• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021-2015 (CPV)98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 250.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2021 11:15 - 05.03.2021 11:20
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування рішення замовника

Номер: 346a3764c37f4dcebabb4ca06de95ece
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-000633-c.c2
Назва: Вимога щодо скасування рішення замовника
Вимога:
18 березня 2021 року о 13:07 год на офіційному сайті електронної системи публічних закупівель України (посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-01-000633-c) було оприлюднено ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозиції уповноваженої особи КП Житлоінвестбуд-УКБ Відповідно до зазначеного вище протоколу рішенням уповноваженої особи КП Житлоінвестбуд-УКБ Віниченка А.М. було відхилити пропозицію ТОВ «ЛАТКРОК ГРУП», як таку що не відповідає вимогам замовника по закупівлі Код за ДК 021-2015 (CVP)98312000-3- Послуги з чищення текстильних виробів та визнати переможцем допорогової закупівлі Код за ДК 021-2015 (CVP)98312000-3- Послуги з чищення текстильних виробів – ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ». ТОВ «ЛАТКРОК ГРУП» звертається з вимогою переглянути рішення про дискваліфікацію учасника на підставі наступного: у протоколі розгляду тендерної пропозиції Замовник вказує, що пропозиція ТОВ «ЛАТКРОК ГРУП» не відповідає умовам Замовника, а саме: не надано Лист-згода на обробку персональних даних завіреного власною печаткою Учасника. Вважаємо, що зазначена вище підстава відхилення пропозиції ТОВ «ЛАТКРОК ГРУП» є неправомірного виходячи з наступного: Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" «згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди». Із тексту, Листа-згоди на обробку персональних даних, який надано ТОВ «ЛАТКРОК ГРУП» у складі пропозиції, вбачається, що даний лист підписаний Ліпатовою О.М. не як директором підприємства, а як фізичною особою (громадянкою), тобто, на підписі Ліпатової О.М. не потрібен відбиток печатки, оскільки печатка є засобом індивідуалізації документів підприємства, а тому неприпустимо ставити відбиток печатки підприємства у випадках, якщо підпис є волевиявленням особи, як громадянина, та не пов’язаний з виконанням особою її службових (посадових) обов’язків. Щодо вимоги, «…Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, якіздійснюють діяльність без печатки згідно з чиним законодавством)», яка міститься у примітках «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» Замовника, зазначимо, що відповідно до пункту 77 Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 30.11.11 № 1242, напис про засвідчення документа складається із слів "Згідно з оригіналом", найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа "Підпис", але такий напис про засвідчення листа-згоди на обробку персональних даних відсутній у ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», яке визнано Вами переможцем допорогової закупівлі. Отже визнаючи переможцем закупівлі ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» Ви порушуєте принцип недискримінації учасника та рівного ставлення до нього, який визначений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім вище зазначено, наголошуємо, що у Господарському кодексі України замість вказівки про те, що суб’єкт господарювання може мати печатки (ч. 1 ст. 58-1 ГКУ), введено норму про те, що суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі НЕ СТВОРЮЄ юридичних наслідків (ч.ч. 1 та 3 ст. 58-1 ГКУ). Щодо первинних документів, то їх обов’язкові реквізити визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні містити такі обов’язкові реквізити, як: • назва документа (форми); • дата складання; • назва підприємства, від імені якого складено документ; • зміст й обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції; • посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення; • особистий підпис або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Отже, печатки серед обов’язкових реквізитів первинних документів немає. Тобто норма ч.ч. 1 та 3 ст. 58-1 ГКУ абсолютно чітко вказує: навіть за наявності печатки суб’єкт господарювання не зобов’язаний її застосовувати. Додатково, до вище зазначеного, ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що вимога про необхідність того що всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника, яка міститься у примітках «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки, а вище наведені норми Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та інших нормативно-правових актів переконливо і чітко вказують, що навіть за наявності печатки суб’єкт господарювання не зобов’язаний її застосовувати. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Пропозиція ТОВ «ЛАТКРОК ГРУП» та всі додані до неї документи завантаженні у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, а отже не може бути відхилена з підстави зазначеної Замовником, а саме не надано Лист-згода на обробку персональних даних завіреного власною печаткою Учасника. На підставі вище зазначеного просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 18 березня 2021 року, яким було відхиллено тендерну пропозицію ТОВ «ЛАТКРОК ГРУП» та визнати ТОВ «ЛАТКРОК ГРУП» переможцем закупівлі, опублікувати намір про укладання договору.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Оголошенням Замовника, вимагалося надання Всіх копій документів які мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) Лист-згода на обробку персональних даних був наданий на фірмовому бланку Підприємства та не завірений власною печаткою Учасника. п. 7 Оголошенням Замовника, вимагалося надання сканованого (сфотографованого) оригінал затвердженого в установленому порядку статуту (або установчого договору, або засновницького договору, або положення, або іншого установчого документу) з відміткою державного реєстратора, у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за якими можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції України. ТОВ «Латкрок Груп» в складі своєї пропозиції надав Статут без відмітки державного реєстратора та не надав Довідку в із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції України, що прямо вимагалось п. 7 Оголошення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.03.2021 09:45
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: 9b096c8f608e4661b9b159938860a5d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-01-000633-c.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель України ProZorro Замовником КП Житлоінвестбуд-УКБ було розміщено державну закупівлю ID: 1dea64e383724197a7ac5e566deb4250, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-01-000633-c на закупівлю Послуги з чищення текстильних виробів, код ДК 021-2015 (CPV)98312000-3. Згідно пункту 10 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» Учасник, окрім іншого, повинен надати документ, який підтверджує право власності камер-шлюзів для антибактеріальної обробки або надати договір/договори оренди обладнання (договір повинен бути чинний на дату подання пропозицій і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2021 року). З наведеної інформації про такий кваліфікаційний критерій, як наявність камери-шлюз для антибактеріальної обробки, не ясно що саме має обробляти така камера-шлюз. Оскільки, з власного досвіду та відкритих джерел маємо інформацію про існування камер-шлюзів для антибактеріальної обробки візків, які використовуються при наданні послуг з прання і сухого чищення білизни. При наданні послуг по користуванню, чищенню та заміні брудопоглинаючого покриття чинне законодавство не містить вимоги використання камер-шлюзів для антибактеріальної обробки візків. На підставі вище зазначеного вважаємо, що встановлення кваліфікаційного критерія такого як обов’язкова наявність камер-шлюзів для антибактеріальної обробки в переліку обладнання, достатнього для надання послуг по користуванню, чищенню та заміні брудопоглинаючого покриття носить дискримінаційний характер та нерівне ставлення по відношенню до інших можливих учасників закупівлі та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Адже Згідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції». Стаття 5 Закону цього Закону встановлює принципи здійснення закупівель, серед яких, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищезазначене та керуючись ст. ст. 5, 14, 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Просимо: Виключити такий кваліфікаційний критерій, як обов’язкова наявність камер-шлюзів для антибактеріальної обробки в переліку обладнання, достатнього для надання послуг по користуванню, чищенню та заміні брудопоглинаючого покриття, як такий, що порушує Закон України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день. Завантажили оновлену версію кваліфікаційних вимог.
Статус вимоги: Задоволено