-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71250000-5 (Проведення інвентаризації земель с.Вереси Житомирського району на території Житомирської міської об'єднаної територіальної громади ( в межах населеного пункту) та складання за її результатами технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель)
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
02.03.2021 13:02 - 14.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
84416368de774c38be3399509598062c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-004472-b.a2
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга до АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 02.04.2021 14:20
- договір 516.pdf 02.04.2021 14:23
- довідка_аналогічні договора.pdf 02.04.2021 14:23
- договір 01_10_5.pdf 02.04.2021 14:23
- акт виконаних робіт.pdf 02.04.2021 14:24
- лист відгук.pdf 02.04.2021 14:24
- протокол.pdf 02.04.2021 14:24
- Скарга.docx 02.04.2021 14:25
- рішення від 06.04.2021 № 6960 + лист Замовнику.pdf 06.04.2021 18:19
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2021 № 8079.pdf 16.04.2021 18:33
- рішення від 15.04.2021 № 8079.pdf 20.04.2021 19:36
- scanned_document174327.pdf 09.04.2021 17:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2021 16:35
Дата розгляду скарги:
15.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.04.2021 18:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.04.2021 19:36
Дата виконання рішення Замовником:
23.04.2021 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувано рішення про визначення ТОВ «Атлас Бізнес Груп» переможцем по закупівлі Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71250000-5 (Проведення інвентаризації земель с.Вереси Житомирського району на території Житомирської міської об'єднаної територіальної громади ( в межах населеного пункту) та складання за її результатами технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель)
Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терратоп» по закупівлі Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71250000-5 (Проведення інвентаризації земель с.Вереси Житомирського району на території Житомирської міської об'єднаної територіальної громади ( в межах населеного пункту) та складання за її результатами технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель)
пропозиція ТОВ "Терратоп" повернута до розгляду.
Вимога
Є відповідь
на прийняте рішення Замовника
Номер:
f965ae0c18814d8e9ec8d63af2ef3e1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-02-004472-b.c1
Назва:
на прийняте рішення Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРРАТОП" вважає незаконним відхілення тендерної пропозиції та вимогає скасувати рішення Замовника від 24.03.2021 щодо відхілення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕРРАТОП"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 01.04.2021 18:40
- Вимога1.pdf 01.04.2021 18:42
- scanned_document135300.pdf 06.04.2021 14:46
Дата подачі:
01.04.2021 18:56
Вирішення:
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про землеустрій» землеустрій здійснюється на підставі:
а) рішень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо проведення робіт із землеустрою;
б) укладених договорів між юридичними чи фізичними особами (землевласниками і землекористувачами) та розробниками документації із землеустрою;
в) судових рішень.
Відповідно до ст.26 ЗУ «Про землеустрій» замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі.
Розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до ст.28 ЗУ «Про землеустрій» розробники документації із землеустрою несуть відповідно до закону відповідальність за достовірність, якість і безпеку заходів, передбачених цією документацією.
Згідно зі статтею 25 цього ж Закону відповідність документації із землеустрою положенням нормативно-правових актів, норм і правил у сфері землеустрою засвідчується:
- у паперовій формі - підписом та особистою печаткою сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою;
- в електронній формі - електронним цифровим підписом сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою, згідно із законодавством про використання електронного цифрового підпису.
В даному випадку, між виконавчим комітетом Новоолексіївської селищної ради (Замовник) та Фізичною особою – підприємцем Блінічкіним Андрієм Володимировичем (виконавцем – розробником документації із землеустрою) було укладено договір від 22.09.2020р. №516 на розроблення технічної документації по інвентаризації земель соціально-обслуговуючих об’єктів комунальної власності Новоолексіївської селищної ради Адміністративна будівля селищної ради смт. Новоолексіївка, вул. Дружби народів 15, Генічського району Херсонської області.
В свою чергу, саме обумовленим розробником документації із землеустрою було виконано відповідні землевпорядні роботи, про що свідчать відомості з Державного земельного кадастру, в яких зазначено розробника документації із землеустрою – ФОП Блінічкін А.В., відповідального за якість робіт із землеустрою – сертифікований інженер-землевпорядник Блінічкін А.В, а не ТОВ «Терраптоп» з сертифікованим інженером-землевпорядником, який працює у складі розробника.
Варто зазначити, що згідно з пунктом 12 Порядку ведення Державного земельного кадастру, який затверджений Постановою КМУ від 17 жовтня 2012 р. № 1051, відомості Державного земельного кадастру є офіційними і вважаються об'єктивними та достовірними, якщо інше не доведено судом.
Крім того, відповідно до пункту 110-1 цього ж Порядку Державна реєстрація земельної ділянки здійснюється за заявою осіб, які зазначені у підпунктах 1-4 пункту 109 цього Порядку, через уповноважених ними осіб, які в установленому законом порядку включені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та є розробниками відповідної документації із землеустрою або працюють у складі розробника - юридичної особи (далі - сертифіковані інженери-землевпорядники), мають право надсилати документи, зазначені у підпунктах 1-3 пункту 110 цього Порядку, Державному кадастровому реєстраторові в електронній формі, підписані із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису сертифікованим інженером-землевпорядником технічними засобами телекомунікацій, та отримувати документи, зазначені в абзаці шостому пункту 73, підпунктах 4, 6 пункту 75, пункті 77, підпункті 1 пункту 87 цього Порядку, в електронній формі, підписані із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису Державним кадастровим реєстратором.
Учасником в складі своєї пропозиції надано договір від 01 жовтня 2020 р №01/10-5 на послуги із розробки технічної документації по інвентаризації земель соціально-обслуговуючих об’єктів комунальної власності Новоолексіївської селищної ради Адміністративна будівля селищної ради смт. Новоолексіївка, вул. Дружби народів 15, Генічського району Херсонської області заключений між Виконавцем ТОВ «Терратоп» та Замовником ФОП Блінічкін А.В.
Таким чином, враховуючи викладені норми чинного законодавства, ФОП Блінічкін А.В. не може виступати замовником з розробки технічної документації по інвентаризації земель соціально-обслуговуючих об’єктів комунальної власності Новоолексіївської селищної ради Адміністративна будівля селищної ради смт. Новоолексіївка, вул. Дружби народів 15, Генічського району Херсонської області, оскільки їх перелік є вичерпним - органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим чи органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі (п. 9 Порядку проведення інвентаризації земель, затверджений Постановою КМУ від 05.06.2019 року №476, ст.26 ЗУ «Про землеустрій»).
Разом з викладеним, варто звернути увагу, що розглянувши наданий до вимоги договір №516 від 22.09.2020 року між Виконавчим комітетом Новоолексіївської селищної ради та ФОП Блінічкін А.В., відповідно до п.3.5. Договору зазначено, що при неможливості виконання окремих частин проектних робіт власними силами Виконавець (ФОП Блінічкін А.В.) має право до їх виконання на умовах субпідряду залучати спеціалістів чи спеціалізовані підрядні організації.
В наданому договорі договір від 01 жовтня 2020 р №01/10-5 не зазначено, що ТОВ «Терратоп» на правах субпідрядника виконує послуги із розробки технічної документації по інвентаризації земель соціально-обслуговуючих об’єктів комунальної власності Новоолексіївської селищної ради Адміністративна будівля селищної ради смт. Новоолексіївка, вул. Дружби народів 15, Генічського району Херсонської області.
ТОВ «Терратоп» не надано договір субпідряду, а лише договір на надання послуг та ним не могли були виконані роботи в повному обсязі у відповідності до п.3.5. договору №516 від 22.09.2020 року між Виконавчим комітетом Новоолексіївської селищної ради та ФОП Блінічкін А.В.
Тому враховуючи вищезазначене, уповноваженою особою відповідального за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту, відповідно до п.4.1. тендерної документації відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Терратоп»
Також стосовно ненадання Замовником 24 години на виправлення наступних помилок:
- в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 17.03.2021 №17/03-12 зазначено під п.8 плотерSHB09AHPDesignJetT630, максимальний розмір друку даного пристрою – формат А1, відповідно до вимог тендерної документації в Учасника в наявності має бути плотер А0 - не менше 1 одиниці;
- Учасником в складі тендерної пропозиції не надано Форму № 1-ДФ щодоштатнихпрацівників, прийнятих на роботу до 02.03.2021 р
інформую, що тендерна пропозиція була б відхилена саме по ст .29 ЗУ «Про публічні закупівлі», як така в якій надані недостовірні дані, що були виявлені в процесі розгляду пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено