• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб пшеничний, Хліб житній, Батон

Торги не відбулися

54 413.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 544.13 UAH
Період оскарження: 02.03.2021 16:19 - 08.03.2021 16:35
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 70376eb653534401aba95f5b1d356905
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-002746-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
просимо виключити з п 6. "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" вимоги щодо надання - позитивного Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) -позитивного Акту складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, копію Сертифікату про впровадження системи управління якістю (за наявності) (якщо Учасник не є виробником). Необхідно зазначити, що положення про надання згаданих Актів перевірок, є дискримінаційною вимогою Замовника, з наступних причин: Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження». Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль. У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові). Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк. За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі вимоги, замовник порушує рівність учасників та обмежує їх коло.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Наша вимога, як Замовника не може бути відмінена, так як повністю грунтується на чинному законодавстві України. Згідно п.5.2. розділу 5 « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)» , далі- Витяг «Наглядовий Аудит повинен проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.» Тобто, після проведення Первинної Сертифікації та складання Звіту остаточного оцінювання, проводиться через 12 місяців Наглядовий Аудит, та складається звіт за результатами цього аудиту, а через 24 місяці – наступний Наглядовий Аудит та звіт за його результатами, і так далі. Це стосується планових, обов’язкових аудитів. Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що підлягає аудиту. Звіти таких щорічних аудитів і вимагає Замовник в тендерній документації, щоб бути впевненим, що система НАССР на підприємстві дійсно впроваджена і дійсно працює, адже любий сертифікат (ДСТУ ISO 22000 в тому числі) через 12 місяців без звіту наглядового аудиту не є чинним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.03.2021 11:11