-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 18830000-6 - Захисне взуття (захисне взуття, 6 лотів)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
6 294 855.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 33.49 UAH
мін. крок: 0% або 33.49 UAH
Період оскарження:
02.03.2021 14:41 - 09.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
c90ae0e977ae4b6890bac1e8ed4bed4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-005427-a.b8
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» (далі – Учасник) звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРИМ ТОВАРИСТВОМ «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) 02 березня 2021 року о 14:42 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю товару
ДК 021:2015: 18830000-6 - Захисне взуття (захисне взуття, 6 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-005427-a.
13 квітня о 16:08 Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а (далі – Протокол), що додається.
Згідно вищезазначеного Протоколу пропозицію Учасника відхилено. Як підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовник у протоколі зазначає:
«Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам.
За результатами розгляду встановлено, що учасник ТОВ «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» та його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з наступних підстав:
1) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації
та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції документи, що не відповідає Додатку 4 тендерної документації, а саме:
1) Учасником по лотам не вказані конкретні артикули взуття, до постачання. Протоколами не підтверджені вимоги технічних характеристик ТД на взуття, а саме:
- вимога «чоботи, черевики, чоботи утеплені, напівчеревики з натуральної товщиною не менше 1,8 мм» в наданому протоколі наведено результат випробувань
по цьому показнику( що не відповідає вимогам ТД); - вимога «кевларова устілка для захисту від проколів 1100 Н”, не надано результату випробування по цьому
показнику ( що не відповідає вимогам ТД);
- вимога «вкладна устілка товщиною не менше 3 мм» в наданому протоколі
не наведений даний показник, (що не відповідає вимогам ТД);
- вимога «товщина рифлення підошви не менше 4 мм» в наданому протоколі
не наведений даний показник, ( що не відповідає вимогам ТД);
- вимога «наявність композитного підноска 200Дж» в наданому протоколі
не наведено показник за випробуваннями (що не відповідає вимогам ТД);
2) надано висновок Державної санітарно гігієнічної експертизи № 12.2-18-1/9051 від 27.04.2020р, що не ідентифікує моделі, запропоновані учасником до постачання.»
Учасник не погоджується з підставами відхилення Тендерної пропозиції Замовником у цілому, виходячи з наступного:
По-перше, не зазначивши посилання на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, Замовник порушив вимогу частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), де зазначено:
«2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають,
із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
По-друге: Зазначені у Протоколі підстави відхилення Тендерної пропозиції Учасника є неправомірними. Адже, виконання вимог, про які зазначає Замовник
у Протоколі не були передбачені Тендерною документацією Замовника, а саме:
1) Замовник у Протоколі зазначає, що Учасником по лоту не вказані конкретні артикулі взуття до постачання. Проте, постає логічне питання: де від учасника вимагалось зазначення конкретних артикулів взуття та де Учасником їх не було указано, згідно вимог Тендерної документації?
Дослідивши Тендерну документацію Замовника, Учасником не виявлено прямої вимоги до зазначення конкретних артикулів взуття до постачання. Замовник, у свою чергу, порушуючи вимогу частини 2 статті 31 Закону не надав посилання на відповідну умову тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції неправомірною.
Частиною 1 статті 31 передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника.
2) Замовник у Протоколі, як наступну підставу відхилення Тендерної пропозиції зазначає:
«Протоколами не підтверджені вимоги технічних характеристик ТД на взуття,
а саме: - вимога «чоботи, черевики, чоботи утеплені, напівчеревики з натуральної товщиною не менше 1,8 мм» в наданому протоколі наведено результат випробувань
по цьому показнику (що не відповідає вимогам ТД)»
Згідно Тендерної документації, а саме у переліку документів необхідних
для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічної специфікації до предмета закупівлі ДК 021:2015:18830000-6 – Захисне взуття, наявна вимога, щодо надання протоколу випробування запропонованого товару.
Учасником було надано у Тендерній пропозиції Протокол № 64.03.21.032
від 22.03.2021р., що повністю підтверджує відповідність продукції запропонованої Учасником вимогам ДСТУ 3962-2000, ДСТУ EN ISO 20347:2015,
як зазначається у Технічній специфікації Замовника. А також, Технічні характеристики
на офіційному бланку Учасника і засвідчені підписом керівника та печаткою,
що підтверджують повну відповідності запропонованого товару Учасником прописаним
у Тендерній документації вимог Замовника.
У наданому Учасником Протоколі випробувань взагалі відсутні випробування
за показником, про який зазначає Замовник у своєму Протоколі відхилення пропозиції.
Окрім цього, відсутня пряма вимога у Тендерній документації про надання протоколу з наведеними результатами випробувань товщини.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції безпідставною, а отже - неправомірною.
3) Замовник, як одну з підстав відхилення Тендерної пропозиції наводить,
що Учасником не надано результату випробування по показнику «кевларова устілка для захисту від проколів 1100Н».
ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» вважає вищенаведений факт Замовником неправомірною обставиною відхилення Тендерної пропозиції, адже:
- Замовник порушив частину 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не надавши посилання на відповідну умову тендерної документації, за фактом не виконання якої він відхиляє тендерну пропозицію учасника.
- у Тендерній документації відсутня вимога надання результатів випробувань
по показнику «кевларова устілка для захисту від проколів 1100Н».
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції неправомірною.
4) Учасником було надано у Тендерній пропозиції Протокол № 64.03.21.032
від 22.03.2021р., що виданий державною акредитованою установою у встановленому порядку та у відповідності до вимог чинного законодавства України. Наданий Протокол підтверджує відповідність товару ДСТУ та чинним вимогам. На підтвердження відповідності запропонованим Учасником товару вимогам Замовника у складі Тендерної пропозиції було надано Технічні характеристики товару на офіційному бланку Учасника,
що засвідчені підписом керівника та печаткою.
У Тендерній документації не передбачені для учасників наступні вимоги:
- наведення в Протоколі показника «вкладна устілка товщиною не менше 3 мм»;
- наведення в Протоколі показника «товщина рифлення підошви не менше 4 мм»;
- наведення в Протоколі показника за випробуваннями, що стосується композитного підноска 200Дж;
Замовником не висувалось у Тендерній документації вимог до змісту та форми протоколів, не вимагалось наведення вищезазначених показників. Таким чином,
не наведення вищезазначених показників не може бути підставою відхилення Тендерної пропозиції Учасника.
5) Замовник у Тендерній документації вимагає для підтвердження якості товару надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Учасником надано висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи №12.2-18-1/9051 від 27.04.2020 р., який поширюється на всю продукцію, що виготовляє Учасник.
Згідно чинного законодавства України та діючих нормативно-правових актів відсутня вимога стосовно ідентифікації моделей у висновках Державної санітарно-гігієнічної експертизи. У свою чергу Замовником у Тендерній документації дана вимога, також не передбачена.
Таким чином, не зазначення у висновку Державної санітарно-гігієнічної експертизи ідентифікації моделі не є порушенням. З цього випливає, що наданий висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи №12.2-18-1/9051 від 27.04.2020р. повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а відхилення Учасника за вищенаведеною обставиною
є неправомірним.
Варто зазначити, у Протоколі в обґрунтуванні підстав відхилення Тендерної пропозиції Учасника Замовник зазначає ТОВ «ФОРТУНА ЛІМІТЕД», що не відповідає дійсності. ТОВ «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» участь у публічній закупівлі за ДК 021:2015: 18830000-6 - Захисне взуття (захисне взуття, 6 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-005427-a не приймала. У свою чергу учасником вищезазначеної закупівлі
є ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» (ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД»).
Аналізуючи вище наведене можна дійти висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що є грубим порушенням статті 5
Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник, порушуючи статтю 5, частину 1, частину 2 статті 31 Закону України
«Про публічні закупівлі», порушує законні права та інтереси Учасника, що випливають
з Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України
«Про публічні закупівлі», просимо:
1. Прийняти Скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД»
до розгляду.
2. Визнати незаконним рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника,
а саме: Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а в частині, щодо відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД».
3. Зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» скасувати відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» шляхом скасування Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а в частині, щодо відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Київводоканал (Лот 6).pdf 04.05.2021 13:01
- Протокол Лот 6.pdf 04.05.2021 13:01
- рішення від 07.05.2021 № 10094 + лист Замовнику.pdf 07.05.2021 18:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2021 № 11023.pdf 20.05.2021 19:36
- рішення від 19.05.2021 № 11023.pdf 24.05.2021 19:31
- Пояснення по суті скарги 13.05.2021 12:05
- Пояснення по суті скарги 13.05.2021 12:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.05.2021 16:54
Дата розгляду скарги:
19.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 18:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.05.2021 19:32
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2021 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано Замовником.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
d3de626e58554ad5bdd8d7d91b191e80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-005427-a.b7
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» (далі – Учасник) звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРИМ ТОВАРИСТВОМ «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) 02 березня 2021 року о 14:42 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю товару
ДК 021:2015: 18830000-6 - Захисне взуття (захисне взуття, 6 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-005427-a.
13 квітня о 16:08 Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а (далі – Протокол), що додається.
Згідно вищезазначеного Протоколу пропозицію Учасника відхилено. Як підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовник у протоколі зазначає:
«Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам.
За результатами розгляду встановлено, що учасник ТОВ «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» та його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з наступних підстав:
1) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації
та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції документи, що не відповідає Додатку 4 тендерної документації, а саме:
1) Учасником по лотам не вказані конкретні артикули взуття, до постачання. Протоколами не підтверджені вимоги технічних характеристик ТД на взуття, а саме:
- вимога «чоботи, черевики, чоботи утеплені, напівчеревики з натуральної товщиною не менше 1,8 мм» в наданому протоколі наведено результат випробувань
по цьому показнику( що не відповідає вимогам ТД); - вимога «кевларова устілка для захисту від проколів 1100 Н”, не надано результату випробування по цьому
показнику ( що не відповідає вимогам ТД);
- вимога «вкладна устілка товщиною не менше 3 мм» в наданому протоколі
не наведений даний показник, (що не відповідає вимогам ТД);
- вимога «товщина рифлення підошви не менше 4 мм» в наданому протоколі
не наведений даний показник, ( що не відповідає вимогам ТД);
- вимога «наявність композитного підноска 200Дж» в наданому протоколі
не наведено показник за випробуваннями (що не відповідає вимогам ТД);
2) надано висновок Державної санітарно гігієнічної експертизи № 12.2-18-1/9051 від 27.04.2020р, що не ідентифікує моделі, запропоновані учасником до постачання.»
Учасник не погоджується з підставами відхилення Тендерної пропозиції Замовником у цілому, виходячи з наступного:
По-перше, не зазначивши посилання на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, Замовник порушив вимогу частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), де зазначено:
«2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають,
із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
По-друге: Зазначені у Протоколі підстави відхилення Тендерної пропозиції Учасника є неправомірними. Адже, виконання вимог, про які зазначає Замовник
у Протоколі не були передбачені Тендерною документацією Замовника, а саме:
1) Замовник у Протоколі зазначає, що Учасником по лоту не вказані конкретні артикулі взуття до постачання. Проте, постає логічне питання: де від учасника вимагалось зазначення конкретних артикулів взуття та де Учасником їх не було указано, згідно вимог Тендерної документації?
Дослідивши Тендерну документацію Замовника, Учасником не виявлено прямої вимоги до зазначення конкретних артикулів взуття до постачання. Замовник, у свою чергу, порушуючи вимогу частини 2 статті 31 Закону не надав посилання на відповідну умову тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції неправомірною.
Частиною 1 статті 31 передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника.
2) Замовник у Протоколі, як наступну підставу відхилення Тендерної пропозиції зазначає:
«Протоколами не підтверджені вимоги технічних характеристик ТД на взуття,
а саме: - вимога «чоботи, черевики, чоботи утеплені, напівчеревики з натуральної товщиною не менше 1,8 мм» в наданому протоколі наведено результат випробувань
по цьому показнику (що не відповідає вимогам ТД)»
Згідно Тендерної документації, а саме у переліку документів необхідних
для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічної специфікації до предмета закупівлі ДК 021:2015:18830000-6 – Захисне взуття, наявна вимога, щодо надання протоколу випробування запропонованого товару.
Учасником було надано у Тендерній пропозиції Протокол № 64.03.21.032
від 22.03.2021р., що повністю підтверджує відповідність продукції запропонованої Учасником вимогам ДСТУ 3962-2000, ДСТУ EN ISO 20347:2015,
як зазначається у Технічній специфікації Замовника. А також, Технічні характеристики
на офіційному бланку Учасника і засвідчені підписом керівника та печаткою,
що підтверджують повну відповідності запропонованого товару Учасником прописаним
у Тендерній документації вимог Замовника.
У наданому Учасником Протоколі випробувань взагалі відсутні випробування
за показником, про який зазначає Замовник у своєму Протоколі відхилення пропозиції.
Окрім цього, відсутня пряма вимога у Тендерній документації про надання протоколу з наведеними результатами випробувань товщини.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції безпідставною, а отже - неправомірною.
3) Замовник, як одну з підстав відхилення Тендерної пропозиції наводить,
що Учасником не надано результату випробування по показнику «кевларова устілка для захисту від проколів 1100Н».
ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» вважає вищенаведений факт Замовником неправомірною обставиною відхилення Тендерної пропозиції, адже:
- Замовник порушив частину 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не надавши посилання на відповідну умову тендерної документації, за фактом не виконання якої він відхиляє тендерну пропозицію учасника.
- у Тендерній документації відсутня вимога надання результатів випробувань
по показнику «кевларова устілка для захисту від проколів 1100Н».
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції неправомірною.
4) Учасником було надано у Тендерній пропозиції Протокол № 64.03.21.032
від 22.03.2021р., що виданий державною акредитованою установою у встановленому порядку та у відповідності до вимог чинного законодавства України. Наданий Протокол підтверджує відповідність товару ДСТУ та чинним вимогам. На підтвердження відповідності запропонованим Учасником товару вимогам Замовника у складі Тендерної пропозиції було надано Технічні характеристики товару на офіційному бланку Учасника,
що засвідчені підписом керівника та печаткою.
У Тендерній документації не передбачені для учасників наступні вимоги:
- наведення в Протоколі показника «вкладна устілка товщиною не менше 3 мм»;
- наведення в Протоколі показника «товщина рифлення підошви не менше 4 мм»;
- наведення в Протоколі показника за випробуваннями, що стосується композитного підноска 200Дж;
Замовником не висувалось у Тендерній документації вимог до змісту та форми протоколів, не вимагалось наведення вищезазначених показників. Таким чином,
не наведення вищезазначених показників не може бути підставою відхилення Тендерної пропозиції Учасника.
5) Замовник у Тендерній документації вимагає для підтвердження якості товару надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Учасником надано висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи №12.2-18-1/9051 від 27.04.2020 р., який поширюється на всю продукцію, що виготовляє Учасник.
Згідно чинного законодавства України та діючих нормативно-правових актів відсутня вимога стосовно ідентифікації моделей у висновках Державної санітарно-гігієнічної експертизи. У свою чергу Замовником у Тендерній документації дана вимога, також не передбачена.
Таким чином, не зазначення у висновку Державної санітарно-гігієнічної експертизи ідентифікації моделі не є порушенням. З цього випливає, що наданий висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи №12.2-18-1/9051 від 27.04.2020р. повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а відхилення Учасника за вищенаведеною обставиною
є неправомірним.
Варто зазначити, у Протоколі в обґрунтуванні підстав відхилення Тендерної пропозиції Учасника Замовник зазначає ТОВ «ФОРТУНА ЛІМІТЕД», що не відповідає дійсності. ТОВ «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» участь у публічній закупівлі за ДК 021:2015: 18830000-6 - Захисне взуття (захисне взуття, 6 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-005427-a не приймала. У свою чергу учасником вищезазначеної закупівлі
є ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» (ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД»).
Аналізуючи вище наведене можна дійти висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що є грубим порушенням статті 5
Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник, порушуючи статтю 5, частину 1, частину 2 статті 31 Закону України
«Про публічні закупівлі», порушує законні права та інтереси Учасника, що випливають
з Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо:
1. Прийняти Скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД»
до розгляду.
2. Визнати незаконним рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника,
а саме: Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а в частині, щодо відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД».
3. Зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» скасувати відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» шляхом скасування Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а в частині, щодо відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Київводоканал (Лот 5).pdf 04.05.2021 12:58
- Протокол Лот 5.pdf 04.05.2021 12:58
- рішення від 07.05.2021 № 10093 + лист Замовнику.pdf 07.05.2021 18:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2021 № 11022.pdf 20.05.2021 19:36
- рішення від 19.05.2021 № 11022.pdf 24.05.2021 19:35
- Пояснення по суті скарги 13.05.2021 12:02
- Пояснення по суті скарги 13.05.2021 12:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.05.2021 16:49
Дата розгляду скарги:
19.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 18:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.05.2021 19:35
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2021 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано Замовником.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на порушеннязаконодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
e4cf65851a4c4c9198425d2c9c7c34d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-005427-a.b6
Назва:
Скарга на порушеннязаконодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» (далі – Учасник) звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРИМ ТОВАРИСТВОМ «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) 02 березня 2021 року о 14:42 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю товару
ДК 021:2015: 18830000-6 - Захисне взуття (захисне взуття, 6 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-005427-a.
13 квітня о 16:08 Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а (далі – Протокол), що додається.
Згідно вищезазначеного Протоколу пропозицію Учасника відхилено. Як підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовник у протоколі зазначає:
«Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим
вимогам.
1. Учасником по лоту не вказані конкретні артикули взуття, до постачання.
Протоколами не підтверджені вимоги технічних характеристик ТД на взуття,
а саме:
- вимога «чоботи, черевики, чоботи утеплені, напівчеревики з натуральної
товщиною не менше 1,8 мм» в наданому протоколі наведено результат випробувань
по цьому показнику( що не відповідає вимогам ТД);
- вимога «кевларова устілка для захисту від проколів 1100 Н”, не надано результату випробування по цьому показнику ( що не відповідає вимогам ТД);
- вимога «вкладна устілка товщиною не менше 3 мм» в наданому протоколі
не наведений даний показник, ( що не відповідає вимогам ТД); - вимога «товщина рифлення підошви не менше 4 мм» в наданому протоколі не наведений даний показник,
(що не відповідає вимогам ТД); - вимога «наявність композитного підноска 200Дж»
в наданому протоколі не наведено показник за випробуваннями (що не відповідає вимогам ТД);
2. Надано висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи № 12.2-18-1/9051
від 27.04.2020р . що не ідентифікує моделі, запропоновані учасником до постачання.»
Учасник не погоджується з підставами відхилення Тендерної пропозиції Замовником у цілому, виходячи з наступного:
По-перше, не зазначивши посилання на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, Замовник порушив вимогу частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), де зазначено:
«2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають,
із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
По-друге: Зазначені у Протоколі підстави відхилення Тендерної пропозиції Учасника є неправомірними. Адже, виконання вимог, про які зазначає Замовник
у Протоколі не були передбачені Тендерною документацією Замовника, а саме:
1) Замовник у Протоколі зазначає, що Учасником по лоту не вказані конкретні артикулі взуття до постачання. Проте, постає логічне питання: де від учасника вимагалось зазначення конкретних артикулів взуття та де Учасником їх не було указано, згідно вимог Тендерної документації?
Дослідивши Тендерну документацію Замовника, Учасником не виявлено прямої вимоги до зазначення конкретних артикулів взуття до постачання. Замовник, у свою чергу, порушуючи вимогу частини 2 статті 31 Закону не надав посилання на відповідну умову тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції неправомірною.
Частиною 1 статті 31 передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника.
2) Замовник у Протоколі, як наступну підставу відхилення Тендерної пропозиції зазначає:
«Протоколами не підтверджені вимоги технічних характеристик ТД на взуття,
а саме: - вимога «чоботи, черевики, чоботи утеплені, напівчеревики з натуральної товщиною не менше 1,8 мм» в наданому протоколі наведено результат випробувань
по цьому показнику (що не відповідає вимогам ТД)»
Згідно Тендерної документації, а саме у переліку документів необхідних
для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічної специфікації до предмета закупівлі ДК 021:2015:18830000-6 – Захисне взуття, наявна вимога, щодо надання протоколу випробування запропонованого товару.
Учасником було надано у Тендерній пропозиції Протокол № 64.03.21.032
від 22.03.2021р., що повністю підтверджує відповідність продукції запропонованої Учасником вимогам ДСТУ 3962-2000, ДСТУ EN ISO 20347:2015,
як зазначається у Технічній специфікації Замовника. А також, Технічні характеристики
на офіційному бланку Учасника і засвідчені підписом керівника та печаткою,
що підтверджують повну відповідності запропонованого товару Учасником прописаним
у Тендерній документації вимог Замовника.
У наданому Учасником Протоколі випробувань взагалі відсутні випробування
за показником, про який зазначає Замовник у своєму Протоколі відхилення пропозиції.
Окрім цього, відсутня пряма вимога у Тендерній документації про надання протоколу з наведеними результатами випробувань товщини.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції безпідставною, а отже - неправомірною.
3) Замовник, як одну з підстав відхилення Тендерної пропозиції наводить,
що Учасником не надано результату випробування по показнику «кевларова устілка
для захисту від проколів 1100Н».
ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» вважає вищенаведений факт Замовником неправомірною обставиною відхилення Тендерної пропозиції, адже:
- Замовник порушив частину 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не надавши посилання на відповідну умову тендерної документації, за фактом не виконання якої він відхиляє тендерну пропозицію учасника.
- у Тендерній документації відсутня вимога надання результатів випробувань
по показнику «кевларова устілка для захисту від проколів 1100Н».
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції неправомірною.
4) Учасником було надано у Тендерній пропозиції Протокол № 64.03.21.032
від 22.03.2021р., що виданий державною акредитованою установою у встановленому порядку та у відповідності до вимог чинного законодавства України. Наданий Протокол підтверджує відповідність товару ДСТУ та чинним вимогам. На підтвердження відповідності запропонованим Учасником товару вимогам Замовника у складі Тендерної пропозиції було надано Технічні характеристики товару на офіційному бланку Учасника,
що засвідчені підписом керівника та печаткою.
У Тендерній документації не передбачені для учасників наступні вимоги:
- наведення в Протоколі показника «вкладна устілка товщиною не менше 3 мм»;
- наведення в Протоколі показника «товщина рифлення підошви не менше 4 мм»;
- наведення в Протоколі показника за випробуваннями, що стосується композитного підноска 200Дж;
Замовником не висувалось у Тендерній документації вимог до змісту та форми протоколів, не вимагалось наведення вищезазначених показників. Таким чином,
не наведення вищезазначених показників не може бути підставою відхилення Тендерної пропозиції Учасника.
5) Замовник у Тендерній документації вимагає для підтвердження якості товару надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Учасником надано висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи №12.2-18-1/9051 від 27.04.2020 р., який поширюється на всю продукцію, що виготовляє Учасник.
Згідно чинного законодавства України та діючих нормативно-правових актів відсутня вимога стосовно ідентифікації моделей у висновках Державної санітарно-гігієнічної експертизи. У свою чергу Замовником у Тендерній документації дана вимога, також не передбачена.
Таким чином, не зазначення у висновку Державної санітарно-гігієнічної експертизи ідентифікації моделі не є порушенням. З цього випливає, що наданий висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи №12.2-18-1/9051 від 27.04.2020р. повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а відхилення Учасника за вищенаведеною обставиною
є неправомірним.
Аналізуючи вище наведене можна дійти висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що є грубим порушенням статті 5
Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник, порушуючи статтю 5, частину 1, частину 2 статті 31 Закону України
«Про публічні закупівлі», порушує законні права та інтереси Учасника, що випливають
з Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України
«Про публічні закупівлі», просимо:
1. Прийняти Скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД»
до розгляду.
2. Визнати незаконним рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника,
а саме: Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а в частині, щодо відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД».
3. Зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» скасувати відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» шляхом скасування Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а в частині, щодо відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Київводоканал (Лот 4).pdf 04.05.2021 12:51
- Протокол Лот 4.pdf 04.05.2021 12:51
- рішення від 07.05.2021 № 10092 + лист Замовнику.pdf 07.05.2021 18:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2021 № 11021.pdf 20.05.2021 19:37
- рішення від 19.05.2021 № 11021.pdf 24.05.2021 19:33
- Пояснення по суті скарги 13.05.2021 12:00
- Пояснення по суті скарги 13.05.2021 12:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.05.2021 16:45
Дата розгляду скарги:
19.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 18:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.05.2021 19:33
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2021 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано Замовником.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
22368f1a084642aa87476661a061fedb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-005427-a.b5
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» (далі – Учасник) звертаєть-ся до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі»,
а саме:
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРИМ ТОВАРИСТВОМ «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) 02 березня 2021 року о 14:42 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю товару
ДК 021:2015: 18830000-6 - Захисне взуття (захисне взуття, 6 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-005427-a.
13 квітня о 16:08 Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а (далі – Протокол), що додається.
Згідно вищезазначеного Протоколу пропозицію Учасника відхилено. Як підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовник у протоколі зазначає:
«Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам.
За результатами розгляду встановлено, що учасник ТОВ «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» та його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з наступних підстав:
1) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації
та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції документи, що не відповідає Додатку 4 тендерної документації, а саме:
1) Учасником по лотам не вказані конкретні артикули взуття, до постачання. Протоколами не підтверджені вимоги технічних характеристик ТД на взуття, а саме:
- вимога «чоботи, черевики, чоботи утеплені, напівчеревики з натуральної товщиною не менше 1,8 мм» в наданому протоколі наведено результат випробувань
по цьому показнику( що не відповідає вимогам ТД); - вимога «кевларова устілка для захисту від проколів 1100 Н”, не надано результату випробування по цьому
показнику ( що не відповідає вимогам ТД);
- вимога «вкладна устілка товщиною не менше 3 мм» в наданому протоколі
не наведений даний показник, (що не відповідає вимогам ТД);
- вимога «товщина рифлення підошви не менше 4 мм» в наданому протоколі
не наведений даний показник, ( що не відповідає вимогам ТД);
- вимога «наявність композитного підноска 200Дж» в наданому протоколі
не наведено показник за випробуваннями (що не відповідає вимогам ТД);
2) надано висновок Державної санітарно гігієнічної експертизи № 12.2-18-1/9051 від 27.04.2020р, що не ідентифікує моделі, запропоновані учасником до постачання.»
Учасник не погоджується з підставами відхилення Тендерної пропозиції Замовником у цілому, виходячи з наступного:
По-перше, не зазначивши посилання на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, Замовник порушив вимогу частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), де зазначено:
«2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають,
із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
По-друге: Зазначені у Протоколі підстави відхилення Тендерної пропозиції Учасника є неправомірними. Адже, виконання вимог, про які зазначає Замовник
у Протоколі не були передбачені Тендерною документацією Замовника, а саме:
1) Замовник у Протоколі зазначає, що Учасником по лоту не вказані конкретні артикулі взуття до постачання. Проте, постає логічне питання: де від учасника вимагалось зазначення конкретних артикулів взуття та де Учасником їх не було указано, згідно вимог Тендерної документації?
Дослідивши Тендерну документацію Замовника, Учасником не виявлено прямої вимоги до зазначення конкретних артикулів взуття до постачання. Замовник, у свою чергу, порушуючи вимогу частини 2 статті 31 Закону не надав посилання на відповідну умову тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції неправомірною.
Частиною 1 статті 31 передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника.
2) Замовник у Протоколі, як наступну підставу відхилення Тендерної пропозиції зазначає:
«Протоколами не підтверджені вимоги технічних характеристик ТД на взуття,
а саме: - вимога «чоботи, черевики, чоботи утеплені, напівчеревики з натуральної товщиною не менше 1,8 мм» в наданому протоколі наведено результат випробувань
по цьому показнику (що не відповідає вимогам ТД)»
Згідно Тендерної документації, а саме у переліку документів необхідних
для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічної специфікації до предмета закупівлі ДК 021:2015:18830000-6 – Захисне взуття, наявна вимога, щодо надання протоколу випробування запропонованого товару.
Учасником було надано у Тендерній пропозиції Протокол № 64.03.21.032
від 22.03.2021р., що повністю підтверджує відповідність продукції запропонованої Учасником вимогам ДСТУ 3962-2000, ДСТУ EN ISO 20347:2015,
як зазначається у Технічній специфікації Замовника. А також, Технічні характеристики
на офіційному бланку Учасника і засвідчені підписом керівника та печаткою,
що підтверджують повну відповідності запропонованого товару Учасником прописаним
у Тендерній документації вимог Замовника.
У наданому Учасником Протоколі випробувань взагалі відсутні випробування
за показником, про який зазначає Замовник у своєму Протоколі відхилення пропозиції.
Окрім цього, відсутня пряма вимога у Тендерній документації про надання протоколу з наведеними результатами випробувань товщини.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції безпідставною, а отже - неправомірною.
3) Замовник, як одну з підстав відхилення Тендерної пропозиції наводить,
що Учасником не надано результату випробування по показнику «кевларова устілка для захисту від проколів 1100Н».
ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» вважає вищенаведений факт Замовником неправомірною обставиною відхилення Тендерної пропозиції, адже:
- Замовник порушив частину 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не надавши посилання на відповідну умову тендерної документації, за фактом не виконання якої він відхиляє тендерну пропозицію учасника.
- у Тендерній документації відсутня вимога надання результатів випробувань
по показнику «кевларова устілка для захисту від проколів 1100Н».
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дану підставу відхилення Тендерної пропозиції неправомірною.
4) Учасником було надано у Тендерній пропозиції Протокол № 64.03.21.032
від 22.03.2021р., що виданий державною акредитованою установою у встановленому порядку та у відповідності до вимог чинного законодавства України. Наданий Протокол підтверджує відповідність товару ДСТУ та чинним вимогам. На підтвердження відповідності запропонованим Учасником товару вимогам Замовника у складі Тендерної пропозиції було надано Технічні характеристики товару на офіційному бланку Учасника,
що засвідчені підписом керівника та печаткою.
У Тендерній документації не передбачені для учасників наступні вимоги:
- наведення в Протоколі показника «вкладна устілка товщиною не менше 3 мм»;
- наведення в Протоколі показника «товщина рифлення підошви не менше 4 мм»;
- наведення в Протоколі показника за випробуваннями, що стосується композитного підноска 200Дж;
Замовником не висувалось у Тендерній документації вимог до змісту та форми протоколів, не вимагалось наведення вищезазначених показників. Таким чином,
не наведення вищезазначених показників не може бути підставою відхилення Тендерної пропозиції Учасника.
5) Замовник у Тендерній документації вимагає для підтвердження якості товару надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Учасником надано висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи №12.2-18-1/9051 від 27.04.2020 р., який поширюється на всю продукцію, що виготовляє Учасник.
Згідно чинного законодавства України та діючих нормативно-правових актів відсутня вимога стосовно ідентифікації моделей у висновках Державної санітарно-гігієнічної експертизи. У свою чергу Замовником у Тендерній документації дана вимога, також не передбачена.
Таким чином, не зазначення у висновку Державної санітарно-гігієнічної експертизи ідентифікації моделі не є порушенням. З цього випливає, що наданий висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи №12.2-18-1/9051 від 27.04.2020р. повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а відхилення Учасника за вищенаведеною обставиною
є неправомірним.
Варто зазначити, у Протоколі в обґрунтуванні підстав відхилення Тендерної пропозиції Учасника Замовник зазначає ТОВ «ФОРТУНА ЛІМІТЕД», що не відповідає дійсності. ТОВ «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» участь у публічній закупівлі за ДК 021:2015: 18830000-6 - Захисне взуття (захисне взуття, 6 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-02-005427-a не приймала. У свою чергу учасником вищезазначеної закупівлі
є ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» (ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД»).
Аналізуючи вище наведене можна дійти висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що є грубим порушенням статті 5
Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник, порушуючи статтю 5, частину 1, частину 2 статті 31 Закону України
«Про публічні закупівлі», порушує законні права та інтереси Учасника, що випливають
з Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України
«Про публічні закупівлі», просимо:
1. Прийняти Скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД»
до розгляду.
2. Визнати незаконним рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника,
а саме: Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а в частині, щодо відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД».
3. Зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» скасувати відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» шляхом скасування Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-02-005427-а в частині, щодо відхилення Тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Київводоканал (Лот 3).pdf 04.05.2021 12:44
- Протокол Лот 3.pdf 04.05.2021 12:44
- рішення від 07..05.2021 №10010 лист Замовнику.pdf 07.05.2021 16:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2021 №11016.pdf 20.05.2021 17:36
- рішення від 19.05.2021 №11016.pdf 24.05.2021 19:21
- Пояснення по суті скарги 13.05.2021 11:58
- Пояснення по суті скарги 13.05.2021 11:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.05.2021 16:38
Дата розгляду скарги:
19.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.05.2021 19:21
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2021 14:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано Замовником.
Задовільнена:
Так
Скарга
Скасована
Скарга до АМКУ
Номер:
c42a2566737c45078530d2e1c2e0f32d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-005427-a.b1
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Про неправомірні дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Київобленерго.pdf 30.04.2021 12:52
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.05.2021 13:00
Скарга
Скасована
Скарга до АМКУ
Номер:
cb2fa5e0a5384c69b480bda62dd2bc9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-005427-a.b2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Про порушення законодавства Замовником
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Київобленерго.pdf 30.04.2021 12:55
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.05.2021 12:55
Скарга
Скасована
Скарга до АМКУ
Номер:
24d354ba9ed4489e9253c72c6b278390
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-005427-a.c3
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Про порушення законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Київобленерго.pdf 30.04.2021 13:01
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.05.2021 12:49
Скарга
Скасована
Скарга до АМКУ
Номер:
73fe89e8210e464197fa8b4cd555cd42
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-005427-a.c4
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга про порушення законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Київобленерго.pdf 30.04.2021 13:02
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.05.2021 12:37