• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поставка органо-мінеральних сумішей (Холодний асфальт) (Код ДК 021:2015: 44110000-4 – Конструкційні матеріали)

Завершена

76 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 390.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2021 16:49 - 09.03.2021 10:00
Вимога
Вирішена

Прохання на виключення дискримінаційних вимог

Номер: dcd4c6670e3942ba95c0be54e8fa3bc4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-011279-b.a2
Назва: Прохання на виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.». Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, тендерна документація, затверджена рішенням Тендерного комітету Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства. Уважно вивчивши Тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є протиправними та суперечать вимогам чинного законодавства: 1) Відповідно до Додатку 1 (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до Тендерної документації в складі пропозиції Учасник повинен надати Сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ). Повідомляємо, що встановленням даної вимоги Замовник перешкоджає учасникам брати участь у закупівлі . Ми маємо в наявності Сертифікат відповідності Системи сертифікації CERTEX виданий органом з сертифікації продукції, процесів і послуг CERTEX Київської Торгово-промислової палати. Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ), є дискримінаційною та протиправною, такою, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації. При тому що товар не внесений до переліку продуктів які підлягають обов’язковій сертифікації. На ринку присутній тільки один виробник холодного асфальту, який має сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) і це ТМ «ROCKPHALT» (Рокфальт) Частиною 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Посилаючись на необхідність мати Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, Замовником обмежується вільна конкуренція і порушується принцип недискримінації учасників, оскільки на цей час не всі підприємства мають можливість отримати сертифікат, не говорячи вже про отримання його від якогось специфічного (спеціалізованого) конкретного органу сертифікації. На сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації. Таким чином, ми вимагаємо, шляхом виключення посилань на будь-який орган, установу, організацію або підприємство, яке видає сертифікат відповідності в Додатку №1 до тендерної документації, привести дане прохання у відповідність з нормами чинного законодавства і залишити обов’язок учасника надати Сертифікат відповідності (без посилань і конкретизації). Просимо: 1) Внести зміни до Додатку №1, шляхом виключення «Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ)» У разі відмови у задоволення прохання, залишаємо за собою право звернутися до ДАСУ та інших органів для вирішення цього питання
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Найближчим часом будуть внесені зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Прохання на виключення дискримінаційних вимог

Номер: 553bdf7025e94bb18a7955a2bb839cd2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-011279-b.a1
Назва: Прохання на виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.». Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, тендерна документація, затверджена рішенням Тендерного комітету КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗЕЛЕНБУД" ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства. Уважно вивчивши Тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗЕЛЕНБУД" ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є протиправними та суперечать вимогам чинного законодавства: 1) Відповідно до Додатку 1 (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до Тендерної документації в складі пропозиції Учасник повинен надати Сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ). Повідомляємо, що встановленням даної вимоги Замовник перешкоджає учасникам брати участь у закупівлі . Ми маємо в наявності Сертифікат відповідності Системи сертифікації CERTEX виданий органом з сертифікації продукції, процесів і послуг CERTEX Київської Торгово-промислової палати. Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ), є дискримінаційною та протиправною, такою, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації. При тому що товар не внесений до переліку продуктів які підлягають обов’язковій сертифікації. На ринку присутній тільки один виробник холодного асфальту, який має сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) і це ТМ «ROCKPHALT» (Рокфальт) Частиною 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Посилаючись на необхідність мати Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, Замовником обмежується вільна конкуренція і порушується принцип недискримінації учасників, оскільки на цей час не всі підприємства мають можливість отримати сертифікат, не говорячи вже про отримання його від якогось специфічного (спеціалізованого) конкретного органу сертифікації. На сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації. Таким чином, ми вимагаємо, шляхом виключення посилань на будь-який орган, установу, організацію або підприємство, яке видає сертифікат відповідності в Додатку №1 до тендерної документації, привести дане прохання у відповідність з нормами чинного законодавства і залишити обов’язок учасника надати Сертифікат відповідності (без посилань і конкретизації). Просимо: 1) Внести зміни до Додатку №1, шляхом виключення «Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ)» У разі відмови у задоволення прохання, залишаємо за собою право звернутися до ДАСУ та інших органів для вирішення цього питання
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: .
Дата скасування: 05.03.2021 15:51