• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з охорони території, об`єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили»

Завершена

1 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 250.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2021 15:25 - 14.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на незаконні дії Замовника

Номер: c60e6855b64b43558d2d4a6b6aa5e060
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-002343-c.c5
Назва: Скарга на незаконні дії Замовника
Скарга:
Порушення вимогу ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата розгляду скарги: 28.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.05.2021 20:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.06.2021 17:57
Автор: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Довгань Анастасія Василівна +380638694910 dovgan@comservice.ua
Скарга
Скасована

Скарга на незаконні дії Замовника

Номер: 45e61910664c4dec9e74764e684c4f29
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-002343-c.c4
Назва: Скарга на незаконні дії Замовника
Скарга:
Порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 17.05.2021 15:38
Автор: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Довгань Анастасія Василівна +380638694910 dovgan@comservice.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконні дії Замовника

Номер: 9c07acf436474404aea49ab64c10e580
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-002343-c.c3
Назва: Скарга на незаконні дії Замовника
Скарга:
Неправомірне визначення переможця. Порушення принципів ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата розгляду скарги: 27.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.04.2021 11:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.04.2021 18:59
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2021 11:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ № 15.5 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 07. 05. 2021 р. м. Київ Керуючись вимогами статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням НІМЗ «Биківнянські могили» від 20.01.2021р № 02-о, рішення про намір скасувати рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі за результатами рішення Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України по розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів № UA-2021-03-02-002343-c ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Прийняти рішення, керуючись рішенням Постійно діючій Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 27.04.2021 року № 9271-р/пк-пз, скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів - № UA-2021-03-02-002343-c ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" (протокол № 15.4. від 14.04.2021) 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбачено статтями 10 та 33 Закону Уповноважена особа О.С.Лаврінова
Автор: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Довгань Анастасія Василівна +380638694910 dovgan@comservice.ua
Скарга
Відхилено

Скарга на незаконні дії Замовника

Номер: 856b03c2d8444081a5ec3e4073276b28
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-002343-c.c2
Назва: Скарга на незаконні дії Замовника
Скарга:
Неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції
Дата розгляду скарги: 08.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2021 14:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.04.2021 20:05
Автор: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Довгань Анастасія Василівна +380638694910 dovgan@comservice.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Договір з УПО

Номер: 47a0021a7207421996f3fac93c8e52d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-002343-c.c1
Назва: Договір з УПО
Вимога:
З приводу дискримінації вимоги - врахуйте те, що охоронна ліцензія не має обмежень за часом, територією чи простором і надає суб’єкту право САМОСТІЙНО надавати послуги охорони. Логічно, що такий документ Вам зараз зможе надати лише учасник, який вже має меморандум чи договір з поліцією, а укладати його наперед (на етапі подачі пропозиції) - нераціонально, адже немає гарантії, що учасник переможе і виправдає зусилля з укладення такого договору (порушення принципу економії та ефективності). З приводу неправомірності вимоги - на підставі чого учасники повинні укладати такий договір? Якщо учасник самостійно може надавати послуги і не потребує залучення допомоги поліції, чому Ви висуваєте таку вимогу і покладаєте на нього цей обов'язок? Вкажіть нормативно-правовий акт у якому зазначено, що такий договір є обов'язковим для всіх суб'єктів охоронної діяльності!!! Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо прибрати вимогу про договір чи меморандум з поліцією та внести відповідні зміни, інакше дана вимога буде оскаржена в АМКУ!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. По -перше: ст. 19 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку ви посилаєтесь, регулює питання щодо звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівлі та жодним чином не стосується порядку взаємодії суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами. По-друге: розроблення Тендерної документації Замовником здійснювалось з чітким дотриманням вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» . Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у тендерній документації просить від Учасника наявність договору з Управлінням поліції охорони на надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення з об’єктів. Згідно розділу 5 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Заходи із взаємодії з правоохоронними органами не можуть порушувати зобов'язання суб'єктів охоронної діяльності за договором щодо надання послуг з охорони. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Отже, можливість взаємодії суб’єктів охоронної діяльності та правоохоронних органів не обмежується законом, а навпаки, є важливою передумовою успішного виконання покладених на них завдань та досягнення найефективнішого функціонування суб`єктів, що беруть участь у забезпеченні безпеки особистості та захисту власності в сучасних умовах. Необхідно зауважити, що вимога тендерної документації щодо наявності договору з Управлінням поліції охорони на надання послуг термінового виїзду наряду реагування. не створює умов для виникнення порушень законодавства, та не передбачає дискримінації учасників, потенційні учасники мають можливість виконати наведену вище умову, а також не зрозуміло, яким чином дана умова Тендерної Документації порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію. Замовник в особі Національного історико-культурного меморіалу «Биківнянські могили» є об'єктом культурної спадщини держави та зобов'язаний створити належні умови зберігання наявних на території пам'ятних меморіальних комплексів та інших пам'ятних скульптур. Виконуючи своє зобов'язання щодо здійснення охорони заповідника та збереження історичних пам'яток, Замовник отримав негативний досвід від форм та методів охорони, що здійснювались суб’єктами охорони протягом діяльності комплексу. З огляду на повноваження приватної охоронної служби, права яких визначені в ст. 12 Закону України «Про охоронну діяльність» не впливають на вид наряду на якому працює охоронник (стаціонарний пост чи група реагування), поряд з цим наряд поліції охорони наділений чинним законодавством правом здійснювати ряд превентивних заходів. Повноваження поліції охорони значно ширші за звичайну охорону, наприклад, право на носіння та використання вогнепальної зброї і значно більші можливості залучення додаткових сил реагування. У випадку наявності такого договору Управління поліції буде мати можливість оперативно зреагувати на повідомлення Учасника про спрацювання сигналізації, можливе правопорушення або злочин та прийняти невідкладні заходи стосовно забезпечення публічного порядку. Також хочемо зазначити що договір з Управління поліції охорони про реагування не є закритим і є доступним для укладення для усіх суб’єктів охоронної діяльності. Тому вважаємо, що ця вимога не є дискримінаційною та неправомірною та жодним чином не може обмежити коло учасників. Дана вимога не є такою, що обмежує конкуренцію учасників, оскільки вона є цілком обґрунтованою та правомірною, а також такою, що може бути виконаною учасником та жодним чином не порушує принципу економії та ефективності.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.03.2021 00:00