-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Експертне обстеження та позачерговий повний технічний огляд вантажопідіймальних механізмів
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Завершена
747 434.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 737.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 737.17 UAH
Період оскарження:
01.03.2021 14:07 - 13.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
усунунення порушення діючого законодавства України щодо визначення переможця
Номер:
1b6ed0d1dd494184b1b5ac47704f4b67
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-003100-b.c2
Назва:
усунунення порушення діючого законодавства України щодо визначення переможця
Вимога:
намір оскаржити результати визначення переможця відкритих торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- Миколаївобленерго.pdf 14.04.2021 15:54
Дата подачі:
14.04.2021 15:54
Вирішення:
1) Експертне обстеження заявлених вантажопідіймальних механізмів проводиться на підставі наступних організаційно-методичних документів:
- ОМД 33497324.003-2005 «Методика експертного обстеження (технічного діагностування) стрілових самохідних та залізничних кранів».
- МВ 22959884.001-2004 «Методичні вказівки з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) підйомників».
- ОМД 00120253.001-2005 «Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів мостового типу»,
якими передбачено застосування неруйнівного контролю за допомогою оптичних засобів, крім того, за необхідності, зварні з’єднання підлягають ультразвуковому, капілярному або магнітно-порошковому методам контролю. Радіографічний контроль вищевказаною методикою не передбачено, а його використання для експертного обстеження заявлених вантажопідіймальних механізмів не доцільне.
2) Додатково вивчивши та проаналізувавши питання Уповноважених організацій, повідомляємо наступне:
На підставі Рішення Державної регуляторної служби України № 7 від 22.06.2016 року (http://zakon.rada.gov.ua/rada/show/vr007873-16), Міністерством соціальної політики України прийнято наказ № 981 від 05.09.2016 року, яким скасовано наказ Держнаглядохоронпраці від 17.05.2005 року наказом № 87, який встановлював порядок визначення уповноважених організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 року № 687, який, в свою чергу, встановив процедуру призначення та вимоги до організацій, яким доручається виконання деяких з таких функцій:
- проведення первинного технічного огляду машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки перед введенням їх в експлуатацію;
- проведення позачергового технічного огляду устаткування, у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії або пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру;
- ведення обліку даних про технічний стан устаткування.
Згідно висновку Державної регуляторної служби інститут уповноважених є незаконним та створює штучні перешкоди для суб’єктів господарювання на визначеному ринку надання послуг, прямо порушує вимоги Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 р. № 2210, а саме: для значної кількості суб’єктів господарювання створює адміністративний бар’єр щодо доступу на ринок.
Також, пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.02.2018 № 242 «Про задоволення скарги Міністерства соціальної політики України від 12.01.2018 № 664/0/2-18/28» було рекомендовано Мінсоцполітики, зокрема, розробити та внести на розгляд Кабінету Міністрів України проект акту про внесення змін до Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, в частині приведення його положень у відповідність з вимогами статті 21 Закону України «Про охорону праці».
А саме, в частині виключення з Порядку норм щодо проведення зазначених технічних оглядів виключно уповноваженими організаціями.
На цей час постановою Кабінету Міністрів України від 07.04.2021 року № 319 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 року № 687 «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», якою на законодавчому рівні виключено поняття «уповноваженої організації».
Експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устаткування та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки.
Так, Мінекономіки встановлено що експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона
Акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності (інспектування) відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Національним органом України з акредитації є Національне агентство з акредитації України (НААУ).
Акредитація органів з оцінки відповідності, згідно з заявленою сферою акредитації, здійснюється у відповідності до вимог різних нормативних документів, зокрема: органи з інспектування – ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014. З реєстром акредитованих органів з оцінки відповідності можна ознайомитись на офіційному сайті НААУ - https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/.
Акредитація означає, що ті органи які оцінюють, випробовують, сертифікують й інспектують оцінені відповідно до міжнародних визнаних стандартів і підтверджують свою компетентність, об'єктивність і працездатність.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога до Технічного завдання
Номер:
fab7f6c15b1c42b2abffaab98c0d290c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-003100-b.c1
Назва:
Вимога до Технічного завдання
Вимога:
Шановний Замовнику! Проаналізувавши зміст тендерної документації, було виявлено кілька вимог, які обмежують коло учасників закупівлі та є дискримінаційними.
1) Стосовно матеріально-технічної бази, яка вимагається Замовником: вимоги Замовника щодо наявності конкретної марки віброметра (у даному випадку - віброметр ADASH 4900м) не має під собою нормативного підґрунтя та безпідставно обмежує коло учасників, які можуть приймати участь в закупівлі;
2) Замовник вимагає в учасників наявності одночасно Атестату про Акредитацію НААУ Інспекційного органу, в сфері акредитації якого є технічний огляд, випробування та експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а також Атестату про Акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2017 в сфері випробування машин та устатковання, що є безпідставною і дискриманаційною вимогою і кардинально обмежує коло учасників. Вважаємо, що для демонстрації можливостей власних випробувальних та/або діагностичних лабораторій для проведення експертного обстеження устаткування на виконання вимог п.4.1 Наказу Держгірпромнагляду України від 03.07.2007 №195 «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687» достатньо надати або Атестат про Акредитацію НААУ Інспекційного органу або Атестат випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2017.
Відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" проведення публічної закупівлі має ґрунтуватись на принципі недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Враховуючи викладене, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, просимо Замовника усунути зазначені порушення законодавства шляхом внесення змін до тендерної документації
1. Скасувати вимогу п.1.3 Додатку 4 до Тендерної документації в частині необхідності мати на балансі віброметр конкретної марки (віброметр ADASH 4900м).
2. п.п.1.1.8, 1.1.9 додатку 4 викласти в редакції:
«1.1.8. Атестат про Акредитацію НААУ Інспекційного органу, в сфері акредитації якого є технічний огляд, випробування та експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
і/або
1.1.9. Атестат про Акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2017 в сфері випробування машин та устатковання.»
У випадку невиправлення відповідних порушень Законодавства, вимушені будемо оскаржити умови тендерної документації як дискримінаційні до АМКУ та у судовому порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 14:20
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації найближчим часом
Статус вимоги:
Задоволено