-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Індикаторні смужки згідно коду НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35362 — Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації; 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу).
Кошти за програмою медичних гарантій від НСЗУ
Торги не відбулися
98 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 490.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2021 12:13 - 05.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про відміну рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції Учасника - ФОП Романова Наталія Миколаївна
Номер:
15a0ded8f2f8425d86e2aa4d10a570fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-000962-c.c1
Назва:
Вимога про відміну рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції Учасника - ФОП Романова Наталія Миколаївна
Вимога:
ФОП Романова Наталія Миколаївна, вимагає відмінити рішення Замовника (протокол № 46 від 22.03.2021р.) про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Романової Наталії Миколаївни (процедура закупівлі за ідентифікатором: UA-2021-03-01-000962-c), та, відповідно визнати ФОП Романову Наталію Миколаївни переможцем цієї закупівлі, як Учасника, який подав найбільш економічно-вигідну ціну, економлячи обласному бюджету Запоріжської області 6020 грн.
Обгрунтування:
1. Запропонований Учасником товар є офіційний, сертифікований, не фальсифікований, це, відповідно підтверджено відповідною документацією, яка є в складі тендерною пропозиції.
2. Учасником подані всі передбачені Оголошенням Замовника необхідні документи (оригінали чи сканкопії) з врахуванням всіх обовязкових вимог, які передбачені Оголошенням Замовника.
3. Учасник запропонував найбільш економічно-вигідну ціну в цій закупівлі.
4. Причина дискваліфікації, зазначена в протоколі Замовника № 46, а саме твердження Замовника, що в Гарантійних Листах, поданих Учасником від представників, дилерів чи дистриб'юторів відсутнє будь-яке підтвердження, що ці представники є офіціними представниками, дилерами (дистрибьюторами) виробників товару, є нікчемним, оскільки в Оголошенні Замовника про проведення спрощенної закупівлі відсутні:
- а) чітка вимога форми подання Гарантійного Листа (чи взірець), в Оголошенні зазначено, що вони подаються в довільній формі (Учасником подані Гарантійні листи по кожному товару, який є предметом закупівлі, з зазначенням всіх зазначених в Оголошенні реквізитів);
- б) чітка вимога, що в Гарантійному листі має бути зазначено, якимось чином, інформацію про офіційність представництва чи не офіційність представництва виробника;
- в) чітка вимога про підтвердження офіційності чи не офіційності представництва виробника будь-якими документами чи якимось іншими діями;
- г) чітка вимога про пріоритет чи оцінку тендерної пропозиції не за ціною, а за поданими Гарантійними листами Учасниками від представиків, дилерів і тд.
Крім того в законодавстві України, взагалі відсутнє вичерпне визначення понять: "Офіційний представник виробника", "Дилер" "Дистриб'ютор", а ці всі визначення зводяться до договірних відносин, які регламентуються нормами Господарського кодексу України, тобто, на практиці, одні виробники товарів вважають офіційними представниками всі торгуючі організації (дилери, дистриб'ютори, представники) з якими укладений звичайний договір чи контракт на поставку товарів, інші виробники, навпаки, укладають ексклюзивні договора з видачею сертифікатів на "так зване" офіційне представництво в певних регіонах України, але ще раз зазначу це ініціативи виробників і законодавчо визначених норм про офіційне представництво виробників товарів в Україні, відсутнє, відповідно якихось вимог щодо цього питання в Україні не має.
З іншої сторони, зазначена закупівля відбувається уже не вперше, в попередніх закупівлях цей же Замовник таким же чином, під якимось формальним приводом дискваліфікував усіх учасників, що наводить на думку, що Замовник діє не в інтересах економії бюджетних коштів, а в власних інтересах чи інтересах якогось окремого постачальника. При цьому відволікаючи матеріальні та людські ресурси інших Учасників ринку "товарів медичного призначення" на підготовку документації для участі в закупівлях.
Враховуючи вищенаведене, переконливо, вимагаємо, відмінити рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Романової Наталії Миколаїіни та відповідно, визнати ФОП Романову Наталію Миколаївну переможцем цієї спрощеної закупівлі.
У разі відхилення чи ігнорування цієї вимоги, ФОП Романова Н.М., залишає за собою право на звернення до правоохоронних та антикорупційних органів України з вимогою перевірки посадових осіб Замовника на предмет ефективного використаня бюджетних коштів, в т.ч. і через систему "Prozorro".
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 24.03.2021 11:48
Дата подачі:
23.03.2021 18:50
Вирішення:
Шановна Наталія Миколаївна!
Уважно розглянувши Вашу вимогу, щодо відміни рішення КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР (далі – Замовник) про дискваліфікацію тендерної пропозиції ФОП Романової Наталії Миколаївни (далі – Учасник) по процедурі закупівлі за предметом закупівлі 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Індикаторні смужки згідно коду НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35362 — Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації; 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу) повідомляє наступне.
Закупівлі, які проводяться Замовником ґрунтуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які закріплені законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відхилення пропозиції Учасника здійснено на підставі пп.1 п. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Так, додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015 (CPV): - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Індикаторні смужки згідно коду НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35362 — Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації; 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу) визначено, що: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати скановані оригінали гарантійних (авторизаційних) листів виробників або їх офіційних представників/дилерів/ дистриб’юторів (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення закупівлі на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/».
Таким чином, Замовником чітко вказано, що гарантійні листи мають бути або від виробників, або від їх офіційних представників/дилерів/ дистриб’юторів. Учасником в складі пропозиції надані гарантійні листи від ТОВ «Діалог Діагностікс» та ТОВ «Авамед», які жодним чином не підтверджують, що зазначені товариства є офіційними представниками, дилерами або дистриб’юторами виробників товару, що пропонується учасником в рамках даної закупівлі.
Розглянувши, документи Вашої пропозиції, Замовник не знайшов підтвердження, що ТОВ «Діалог Діагностікс» є офіційним представником/дилером/дистриб’ютором виробника тест-смужок для системи контролю рівня глюкози крові «Accu Chek Active» (Акку-Чек Актив), яким, згідно сертифікату відповідності є Roche Diabetec Care Gmbh. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно наданих Вами документів, уповноваженим представником виробника тест-смужок для системи контролю рівня глюкози крові «Accu Chek Active» (Акку-Чек Актив) є ТОВ «Рош Україна», гарантійного листа від якого в складі пропозиції надано не було.
Також наголошуємо, що паспорт якості на Індикатори хімічні одноразові парової стерилізації 132 С /20 хвилин універсальні 1000 шт. в упаковці, виданий ТОВ «Геоекспертресурс». Яке відношення ТОВ «Авамед» (гарантійний лист від якого надано в складі пропозиції учасника) має до виробника даного товару та чи є він його офіційним представником/дилером/дистриб’ютором невідомо.
Враховуючи вищевикладене, Замовник мав вагомі причини відхилення пропозиції учасника ФОП Романової Наталії Миколаївни, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Що стосується проведення даної закупівлі повторно, то наголошуємо, що уповноважена особа Замовника несе персональну відповідальність щодо дотримання вимог Закону при проведенні спрощених закупівель, а тому чітко дотримується його норм та принципів, що унеможливлює визнання переможцем учасників пропозиція яких не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощених закупівель або вимогам до предмета закупівлі.
Наголошуємо, що Ви маєте законне право на висловлення власної думки, звернення до правоохоронних органів, тощо, однак Ваше висловлювання: «У разі відхилення чи ігнорування цієї вимоги, ФОП Романова Н.М., залишає за собою право на звернення до правоохоронних та антикорупційних органів України з вимогою перевірки посадових осіб Замовника на предмет ефективного використаня бюджетних коштів, в т.ч. і через систему "Prozorro» є безпідставним і необґрунтованим, та сприймається Замовником, як спроба тиску та залякування уповноваженої особи Замовника, умисне втручання у перебіг закупівель, що проводить Замовник.
Враховуючи все вищевикладене, у Замовника відсутні законні підстави, щодо відміни рішення про дискваліфікацію ФОП Романової Наталії Миколаївни.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.03.2021 11:52