженням та код ЄДРПОУ. Як вбачається з експлуатаційного дозволу та рішення про державну реєстрацію потужності переможець не є виробником. Тобто він повинен був надати у складі тендерної пропозиції договори з постачальниками-виробниками на 2021 р. або інші документи, які підтверджують офіційне представництво, дистриб’юторство, дилерство учасника з виробником продукції. Дані документи в складі тендерної пропозиції відсутні. 3. Передбачено, що у разі не надання якихось документів в тендерній пропозиції учасник зобов’язаний надати Додаток № 4 « Пояснювальна записка » де зазначити причини не надання тих чи інших документів. Даний додаток відсутній. 4. При розгляді тендерної пропозиції ФОП Суходольського В.О. Замовником в який раз було застосовано дискримінаційний підхід, так учаснику ФОП Токар В.І. було виставлено як невідповідність дату початку роботи працівника зазначеною у договорі із датою проходження медичного огляду. Однак відповідно до наданих переможцем договорів встановлено, що працівники працюють з 03.01.2020року, в медичних довідках зазначено з 26.11.2019року. Тобто дана невідповідність в документах переможця це допустимо,а в учасника ФОП Токар невідповідність, що носить явний дискримінаційний підхід. Вважаємо, що Замовником відділом освіти Добропільської міської ради було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Суходольський В.О., із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі статті 31 Закону Україні «Про публічні закупівлі». Вимагаємо відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Суходольський В.О..
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фіз. осіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток* (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами. Та також зауважимо , що замовник не вимагав в своїй тендерній документації від учасників підписання документів лише на захищених носіях. Отже, вважаємо вимогу необгрунтованою та передчасною. 2. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації Учасник ФО-П Суходольський В.О. надав у складі пропозиції усі необхідні документи, що підтверджують якість продуктів. Так відповідно до Протоколу досліджень проб харчових продуктів №22-27 від 17.03.2021 року, що виданий Добропільською міськрайонною філією ДУ «ДОЛЦ МОЗ України» суб’єктом надання проб харчових продуктів є ФО-П Суходольський В.О. Наданий у складі пропозиції Учасника експлуатаційний дозвіл стосується обігу продуктів харчування тваринного походження. Що стосується рішення про державну реєстрацію потужності , то відповідно до пункту 3.5 Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам (затверджено Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39) Рішення про державну реєстрацію потужності містить таку інформацію: 1) найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку; 2) особистий реєстраційний номер потужності; 3) адреса потужності; 4) вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності; 5) дата прийняття територіальним органом компетентного органу рішення про державну реєстрацію потужності. Тобто, здійснюється реєстрація та надається дозвіл на здійснення певної діяльності в межах чітко визначеного об’єкту. Так Рішення про державну реєстрацію потужності від 05.03.2019 року № 10.01-15/30, що надане у складі пропозиції, містить інформацію про потужність Учасника та вид діяльності, що планується здійнювати з використанням потужності, що повністю відповідає чинному законодавству та умовам тендерної документації. Стосовно ненадання форми «Пояснювальна записка», зазначена форма передбачена для Учасників які не надають документи, що передбачені для таких учасників. Відповідно до пункту 3.3 додатку 3 до тендерної документації Учасник, якщо він не є виробником, повинен подати у складі пропозиції договори з постачальниками-виробниками на 2021 р. або інші документи, які підтверджують офіційне представництво, дистриб’юторство, дилерство учасника з виробником продукції. Надані документи повинні містити інформацію з найменуванням виробника товару, місцезнаходженням та код ЄДРПОУ. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Стосовно дати початку роботи відповідно до медичних книжок, висновки Скаржника вважаємо передчасними та не обгрунтованими. Так, після виправлення невідповідностей в інформації та документах ФО-П Суходольським В.О. документи про наявність працівників відповідної кваліфікації відповідають умовам тендерної документації. Наявність у медичних книжках інформації про проходження медичного огляду у попередніх роках є ознакою трудових відносин, що були перервані до укладення нового договору . Стосовно невідповідностей ФО-П Токар В.І. зазначаємо, що до внесення змін мала місце невідповідність з датою початку трудових відносин та не можливістю проходження медичного огляду раніше дати початку трудових відносин, що визначена у трудовому договорі. Отже, вважаємо вимогу необгрунтованою та передчасною.
Статус вимоги: Не задоволено