-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
Послуга з проведення ресертифікаційного аудиту з переходом системи управління охороною праці підприємства з міжнародного стандарту OHSAS 18001:2007 на міжнародний стандарт ISO 45001:2018
Торги не відбулися
137 334.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2021 16:28 - 24.03.2021 23:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників тендеру
Номер:
c994bcdb280c4c8c87bbe937f89a1120
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-010079-a.c2
Назва:
Дискримінація учасників тендеру
Вимога:
Запланована державна тендерна закупівля «Послуга з проведення ресертифікаційного аудиту з переходом системи управління охороною праці підприємства з міжнародного стандарту OHSAS 18001:2007 на міжнародний стандарт ISO 45001:2018» ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-01-010079-a, не відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права учасників тендерної закупівлі.
На підставі п.1.1 розділу 2 Тендерної документації звертаємось з вимогою:
1. Прибрати дискримінаційний критерій, щодо наявності в учасника тендерної закупівлі у штаті не менше 4 аудиторів, атестованих по міжнародному стандарту ISO 45001:2018. У відповіді на дану вимогу надати посилання на конкретні пункти нормативно-правових актів та/або пункти міжнародних стандартів в яких встановлено, що для виконання даної державної тендерної закупівлі «Послуга з проведення ресертифікаційного аудиту з переходом системи управління охороною праці підприємства з міжнародного стандарту OHSAS 18001:2007 на міжнародний стандарт ISO 45001:2018» потрібно не менше 4 аудиторів.
2. Прибрати з Технічної специфікації (Додаток №1) дискримінаційний критерій, щодо надання учасником скан-копії: «Сертифікат про акредитацію у Національному агентстві з акредитації України по міжнародному стандарту ISO 45001:2018». Діяльність органів з акредитації, які є членами міжнародного форуму з акредитації (IAF) є повністю еквівалентною діяльності будь-якого іншого національного органу з акредитації члену IAF. Основним аспектом діяльності IAF є забезпечення того, що органи з акредитації – члени IAF акредитують лише ті органи з оцінки відповідності, що мають необхідну компетентність щодо своєї діяльності. Акредитації які надаються органам з сертифікації, у відповідних сферах, є еквівалентними та взаємно визнаними (див. https://www.iaf.nu//articles/IAF_MEMBERS_SIGNATORIES/4). Не має різниці яку має акредитацію орган з сертифікації, за умови що орган з акредитації є членом IAF. Предметом закупівлі є сертифікація системи менеджменту за міжнародним стандартом ISO 45001:2018, а не за національним ДСТУ ISO 45001:2019 для якої потрібно мати акредитацію НААУ. Тому критерій наявності у учасника закупівлі Сертифікату про акредитації НААУ є протиправним, дискримінаційним та такий що обмежує конкуренцію.
3. У попередній тендерній закупівлі (Ідентифікатор UA-2020-12-29-009344-a), яку визнано як таку що «не відбулась» були відсутні вищезазначені дискримінаційні критерії. Також необгрунтовано збільшено очікувану вартість закупівлі з 100000,0 грн. до 137334,0 грн. при тому що ринкова ціна біля 2 разів менша ніж очікувана (див. результати аукціону).
Протиправно та незаконно встановлені критерії обмежують конкуренцію, дискримінують інших учасників тендеру та порушують антимонопольне та антикорупційне законодавство.
Порушено, ст. 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»; ст. 6, 18 Закону України «Про захист економічної конкуренції» та п. 5.1 розділу 1 Тендерної документації.
Тендерна закупівля з завідомо відомим переможцем, з найменш економічно вигідною ціною. Встановлені дискримінаційні критерії унеможливлюють перемогу учасника тендеру з найбільш економічно вигідною ціною, що в свою чергу наносить шкоду бюджету.
Вимога: привести тендерну закупівлю у відповідність з антикорупційним, антимонопольним законодавством та законодавством у сфері публічних закупівель, шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію, а саме: прибрати критерій наявності у штаті не менше 4 аудиторів, атестованих по міжнародному стандарту ISO 45001:2018 та критерій наявності Сертифікату акредитації НААУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_порт_Южный (1).docx 03.03.2021 12:16
- Відповідь на вимогу.pdf 04.03.2021 10:39
Дата подачі:
03.03.2021 12:16
Вирішення:
Надаємо відповідь:
1) Інформує, що ДП «МТП «Южний» займає загальновиробничу площу біля 204 га, має біля 19 га складських площ відкритого та закритого зберігання вантажів, 6 вантажних причалів; в структурі порту знаходиться біля 15 підрозділів, з них по направленості це портовий флот з 7 плавзасобами; вантажно-розвантажувальний район з 6 причалами; внутрішньопортова механізація з 45 портальними кранами, двома вагоноперекидачами, 80 навантажувачами, 2 залізничними кранами, 6 маневровими тепловозами та інші. Чисельність працівників більше ніж 2800 осіб.
З досвіду проведення попередніх щорічних аудитів системи управління охороною праці, для своєчасної, обґрунтованої та об’єктивної перевірки, встановлена обумовлена кількість аудиторів біля 4 осіб за відповідними направленнями діяльності:
– медичне направлення щодо оцінки гігієни та умов праці;
– технічне направлення щодо плавзасобів;
– технічне направлення щодо вантажних робіт, устаткуванню, машинам, механізмам, залізничному транспорту;
– технічне направлення щодо обладнання під тиском, тепло- та енергетичне обладнання.
2) ДП «МТП «Южний» - підприємство державної форми власності, тому для проведення аудиту залучаються спеціалізовані організації, які акредитовані згідно чинного законодавства України щодо акредитації.
Мета акредитації в НААУ – це забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності, забезпечення довіри до діяльності з оцінки відповідності, створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів.
Основні принципи акредитації в НААУ – забезпечення рівності прав, законних інтересів всіх заінтересованих сторін, професійна компетентність виконавців робіт та застосування гармонізованих з міжнародними стандартами вимог щодо акредитації.
3) Вартість предмету закупівлі є очікуваною, а не остаточною, що дає можливість учасникам аукціону надати свою конкуренту пропозицію. Остаточна вартість закупівлі визначається електронною системою торгів ProZorro на підставі результатів аукціону. Очікувана вартість замовника визначалась на підставі моніторингу вартості послуг на ринку України та була вирахувана у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні критерії
Номер:
e9a83d695e5f4371a6affa55e2b460aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-010079-a.a1
Назва:
Дискримінаційні критерії
Вимога:
Запланована державна тендерна закупівля «Послуга з проведення ресертифікаційного аудиту з переходом системи управління охороною праці підприємства з міжнародного стандарту OHSAS 18001:2007 на міжнародний стандарт ISO 45001:2018» ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-01-010079-a, не відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права учасників тендерної закупівлі.
На підставі п.1.1 розділу 2 Тендерної документації звертаємось з вимогою:
1. Прибрати дискримінаційний критерій, щодо наявності в учасника тендерної закупівлі у штаті не менше 4 аудиторів, атестованих по міжнародному стандарту ISO 45001:2018. У відповіді на дану вимогу надати посилання на конкретні пункти нормативно-правових актів та/або пункти міжнародних стандартів в яких встановлено, що для виконання даної державної тендерної закупівлі «Послуга з проведення ресертифікаційного аудиту з переходом системи управління охороною праці підприємства з міжнародного стандарту OHSAS 18001:2007 на міжнародний стандарт ISO 45001:2018» потрібно не менше 4 аудиторів.
2. Прибрати з Технічної специфікації (Додаток №1) дискримінаційний критерій, щодо надання учасником скан-копії: «Сертифікат про акредитацію у Національному агентстві з акредитації України по міжнародному стандарту ISO 45001:2018». Діяльність органів з акредитації, які є членами міжнародного форуму з акредитації (IAF) є повністю еквівалентною діяльності будь-якого іншого національного органу з акредитації члену IAF. Основним аспектом діяльності IAF є забезпечення того, що органи з акредитації – члени IAF акредитують лише ті органи з оцінки відповідності, що мають необхідну компетентність щодо своєї діяльності. Акредитації які надаються органам з сертифікації, у відповідних сферах, є еквівалентними та взаємно визнаними (див. https://www.iaf.nu//articles/IAF_MEMBERS_SIGNATORIES/4). Не має різниці яку має акредитацію орган з сертифікації, за умови що орган з акредитації є членом IAF. Предметом закупівлі є сертифікація системи менеджменту за міжнародним стандартом ISO 45001:2018, а не за національним ДСТУ ISO 45001:2019 для якої потрібно мати акредитацію НААУ. Тому критерій наявності у учасника закупівлі Сертифікату про акредитації НААУ є протиправним, дискримінаційним та такий що обмежує конкуренцію.
3. У попередній тендерній закупівлі (Ідентифікатор UA-2020-12-29-009344-a), яку визнано як таку що «не відбулась» були відсутні вищезазначені дискримінаційні критерії. Також необгрунтовано збільшено очікувану вартість закупівлі з 100000,0 грн. до 137334,0 грн. при тому що ринкова ціна біля 2 разів менша ніж очікувана (див. результати аукціону).
Протиправно та незаконно встановлені критерії обмежують конкуренцію, дискримінують інших учасників тендеру та порушують антимонопольне та антикорупційне законодавство.
Порушено, ст. 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»; ст. 6, 18 Закону України «Про захист економічної конкуренції» та п. 5.1 розділу 1 Тендерної документації.
Тендерна закупівля з завідомо відомим переможцем, з найменш економічно вигідною ціною. Встановлені дискримінаційні критерії унеможливлюють перемогу учасника тендеру з найбільш економічно вигідною ціною, що в свою чергу наносить шкоду бюджету.
Вимога: привести тендерну закупівлю у відповідність з антикорупційним, антимонопольним законодавством та законодавством у сфері публічних закупівель, шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію, а саме: прибрати критерій наявності у штаті не менше 4 аудиторів, атестованих по міжнародному стандарту ISO 45001:2018 та критерій наявності Сертифікату акредитації НААУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 12:17
Вирішення:
Надаємо відповідь:
1) Інформує, що ДП «МТП «Южний» займає загальновиробничу площу біля 204 га, має біля 19 га складських площ відкритого та закритого зберігання вантажів, 6 вантажних причалів; в структурі порту знаходиться біля 15 підрозділів, з них по направленості це портовий флот з 7 плавзасобами; вантажно-розвантажувальний район з 6 причалами; внутрішньопортова механізація з 45 портальними кранами, двома вагоноперекидачами, 80 навантажувачами, 2 залізничними кранами, 6 маневровими тепловозами та інші. Чисельність працівників більше ніж 2800 осіб.
З досвіду проведення попередніх щорічних аудитів системи управління охороною праці, для своєчасної, обґрунтованої та об’єктивної перевірки, встановлена обумовлена кількість аудиторів біля 4 осіб за відповідними направленнями діяльності:
– медичне направлення щодо оцінки гігієни та умов праці;
– технічне направлення щодо плавзасобів;
– технічне направлення щодо вантажних робіт, устаткуванню, машинам, механізмам, залізничному транспорту;
– технічне направлення щодо обладнання під тиском, тепло- та енергетичне обладнання.
2) ДП «МТП «Южний» - підприємство державної форми власності, тому для проведення аудиту залучаються спеціалізовані організації, які акредитовані згідно чинного законодавства України щодо акредитації.
Мета акредитації в НААУ – це забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності, забезпечення довіри до діяльності з оцінки відповідності, створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів.
Основні принципи акредитації в НААУ – забезпечення рівності прав, законних інтересів всіх заінтересованих сторін, професійна компетентність виконавців робіт та застосування гармонізованих з міжнародними стандартами вимог щодо акредитації.
3) Вартість предмету закупівлі є очікуваною, а не остаточною, що дає можливість учасникам аукціону надати свою конкуренту пропозицію. Остаточна вартість закупівлі визначається електронною системою торгів ProZorro на підставі результатів аукціону. Очікувана вартість замовника визначалась на підставі моніторингу вартості послуг на ринку України та була вирахувана у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено