-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реверсивний мотоблок в комплекті з навісним обладнанням (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 16710000-5 — Мотоблоки)
Завершена
186 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 930.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 930.00 UAH
Період оскарження:
02.03.2021 15:21 - 06.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дякую за відповідь але...
Номер:
db3f3fbd6d5c479bb0b79716fc31e7d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-008479-b.c2
Назва:
Дякую за відповідь але...
Вимога:
Дякую за відповідь, а тепер будемо дивитись як ви будете визнавати переможцем наступного учасника - у якого є паспорт на виріб, але в якому окрім серійних номерів нічого більш не зазначено. А в Вашій відповіді на моє запитання Ви написали: "Паспорт на обладнання це - документ, в якому вказані габаритні розміри, характеристики, способи монтажу і установки, запобіжні заходи та інша важлива інформація".
Але, якщо б Ви уважніше почитали керівництво з експлуатаціі що ми надали - Ви би побачили там і технічні характеристики і способи монтажу і установки, запобіжні заходи та іншу важливу інформацію. Багато хто із замовників вимагають паспорт виробу, але мало хто розуміє, що це таке та як він повинен виглядати. Так у радянському союзі називали керівництво з експлуатаціі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 42.pdf 24.03.2021 08:53
Дата подачі:
22.03.2021 14:23
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Вимогами частини 3 статті 14 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 цього Закону обов’язково зазначається нормативно визначена інформація (найменування, місцезнаходження, назва предмета закупівлі, інформацію про технічні, якісні та інші характеристики, іншу визначену інформацію згідно Закону). При цьому, частиною 3 статті 14 Закону встановлено, що в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація.
Окрім того, необхідно враховувати, що згідно пункту 19 частини 1 статті 1 Закону чітко визначено, що переможець спрощеної закупівлі – це учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
У свою чергу, перелік підстав для відхилення пропозиції визначений частиною 13 статті 14 Закону. Зокрема, згідно з пунктом1) частини 13 статті 14 Закону, Замовник відхиляє пропозицію, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Зверніть будь ласка увагу, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовника – Комунальне підприємство «Бучазеленбуд» Бучанської міської ради (далі – Підприємство), Додаток 1 та Додаток 3 передбачено – паспорт на обладнання. Сподіваємось на Ваше розуміння та наголошуємо, що документація чітко передбачає саме – паспорт на обладнанняабо аналог, а не інше.
Крім того,ДСТУ 2.601-2006 визначені вимоги щодо експлуатаційних документів на вироби (обладнання), якими встановлено, що паспорт на виріб є обов’язковим на відміну від керівництва на експлуатацію.
Також наявність документа, як паспорт на механізм, обладнання, устаткування підвищеної небезпеки передбачено нормативно-правовими актами з охорони праці (НПАОП) – це правила, норми, регламенти, положення, стандарти, інструкції та інші документи, які є обов’язкові до виконання.
Одночасно зазначаємо, що будь-яких вимог до змісту, форми паспорту на обладнання, Замовником в документації не визначалось та не вимагалось. В даному випадку, дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель у відповідності до вимог статті 5 Закону.
Бажаємо Вам успіхів та міцного здоров’я!
З повагою!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.03.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Не відповідність рішення
Номер:
d0e0b1ad86e24194bbc033c4089008e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-008479-b.b1
Назва:
Не відповідність рішення
Вимога:
Доброго дня. Прошу надати більш обгрунтовану відповідь 1) щодо недостовірної інформаціі яка була подана. 2) Що в вашому розумінні є паспортом виробу? Ми надали керівництво з експлуатаціі, яке і є паспортом до виробу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 39.pdf 22.03.2021 13:33
Дата подачі:
19.03.2021 13:43
Вирішення:
Доброго дня!
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Бучазеленбуд» Бучанської міської ради (далі – Підприємство) розглянуто Вашу вимогу № UA-2021-03-02-008479-b.b1 про надання більш обґрунтованої відповіді до рішення про відхилення Вашої пропозиції, повідомляємо наступне.
Зокрема, у складі Вашої пропозиції до спрощеної закупівлі № UA-2021-03-02-008479-b додано документ № 18 від 07.03.2021 року «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в якому Вами зазначено, що паспорт на обладнання додається. При цьому, у відповідності до вимог документації (далі – Документація), якщо є альтернатива або аналог до паспорта на обладнання (далі – паспорт), необхідно зазначити назву такого документу, який за ознаками буде відповідати функції і змісту паспорту.
Необхідно зауважити, що Вами додано керівництво з експлуатації, що на Вашу думку є альтернативою та аналогом паспорта на обладнання.
Ваша вимоги обґрунтовуються тим, як Ви вважаєте, що керівництво з експлуатації є аналогом та альтернативою паспорта на обладнання. Але, паспорт на обладнання це - документ, в якому вказані габаритні розміри, характеристики, способи монтажу і установки, запобіжні заходи та інша важлива інформація. Керівництво з експлуатації це –документ, в якому послідовно вказано як налаштовувати і користуватися обладнанням.Тобто, різниця між двома цими документами є суттєвою, і за змістом, і за призначенням.
З огляду на вищевикладене випливає, що у Вашій пропозиції в документі «Керівництво з експлуатації», який Ви вважаєте аналогом чи альтернативою паспорта, відсутня інформація яка є важливою і необхідною для Замовника для об’єктивного визначення технічних характеристик обладнання, чи справді запропоноване обладнання відповідає технічній специфікації до спрощеної закупівлі UA-2021-03-02-008479-b.
Вищезазначені обставини призвели до того, що Замовник у відповідності до наданої Вами технічної специфікації (керівництво з експлуатації), фактично та обґрунтовано не зміг зробити повного аналізу технічних характеристик до запропонованого Вами (учасником)обладнання.
В даному випадку, для визначення запропонованого Вами обладнання, а саме відповідності вимогам до технічної специфікації згідно Документації Замовника, уповноваженою особою Підприємства були використані зовнішні джерела інформації (мережа інтернет) та характеристики інших постачальників, які є доступними на комерційних сторінках. Проаналізовано декілька посилань і було додатково встановлено, що запропоноване Вами обладнання не співпадає з технічними характеристиками визначеними у специфікації Замовника, а отже є порушення вимог Документації. При цьому, повторно наголошуємо, що Вами не додано/не прописано аналогу чи альтернативи паспорту на обладнання, а отже це є невиконання вимог Документації до спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладені обставини, Замовником було прийнято рішення відхилити Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУР'ЄВ КОСТЯНТИН ОЛЕКСІЙОВИЧ,у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З повагою!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.03.2021 13:39