-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
сервер
Завершена
630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Період оскарження:
02.03.2021 13:09 - 14.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Номер:
d0bed5eb46464a75ae73deaa25e113e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-004628-b.a7
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
Скарга міститься у вкладених документах
Пов'язані документи:
Учасник
- 2005-1.pdf 20.05.2021 14:45
- response(2).pdf 20.05.2021 14:45
- платіжне доручення.pdf 20.05.2021 15:26
- рішення від 24.05.2021 № 11257 + лист Замовнику.pdf 25.05.2021 11:18
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2021 № 12349.pdf 03.06.2021 18:40
- рішення від 02.06.2021 № 12349.pdf 07.06.2021 17:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2021 №9055.pdf 27.05.2021 14:30
- 2 Відповідь Замовника на запит АМКУ.docx 27.05.2021 14:30
- Лист на запит АМКУ.pdf 27.05.2021 14:30
- Протокол 69-УО.pdf 27.05.2021 15:10
- протокол 103-УО.PDF 27.05.2021 15:13
- Протокол 70-УО.pdf 27.05.2021 15:13
- Протокол 77-УО.pdf 27.05.2021 15:13
- від 07.04.2021Відповідь Замовника на запит АМКУ.pdf 27.05.2021 15:13
- Протокол 76-УО.pdf 27.05.2021 15:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.05.2021 15:04
Дата розгляду скарги:
02.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.05.2021 11:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.06.2021 17:33
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
b9828214aaf6403e814af9cec1415113
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-004628-b.c6
Назва:
скарга
Скарга:
скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 01.04.2021 15:41
- СКАРГА.docx 01.04.2021 15:41
- СКАРГА.docx 01.04.2021 16:01
- СКАРГА.pdf 01.04.2021 16:01
- платіжне доручення.pdf 01.04.2021 16:38
- довідка мтб _43 від 17.03.2021р..pdf 07.04.2021 17:13
- копія вимоги на рішення замовника від 24.03.2021р..docx 07.04.2021 17:13
- договір атб.pdf 07.04.2021 17:13
- копія вимоги щодо визначення перепожця від 24.03.2021р. відповідно до ст.33 п.4 закону.docx 09.04.2021 17:09
- sign.p7s 09.04.2021 17:26
- рішення від 05.04.2021 №6866+лист замовнику.pdf 05.04.2021 16:34
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2021 №5996.pdf 15.04.2021 12:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2021 №9055.pdf 27.04.2021 19:27
- рішення від 26.04.2021 №9055.pdf 29.04.2021 21:36
- Відповідь Замовника на запит АМКУ.docx 07.04.2021 15:19
- Протокол 69-УО.pdf 07.04.2021 15:19
- довідка мтб по Скаржнику.pdf 07.04.2021 15:19
- Відповідь Замовника на запит АМКУ.pdf 07.04.2021 15:20
- Довідка від виробника Учасника 2.pdf 07.04.2021 15:20
- Протокол 76-УО.pdf 07.04.2021 15:20
- Документи згідно Додатку 3 Учасника 2.pdf 07.04.2021 15:20
- Протокол 77-УО.pdf 07.04.2021 15:20
- договір атб Скаржника.pdf 07.04.2021 15:20
- договір авто Скаржника.pdf 07.04.2021 15:20
- Протокол 70-УО.pdf 07.04.2021 15:20
- Сканировать1.PDF 17.05.2021 09:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2021 16:00
Дата розгляду скарги:
13.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.04.2021 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2021 21:36
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2021 09:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно Рішення № 9055-р/пк-пз від 26.04.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення за скаргою за процедурою відкритих торгах на закупівлю товару «Сервер» за кодом ДК 021:2015 - 48820000-2 - Сервери, оголошення № «UA-2021-03-02-004628-b» Комунальне підприємство “Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф” Дніпропетровської обласної ради” (далі по тексту – Замовник) повідомляє Вас про те, що замовником виконано Ваше рішення про скасування рішення уповноваженої особи про відхилення ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" та рішення про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" та відповідно повернуто учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" до етапу кваліфікації .
Вимога
Є відповідь
безпідставне відхилення
Номер:
7b7dc3bafb9c474cafdf1eb87a62f06f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-004628-b.c5
Назва:
безпідставне відхилення
Вимога:
Шановний Замовник!
Повідомляємо вам, що рішення відповідно до протоколу №69-УО прийнято вами з порушенням закону.
Наша тендерна пропозиція та довідка №43 від 17.03.2021р. навіть до додавання договору позички та нової довідки відповідала умовам тендерної документаціЇ.
Якщо ви вважаєте договір позички недійсним ви можете його не розглядади як документ тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог тендерної документації додаток 1 п.4 є таблиця, яку ми заповнили та відповідні вимоги, а саме цитата:
"4.1. Довідка в довільній формі або за нижче наведеним зразком про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених в технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати копію документа про право власності або договору оренди (найму) , або іншого документу, що підтверджує право власності або володіння та користування відповідним майном."
Звертаємо вашу увагу, шо саме в довільній формі.
Якщо у вас було бажання, щоб у довідці були конкретні матеріальні активи, ви повині буле це вказати в ТД.
В ТД відсутня інформація скільки пунктів повинно бути у таблиці, таблиця взагалі могла бути іншого виду, відсутня інформація, що ми повинні вказати саме власні фонди, або що у нас повинен бути транспорт, або власний офіс або інші конкретні активи.
Відповідно до вимог додаток 1 п.4 заповнену таблицю в довільній формі ми надали, довідка №43 від 17.03.2021р., а також надали на підтвердження договір оренди приміщення.
І ця інформація, на нашу думку, є вичерпною на виконанням вимог документації додаток 1 п.4. у довільній формі.
Крім цього ми повністю виконали вимоги по п.1-3 додатку 1 кваліфікаційних вимог, замість 1 договору ми надали 3 і всі з листами відгуками.
Взагалі ми виконали успішно близько 90 договорів саме по серверному обладнанню через систему прозоро більш ніж на 16 мільойнів https://clarity-project.info/tenderer/23350949 і нам взагалі незрозумілі ваші сумніви.
Ваше твердження та уточнення по ст.16, що цитата - "матеріально-технічна база підприємства зазвичай складається з..." не є порушенням закону з нашої сторони, тому що зазвичай це не обов'язок, буває і по-іншому.
Ви вказуєте, що цитата "не надано у повному обсязі інформації на підтвердження інформації стосовно наявності ..." А що відповідає повному обсягу, а що не відповідає, це абсолютне суб'єктивне поняття. В тендерній документації додаток 1 п.4 відсутній перелік інформації, що відповідав би повному обсягу.
Взагалі може не бути власних виробничіх основних засобів та малоцінних і швидкопсувних предметів на балансі і це не є порушенням закону, і це ніяким чином не заважає компанії працювати.
Може бути компанія, в якій одна людина - директор, який працює на власному ноутбуці і має орендований офіс 5м, немає власних виробничіх основних засобів на балансі та продає товарів на мільони, що є абсолютно законним.
У нас немає власного виробництва, ми купуємо та продаємо обладнання, тому нам не потрібні основні засоби і ми не надаємо те, чого в нас не повинно бути за законом.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Навіть є рішення ВАСУ, що відсутність власних основних засобів і трудових ресурсів не впливає на операції постачання, суд зазначив, що операції постачання могли бути виконані на умовах оренди, найму за цивільними договорами тощо.
Дуже дивують ваші твердження, що цитата
"виникае сумнiв, щодо матерiально-технiчноi бази ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФIРМА "ЕРБI'' та її наявностi у натурально-уречевленiй формi, а вiдповiдно сумнiв про дотримання порядку приймання, зберiгання, пiдготовки до продажу та продажу правильного зберiгання дороговартiсних товарiв, якi ми маемо намiр закупити"
Доводимо до вашого відома, що винекнення у вас сумнівів не є порушенням закону з нашого боку, це лише ваші сумніви.
Рекомендуємо вам добровільно переглянути ваше рішення та визначити нас переможцями, інакше у нас не буде іншого виходу і ми будемо вимушені оскаржувати ваші незаконні дії в АМКУ і наше безпідставне відхилення, та звичайно переможемо, хоча це зайвий час та додаткова затримка з постачання серверів.
Додатково повідомляємо
У відповідності до закону 164-14 КУпАП
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
-
накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 1,5 до 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25,5 тис. грн – 51,0 тис. грн)
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 76.pdf 28.03.2021 19:37
Дата подачі:
24.03.2021 22:08
Вирішення:
Керуючись розміщеним учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" на сайті ПРОЗОРРО по закупівлі UA-2021-03-02-004628-b та Законом України "Про пуюлічні закупівлі": «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.», що й було зроблено.Детальніше у вкладенні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
визначення переможця з порушеннями
Номер:
d336c8197df442f9997803684868b6b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-004628-b.c4
Назва:
визначення переможця з порушеннями
Вимога:
Повідомляємо вам, що визначення переможця відповідно до протоколу 70-УО також пройшло з порушенням закону
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" не відповідає вимогам тендерної документації
а саме:
1. Учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" у період уточнень написав вимогу, яку ви не задовільнили.
В ній вимагалось цитата :
"....
Отже, на підставі зазначеного прошу привести тендерну документацію до вимог Закону, видаливши з Додатку 3 вимогу "надати підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання".
"
Ця вимога залишилась в документації в додатку №3 і учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" її не виконав.
Учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" пропонує сервер виробника DELL.
Єдиним офіційним представником DELL в україні є ТОВ "ДЕЛЛ УКРАЇНА" і лише ТОВ "ДЕЛЛ УКРАЇНА", як виробник може надати це підтвердження.
У документації ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" відсутній документ з цим підтвердженням від ТОВ "ДЕЛЛ УКРАЇНА".
Довідка від ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" №17032021-03 від 17 березня 2021р. файл Довідка від виробника.pdf не виконує цю вимогу, тому шо ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" не є виробником серверу DELL.
Ми цю вимогу виконали.
2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" №15032021-05 від 15 березня 2021р. з порушенням.
В Україні ПДВ складає 20%. Предметом закупівлі є сервер Код ДК 021:2015 - 48820000-2 - Сервери, а програмне забезпечення є складовою сервера і є його невідємною частиною
ДФСУ у листі від 18.01.2018 р. №222/6/99-99-15-03-02-15/ІПК зазначила: якщо програмне забезпечення, яке інстальоване на устаткуванні спеціального призначення (комплекти для програмно-технічного комплексу інформаційно-телекомунікаційної системи прикордонного контролю) є невід'ємною його частиною та не виділено як окремий елемент поставки, а також на таке програмне забезпечення не передано право власності, то операція з постачання такого устаткування (у якому міститься програмне забезпечення) для цілей оподаткування ПДВ розглядається як одна операція. Відповідно ця операція підлягає оподаткуванню ПДВ у загальновстановленому порядку за основною ставкою.
Відповідно до закону в даному випадку учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" зобов'язаний додати ПДВ до програмного забезпечення.
А ми маємо наступну ситуацію:
сума з ПДВ 364994, ПДВ повинно складати 20%, а саме - 364994/6= 60832.33грн, а учасник ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" вказав ПДВ 52804, тобто це приблизно 16.9% - що неможливо. Відповідно і видаткова накладна буде з порушенням.
Це недоотримання бюджетом податків, ми стикались з такою ситуацією в тендерах, це 100% порушення і, якщо це будуть бюджетні кошти, то казна це не пропустить.
У нас цього порушення немає.
Виглядає дуже дивним те, що ви визнаєте переможцем компанію з такими грубими порушеннями вимог тендерною документацію та з пропозицією дорожчою майже на 77000грн, а нашу пропозицію зі значно нижчою ціною безпіставно відхиляєте.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 77.pdf 28.03.2021 18:18
Дата подачі:
24.03.2021 21:31
Вирішення:
Подана Вами, шановний учасник "скарга" не має жодного стосунку до Вашої відхиленої пропозиції і в порядку ч. 3. ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", по якій права учасника обмежуються наступним: частиною 3 статті 31 Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.». Висновок: будь-яких інших дій від замовника відхилений учасник вимагати не може.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Стосовно видалення незаконної вимоги
Номер:
3cf20f6ac80242ad9fba91f70eec7dd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-004628-b.b3
Назва:
Стосовно видалення незаконної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику,
ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
В Додатку 3 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" замовником визначені технічні вимоги до серверів, зокрема, такі:
Процесор: К-ть
Intel Xeon Silver 4208 2,1Ghz /8-core/ s100i SATA 8LFF 500W Ety Svr Rck 2U 1
Пам’ять:
HPE 16GB 1Rx4 PC4-2666V-R Smart Kit 4
HDD:
HDD 8TB SAS 7.2K LFF SC 512e DS HDD 4
Контролер:
HPE Smart Array E208i-p SR Gen10 Ctrlr 1
Операційна система:
Microsoft OS Software Windows Server 2016 Standard 16 Core, 2 VM, Windows Server CALs required 1
Цей перелік технічних характеристик у відповідності до ч. 1 ст. 23 є цілком вичерпним, тому зазначення певної моделі серверу HPE DL380 Gen10 як критерію еквівалентності в розумінні ч. 4 ст. 23 Закону не є обгрунтованим.
Отже, на підставі зазначеного прошу привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону, видаливши з Додатку 3 фрази "HPE DL380 Gen10", "або еквівалент", та згадки про еквівалент.
Дякую.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
06.03.2021 14:42
Вирішення:
Наявне у Центру обладнання апаратно-програмного комплексу ОДС-103 вимагає найскорішого відповідного дооснащення та розширення з відповідними параметрами та технічними вимогами, які б забезпечили безперебійну цілодобову роботу. З цією метою проводиться закупівля серверного обладнання, шляхом придбання сумісних з наявним обладнанням серверів HPE DL380 Gen10 "або еквівалент", оскільки система, апаратно програмний комплекс ОДС-103 працює цілодобово на протязі 24 годин на добу, та 365 діб на рік, повинен забезпечувати прийом та обробку телефонних дзвінків за єдиним номером екстреної медичної допомоги 103 (понад 2000звернень за добу), вести запис і збереження розмов абонентів. Виконувати формування певних медичних форм (до 3000 форм за добу), проводити інформування бригад про надходження виклику екстреної медичної допомоги. У зв’язку з чим є необхідність у вказівці замовником моделі та необхідності у разі пропонування учасником «еквіваленту» підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання. Деталі у файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Стосовно усунення незаконної вимоги
Номер:
2eb58e69a18943a389385a18a2d41dac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-004628-b.b2
Назва:
Стосовно усунення незаконної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику,
ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
В Додатку 3 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" замовником визначені технічні вимоги до серверів, зокрема, такі:
Процесор: К-ть
Intel Xeon Silver 4208 2,1Ghz /8-core/ s100i SATA 8LFF 500W Ety Svr Rck 2U 1
Пам’ять:
HPE 16GB 1Rx4 PC4-2666V-R Smart Kit 4
HDD:
HDD 8TB SAS 7.2K LFF SC 512e DS HDD 4
Контролер:
HPE Smart Array E208i-p SR Gen10 Ctrlr 1
Операційна система:
Microsoft OS Software Windows Server 2016 Standard 16 Core, 2 VM, Windows Server CALs required 1
Цей перелік технічних характеристик у відповідності до ч. 1 ст. 23 є цілком вичерпним, тому зазначення певної моделі серверу HPE DL380 Gen10 в якості критерію еквівалентності в розумінні ч. 4 ст. 23 Закону не є обгрунтованим.
Як наслідок є необгрунтованою, тому є незаконною, вимога "У випадку надання Учасником еквіваленту, він повинен надати підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання". Ця вимога спотворює зміст вимог Закону, зокрема, ч. 3 ст. 23, якою обов'язок визначення переліку експлуатаційних або функціональних вимог покладений саме на Замовника. Водночас технічні та експлуатаційні характеристики обладнання є цілком відкритою інформацією, доступною Замовникові, і тому виробники обладнання подібних листів не пишуть.
Отже, на підставі зазначеного прошу привести тендерну документацію до вимог Закону, видаливши з Додатку 3 вимогу "надати підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання".
Дякую.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
06.03.2021 14:37
Вирішення:
Наявне у Центру обладнання апаратно-програмного комплексу ОДС-103 вимагає найскорішого відповідного дооснащення та розширення з відповідними параметрами та технічними вимогами, які б забезпечили безперебійну цілодобову роботу. З цією метою проводиться закупівля серверного обладнання, шляхом придбання сумісних з наявним обладнанням серверів HPE DL380 Gen10 "або еквівалент", оскільки система, апаратно програмний комплекс ОДС-103 працює цілодобово на протязі 24 годин на добу, та 365 діб на рік, повинен забезпечувати прийом та обробку телефонних дзвінків за єдиним номером екстреної медичної допомоги 103 (понад 2000звернень за добу), вести запис і збереження розмов абонентів. Виконувати формування певних медичних форм (до 3000 форм за добу), проводити інформування бригад про надходження виклику екстреної медичної допомоги. У зв’язку з чим є необхідність у вказівці замовником моделі та необхідності у разі пропонування учасником «еквіваленту» підтвердження від виробника даного обладнання про можливість використання еквівалентного оригіналу обладнання.З метою не порушення ч.4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) замовником вказано все вірно та вимоги тендерної документації не потребують змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Стосовно термінів постачання
Номер:
26f5d1c778594be08c838e47bf125d25
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-004628-b.b1
Назва:
Стосовно термінів постачання
Вимога:
Шановний Замовнику, п. 4.4. Тендерної документації визначає строк надання послуг (поставки товарів, виконання робіт) до 20.12.2021. Водночас п. 3.1. проекту договору встановлює такий термін до 10 (десяти) робочих днів за заявкою Покупця. Ці неоднозначні вимоги дозволяють неоднакове застосування до різних учасників, тобто, по суті є дискримінаційними. Прошу на відповідність до вимог Закону встановити єдиний та чіткий строк (дату) постачання - або певну кінцеву дату, або ж певний термін в днях від дати замовлення (чи укладання договору).
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2021 13:46
Вирішення:
У зв’язку з тим, що не має чітких термінів щодо фінансування певної закупівлі, то не є можливим Замовником вказати конкретну дату, тому з метою уникнення непорозумінь з постачальниками та з метою не обмеження конкуренції вказано, що поставка здійснюватиметься протягом року, а останній строк поставки товару може буде здійснено не пізніше 20.12.2021 року, при цьому за заявкою покупця в термін до 10 (десяти) робочих днів за заявкою з дня заявки(наприклад, заявку покупець подав 11.03.2021, а поставити товар можна буде в один з цих робочих днів 11,12,15,16,17,18,19,22,23). Очевидним є те, що заявка подаватиметься після укладання договору
Статус вимоги:
Відхилено