-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи по здійсненню технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Торги відмінено
2 085 768.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 429.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 429.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2021 14:22 - 11.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ДП "Дорцентр") та неправомірне визначення переможцем ТОВ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"
Номер:
f2b56ae45bfd4b75b2feeb2177310d1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-006662-a.c3
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ДП "Дорцентр") та неправомірне визначення переможцем ТОВ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ДП "Дорцентр") та неправомірне визначення переможцем ТОВ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ" згідно Протоколів засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації від 22 червня 2021 року №178 та 180
Пов'язані документи:
Учасник
- 29-15-840 від 29.06.2021.pdf 30.06.2021 16:53
- Скарга UA-2021-03-01-006662-a.docx 30.06.2021 16:53
- рішення від 02.07.2021 № 14886.pdf 05.07.2021 12:03
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.07.2021 № 13604.pdf 15.07.2021 12:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2021 № 16828.pdf 23.07.2021 15:06
- рішення від 22.07.2021 № 16828.pdf 27.07.2021 19:50
- Пояснення ТН Суємці.pdf 12.07.2021 19:46
- Надання інформації АМКУ ТН Суємці 1.docx 12.07.2021 19:50
- Протокол № 213 від 02.08.2021.pdf 02.08.2021 15:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2021 17:50
Дата розгляду скарги:
13.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2021 12:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.07.2021 19:50
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2021 15:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано Замовником.
Вимога
Є відповідь
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності
Номер:
a7554bbca9a74ac694c665a4b48c1b08
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-006662-a.a2
Назва:
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності
Вимога:
Відповідного до Вашого Рішення (Протокол №179 від 22.06.2021) було відхилено пропозицію Консорціупу "Техексперт Інжиніринг" з єдиної причини - Форма Вiдомостi про учасника не мiстить iнформацiю про вiдповiднi пункти Податкового кодексу України,що підтверджують систему оподаткування учасника.
Просимо надати аргументовану відповідь, яким саме чином відсутність посилання на конкретний пункт Податкового кодексу України впливає на якість нашої пропозиції? Інформація, яка підтверджує систему оподаткування Учасника міститься в Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, який нами подано у складі нашої пропозиції. Крім того, замовник може самостійно перевірити таку інформацію, та знайти її підтвердження в одному із безлічі відкритих реєстрів чи баз даних, доступ до яких є вільним, зокрема https://opendatabot.ua/c/43643724
Крім того, слід зазначити, що Вами застосовано дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій. Пропозиції учасників, які були значно вигіднішими для вас, як розпорядника бюджетних коштів, були відхилені через незазначення пунктів Податкового кодесксу України. Проте, у складі пропозиції учасника, якого ви обрали переможцем з ціної, яка було найбільш невигідною для вас, надано довідку з відомостями про учасника, яка, хоча і містить посилання на якісь пункти Податкового кодексу України, проте вони жодним чином не піддтверджують систему оподаткування такого учасника ({Абзац четвертий підпункту 2 пункту 291.4 статті 291 із змінами, внесеними згідно із Законами № 4834-VI від 24.05.2012, № 5083-VI від 05.07.2012, № 71-VIII від 28.12.2014: Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи)
Також, пропозиція Учасника, якого Ви обрали переможцем закупівлі містить інші недоліки, які є суттєвими та щодо наявності яких існує практика АМКУ щодо відхилення таких пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2021 16:05
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частиною 3 ст. 22 Закону передбачається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з частиною 9 ст. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, у складі пропозиції учасники мають подати, зокрема, довідку, яка містить загальні відомості про учасника за формою згідно Додатку 5 до тендерної документаці.
Пунктом 3 Форми «Відомості про учасника» Додатку 5 до тендерної документації, вимагається вказати свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку ) або витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку) із зазначенням відповідних пунктів Податкового кодексу України, що підтверджують це.
Учасником КОНСОРЦІУМ "ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ" надано згаданий документ без виконання вимог пункту 3 у повному обсязі. Таким чином, керуючись абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, Замовником було правомірно відхилено тендерну пропозицію даного учасника.
В свою чергу, учасник ТОВ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ" виконав як вищенаведені, так і інші умови тендерної документації. Відповідно, за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції даного учасника, його було визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Аналогічний договір (досвід)
Номер:
e1a32abe18454b329cc653a7907c346b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-006662-a.a1
Назва:
Аналогічний договір (досвід)
Вимога:
Відповідно до частини 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо документального підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання ним аналогічного договору. Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и) на надання послуг (виконання робіт) зі здійснення технічного нагляду об’єкту будівництва на капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування, укладений учасником та виконаний в повному обсязі. Проте назва предмету закупівлі є: Роботи по здійсненню технічного нагляду по об’єкту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що не відповідає чинному законодавству, оскільки Замовник не вказав про можливість підтвердити досвід із надання послуг (виконання робіт) з технічного нагляду за реконструкцією автомобільної дороги, яка входить до переліку видів дорожніх робіт.Повідомляємо, що дорожні роботи поділяються на будівельні, а саме: будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та ремонтні роботи: поточний середній або дрібний ремонт. Наявні стандарти та правила визначають однакові вимоги як для будівництва, капітального ремонту, поточного ремонту автомобільних доріг, так і для реконструкції автомобільної дороги. Також, зазначаємо, що реконструкція автомобільної дороги – це перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. У результаті реконструкції дороги її категорія може підвищуватись. Тому з наведеного вище можна чітко встановити, що реконструкція є, за технічною складністю, вищою ніж поточний або капітальний ремонт.
Незаконність даної вимоги підтверджується рішенням АМКУ №3218-р/пк-пз від 22.02.2021р.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»). Враховуючи вищенаведені положення законодавства та відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір», виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати коло ймовірних Учасників закупівлі. Відповідно до вищевказаного вважаємо дані вимоги дискримінаційними та такими, які обмежують конкуренцію між учасниками. Просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме, доповнити частину 5 Розділу 3 Тендерної документації та викласти його наступним чином: «Аналогічним договором є договір на надання послуг (виконання робіт) з технічного нагляду будівництвом та/або реконструкцією, та/або капітальним ремонтом, та/або поточним ремонтом автомобільних доріг визначених статтею 5 Закону України «Про автомобільні дороги».
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми, як потенційний учасник бажаєм взяти участь у відповідній процедурі та реально претендуєм на укладання договору з Замовником у майбутньому. Кореспондуючись з викладеним, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2021 15:52
Вирішення:
Шановний Учасник! Дякуємо за зауваження та повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено