• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Маслівський аграрний фаховий коледж ім. П.Х. Гаркавого Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: вул. Незалежності 66а, с. Маслівка, Київської області

Завершена

510 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2021 13:32 - 13.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: e422a5726a2543f8a52cb282388d180a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-005548-a.c7
Назва: Вимога
Вимога:
Текст вимоги міститься в Додатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Повідомляємо необґрунтованість поданої вимоги
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Невідповідность електронного підпису учасника умовам тендерної документації

Номер: a34c1aa4b32e4081bffe7c7f8efe21f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-005548-a.c6
Назва: Невідповідность електронного підпису учасника умовам тендерної документації
Вимога:
Тендерною документацією на проведення відкритих торгів на закупівлю: «Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу "Маслівський аграрний фаховий коледж ім. П.Х. Гаркавого Білоцерківського національного аграрного університету", розташованого за адресою: вул. Незалежності 66а, с. Маслівка, Київської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-01-005548-a ), а саме частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалося наступне: «…Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Після внесення будь-яких змін чи додавання окремих документів до тендерної пропозиції, учасник повинен затвердити зміни, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію.». Під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» було встановлено, що згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником у складі тендерної пропозиції було розміщено, зокрема, файл «sign.p7s» (17 березня 2021 о 08:53). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на вебпорталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: «Підписувач СТАРОКОЖКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ П.І.Б. СТАРОКОЖКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ РНОКПП 2959313459 Організація (установа) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" Код ЄДРПОУ 42142359 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 08:53:48 17.03.2021 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 61D0330700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований» Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель листом від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України, тендерна пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис. Аналогічної позиції дотримується АМКУ при розгляді зазначеної категорії справ (рішення АМКУ №4583-р/пк-пз від 10.03.2021 року, оголошення № UA-2021-01-16-003201-a). Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, тому підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішення: Повідомляємо обґрунтованість поданої учасником закупівлі Приватного підприємства "РЕЙДЕР" вимоги.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга в АМКУ

Номер: 072fe0caf98d4e4f83b6db43c2b67875
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-005548-a.a5
Назва: Скарга в АМКУ
Скарга:
Текст скарги міститься в Додатку
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.04.2021 17:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.04.2021 20:31
Дата виконання рішення Замовником: 27.04.2021 10:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення по скарзі задоволено
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Старокожко Юрій Петрович 380986203931 cfs355@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Акт огляду обʼєкта

Номер: f27bb6f84b204c739603230e433748dd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-005548-a.b4
Назва: Акт огляду обʼєкта
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо того що Учасник в складі тендерної пропозиції, зобовʼязаний надати сканкопію документа (акт огляду обʼєкта) з відміткою замовника, що засвідчує огляд учасником обʼєкта до подачі тендерної пропозиції є не доцільною вимогою, так як даний період огляду заходить на вихідні дні в які неможливо провести огляд об'єкту. Тому, просимо переглянути дату для проведення огляду об'єкта. Чи все таки можливо про провести огляд об'єкту у вихідний день? У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Огляд об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта без перешкод до кінцевої дати подачі пропозицій, оцінити стан об’єкту та, за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про огляд об’єкту законною та обґрунтованою, що безумовно відповідає принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не обмежує право жодного учасника на огляд об’єкту в присутності уповноваженої особи замовника, який має забезпечити умови для його проведення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.03.2021 09:10
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щода надання сертифікату

Номер: f27565e8be8043af81f4317858d17230
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-005548-a.c3
Назва: Вимога щода надання сертифікату
Вимога:
Шановний замовнику! Не знаю звідки ви взяли гіпотезу, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 отримавши приставку "сертифікат", стає сертифікатом ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 так як вказано у вашій тендерній документації. Але хочу Вас розчарувати, що це так не діє! Це стандарт який містить настанови щодо використовування автоматичних систем пожежної сигналізації і оповіщування про пожежу всередині будівель та зовні. Але аж ніяк не використовується як сертифікат, який підтверджує кваліфікацію! Потрібно зазначити, що під час розробляння цього стандарту виходили з того, що виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу виконуватимуть фахівці, які мають відповідну кваліфікацію. Кваліфікація фахівців підтверджується виданою ліцензією на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року. № 852. Тому, просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови щодо надання данного «сертифікату».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування ТД та її умов, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі" та нормами діючого законодавства України, в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту. Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.03.2021 09:10
Вимога
Залишено без розгляду

сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009

Номер: 7489663ca93e4aac822bded3109b2bac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-005548-a.c2
Назва: сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
Вимога:
Сертифікат згідно ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 видається на проектну документацію. А не на роботи по виконанні монтажу пожежної сигналізації. Так як ваша закупівля передбачає, монтаж пожежної сигналізації, тому і учасник може надати аналогічний договір на монтаж сигналізації, а при монтажу даний сертифікат не видається. Як би ваша закупівля передбачала б проектні роботи, тоді б ви могли вимагати надання аналогічного договору з проектування з наданням сертифікату згідно ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування ТД та її умов, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі" та нормами діючого законодавства України, в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту. Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.03.2021 09:10
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009

Номер: 946c57fc783a41aabe898799b7eb7683
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-005548-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
Вимога:
Шановний Замовнику, у ТД наявна наступна вимога: у склад тендерної попозиції Учасник має надати Сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування». Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Відповідно до Національного стандарту ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування», рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов’язковими і не мають силу закону. Більш того, детальні способи згідно з якими рекомендації даного стандарту стають обов’язковими не вказані в цьому документі взагалі. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Це говорить про те, що замовник лобіює інтереси Учасника який має відповідний сертифікат. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено. Отже, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» порушує принципи здійснення закупівель, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі». Зараз видається наказ "Про видачу ліцензій на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" і на відміну сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 наказ має більшу юридичну силу. Тому, Вимагаємо вилучити вимогу щодо сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, що є дискримінаційною вимогою до Учасників та цим самим обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування ТД та її умов, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі" та нормами діючого законодавства України, в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту. Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.03.2021 09:10