«Капітальний ремонт будівлі Яблунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Ярмаркова, 1 в с. Яблунівка Прилуцького району Чернігівської області»
- Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Завершена
4 566 609.40UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 666.00 UAH
Період оскарження:01.03.2021 16:27 - 21.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Тендерного комітету щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю
Номер:c48d31194a284f95a052ee933c664dc7
Пов'язана кваліфікація:ПП "МПБП Стимул", UA-EDR 30894417
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-01-010072-a.a3
Назва:СКАРГА на рішення Тендерного комітету щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю
Скарга:
Відповідно до оголошення № UA-2021-03-01-010072-a, яке розміщене в електронній системі закупівель 01.03.2021 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-03-01-010072-a) Замовником – КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПРИЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі Яблунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Ярмаркова, 1 в с. Яблунівка Прилуцького району Чернігівської області».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ" (далі за текстом – Скаржник, ТОВ "УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ") бере участь у вищезазначеній процедурі закупівлі та подало свою тендерну пропозицію згідно з вимог тендерної документації затвердженої Рішенням тендерного комітету від 17.03.2021 року (далі за текстом – Тендерна пропозиція).
По вищезазначеній процедурі закупівлі окрім Скаржника прийняли участь наступні учасники:
Найменування учасника Код згідно з ЄДРПОУ учасника
ПП "ВАНТАРУС" 39618316
ПП "МПБП Стимул" 30894417
ТОВ Укрвентпромпостач 39101642
09 квітня 2021 року відбувся електронний аукціон та розкриття тендерних пропозицій. Згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу (доступ до аукціону: https://auction.openprocurement.org/tenders/2afc6b1a5f504a71983fdbfbd742594a )
Відповідно до рішення тендерного комітету від 09.04.2021р. №20 (далі за текстом – Протокол) переможцем по процедурі відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі Яблунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Ярмаркова, 1 в с. Яблунівка Прилуцького району Чернігівської області» було визначено ПП "МПБП Стимул" та прийнято рішення укласти з ним договір. Скаржником було забезпечено проведення розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "МПБП Стимул", якого було визначено переможцем торгів, та виявлено, що його тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Зазначимо, під час перегляду Скаржником документів наданих учасником ПП "МПБП Стимул", було встановлено наступні невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
1. Відповідно до положень підпункту 1.1. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати, зокрема «1.1. Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: - про наявність електротехнічної лабораторії для проведення вимірювань електричного устаткування (або технологічного електрообладнання, тощо) напругою до 1000 В, зокрема для проведення наступних вимірювань: опору ізоляції кабелів та/або проводів, електроустановок; повного опору петлі «фаза-нуль» заземлювального пристрою; опору заземлювального пристрою (із зазначенням моделі (у разі наявності), відомостей про технічний стан, власне чи залучене** чи належить субпідрядній організації);»
З наведеної вище вимоги видно, що власна або залучена учасником електротехнічна лабораторія повинна забезпечувати можливість проведення наступних вимірювань:
- опору ізоляції кабелів та/або проводів, електроустановок;
- повного опору петлі «фаза-нуль» заземлювального пристрою;
- опору заземлювального пристрою.
Перелік вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії наводиться в одному з документів, який учасник повинен був надати на вимогу підпункту 1.3. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. Наявність в наданому на виконання підпункту 1.3. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації документі переліку всіх зазначених вище вимірювань підтверджувало б відповідність наявної в учасника електротехнічної лабораторії вимогам тендерної документації.
В той же час, на виконання положень підпункту 1.3. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати «1.3. Оригінал або копію виданого компетентним органом та діючого на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії або сертифікату про відповідність на електротехнічну лабораторію або свідоцтва про атестацію електротехнічної лабораторії або атестата про акредитацію електротехнічної лабораторії або свідоцтва про відповідність стану системи вимірювань електротехнічної лабораторії, інформація про яку зазначена в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, з додатком де повинно бути зазначені вимірювання опору ізоляції кабелів та/або проводів, електроустановок; повного опору петлі «фаза-нуль» заземлювального пристрою; опору заземлювального пристрою.»
На виконання вищезазначеної вимоги ПП "МПБП Стимул" надало у складі своєї тендерної пропозиції файл «Довідка про наявність обладнання. Підтверджуючі документи.» в якому на сторінці №4 в пункті 33 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено, що ПП "МПБП Стимул" користується залученою електротехнічною лабораторією ТОВ «Променерго-21», а на сторінці №63 міститься документ «Свідоцтво про відповідність системи вимірювань» на електротехнічну лабораторію ТОВ «Променерго-21», інформацію про яку учасник зазначив в довідці від 17.03.2021р. №1.
Однак, з наданого до «Свідоцтва про відповідність системи вимірювань» №49/2019 додатку видно, що електротехнічна лабораторія ТОВ «Променерго-21» НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ можливість проведення вимірювань повного опору петлі «фаза-нуль» ЗАЗЕМЛЮВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ. Для вказаної електротехнічної лабораторії передбачено можливість проведення вимірювань лише повного опору петлі «фаза-нуль» силових кабельних ліній, електродвигунів змінного струму, повітряних ліній електропередач. Стосовно заземлювальних пристроїв електротехнічна лабораторія ТОВ «Променерго-21» згідно наданого «Свідоцтва про відповідність системи вимірювань» №49/2019 має право здійснювати проведення вимірювань лише «опору заземлювального пристрою», що суперечить вимогам тендерної документації.
Зауважимо, що згідно Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, які затверджені наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 № 258, в пункті 7 розділу VІІ «Електрообладнання та електроустановки загального призначення» наведено правила технічної експлуатації саме заземлювальних пристроїв. Серед іншого підпунктом 7.2. пункту 7 розділу VІІ «Електрообладнання та електроустановки загального призначення» вказано, що під час здавання в експлуатацію заземлювальних пристроїв електроустановок монтажною організацією повинні бути надані протоколи приймально-здавальних випробувань.
При цьому нормами підпункту 7.3. пункту 7 розділу VІІ «Електрообладнання та електроустановки загального призначення» вказано, що для визначення технічного стану заземлювального пристрою необхідно періодично здійснювати:
- вимірювання значення опору заземлювального пристрою;
- вимірювання значення повного опору петлі "фаза-нуль" або сили струму однофазного замикання на відкриту провідну частину або на захисний провідник в електроустановках на напругу до 1 кВ з глухозаземленою нейтраллю.
Тобто підсумовуючи зазначене вище, під час здавання в експлуатацію заземлювальних пристроїв електроустановок монтажною організацією, така організація повинна провести приймально-здавальні випробування і під час їх проведення здійснити серед інших вимірювань вимірювання значення повного опору петлі "фаза-нуль" заземлювального пристрою
Отже, згідно нормативних документів заземлювальний пристрій не відноситься до силових кабельних ліній, електродвигунів змінного струму, повітряних ліній електропередач. ЦЕ РІЗНІ ПРИСТРОЇ і тому зазначені в додатку до «Свідоцтва про відповідність системи вимірювань» №49/2019 зі сферами процесів вимірювань електротехнічної лабораторії ТОВ «Променерго-21» вимірювання повного опору петлі «фаза-нуль» силових кабельних ліній, електродвигунів змінного струму, повітряних ліній електропередач НЕ Є ТОТОЖНИМИ ЧИ ЕКВІВАЛЕНТНИМИ вимірюванням повного опору петлі «фаза-нуль» заземлювального пристрою.
Тому, на нашу думку, учасник ПП "МПБП Стимул" не виконав вимог підпункту 1.1. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації та НЕ НАДАВ в складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про наявність електротехнічної лабораторії для проведення вимірювань повного опору петлі «фаза-нуль» саме ЗАЗЕМЛЮВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ.
Також учасник ПП "МПБП Стимул" не виконав вимог підпункту 1.3. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації та НЕ НАДАВ в складі тендерної пропозиції оригінал або копію виданого компетентним органом та діючого на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії або сертифікату про відповідність на електротехнічну лабораторію або свідоцтва про атестацію електротехнічної лабораторії або атестата про акредитацію електротехнічної лабораторії або свідоцтва про відповідність стану системи вимірювань електротехнічної лабораторії, інформація про яку зазначена в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, з додатком де повинно бути зазначені вимірювання, зокрема: повного опору петлі «фаза-нуль» саме ЗАЗЕМЛЮВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ.
Отже, вищевказане свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ПП "МПБП Стимул" кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та тендерна пропозиція ПП "МПБП Стимул" підлягала відхиленню.
Таким чином, Замовником неправомірно визначено переможцем ПП "МПБП Стимул". Отже рішення Замовника про визначення ПП "МПБП Стимул" переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з ним має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі дослідив тендерну пропозицію учасника-переможця.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі:
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Враховуючи наведене вище тендерна пропозиція, подана ПП "МПБП Стимул", підлягала відхиленню.
Водночас, Замовник всупереч чинному законодавству прийняв рішення про визначення переможцем ПП "МПБП Стимул", що порушило право Скаржника бути обраним переможцем, оскільки наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією після тендерної пропозиції ПП "МПБП Стимул" є тендерна пропозиція ТОВ «Укрвентпромпостач».
А отже, у разі прийняття Замовником рішення про відхилення пропозицій ПП "МПБП Стимул" наступною найбільш економічно вигідною пропозицією була б тендерна пропозиція ТОВ «Укрвентпромпостач».
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи те, що повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09.04.2021 року, останній день для оскарження рішення Замовника про визначення переможцем ПП "МПБП Стимул" припадає на 19.04.2021 року включно, що свідчить про те, що ТОВ «Укрвентпромпостач» звертається зі скаргою до органу оскарження у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк.
Згідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО ПРО НАСТУПНЕ:
1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Укрвентпромпостач» до розгляду.
2. Перевірити тендерну пропозицію ПП "МПБП Стимул" на відповідність вимогам тендерної документації та чинного законодавства України.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 09.04.2021р. про визначення ПП "МПБП Стимул" переможцем даної процедури закупівлі.
4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ПП "МПБП Стимул".
Додатки:
1. Свідоцтво про відповідність системи вимірювань №49/2019
2. Довідка від 17.03.2021р. №1
Дата прийняття скарги до розгляду:19.04.2021 19:14
Дата розгляду скарги:05.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:22.04.2021 12:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:11.05.2021 19:45
Дата виконання рішення Замовником:14.05.2021 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:Даним листом на виконання норми абзацу 3 частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо Вас про усунення порушень, зазначених у скарзі ТОВ «УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ» № UA-2021-03-01-010072-a.a3 та рішенні №9839-р/пк-пз від 05.05.2021р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і надаємо в якості підтвердження відповідний протокол тендерного про скасування рішення про визначення переможця.
Автор:ТОВ Укрвентпромпостач, Якименко Олексій Васильович +380445925035 ukr_vent@ukr.net
resolved
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Номер:0f2656e30b9944f3aafa318e3c701722
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-01-010072-a.c2
Назва:Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Замовником згідно Додаток 5 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРОВАДЖЕННЯ УЧАСНИКОМ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» вимагається: оригінал або копію сертифікату, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) стосовно будівництва будівель; будівельних і монтажних робіт загального призначення. Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності, тобто даний сертифікат не може утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). Даний сертифікат має виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси окремого учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Вимагаємо внести зміни в ТД та виключити вимогу надання оригіналу, або копії сертифікату, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) стосовно будівництва будівель; будівельних і монтажних робіт загального призначення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.03.2021 18:25
Вирішення:Тендерним комітетом КНП "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПРИЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ уважно розглянуто Ваше питання щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) та повідомляємо наступне. Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
П. 3.5. Додатку №1до тендерної документації щодо підтвердження виконання аналогічного Договору
Номер:874c96f1a9ca48d68a4eaad57c7c1ad9
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-01-010072-a.c1
Назва:П. 3.5. Додатку №1до тендерної документації щодо підтвердження виконання аналогічного Договору
Вимога:
У відповідності до п. 3.5. Додатку №1до тендерної документації Замовником визначено, що Учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного***** (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен подати:
Оригінал або належним чином завірену копію акта готовності об’єкта до експлуатації, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригінал або належним чином завірену копію акта введення в експлуатацію, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригінал або належним чином завірену копію виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці.
Однак питання вводу закінченого об’єкту в експлуатацію не належить до компетенції Підрядника, зазначене питання відноситься до компетенції Замовника.
Викладене підтверджується і рішенням Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель №4371-р/пк-пз від 04.07.2017 року.
Вважаємо, що підтвердженням виконання повного обсягу робіт за Договором зі сторони Учасника є лист-відгук Замовника, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми №КБ-3, Звіт про виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене,
Просимо:
Внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши з неї вимогу щодо надання Учасником Оригіналу або належним чином завіреної копії акта готовності об’єкта до експлуатації, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригіналу або належним чином завіреної копії акта введення в експлуатацію, наданого до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці,
або
оригіналу або належним чином завіреної копії виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:02.03.2021 11:34
Вирішення:Наданий учасником «Оригінал або належним чином завірена копія акта готовності об’єкта до експлуатації, або оригінал або належним чином завірена копія акта введення в експлуатацію, або оригінал або належним чином завірена копія виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката до кожного аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці» свідчитиме, роботи по об’єкту виконані в повній мірі та БЕЗ ЗАУВАЖЕНЬ з боку замовника, оскільки саме під час приймання (введення) об’єкта в експлуатацію перевіряється та підтверджується відповідність виконаних робіт проектній документації та будівельним нормам.