-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (медичні кабінети) стоматологічной поліклінікі м. Бровари бульвар Незалежності буд.10 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
категорія замовника -відповідно п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Завершена
1 494 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 470.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 470.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2021 10:57 - 10.03.2021 10:54
Вимога
Відхилено
Щодо витягу із Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Номер:
6b74fe53b0d341ebacd80534aa08ad3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-002397-a.b3
Назва:
Щодо витягу із Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Вимога:
Замовник вимагає надати "Інформаційну довідку про відсутність підстав у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (довідку підтвердити витягом із відкритого реєстру)"
Згідно Інфолиста МЕРТУ № 3304-04/14048-06 від 30.03.2018 року реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є відкритим, а тому, вказані відомості не потрібно вимагати у Учасника та підтверджувати витягом із відкритого реєстру.
Посилаючись на вищевикладене, просимо внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2021 14:52
Вирішення:
Період уточнень закупівлі закінчився 10.03.2021 о 10 год.54 хв. При розгляді поданих пропозицій листа МЕРТУ № 3304-04/14048-06 від 30.03.2018 буде враховано
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Досвід виконання аналогічного договору
Номер:
e7555087bb9f4f04aedf80ac3f836bf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-002397-a.c2
Назва:
Досвід виконання аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно вимог ТД, необхідно надати «Довідку про виконання аналогічних договорів (не менше 2-ох договорів від різних замовників), «Інформаційну довідку в довільній формі за підписом, за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів за аналогічним предметом закупівлі за 2019, або 2020 роки із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону, перераховані основні види робіт та матеріали. Аналогічними договорами слід вважати договора генпідряду/підряду із виконання робіт по капітальному ремонту приміщень та/або будівель.
Дані вимоги є дискримінаційними, нічим не обґрунтованими та такими, що штучно звужують коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. А саме: Встановивши вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором протягом 2019-2020років, Замовник таким чином штучно обмежує коло учасників закупівлі, адже учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт в необхідних об’ємах, наприклад в 2018 році НЕ ЗМОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вимагаємо у Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме включити до тендерної документації можливість підтвердження критерію «наявність аналогічного договору» договорами за 2018 рік включно, а також замінити вимогу «не менше 2-ох договорів від різних замовників» на «наявність досвіду виконання аналогіного (аналогічних) договору (договорів)». Дякую!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2021 12:34
Вирішення:
Повідомляємо Вам, дана закупівля є спрощеною закупівлею та оголошена відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.03.2021 13:30
Дата виконання рішення Замовником:
09.03.2021 13:28
Підтвердження вирішення:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
3b4afb24b5af486e8497523a42a6aab9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-002397-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Додаток №1 до оголошення містить дискримінаційну вимогу про надання Учасниками листа - відгуку про виконання аналогічного договору, виданого не раніше дати оголошення даної закупівлі, тобто не раніше 01.03.2021 року. Така вимога порушує принципи закупівлі, визначені Законом України "Про публічні закупівлі" та є такою, що штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі. Так, учасник може мати досвід виконання аналогічних договорів та позитивний лист-відгук від колишнього замовника раніше 01.03.2021р., але не може з незалежних від нього причин отримати ще один лист - відгук з 01.03.2021р. по кінцевий строк подання пропозицій, що дискримінує його та інших учасників в порівнянні з такими, що отримають відгуки у вказаний період. Не у кожного учасника є можливість установити контакт з попереднім замовником і отримати актуальний лист - відгук (наприклад, реорганізація, ліквідація тощо). До того ж, учасники як потенційні підрядні організації наразі не мають договірних або правових взаємовідносин з попередніми замовниками та не можуть впливати на рішення щодо надання документів, перелічених вище. Попередні замовники не є стороною у даних учасників. Такої ж позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель (рішення №19595-р/пк-пз від 20.10.2020р., №9409-р/пк-пз від 14.05.2020р.). З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до оголошення та скасувати вимогу про надання листа - відгуку з датою видачі не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2021 14:44
Вирішення:
Внесоно зміни до оголошення про закупівлю робіт та продовжено термін подання пропозицій відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.03.2021 15:29
Підтвердження вирішення:
Внесоно зміни до оголошення про закупівлю робіт та продовжено термін подання пропозицій відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Задовільнена:
Так