• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт будівлі (коридору другого поверху)

Завершена

230 417.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 152.08 UAH
Період оскарження: 02.03.2021 14:59 - 09.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: 786ebc75a5f342e8ab391958fb3dc64e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-007728-b.b1
Назва: Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі 02 березня 2021 року ТЕРНОПІЛЬСЬКА ГІМНАЗІЯ № 30 ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом «капітальний ремонт будівлі (коридору другого поверху) ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» № UA-2021-03-02-007728-b. 23 березня 2021 року Замовником оприлюднено протокол № 2 Уповноваженої особи Замовника у відповідності до якого пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» було неправомірно відхиллено, чим грубо порушено Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Вважаємо, що Замовником було прийнято неправомірне та упереджене рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД», адже його пропозиція відповідає усім вимогам, які встановлені до предмету закупівлі, а тому рішення Замовника про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» є незаконним та таким, яке слід скасувати з наступних підстав: - По-перше рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» було прийнято з грубим порушенням пунктів 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Замовником порушено принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також право Учасника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. - По-друге рішення про відхилення Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» було прийнято з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме рішення про відхилення було прийнято Уповноваженою особою Бонзюх Л.М. із посиланням на статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що прямо суперечить Закону, адже організація та проведення спрощених закупівель регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Орім того з протоколу незрозуміло як Уповноважена особа Бондзюх Л.М. діє на підставі Положення про уповноважену особу, що затверджено 18 вересня 2021 року № 131-К, адже протокол відхилення датований 23 березня 2021 р. - По-третє у протоколі відхилення № 2 від 23 березня 2021 року Замовник вказує, що Учасник Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» не подав у складі своєї пропозиції в електронному вигляді копію договору, у якому предмет договору аналогічний за предметом закупівлі та номер телефону відповідальної особи за веденням договору. Ми категорично не погоджуємось і даним рішенням Замовника виходячи з наступного: • Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» підтвердило досвід виконання аналогічного договору та надало номер телефону відповідальної особи за веденням договору шляхом завантаження у електронну систему документів під назвою «Договір субпідряду №22 ВІП-буд альянс.pdf» та «10 Досвід.pdf». Вважаємо, що надані документи слугують належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору. Замовник відхилив Учасника з надуманих формальних підстав, адже потрібна інформація була надана Учасником. - Враховуючи зазначене вважаємо, що Вами не було дотримано принципів здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії та ефективності, а з прийнятих Вами рішень щодо безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції у Ваших діях вбачається зловживання службовим становищем та інші корупційні дії. - Виходячи із зазначеного вище вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» та провести кваліфікацію належним чином з дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо Вам, якщо наша вимога не буде розглянута та задоволена на підставі норм та положень чинного законодавства, нам необхідно буде звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до Державної аудиторської служби України та до Суду. Директор ТОВ «БМБУД» ________________ Носик В.В.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо, що у п.6 до Оголошення по предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщення (другого поверху)» Тернопільської гімназії №30 Тернопільської міської ради: наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, аналогічним договором є договір, який виконувався у державних установах, або за бюджетні кошти. Дослідивши ваш договір, між ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС та Тернопільського ліцею № 21 – Спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети, за адресою м. Тернопіль. Проспект Злуки, 51» по предмету закупівель «Капітальний ремонт будівлі(санвузлів) Тернопільського ліцею № 21 – Спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети, за адресою м. Тернопіль , вул. проспект Злуки, 51» уповноважена особа дійшла висновку що ваш договір є господарським договором субпідряду а не аналогічним договором виконання робіт. Перевіривши його в системі ПРОЗОРО за кодом ЄДРПОУ 42445905 Тернопільського ліцею № 21 – Спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети за адресою м. Тернопіль , проспект Злуки, 51, договір не був оприлюднений в системі ПРОЗОРО. Поспілкувавшись безпосередньо з замовниками вони не надали підтвердження виконання робіт ТзОВ «БМБУД» та не підтвердили достовірність даного господарського договору. Аналізуючи вище вказане, можна зробити висновок що даний договір не являється аналогічним договором виконання робіт, адже в договорі відсутні підписи між Тернопільським ліцеєм № 21 – Спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети, за адресою м. Тернопіль, проспект Злуки, 51 та ТзОВ «БМБУД».
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні