-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Підрізання дерев і живих огорож: санітарна обрізка та омолоджування дерев
Технічний опис предмету закупки наведений у Додатку № 6 до тендерної документації
Завершена
472 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 362.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 362.50 UAH
Період оскарження:
01.03.2021 14:32 - 13.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога2
Номер:
a05b658bd324448daa65238414fc825d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-006922-a.b7
Назва:
Вимога2
Вимога:
Шановний Замовнику!
Дякую за відповідь на попередню вимогу. Але Ваша відповідь є незрозумілою та необгунтованою тому фФізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович (далі за текстом – Скаржник) звертається до Вас з вимогою скасування рішення ПРОТОКОЛ №142 засідання тендерного комітету від 19.07.2021 року (далі за текстом – Протокол) за закупівлею UA-2021-03-01-006922-a про визнання ФОП Ткачова Олександра Григорівна (далі за текстом – Переможець) переможцем закупівлі та наміру укласти з Переможцем договір про закупівлю.
Щодо першого питання. Ви зазначаєте, що у складі Пропозиції Переможця міститься документ «Кошторис.pdf», у якому визначена кошторисна вартість предмету закупівлі та що цей документ був предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 15922-р/пк-пз від 13.07.2021р.). Але це рішення ніяким чином не стосується рішення АМКУ No 11792-р/пк-пз від 27.05.2021 р., оскільки Колегія розглядала цей документ з зовсім інших підстав. Вона не розглядала документ «Кошторис.pdf» на відсутність розрахунку витрат на обслуговування виробничого процесу (страхування, охорона праці, послуги зв’язку, техніка безпеки тощо), оскільки цього не було у протоколі відхилення пропозиції Переможця. Тому Колегія і прийняла таке рішення, оскільки вона розглядає тільки ті підстави відхилення, які є у протоколі. У складі пропозиції Переможця відсутній розрахунок витрат на обслуговування виробничого процесу (страхування, охорона праці, послуги зв’язку, техніка безпеки тощо), що є підставою для відхилення відповідно до стосується рішення АМКУ No 11792-р/пк-пз від 27.05.2021 р.
Стосовно строку дії тендерних пропозицій. Відповідно до частини 7 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, строк дії якої закінчився.
Тобто, учасник самостійно не може продовжити строк дії тендерної пропозиції, а Замовник, у разі потреби, повинен надіслати такий запит усім учасникам (згідно статті 5 Закону) до закінчення строку дії тендерних пропозицій. Якщо був такий запит та його підтвердження, то надайте, будь-ласка, документальне підтвердження запиту та пояснення, чому у відповідності до статті 5 Закону такий запит не був надісланий іншим учасникам закупівлі.
Стосовно трьох скарг в Антимонопольний комітет України, розгляд яких призупинив перебіг тендеру в цілому на 83 календарних дні. Наявність скарг ніяк не впливає на строк дії тендерних пропозицій і ніщо не заважало Замовнику надіслати запит учасникам на подовження строку дії пропозицій протягом 90 дній з дати розкриття пропозицій. Тому, щоб не затягувати процес ще однією скаргою, пропоную виконати вимоги Закону, відхилити пропозиції усіх учасників, так як строк дії їх вже закінчився, та, якщо ще є потреба у послугах згідно предмету закупівлі, як можна скоріше оголосити новий тендер, оскільки часу і так вже пройшло чимало.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю рішення тендерного комітету помилковим та таким, що грубо порушує Закон України «Про публічні закупівлі» і тому
ВИМАГАЮ:
скасувати рішення ПРОТОКОЛ №142 засідання тендерного комітету від 19.07.2021 року за закупівлею UA-2021-03-01-006922-a про визнання ФОП Ткачова Олександра Григорівна переможцем закупівлі та наміру укласти з ФОП Ткачова Олександра Григорівна договір про закупівлю та відхилити пропозицію ФОП Ткачова Олександра Григорівна.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.pdf 23.07.2021 09:51
- Протокол 151 - відповідь на вимогу сан обрізка.pdf 29.07.2021 09:19
Дата подачі:
23.07.2021 09:51
Вирішення:
1. Шановний учасник, аналогічна вимога вже була розглянута тендерним комітетом з наданням обґрунтованої відповіді на вимогу. Додатково роз’яснюємо, що додатком 6 до тендерної документації в пункті 1.1. встановлено чітко визначену вимогу до учасників: учасник повинен надати Замовнику розрахунок витрат у чітко визначеному вигляді - калькуляції, кошторису, який має бути складений з урахуванням вартості витрат по окремим напрямкам. Вимог щодо надання окремих розрахунків таких витрат, що підлягають урахуванню при складанні калькуляції/кошторису, документація не містить. Відповідність поданих учасником переможцем розрахунків вимогам тендерної документації встановлена рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення №15922-р/пк-пз від 13.07.2021).
2. Протоколом №142 засідання тендерного комітету від 19.07.2021 року було прийняте рішення про визначення переможцем визнання ФОП Ткачова Олександра Григорівна. 21.07.2021р. в 09:46 год. Переможець в електронній системі закупівель оновив пакет документів у своєї пропозиції до закупівлі, у тому числі у складі оновлених документів міститься документ «Пропозиція.pdf» вих. № 912 від 20.07.21р., в якій Переможець погоджується дотримуватися умов своєї пропозиції протягом 90 днів. Замовник не направляв вимогу про продовження строку дії пропозиції учасникам, пропозиції яких на дату спливу строку вже були відхилені, так як за законом вимога про продовження строку дії тендерної пропозиції направляється лише тим учасникам,. рішення по розгляду пропозицій яких ще не прийняте або по яких не завершився строк на оскарження прийнятого рішення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
f6d133fc947c45d495df3e35a715a1dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-006922-a.b6
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович (далі за текстом – Скаржник) звертається до Вас з вимогою скасування рішення ПРОТОКОЛ №142 засідання тендерного комітету від 19.07.2021 року (далі за текстом – Протокол) за закупівлею UA-2021-03-01-006922-a про визнання ФОП Ткачова Олександра Григорівна (далі за текстом – Переможець) переможцем закупівлі та наміру укласти з Переможцем договір про закупівлю.
Вважаю це рішення необґрунтованим та помилковим, оскільки пропозиція Переможця не відповідає вимогам документації закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) з наступних причин:
1. У складі Пропозиції Переможця відсутні розрахунки витрат на спеціалізований транспорт та техніку (включно з витратами амортизацію), розрахунок витрат (калькуляція) на санітарне обрізування зелених насаджень, складений відповідно до діючих нормативних та документів та розрахунок витрат на обслуговування виробничого процесу (страхування, охорона праці, послуги зв’язку, техніка безпеки тощо). Є відповідне рішення АМКУ No 11792-р/пк-пз від 27.05.2021 р. Саме цю підставу треба було вказати, коли Ви вперше дискваліфікували пропозицію Переможця. І замість повторно дискваліфікувати пропозицію Переможця, вказавши «правильну» підставу, Ви чомусь визнали ФОП Ткачова О.Г. переможцем.
2. Відповідно до п. 4. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
- відхилити таку вимогу
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції»
90 днів вже давно минули (більше місяця тому). Скаржник не отримував від Замовника вимоги про продовження строку дії тендерної пропозиції, Переможець – теж, оскільки подання вимоги про продовження строку дії тендерної процедури «обраним» постачальникам є прямим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону, а саме: принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Тобто, дана вимога може біти адресована тільки усім учасникам одночасно.
Відповідно до п.3 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. Строк дії тендерної пропозиції ФОП Ткачова О.Г. вже давно скінчився і вона повинна бути відхилена у відповідності із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, вважаю рішення тендерного комітету помилковим та таким, що грубо порушує Закон України «Про публічні закупівлі» і тому
ВИМАГАЮ:
скасувати рішення ПРОТОКОЛ №142 засідання тендерного комітету від 19.07.2021 року за закупівлею UA-2021-03-01-006922-a про визнання ФОП Ткачова Олександра Григорівна переможцем закупівлі та наміру укласти з ФОП Ткачова Олександра Григорівна договір про закупівлю та відхилити пропозицію ФОП Ткачова Олександра Григорівна.
У разі незадоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону та своїх законних прав та інтересів звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.pdf 21.07.2021 13:55
- Протокол 145 - відповідь на вимогу.pdf 23.07.2021 08:24
Дата подачі:
21.07.2021 13:55
Вирішення:
1. У складі Пропозиції ФОП Ткачова Олександра Григорівна (далі – Переможець) дійсно відсутні розрахунки витрат на спеціалізований транспорт та техніку (включно з витратами на амортизацію), тому що цей транспорт є орендованим. Договори оренди були у складі тендерної пропозиції Переможця. Також у складі Пропозиції Переможця міститься документ «Кошторис.pdf», у якому визначена кошторисна вартість предмету закупівлі. Цей документ був предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія). Своїм рішенням № 15922-р/пк-пз від 13.07.2021р. Колегія зобов’язала Комунальне підприємство "Тернівське житлово-комунальне підприємство" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ТКАЧОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ГРИГОРІВНИ, що і було виконано.
2. Протоколом №142 засідання тендерного комітету від 19.07.2021 року було прийняте рішення про визначення переможцем визнання ФОП Ткачова Олександра Григорівна. 21.07.2021р. в 09:46 год. Переможець в електронній системі закупівель оновив пакет документів у своєї пропозиції до закупівлі, у тому числі у складі оновлених документів міститься документ «Пропозиція.pdf» вих. № 912 від 20.07.21р., в якій Переможець погоджується дотримуватися умов своєї пропозиції протягом 90 днів. Крім того, нагадуємо, що по даній закупівлі було подано три скарги в Антимонопольний комітет України, розгляд яких призупинив перебіг тендеру в цілому на 83 календарних дні
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне визначення переможця
Номер:
a608da18b59846d58c7b7d27877b3de7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-006922-a.b5
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович (далі за текстом – Скаржник) звертається до Вас з вимогою скасування рішення ПРОТОКОЛ №142 засідання тендерного комітету від 19.07.2021 року (далі за текстом – Протокол) за закупівлею UA-2021-03-01-006922-a про визнання ФОП Ткачова Олександра Григорівна (далі за текстом – Переможець) переможцем закупівлі та наміру укласти з Переможцем договір про закупівлю.
Вважаю це рішення необґрунтованим та помилковим, оскільки пропозиція Переможця не відповідає вимогам документації закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) з наступних причин:
1. У складі Пропозиції Переможця відсутні розрахунки витрат на спеціалізований транспорт та техніку (включно з витратами амортизацію), розрахунок витрат (калькуляція) на санітарне обрізування зелених насаджень, складений відповідно до діючих нормативних та документів та розрахунок витрат на обслуговування виробничого процесу (страхування, охорона праці, послуги зв’язку, техніка безпеки тощо). Є відповідне рішення АМКУ No 11792-р/пк-пз від 27.05.2021 р. Саме цю підставу треба було вказати, коли Ви вперше дискваліфікували пропозицію Переможця. І замість повторно дискваліфікувати пропозицію Переможця, вказавши «правильну» підставу, Ви чомусь визнали ФОП Ткачова О.Г. переможцем.
2. Відповідно до п. 4. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
- відхилити таку вимогу
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції»
90 днів вже давно минули (більше місяця тому). Скаржник не отримував від Замовника вимоги про продовження строку дії тендерної пропозиції, Переможець – теж, оскільки подання вимоги про продовження строку дії тендерної процедури «обраним» постачальникам є прямим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону, а саме: принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Тобто, дана вимога може біти адресована тільки усім учасникам одночасно.
Відповідно до п.3 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. Строк дії тендерної пропозиції ФОП Ткачова О.Г. вже давно скінчився і вона повинна бути відхилена у відповідності із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, вважаю рішення тендерного комітету помилковим та таким, що грубо порушує Закон України «Про публічні закупівлі» і тому
ВИМАГАЮ:
скасувати рішення ПРОТОКОЛ №142 засідання тендерного комітету від 19.07.2021 року за закупівлею UA-2021-03-01-006922-a про визнання ФОП Ткачова Олександра Григорівна переможцем закупівлі та наміру укласти з ФОП Ткачова Олександра Григорівна договір про закупівлю та відхилити пропозицію ФОП Ткачова Олександра Григорівна.
У разі незадоволення моєї вимоги вимушений буду для захисту Закону та своїх законних прав та інтересів звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.pdf 21.07.2021 13:54
Дата подачі:
21.07.2021 13:54
Опис причини скасування:
в
Дата скасування:
21.07.2021 13:55
Скарга
Виконана замовником
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
abc426f56bc2467690380bf974d5c87f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-006922-a.b4
Назва:
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Замовник торгів відхилив пропозицію скаржника через те, що не надано згоди на застосування стандарту, а саме:
Вимогами тендерної документації не було встановлено надання згоди на застосування стандарту, зазначеного в протоколі відхилення від організації, що його прийняла.
На відсутність порушення прямо вказує відсутність вимоги тендерної документації, яку порушив Скаржник.
Єдиною вимогою щодо документального підтвердження технічних характеристик було згідно пункту 1 Додатку № 6 надання кошторисних розрахунків. Скаржник надав документи для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме файл «Кошторис.pdf», в якому зазначена в повному обсязі уся інформація, яка вимагалась Замовником торгів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник торгів відхилив пропозицію Скаржника через нібито не вірне застосування норми, а саме:
Скаржником надано файл «Інформація про ТЗ.pdf», яким підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме:
Та підтверджено, що Скаржник виконає роботи у відповідності до технічного завдання.
Враховуючи вищезазначене, Скаржник виконає роботу в повному об’ємі.
Разом з тим, згідно пункту 1 Додатку № 6 було встановлено надання кошторисних розрахунків. Скаржник надав документи для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме файл «Кошторис.pdf», в якому зазначена в повному обсязі уся інформація, яка вимагалась Замовником торгів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик.
Також, Замовник торгів не встановлював обмежень щодо застосування коефіцієнтів, норм, розцінок при складанні кошторису, також не було встановлено, що складання кошторису має відбуватись відповідно до якогось нормативного акту. Враховуючи зазначене, Учасник встановлював на власний розсуд коефіцієнти, норми, розцінки таким чином, щоб забезпечити повне виконання технічного завдання Замовника торгів.
На відсутність порушення прямо вказує відсутність норми, яку порушив Скаржник.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник торгів відхилив пропозицію Скаржника через нібито не вірне застосування норми, а саме:
Скаржником надано файл «Інформація про ТЗ.pdf» яким підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме:
Та підтверджено, що Скаржник виконає роботи у відповідності до технічного завдання.
Враховуючи вищезазначене, Скаржник виконає роботу в повному об’ємі.
Разом з тим, згідно пункту 1 Додатку № 6 було встановлено надання кошторисних розрахунків. Скаржник надав документи для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме файл «Кошторис.pdf», в якому зазначена в повному обсязі уся інформація, яка вимагалась Замовником торгів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик.
Також, Замовник торгів не встановлював обмежень щодо застосування коефіцієнтів, норм, розцінок при складанні кошторису, також не було встановлено, що складання кошторису має відбуватись відповідно до якогось нормативного акту. Враховуючи зазначене, Учасник встановлював на власний розсуд коефіцієнти, норми, розцінки таким чином, щоб забезпечити повне виконання технічного завдання Замовника торгів.
На відсутність порушення прямо вказує відсутність норми, яку порушив Скаржник.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
принцип добросовісної конкуренції;
принцип недискримінації учасників;
принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати тендерний комітет Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати тендерний комітет Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.06.2021 23:42
- рішення від 22.06.2021 №13940+лист замовнику .pdf 23.06.2021 14:59
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.07.2021 №12900.pdf 06.07.2021 09:50
- Інформація про резолютивну частну рішення від 13.07.2021 №15922.pdf 14.07.2021 16:54
- рішення від 13.07.2021 №15922.pdf 16.07.2021 20:26
- Протокол 116 від 24.06.21 - відповідь АМКУ.docx 30.06.2021 08:41
- Протокол 116 - відповідь АМКУ.pdf 30.06.2021 08:41
- Протокол 140 - виконання рішення АМКУ.pdf 19.07.2021 09:46
- Протокол 142 - переможець сан обр Ткачова.pdf 19.07.2021 09:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2021 11:39
Дата розгляду скарги:
02.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.06.2021 14:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.07.2021 20:26
Дата виконання рішення Замовником:
19.07.2021 09:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівельвиконано
Скарга
Виконана замовником
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
8741aebb3e134bf6a9291705d32d4b7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-006922-a.b3
Назва:
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:Замовником торгів було встановлено вимого щодо обов’язкового підписання тендерної пропозиції Учасниками закупівлі кваліфікованим електронним підписом, а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації.»(цитата). За результатами перевірки електронного підпису Переможця на сайті https://czo.gov.ua/verify міститься наступна інформація: Переможець підписує Пропозицію КЕП фізичної особи Яловенко О.О. Проте, Пропозиція подана від фізичної особи-підприємця Яловенко О.О. згідно файлів тендерна пропозиція та інших документів які містять підпис фізичної особи підприємця.З моменту державної реєстрації підприємницької діяльності. Переможець втрачає статус фізичної особи та діє як ФОП, тому і КЕП повинен бути від ФОП Яловенко О.О. Враховуючи вищевикладене пропозиція не містить підпису саме учасника процедури закупівлі. Данна позиція підтверджується аналогічним рішенням постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3409-р/пк-пз від 24.02.2021, № 22519 від 04.12.2020, № 208-р/пк-пз від 06.01.2021 (UA-2020-11-27-009974-b). Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».Замовник торгів встановив вимоги щодо надання документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме: «Учасник повинен надати Замовнику розрахунок витрат (калькуляцію, кошторис) на санітарне обрізування зелених насаджень, складений відповідно до діючих нормативних документів з урахуванням вартості: - витрат на спеціалізований транспорт та техніку (включно з витратами на паливо та амортизацію)»(цитата). В складі тендерної пропозиції відсутній документ калькуляції, разом з тим в складі кошторисної документації відсутні витрати на амортизацію. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник торгів встановив вимоги щодо надання документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме: «Учасник повинен надати Замовнику розрахунок витрат (калькуляцію, кошторис) на санітарне обрізуваннязелених насаджень, складений відповідно до діючих нормативних документів з урахуванням вартості: - витрат на обслуговування виробничого процесу (страхування, охорона праці, послуги зв’язку, техніка безпеки тощо)»(цитата). В складі тендерної пропозиції відсутній документ калькуляції, разом з тим в складі кошторисної документації відсутні витрати на виробничий процес (страхування, охорона праці, послуги зв’язку, техніка безпеки тощо); Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО ПРОСИМО: 1. Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі. ДОДАТКИ: 1. --- (відсутні) З ПОВАГОЮ ФОП Ткачова О.Г.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 15.05.2021 15:20
- рішення від 18.05.2021 №10825 (+лист Замовнику).pdf 18.05.2021 18:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2021 № 11792.pdf 28.05.2021 16:55
- Рішення від 27.05.2021 №11792.pdf 01.06.2021 19:41
- Протокол 84 від 19.05.21 - відповідь АМКУ (обрізка дерев).docx 19.05.2021 16:09
- Протокол 84 - надання інформації АМКУ обрізка.pdf 19.05.2021 16:09
- Протокол 95 - відхилення ФОП Яловенко обрізка.pdf 03.06.2021 13:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2021 18:58
Дата розгляду скарги:
27.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.05.2021 18:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.06.2021 19:41
Дата виконання рішення Замовником:
03.06.2021 13:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зобов'язання Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скарги Фізичної особи-підприємця Ткачової Олександри Григорівни від 15 травня 2021 року № UA-2021-03-01-006922-a.b3 виконано.
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
07f59f0d11f34623b98e0d95df8b6298
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-006922-a.c2
Назва:
ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Вимога:
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:Замовником торгів було встановлено вимого щодо обов’язкового підписання тендерної пропозиції Учасниками закупівлі кваліфікованим електронним підписом, а саме:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації.»(цитата).
За результатами перевірки електронного підпису Переможця на сайті https://czo.gov.ua/verify міститься наступна інформація:
Переможець підписує Пропозицію КЕП фізичної особи Яловенко О.О. Проте, Пропозиція подана від фізичної особи-підприємця Яловенко О.О. згідно файлів тендерна пропозиція та інших документів які містять підпис фізичної особи підприємця.З моменту державної реєстрації підприємницької діяльності. Переможець втрачає статус фізичної особи та діє як ФОП, тому і КЕП повинен бути від ФОП Яловенко О.О.
Враховуючи вищевикладене пропозиція не містить підпису саме учасника процедури закупівлі.
Данна позиція підтверджується аналогічним рішенням постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3409-р/пк-пз від 24.02.2021, № 22519 від 04.12.2020, № 208-р/пк-пз від 06.01.2021 (UA-2020-11-27-009974-b).
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».Замовник торгів встановив вимоги щодо надання документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме:
«Учасник повинен надати Замовнику розрахунок витрат (калькуляцію, кошторис) на санітарне обрізування зелених насаджень, складений відповідно до діючих нормативних документів з урахуванням вартості:
- витрат на спеціалізований транспорт та техніку (включно з витратами на паливо та амортизацію)»(цитата).
В складі тендерної пропозиції відсутній документ калькуляції, разом з тим в складі кошторисної документації відсутні витрати на амортизацію.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник торгів встановив вимоги щодо надання документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме:
«Учасник повинен надати Замовнику розрахунок витрат (калькуляцію, кошторис) на санітарне обрізуваннязелених насаджень, складений відповідно до діючих нормативних документів з урахуванням вартості:
- витрат на обслуговування виробничого процесу (страхування, охорона праці, послуги зв’язку, техніка безпеки тощо)»(цитата).
В складі тендерної пропозиції відсутній документ калькуляції, разом з тим в складі кошторисної документації відсутні витрати на виробничий процес (страхування, охорона праці, послуги зв’язку, техніка безпеки тощо);
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО ПРОСИМО:
1. Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ:
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ ФОП Ткачова О.Г.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 13.05.2021 22:13
Дата подачі:
13.05.2021 22:13
Скарга
Виконана замовником
Оскарження прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника
Номер:
dc0936ae752340bcbe246216f5b8bae5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-006922-a.b1
Назва:
Оскарження прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника
Скарга:
Оскарження прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМК з додатками.pdf 29.03.2021 14:15
- рішення від 31.03.2021 № 6522 + лист Замовнику.pdf 01.04.2021 12:43
- інформація про перенесення розгляду скарги від 09.04.2021 №5766.pdf 12.04.2021 11:52
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.04.2021 №6378.pdf 20.04.2021 14:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2021 №8948.pdf 26.04.2021 19:21
- рішення від 23.04.2021 №8948.pdf 28.04.2021 19:40
- Протокол 57 від 13.04.21 - відповідь АМКУ.docx 13.04.2021 16:08
- Протокол 57 - АМКУ.pdf 13.04.2021 16:08
- Протокол 64 - про скасування рішень ТК.pdf 29.04.2021 13:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2021 18:01
Дата розгляду скарги:
09.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2021 12:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.04.2021 19:40
Дата виконання рішення Замовником:
29.04.2021 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі ч. 22 ст. 18 Закону та рішення Колегії № 8948-р/пк-пз від 23.04.2021р. тендерним комітетом Комунального підприємства "Тернівське житлово-комунальне підприємство" прийняте рішення:
- скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГЕО-ЗЕМПРОЕКТ» (процедура закупівлі – «Підрізання дерев і живих огорож: санітарна обрізка та омолоджування дерев», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-01-006922-а) та повернути його на кваліфікацію;
- скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця ЯЛОВЕНКА ОЛЕКСАНДРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА переможцем процедури закупівлі – «Підрізання дерев і живих огорож: санітарна обрізка та омолоджування дерев», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-01-006922-а та повернути його на кваліфікацію.