-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт будівлі № 68,74 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону (вхідна група))
Торги не відбулися
1 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Період оскарження:
02.03.2021 16:38 - 15.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
df1ae4a2d3b542ea8d51aae20665145d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-002879-c.b3
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозицї Скаржника та визнання переможцем закупівлі Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення 30.04.2021 13:08
- Скарга WORD 30.04.2021 13:08
- Скарга підписана 01.05.2021 07:35
- Додаткове пояснення 28.05.2021 10:31
- Пояснення з ЕЦП 28.05.2021 10:31
- Рішення АМКУ 28.05.2021 10:31
- рішення від 06.05.2021 №9894+лист замовнику.pdf 07.05.2021 12:52
- інформація про перенесення розгляду скарги від 18.05.2021 № 8697.pdf 19.05.2021 14:47
- інформація про перенесення розгляду скарги від 28.05.2021 № 9761.pdf 28.05.2021 20:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2021 № 12178.pdf 02.06.2021 19:14
- Рішення від 01.06.2021 № 12178.pdf 04.06.2021 22:38
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ.doc 12.05.2021 11:27
- пояснення на скаргу.pdf 12.05.2021 11:27
- Рішення від 16.04.2021 _ 8221 (1).pdf 12.05.2021 11:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2021 15:06
Дата розгляду скарги:
18.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 12:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.06.2021 22:38
Дата виконання рішення Замовником:
22.06.2021 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України виконано. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Укрбудконстракшн" та рішення про визначення ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" переможцем процедури закупівлі 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт будівлі № 68,74 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону (вхідна група)) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-03-02-002879-c) скасовано.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника та його рішення, затверджене протокольним рішенням №28 тендерного комітету Військово-медичного клінічного центру Південного регіону 29 березня 2021 року
Номер:
dcbc65887e3d49b28216e79904cba187
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-002879-c.a2
Назва:
Скарга на дії Замовника та його рішення, затверджене протокольним рішенням №28 тендерного комітету Військово-медичного клінічного центру Південного регіону 29 березня 2021 року
Скарга:
Військово-медичний клінічний центр Південного регіону (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт будівлі № 68,74 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону (вхідна група)) UA-2021-03-02-002879-c, (далі - Закупівля). Товариство з обмеженою відповідальністю "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" (далі - Скаржник) підготувало та своєчасно подало тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації.
Аукціон відбувся 22.03.2021 року.
Разом із Скаржником участь в Закупівлі взяли інші учасники
– ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" (ЄДРПОУ 40820975)
- ТОВ "Строительная компания "ГРАДО-СТРОЙ" (ЄДРПОУ 35768704).
- ТОВ «Укрбудконстракшн» (ЄДРПОУ 41511636).
26.03.2021 р. Замовник розмістив Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" зазначивши зокрема такі невідповідності:
«- невірно заповнена довідка про наявність працівників згідно Додатка 3 до тендерної документації. У графі «Найменування спеціальності» зазначено посади працівників, а не спеціальність; - в довідці зазначено 9 працівників. Згідно вимог Додатка 7 п. 6 до тендерної документації необхідно було надати документи, які підтверджують проходження навчання (отримання освіти за спеціальністю) на всіх працівників, які зазначені в довідці. Учасником надані документи про освіту лише на 6-х працівників; - у кошторисі пропущений п.16, що не відповідає технічному завданню згідно Додатка 5 до тендерної документації. Кошторис розрахований із середньомісячною тривалістю робочого часу 166,83 люд/год, що не відповідає прийнятої у 2021 році - 166,17 люд/год. Зарплата у кошторисі 9785,58 грн. для робітників з розрядом 3.8 и 9400 грн. для водіїв механізмів, що не відповідає рекомендуємій зарплаті 10628,39 грн.; - наданий розрахунок заробітної плати не є дієвим станом на 22.03.2021, т.я. розрахункові дані по заробітній платі є застарілими і складені, виходячи із даних 2020 г. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб становить 2102 грн. станом на 01.01.2020г, вказані розрахункові коефіцієнти – застарілі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимоги додатку 3, 5, додатку 7 п.6, кошторису до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку про наявність працівників, документи, які підтверджують проходження навчання (отримання освіти за спеціальністю) на всіх працівників, які зазначені в довідці, п.16 Кошторису згідно Додатка 5, розрахунок заробітної плати, який є дієвим станом на 22.03.2021 р.»
29.03.2021 р. Замовник прийняв протокольне рішення №28 про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" (ЄДРПОУ 40820975) та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Скаржник вважає, що дії Замовника в частині визначення переможцем Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" (ЄДРПОУ 40820975)
та його рішення, оформлене в цій частині протокольним рішенням №28 від 29.03.2021 р є неправомірними у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" (ЄДРПОУ 40820975) повинна бути відхилена, як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже визначення його переможцем Закупівлі порушує права Скаржника як учасника Закупівлі, в зв’язку з чим проведення Закупівлі відбувається із порушенням законодавства в сфері публічних закупівель. Про це можна дійти висновку, виходячи з наступного:
Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, далі- Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Виходячи зі змісту статті 29 Закону Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію. При цьому протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону).
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції Замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
У свою чергу, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону.
Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Вимогою Замовника встановлено надання кошторисної документації у складі тендерної пропозиції яка повинна бути розраховано відповідно до технічного завдання (Додаток 5 до тендерної документації) та у відповідності до ДСТУ ( п. 5 Додатку 7 до тендерної документації):
« При розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке надається у складі пропозицій. Учасник надає в складі тендерної пропозиції розрахунок рівня заробітної плати, що надається повинен підтверджуватися підписом керівника організації.
До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
- ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації (на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період)»
Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" були виявлені невідповідності складання кошторисної документації та технічному завданню (Додаток 5 до тендерної документації) , а саме:
«- у кошторисі пропущений п.16, що не відповідає технічному завданню згідно Додатка 5 до тендерної документації. Кошторис розрахований із середньомісячною тривалістю робочого часу 166,83 люд/год, що не відповідає прийнятої у 2021 році - 166,17 люд/год. Зарплата у кошторисі 9785,58 грн. для робітників з розрядом 3.8 и 9400 грн. для водіїв механізмів, що не відповідає рекомендуємій зарплаті 10628,39 грн.; - наданий розрахунок заробітної плати не є дієвим станом на 22.03.2021, т.я. розрахункові дані по заробітній платі є застарілими і складені, виходячи із даних 2020 г. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб становить 2102 грн. станом на 01.01.2020г, вказані розрахункові коефіцієнти – застарілі»
Вимога тендерної документації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, порядку розрахунку ціни тендерної пропозиції, а також надання відповідних документів щодо такого розрахунку не відноситься до частині шістнадцятій статті 29 Закону та не дає право Замовнику звертатись до учасників процедур закупівель за виправленням невідповідностей в інших документах ніж ті, які визначені в частині шістнадцятій статті 29 Закону .
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ", Замовник порушив вимоги абз. 1 п. 2) ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зазначені дії Замовника є також порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ".
На підставі вищенаведеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись ст. 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю
"ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" до розгляду.
2. Визнати порушення процедури закупівлі та зобов’язати Замовника (Військово-медичний клінічний центр Південного регіону) скасувати рішення, затверджене протокольним рішенням тендерного комітету №28 про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" та про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Військово-медичний.PDF 05.04.2021 13:18
- ua_payment (15).pdf 05.04.2021 14:06
- Рішення від 07.04.2021 № 7134 (+лист Замовнику).pdf 08.04.2021 11:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 № 8221.pdf 19.04.2021 19:15
- Рішення від 16.04.2021 № 8221.pdf 21.04.2021 21:00
- протокол 27.PDF 12.04.2021 11:47
- протокол 28.PDF 12.04.2021 11:47
- ПРОТОКОЛ _27 розгляд СМАРТОМ.doc 12.04.2021 11:47
- ПРОТОКОЛ _28 перемож СМАРТОМ.doc 12.04.2021 11:47
- ТД будівлі 68_74 вхідна група (зміни 3).doc 12.04.2021 11:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2021 15:04
Дата розгляду скарги:
16.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2021 11:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.04.2021 21:00
Дата виконання рішення Замовником:
23.04.2021 10:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Постанова постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України виконана. Рішення про визначення ТОВ "СМАРТОМ" переможцем процедури закупівлі 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт будівлі № 68,74 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону (вхідна група)) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-03-02-002879-c) скасовано.
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
c15f8c5f21ad4984b4e3b67f4a80994b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-002879-c.c1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога,щодо скасування
рішення тендерного комітету про визнання переможцем
та невідхилення пропозиції іншого учасника
Підстави подання вимоги
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Військово-медичним клінічним центром Південного регіону було проведено відкриті торги ID 5c025b2f48764eeda3d8214c48870587, ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-02-002879-c на закупівлю «ДК 021:2015 - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт будівлі № 68,74 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону (вхідна група))»
Аукціон відбувся 22.03.2021 року.
Згідно до протоколу №28 від «29» березня 2021 року Замовник прийняв рішення по намір визнати переможцем процедури закупівлі ТОВ "СМАРТОМ" код за ЄДРПОУ 40820975 та укласти договір з цим підприємством.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та необґрунтовано визнав переможцем закупівлі ТОВ "СМАРТОМ", оскільки тендерна пропозиція останнього не відповідала кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
Обґрунтування наявності порушених прав
Згідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» «метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
Стаття 3 Закону встановлює принципи здійснення закупівель, серед яких, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржуваним рішенням Замовник в порушення ст. 30 Закону протиправно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Такими рішеннями Замовника було порушено право та охоронювані законом інтереси інших учасників, які понесли затрати на підготовку пропозиції, стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність направлену на отримання прибутку.
Обґрунтування незаконності рішення Замовника та фактичні обставини, що це підтверджують
І. Невідповідність пропозиції ТОВ "СМАРТОМ" умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 5 додатку 7 «…. При розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке надається у складі пропозицій. Учасник надає в складі тендерної пропозиції розрахунок рівня заробітної плати, що надається повинен підтверджуватися підписом керівника організації.
До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
- ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації (на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період).
ТОВ "СМАРТОМ" не надали відповідні документи.
Так, у кошторисі наданому ТОВ "СМАРТОМ" у складі своєї пропозиції пропущений п.16, що не відповідає технічному завданню згідно Додатка 5 до тендерної документації. Кошторис розрахований із середньомісячною тривалістю робочого часу 166,83 люд/год, що не відповідає прийнятої у 2021 році - 166,17 люд/год. Зарплата у кошторисі 9785,58 грн. для робітників з розрядом 3.8 и 9400 грн. для водіїв механізмів, що не відповідає рекомендуємій зарплаті 10628,39 грн.; - наданий розрахунок заробітної плати не є дієвим станом на 22.03.2021, т.я. розрахункові дані по заробітній платі є застарілими і складені, виходячи із даних 2020 г. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб становить 2102 грн. станом на 01.01.2020г, вказані розрахункові коефіцієнти – застарілі.
Ці помилки признає і Замовник, про що свідчить повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщене у системі електронних закупівель ProZorro.
Однак,шановний Замовнику,чи мали ви право розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей саме в частині кошторису???
Так, згідно до тендерної документації, розміщеної та складеної ЗАМОВНИКОМ (!) у розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» (п.3 Інша інформація) зазначається: «…….Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю….»
Розглянемо статтю 16 Закону, в якій вказано:
«Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю…….»
Де саме,Замовник вбачає можливість коригування неправильно поданого у складі пропозиції ТОВ "СМАРТОМ" кошторису, не зрозуміло…….
ТОВ "СМАРТОМ" у складі своєї пропозиції допустив помилки при складанні кошторису,чим порушив умови тендерного завдання і Замовник не мав права в подальшому приймати до уваги «оновлений кошторис»!
Отже,признавши переможцем ТОВ "СМАРТОМ"Замовник підкреслює свою дискримінаційність та вибірковість щодо оцінки тих чи інших учасників.
2. Невідповідність пропозиції ТОВ "СМАРТОМ" кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Відповідно до п.6 додатку 7 Тендерної документації «….У Учасника обов’язково повинен бути:
- інженер – кошторисник, який має відповідний сертифікат, діючий на момент виконання робіт. Для підтвердження, Учасник надає скан-копію оригіналу (завірену копію) вказаного сертифікату у складі своєї пропозиції;
- виконавець робіт (з вищою освітою у галузі будівництва).…»
ТОВ "СМАРТОМ" у складі своєї пропозиції надає трудову книжку,наказ про призначення на співробітника Андрієнко О.Г., що працює на посаді інженера - будівельника.
Однак,як бачимо в класифікаторі професій України є,як інженер – будівельник (код ЗКППТР22177) так і,окремо, виконавець робіт(код ЗКППТР24441).Тобто це різні за своїми функціональними обов’язками професії!
Замовник вимагав надати у складі своїх пропозицій, саме виконавця робіт (!) і не передбачав заміну цього фахівця іншим.
Таким чином, Учасник ТОВ "СМАРТОМ" не відповідає кваліфікаційним та іншим критеріям Замовника, відповідно до чого його пропозиція мала бути відхилена. Учасник ТОВ "СМАРТОМ" порушив суттєві вимоги тендерної документації, що є підставою для дискваліфікації вказаного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником торгів всі ці порушення були проігноровані.
Більш того,Замовник сам порушив процедуру проведення відкритих торгів.
ТОВ «СК «ГРАДО-СТРОЙ» буде акцентувати свою увагу усіх контролюючих органів ( АМКУ,органи аудиту,правоохоронювальні органи тощо) щодо порушень проведення даної закупівлі, як зі сторони Замовника,так і зі сторони учасника ТОВ "СМАРТОМ".
Дії Замовника щодо акцептування учасника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Замовник «не помітив» жодного з вищезазначених порушень та акцептував Учасника, пропозиція якого не відповідає ключовим вимогам Тендерної документації, як того вимагає Тендерна документація.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ст.ст. 3, 18, 30 Закону України “Про публічні закупівлі”
ПРОШУ:
1. Військово-медичний клінічний центр Південного регіону скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "СМАРТОМ", відхилити пропозицію цього учасника та продовжити розгляд пропозицій інших Учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.04.2021 10:25
Дата подачі:
02.04.2021 10:25
Вирішення:
У зв’язку зі скаргою до АМКУ від 05.04.2021 року процедура закупівлі автоматично призупинена. Замовник не має можливості в електронній системі оприлюднення будь-яких повідомлень.
Статус вимоги:
Не задоволено