-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення метрологічної повірки медичного обладнання (електрокардіографів)
Завершена
198 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2021 11:34 - 05.03.2021 17:00
Вимога
Вирішена
Суперечливі вимоги
Номер:
d7c481fd825e40c4a22f7faf1a23e37c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-003316-a.c5
Назва:
Суперечливі вимоги
Вимога:
1. п.5.3 Оголошення вимагає надання довідки, яка повинна містити відомості про підприємство, за формою наведеною в Додатку 4.
Але Додаток 4 - це Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
Додаток, згідно якого вимагають надати відомості – відсутній взагалі.
2. п.5.13 Оголошення вимагає надання Згоди на обробку персональних даних згідно Додатку 4. На цій же додаток є посилання в п.5.3, але в іншій інтерпретації. .
3. п.5.14 Оголошення вимагає надання інших документів відповідно до Додатку 1.
Але Додаток 1 – це Технічне завдання, в якому взагалі відсутні данні щодо надання інших документів.
4. п.1.5 Договору вимагає оформлення документів згідно Наказу Мінекономрозвитку (додаток 2,4,5). Але вказаний додаток 5 Наказу 193 – це довідка про результати інспекційної повірки законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що не відноситься до предмету закупівлі взагалі, тому що данна закупівля не є інспекційною повіркою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2021 16:02
Вирішення:
Відповідні зміни щодо виключення п. 5.3, 5.14 Оголошення та внесення змін у п. 1.5 проекту Договору, внесені до документації по закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога (заперечення на пояснення)
Номер:
c88c36f1c52049c1a74d57662b365e75
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-003316-a.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога (заперечення на пояснення)
Вимога:
Дискримінаційна вимога щодо наявності матеріально-технічної бази в м.Дніпро залишається безпідставною
Замовник в поясненні зазначив, що «усе обладнання, що підлягає повірці, є обладнанням, яке використовується для надання ПМД щоденно та повинно знаходиться у місцях надання ПМД», проте зробив невірний висновок щодо « наявність матеріально-технічної бази у м. Дніпро, надасть можливість Замовнику отримати якісні послуги у найкоротші терміни та здійснювати діяльність з надання первинної медичної допомоги населенню безперервно як того вимагає законодавство з охорони здоров’я».
1. Законодавство жодним чином не вимагає розміщення матеріально-технічної бази виконавця повірочних робіт в місті розташування замовника.
2. Подібна вимога може бути доведена до абсурду, наприклад наступного разу можна очікувати вимогу розташування в певному районі міста, на певній вулиці, а можливо і просто в будинку, наприклад, ДП «Дніпростандартметрологія».
3. Отримання «якісних та послуги у найкоротші терміни» ніяк не залежить від місця розташування матеріально-технічної бази. Більше того, такі характеристики повинні бути прописані в оголошенні, оскільки «найкоротші терміни» є невизначеним поняттям (незрозуміло це який конкретно термін).
Доставка обладнання в місто Дніпро (2 легкі прилади), не є перешкодою ні для якості, ні для «найкоротших термінів».
4. Наголошуючи, «що відповідно до частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація окрім обов’язкової, встановленої цим Законом» замовник не враховує, що будь-яка додаткова інформація повинна відповідати принципам, визначеним статтею 5 Закону.
6. Наявність подібної дискримінаційної вимоги фактично залишає одного учасника (адреси підприємств, що мають уповноваження на повірку, розміщено на сайті Мінекономіки) та призводить до неймовірно завищеної вартості робіт (достатньо переглянути вартість аналогічних цьогорічних договорів в закупівлях UA-2021-02-10-008532-a, UA-2021-02-09-006232-a, UA-2021-01-19-001167-c, UA-2021-01-11-003083-a).
Повторно просимо виключити зазначену вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 10:20
Вирішення:
Вимога щодо наявності матеріально-технічної бази в м.Дніпро виключена з документації. Відповідні зміни внесенні до оголошення та додатків до оголошення.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
64e8e4e33beb4aae9717796d5aa34978
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-003316-a.a3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Технічне завдання та Оголошення містять вимогу щодо обов’язкової наявності в місті Дніпро власної атестованої (уповноваженої) метрологічної лабораторії та виробничо-технічної бази.
Така вимога є дискримінаційною, оскільки участь потенційних виконавців, які готові та мають можливість в повному обсязі виконати послуги, що є предметом закупівлі, але їх матеріально-технічна база розташована поза м.Дніпро. Така вимога є безпідставною та не має відношення до жодної характеристики предмета закупівлі.
Нагадуємо, що метою Закону України «Про публічні закурілі», відповідно до якого оголошено закупівлю, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Наявність дискримінаційних вимог є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статею 5 цього закону.
Слід зауважити, що виконання подібних робіт за межами міста, в якому розташована матеріально-технічна база, є звичною практикою для зазначеного предмету закупівлі, оскільки в багатьох містах відсутні повірочні лабораторії, проте так само (з виїздом до замовника) виконуються роботи з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки місцевих медичних закладів. Застосовані еталони для зазначених робіт є легкими і зручними для транспортування.
Просимо виключити зазначені вимоги, замінивши їх вимогою щодо готовності виконавця до проведення робіт протягом визначеної кількості днів після отримання заявки, або інших прийнятних вимог, які не суперечать чинному законодаству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 22:51
Вирішення:
Шановний Учасник. Відповідно до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», первинна медична допомога (далі ПМД)- це медична допомога, що передбачає надання консультації, проведення діагностики та лікування найбільш поширених хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів, здійснення профілактичних заходів; направлення відповідно до медичних показань пацієнта, який не потребує екстреної медичної допомоги, для надання йому вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги; надання невідкладної медичної допомоги у разі розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнта, який не потребує екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
Згідно Порядку надання первинної медичної допомоги, затвердженому Наказом Міністерства охорони здоров’я України №504 від 19.03.2018 р., організація та надання послуг з ПМД ґрунтується на принципі своєчасності та надається під час особистого прийому пацієнта за місцем надання ПМД. Також лікар з надання ПМД може прийняти рішення про надання окремих послуг ПМД за місцем проживання (перебування) пацієнта. У разі виникнення невідкладного стану при гострому розладі фізичного чи психічного здоров’я пацієнта лікар з надання ПМД повинен надати пацієнту відповідну медичну допомогу до прибуття бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги.
Таким чином, усе обладнання, що підлягає повірці, є обладнанням, яке використовується для надання ПМД щоденно та повинно знаходиться у місцях надання ПМД. Як висновок, наявність матеріально-технічної бази у м. Дніпро, надасть можливість Замовнику отримати якісні послуги у найкоротші терміни та здійснювати діяльність з надання первинної медичної допомоги населенню безперервно як того вимагає законодавство з охорони здоров’я.
Також наголошуємо, що відповідно до частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація окрім обов’язкової, встановленої цим Законом.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
"Погодження графіків" - неточність в проекті договору.
Номер:
b4f65d60fe454f17b0378f04f4545289
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-003316-a.a2
Назва:
"Погодження графіків" - неточність в проекті договору.
Вимога:
П. 5.1.3 містить можливість «погоджених Графіків проведення періодичної повірки законодавчо регульованих ЗВТ» при цьому з договору однозначно не зрозуміло, яким саме чином відбувається таке погодження (ким погоджується, на якій підставі, як оформлюється).
Відповідно до зазначеного в Технічному завданні наказу Мінекономрозвитку №193 від 08.02.2016 року повірка відбувається за письмовою заявкою, тому окреме погодження графіків не є необхідним.
У разі необхідності, якщо графік повірки вимагається замовником, він бути вказаний замовником в документації закупівлі та виконаний учасниками без будь-яких погоджень.
Пропонується виключити погодження «Графіків» або чітко зазначити, як таке погодження повинно відбутись.
Окрім того, проеккт договору містить Додаток 3 - акт виконаних робіт, на який відсутнє посилання в тексті договору, тому пропонується виключити його із зазначеного проекту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 22:14
Вирішення:
Пункт 5.1.3 виключен з проекту договору та відповідні зміни внесені до документації. Щодо Додатку 3 до проекту договору, то посилання на Акт надання послуг є у пунктах 3.1, 5.1.2 проекту договору, але він не є невід'ємною частииною договору, а надається як зразок.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Технічне завдання містить не чинні нормативні документи
Номер:
4c09205d79b44dd7a8b5ec1586ed82ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-003316-a.a1
Назва:
Технічне завдання містить не чинні нормативні документи
Вимога:
ДСТУ ISO/IEC 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» не стосується предмета закупівлі, оскільки повірка не виконується калібрувальними або випробувальними лабораторіями.. Правила уповноваження та атестації в державній метрологічній системі та ДСТУ 3215-95 «Державна система забезпечення єдності вимірювань. Метрологічна атестація засобів вимірювальної техніки. Організація і порядок проведення» втратили чинність в Україні і тому не стосуються предмета закупівлі.
Зазначені нормативні документи повинні бути виключені з Додатку 1 «Технічне завдання».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 21:52
Вирішення:
Відповідні зміни внесені до документації
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так