• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з видалення дерев на території кладовищ

Послуги з видалення дерев на території кладовищ Чортківської міської територіальної громади

Завершена

145 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2021 13:10 - 06.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 430306cd1d8d4cfeb1404a6ad10dfeab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-004736-a.b5
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Доношу до Вашого відома, що УДОСКОНАЛЕНИЙ ЕЛЕКТРОНИЙ ПІДПИС призначений для масового використання. Відповідно до закону удосконалений електроний підпис - це електроний підпис, створений за допомогою криптографічого перетворення електронних даних, з якими пов'язаний цей електронний підпис, а використанням засобу удосконаленого електроного підпису та особистого ключа, однозначно пов'язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних данних, з яким пов'язаний цей електронний підпис. Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Відповідно до Закону Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Таким Чином ФОП "Іванін Артем Володимирович" Подав пропозицію згідно вимог тендерної документації. Так як виходячи із вищевикладеного КЕП підрозуміває під собою удосконалений електроний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електроного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа , дискваліфікація пропозиції ФОП "Іваніна Артема Володимировича" є неправомірна і прямосуперечить вимогам чинного законодавства. Вимагаю: скасувати рішення ПРОТОКОЛ №19, щодо відхилення тенденої пропозиції ФОП "Іванін Артем Володимирович" від 18.03.2020 року. за закупівлею UA-2021-03-02-004736-a. У разі не задоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону та своїх законних прав та інтересів звернутися до Державної Аудиторської служби України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник під час проведення спрощеної закупівлі керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –77211300-5 – «Послуги з видалення дерев» (Послуги з видалення дерев на території кладовищ) – ФОП Іванін Артем Володимирович (далі - учасник) відхилено відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: Кваліфікаційним вимогам до учасників «Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи», а учасником накладено УЕП уповноваженої на підписання документів особи. Відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021№1/06-3-1587 зазначено: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО https://czo.gov.ua/verify з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.03.2021 15:46
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення дискваліфікації

Номер: 45d67c6e2fb84149ae677b544ac8c06b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-004736-a.a4
Назва: Оскарження рішення дискваліфікації
Вимога:
Діі Замовника щодо відхидення тендерної пропозиції ФОП "Іванін Артем Володимирович" прямо суперечать чинному законодавству України. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Своїми діями Замовник створив дискримінаційні умови для участі у тендері, які обмежують кокуренцію серед учасників. Зважаючи на вищевикладене вважаю рішення уповноваженої особи помилковим та таким, що грубо порушує Закон України "Про публічні закупівлі". Вимагаю: скасувати рішення ПРОТОКОЛ №19, щодо відхилення тенденої пропозиції ФОП "Іванін Артем Володимирович" від 18.03.2020 року. за закупівлею UA-2021-03-02-004736-a. У разі не задоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону та своїх законних прав та інтересів звернутися до Державної Аудиторської служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 7 листопада 2018 року набрав чинності Закон України від 05.10.2017 р. № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». Законом було введене поняття кваліфікованого електронного підпису (КЕП). КЕП - особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися виключно в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки та повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису. Водночас, особистий ключ удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, може зберігатися на будь-якому носієві інформації. УЕП зберігається на незахищеному носії, а КЕП на захищеному. Відповідно до Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тобто, учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами, якщо інше не передбачено документацією до предмета закупівлі Замовника. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником 02.03.2021 року оприлюднено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель на предмет закупівлі - Послуги з видалення дерев на території кладовищ, відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 77211300-5 – «Послуги з видалення дерев». Кожен учасник мав змогу ознайомитися з Кваліфікаційними вимогами до учасників, підготувати та завантажити свої документи відповідним чином, в тому числі і щодо підписання пропозиції та перевірити свій підпис, щоб він також відповідав вимогам документації. Перевірку цифрового підпису можна здійснити на сайті Міністерства цифрової трансформації за посиланням https://czo.gov.ua/verify Крім того, учасник мав право у період уточнень інформації звернутися до замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні, щодо вимог до предмета закупівлі, та/або звертатись до замовника з вимогами щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тому, ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що у «Кваліфікаційних вимогах до учасників» було чітко зазначено «Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.03.2021 11:08
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження визначення переможця

Номер: de3288d77b6448f3a1cf4639c2ecfb52
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-004736-a.c3
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
у файлі
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 18.03.2021 09:31
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне визначення переможця

Номер: c2cc229daf284eba98da8aa5e0454f91
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-004736-a.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Кваліфікаційних вимог до учасників: Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи. ФОП "Паліш Дмитро Володимирович" наклав удосконалений а не кваліфікований електроний підпис. Докладніше у прикладеному файлі
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 18.03.2021 09:31
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення переможця

Номер: 954268be37ca4533a77f8e6e2e01678f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-004736-a.c1
Назва: Оскарження рішення переможця
Вимога:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" статті 5" принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; і т. д. Учасник ФОП "Паліш Дмитро Володимирович" порушив Закон України "Про Публічні закупівлі", а саме обмежив доступ до перегдяду документів, які він подав до участі у закупівлі.Вдповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" учасник повинен надати документи у відповідному форматі ( не запоролені), у вільному доступі до перегляду. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: Вас скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП «Паліш Дмитро володимирович» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник – КП «Ритуальна служба» Чортківської міської ради під час проведення спрощеної закупівлі діяв виключно у рамках Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п.10 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону. Відповідно до п. 11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасника ФОП Паліш Дмитра Володимировича визначено переможцем спрощеної процедури. Відповідно до «Кваліфікаційних вимог до учасників» пункту про «Документи, які вимагаються Замовником, подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи», учасник Паліш Дмитро Володимирович завантажив та підписав документи відповідним чином. На етапі розгляду пропозиції учасника Паліш Дмитра Володимировича, замовник користувався послугою Центрального засвідчувального органу — Міністерства цифрової трансформації України: перевірки підпису https://czo.gov.ua/verify, за допомогою якої, було відкрито та перевірено підпис та документи учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 18.03.2021 09:31