-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Розробка проекту «Реконструкція операційного блоку КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10, м. Запоріжжя»»
Завершена
1 478 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2021 15:43 - 05.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення Замовника
Номер:
a28e915638504e3f860cfb4288bb75d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-008948-a.a3
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2021-03-01-008948-a за предметом «Розробка проекту «Реконструкція операційного блоку КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10, м. Запоріжжя»
за результатами розгляду пропозицій ТОВ Градпроект-М, було визнано переможцем, проте дане рішення порушує вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та основні принципи здійснення закупівель загалом відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
Відповідно до п. 2 Кваліфікаційних критеріїв визначених Оголошенням передбачено надання інформації про:
Інженера-проектувальника у кошторисній частині (надати діючий кваліфікаційний сертифікат) обов’язкове працевлаштування на постійній основі;
Проте, не дивлячись на наявність прямої вимоги оголошення у складі пропозиції ТОВ Градпроект-М, надано наказ на Самойленко Тетяну Анатоліївну ( інженер з проектно-кошторисної роботи) №3-К від 29.01.2021р. де визначено, що даний працівник працевлаштований за сумісництвом, відповідно дане свідчить про не виконання умов оголошення, оскільки відсутнє підтвердження працевлаштування даного працівника на даній посаді на постійній основі ( за основним місцем роботи).
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Державного комітету статистики від 28 вересня 2005 року № 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників» (далі – Інструкція), дія якого поширюється на всі юридичні особи, їх філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб – підприємців, які використовують найману працю. Відповідно до якого, не включаються до облікової кількості штатних працівників працівники, прийняті на роботу за сумісництвом з інших підприємств (п.п. 2.6.1 п. 2.6 розділу 2 Інструкції), тобто зовнішні сумісники.
Окрім цього, відповідно до інформації про працевлаштування ( накази про прийняття) та довідка про наявність працівників №28 від 04.03.2021 наявні суттєві не відповідності, оскільки:
Відповідно до довідки №28 від 04.03.2021 Татарінов Сергій Леонідович перебуває на посаді інженера-проектувальника, а відповідно до наказу №2-К від 29. 01.2021р. даний працівник прийнятий на посаду Інженера-конструктора., таким чином учасник надає недостовірну інформацію, окрім цього аналогічна ситуація щодо інформації про Іванова Дмитра Вікторовича ( наказ № 4-К від 04.02.2021р. посада інженер-конструктор) відповідно до довідки посада даного працівника зазначена як інженер-проектувальник та Литвиненко Ігора Володимировича ( наказ № 5 –К від 05.02.2021р. посада інженер-конструктор) відповідно до довідки – інженер-проектувальник.
Відповідно до п. 2 . Кваліфікаційних вимог оголошення Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції:
1. Копії наказів на призначення працівників на відповідну посаду, у разі залучення працівників за трудовими договорами надати копії цих договорів.
У складі пропозиції ТОВ ГРАДПРОЕКТ-М надано Цивільно-правовий договір від 01.03.2021р. укладений з Семеняченко Олександром Івановичем на виконання робіт з технічного обстеження, проте умовами оголошення не передбачена можливість залучати працівників за цивільно-правовими договорами. Оголошення чітко встановлює можливість залучення працівників лише за трудовими договорами.
Відповідно до ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Відповідно до ст. 21 КЗпП Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін
Таким чином, відповідно до норм чинного законодавства договір цивільно-правового характеру та трудовий договір є двома різними договорами за своєю правовою природою, що підтверджує порушення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Зазначене вище, свідчить про не відповідність пропозиції ТОВ Градпроект-М, вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи наявне протиправне рішення Замовника, грубе порушення принципів передбачених ч. 1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ Градпроект-М.
Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги та враховуючи наявні протиправні рішення Замовника, ТОВ «ПК «АРКОН» буде вимушене скористатися своїм правом на звернення до суду з відповідною позовною заявою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2021 17:40
Вимога
Вирішена
Експертиза проекту
Номер:
c356c06b963d4dab85728ac8332be678
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-008948-a.c2
Назва:
Експертиза проекту
Вимога:
Знову звертаємо увагу замовника та ініціатора торгів що ви порушуєте закон висуваючи вимогу щодо проходження експертизи саме в у вказаний вами експертній установі. Якщо ви так зневажливо ставитеся до закону це означає що у вас вже є потенційний учасник під кого прописана дана вимога. Наслідком ваших протиправних дій може бути оскарження результатів у визначений законом спосіб. Просимо замовників, ініціаторів, уповноважений представників чи кось там ще не порушувати закон в якому чітко та однозначно прописано що якщо експертна установа входить до переліку Мінрегіону то вже вона має необхідний штат сертифікованих експертів. Не зрозуміло звідки з якого дива ви придумали що в ДП є постійний штат експертів а у інших експ установ немає???? Просимо усунути порушення законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2021 21:14
Вирішення:
Шановний Учаснику! Згідно відповіді ініціатора рапорту на проведення закупівлі (в. о. заступника директора з технічних питань КНП "ЗОКЛ" ЗОР) надаємо наступну інформацію: Нагадуємо, що предметом дійсної закупівлі є послуги з інженерного проектування, а не проходження експертизи, тому судження Учасника про зневажливе ставлення Замовника до Закону не є доречним. Наголошуємо на тому, що ДП "Укрдержбудекспертиза" має філії в кожній області країни, отже КОЖНА юридична або фізична особа має можливість проходження експертизи в ДП "Укрдержбудекспертиза", тому вимога щодо проходження експертизи саме в ДП "Укрдержбудекспертиза" не є дискримінаційною і ніяким чином не звужує коло потенційних учасників.
Замовник також вважає, що Учасник, який, за результатами закупівлі, має можливість виготовити ЯКІСНУ проектно-кошторисну документацію, не повинен мати сумнівів щодо проходження експертизи створеної ним продукції в будь-якій експертній організації, тому бажання Учасника ухилитися від проходження експертизи в Державному Підприємстві «Укрдержбудекспертиза» не є зрозумілим для Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
fe79a462c4cf4146838a028992604549
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-008948-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо внести зміни в пп.2 п. 10 Завдання на проектування щодо погодження та експертизи, а саме: відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності": "Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності", тому вимога Замовника щодо проходження експертизи лише в ДП "Укрдержбудекспертиза" не відповідає законодавству, оскільки експертизу можна проходити в будь-якій організації, незалежно від форми власності, як зазначено в Законі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 10:33
Вирішення:
Дякуємо за звернення!
Згідно відповіді ініціатора рапорту на проведення закупівлі (в.о. заступника директора з технічних питань КНП "ЗОКЛ" ЗОР) надаємо наступну інформацію:
Вимога щодо проходження експертизи саме в ДП "Укрдержбудекспертиза" обгрунтовується тим, що дана закупівля здійснюється за бюджетні кошти, Замовник за результатом якої бажає отримати якісний продукт, а той факт, що ДП "Укрдержбудекспертиза" є державним підприємством і має велику штатну чисельність сертифікованих експертів та багаторічний досвід, є запорукою саме якісного проведення експертизи.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні