-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір А4
Папір Svetocopy А4
Завершена
127 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 275.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 275.00 UAH
Період оскарження:
02.03.2021 16:24 - 06.03.2021 16:29
Вимога
Вирішена
оскарження незаконного рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника
Номер:
92293abbb2984c8e98856d5b123bcd34
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-010576-b.a3
Назва:
оскарження незаконного рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника
Вимога:
Детальний опис вимог у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 2857_210322064323_001.pdf 22.03.2021 18:01
- Протокол про прийняття рішення роз_яснння Аверс Канцелярія.pdf 24.03.2021 17:14
Дата подачі:
22.03.2021 18:01
Вирішення:
Шановний учаснику! На ваше звернення, що надійшло до системи Prozorro від 22.03.2021, щодо прийняття замовником (уповноваженою особою) неправомірного рішення по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальністю «Аверс Канцелярія» (далі ТОВ «Аверс Канцелярія») повідомляємо наступне.
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено порядок проведення спрощених закупівель. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону, визначена інформація, яка має бути обов’язково зазначена замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Нормою цієї частини також зазначено що: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».
Частинами 11, 12 ст. 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
У частині 8 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення закупівлі зазначається, перелік документів, які повинен надати Учасник в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї Пропозиції. В пункті 8.2. частині 8 оголошення закупівлі зазначено: «Копію Статуту Учасника в останній (діючій) редакції для (юридичних осіб)».
Учасником ТОВ «Аверс Канцелярія» у складі своєї пропозиції було надано ряд документів:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- Довідку про відкриті рахунки ТОВ «Аверс Канцелярія»;
- Витяг з реєстру податків на додану вартість»
- Довідку про модельний статут;
- Наказ № 1К від 21 березня 2016 року «Про призначення директора»;
- Протокол загальних зборів Учасників ТОВ «Аверс Канцелярія» від 20 березня 2016 року;
- Відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
- тощо, окрім копії статуту.
Відповідно до пункту 4 статті 56 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання може створюватися та діяти на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом.
Згідно з частинами 1,2 статті 57 Господарського кодексу України, установчими документами суб’єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб’єкта господарювання. В установчих документах повинні бути зазначені найменування суб’єкта господарювання, мета і предмет господарської діяльності, склад і компетенція його органів управління, порядок прийняття ними рішень, порядок формування майна, розподілу прибутків та збитків, умови його реорганізації та ліквідації, якщо інше не передбачено законом.
Відповідно до положень статті 87 Цивільного кодексу України установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом.
Слід зазначити, що рішення засновників про створення юридичної особи, яка здійснює діяльність на підставі модельного статуту, не містить у своєму складі всієї зазначеної інформації, а отже таке рішення – не можна вважати установчим документом.
Жодним законодавчим актом не зазначено, що модельний статут не існує у друкованому вигляді і не можливо надати його копію.
Отже, відсутність копії статуту (у випадку ТОВ «Аверс Канцелярія – модельного статуту») у складі пропозиції свідчить про те, що ТОВ «Аверс Канцелярія» не відповідає умовам оголошення про закупівлю. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 – пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З урахуванням інформації викладеної вище, пропозиція учасника – ТОВ «Аверс Канцелярія» відхилена правомірно.
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
неправомірне обрання переможця
Номер:
83588ac996e1499ab610410a6e36705a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-010576-b.c2
Назва:
неправомірне обрання переможця
Вимога:
Пропозиція учасника ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", якого наразі обрано переможцем, має невідповідності вимогам Замовника, які чомусь лишилися поза увагою уповноваженої особи. Обґрунтування наведено у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Зап. облрада 19.03.pdf 19.03.2021 19:37
Дата подачі:
19.03.2021 19:37
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
22.03.2021 13:29
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
6265abef932d4353b50da911cb8ff702
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-010576-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-03-02-010576-b на закупівлю «Папір А4» де Замовником виступає Запорізька обласна рада. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-03-02-010576-b нами було встановлено, що вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу, а саме «Svetocopy». Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати. Просимо Вас доповнити вимоги і викласти їх в наступній редакції: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»» для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 10.03.2021 09:16
Дата подачі:
06.03.2021 15:05
Вирішення:
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі»,відповідно до п. 3 розпорядженням голови обласної ради від 15.05.2020 № 23-р та Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедури спрощеної закупівлі затвердженого розпорядженням голови обласної ради від 15.05.2020 № 23-р.
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель від 06.03.2021 за предметом закупівлі, папір А 4 (ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) текст роз’яснення: Відповідно до частини 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та /або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.»
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено