-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інструментальний 5-ти осьовий шліфувальний центр з ЧПК
Завершена
33 560 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 167 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 167 800.00 UAH
Період оскарження:
27.02.2021 09:00 - 12.03.2021 10:00
Вимога
Відхилено
Анологочіні договра
Номер:
4500f7933cc84dd5b2956358d3eab3de
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-27-000012-c.b5
Назва:
Анологочіні договра
Вимога:
Шановний замовник. Просимо Вас змінити пункт Кваліфіційні умови до постачальників, Додаток 1 пункт 3. А саме зменшити кількість анологічних договорів з 3 до 2. та додати редакцію "в тому числі постачання за прямими Договорами", так як Інструментальний 5-ти осьовий шліфувальний центр з ЧПК є надскладним та унікальним обладнанням, що має досить обмежене використання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2021 11:42
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учасник дякуємо за увагу до наших закупівель.
Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне:
• Кількість аналогічних договорів відображає, у першу чергу, досвід виконання проектів по постачанню запланованого до закупівлі обладнання, що включає досвід виконання пуско-налагоджувальних робіт, досвід навчання персоналу замовника, забезпечує кваліфікований сервіс обладнання, а також підкреслює технологічні можливості постачальника, тому ми не бачимо необхідності зменшувати кількість аналогічних договорів, зазначених у кваліфікаційнних вимогах до конкурсної документації. Даний пункт є обов’язковим, враховуючи складність проекту, як ви зазначили.
• Стосовно редакції "в тому числі постачання за прямими Договорами" розглядатись подібні договори будуть лише у тому випадку, якщо постачальник надасть довідку від виробника (або офіційного представника) про делегування повноважень щодо представлення їх продукції з відповідними сертифікатами навчання представників постачальника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
На умови закупівлі
Номер:
3e87a4ce407f4cf79f6f98fb7eaea70e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-27-000012-c.c4
Назва:
На умови закупівлі
Вимога:
У пункті технічних вимог в розділі VIIІ Конструкція станини позиція 1. Стабільна станина з полімербетону.
- Дана вимога унеможливлює подання альтернативного рішення іншого виробника. Це значне обмеження конкуренції.
Вимога щодо конструкції станини із полімербетону нічим не обумовлена та не підкріплена – полімербетон має більше недолікив ніж переваг, а саме має властивість поглинання вологи та лінійної усадки у довготривалій перспективі у порівнянні із станиною з покращеного сірого чавуну. Поводження станини із полімербетону не дає жодних переваг над чавунною станиною.
Просимо Вас включити таке рішення як альтернативну станину з сірого чавуна.Це рішення збільшіть кількість потенційних постачальників та не вплине на якість та точність обладнання.
Крітеріем вибору обладняння повино бути функціональні можливості обладнення та його точність а не конструктивне рішення станини.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2021 17:25
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учасник дякуємо за увагу до наших закупівель.
Інформація, викладена у вимозі є необ’єктивною, а саме: Властивість поглинання вологи та лінійної усадки відноситься до звичайних марок конструкційного бетону, який використовується у будівництві. Завдяки існуючим на теперішній час наповнювачам та конструктивним особливостям верстатів, виробниками металообробного обладнання при проектуванні та виготовленні станин з полімербетону виключено вплив масла і вологи
(поглинання вологи та лінійна усадка у довготривалій перспективі).
Позитивними властивостями полімербетону є відмінні демпфуючі властивості, що збільшує динамічну жорсткість верстата; направляючі і елементи кріплення базових деталей залиті в бетон, зусилля між компонентами перерозподіляються безпосередньо через бетон, що забезпечує ефективне гасіння вібрацій. Полімербетон характеризується більшою тепловою інерційністю, що зменшує коливання розмірів верстата від температури.
В даній процедурі закупівлі інструментального 5-ти осьового шліфувального центру з ЧПК було прийнято рішення про застосування станини саме з полімербетону, оскільки обладнання є специфічним, та має бути високоточним, не схильним до температурних деформацій.
Один з недоліків чавунних станин в тому, що їх напрямні недовговічні, так як правило швидко зношуються, а також у литих чавунних виробах утворюються залишкові напруги, які можуть призвести до зміни геометрії базових деталей, порушення точності верстата і його вібраціонних властивостей у довготривалій перспективі.
Також слід зазначити що дане питання було обговорено під час проведення предтендерної консультації 17.02.2021.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Сроки постачання
Номер:
a3ebb31cc8984c2e8c277adf5c425e16
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-27-000012-c.c3
Назва:
Сроки постачання
Вимога:
Просимо збільшити строк постачання до 260 днів.Оскільки таке обладнання не є сирійним виробництвом і виробляєтся під конкретного кліента.Більшість заводів виробників робить такє обладнання протягом 200 календарних днів, + потрібен час на транспортування цього обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2021 08:25
Вирішення:
Шановний Учасник, дякуємо за увагу до наших закупівель. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що в зв’язку з стислими термінами виконання державного замовлення та виробничого плану ми не маємо можливості збільшити термін постачання до 260днів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимоги до передачі на осі С.
Номер:
5aeab8b914254812aadc42762490c81a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-27-000012-c.b2
Назва:
Вимоги до передачі на осі С.
Вимога:
У пункті технічних вимог ХІІ / 4 Ви вказали, що повинна бути червяная передача осі С. Але існує обладнання, яке має прямий привід (Torque motor) осі С, що істотно краще, оскільки не має механічний знос і має більш точне позиціонування. Просимо Вас включити в технічні вимоги таке рішення, як альтернативу, або замінити вимогу до черв'ячного приводу осі С на прямий привід (Torque motor).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2021 20:26
Вирішення:
Шановний Учасник дякуємо за увагу до наших закупівель. Ми розглянули Ваше питання та внесли зміни в конкурсну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
DDP-DAP
Номер:
04338b99c8b1455193720c0ba395d016
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-27-000012-c.a1
Назва:
DDP-DAP
Вимога:
Dear Buyer,
Your contract is okay, but one word or typing mistake lake s it applicable only for participation of residents.
In Sec. 1.5.6 of TD, but in Annex 2.1 to TD and Annex 1.3 to your Contract draft - you require for DDP.
DDP is a term, which is applicable only for payer of VAT and other taxes in Ukraine – for residents. Foreign/non-resident vendors may supply only DAP. But DPU is including customs clearance and shall be made only by resident, same as DDP. Same is touching upon Tax Invoice - it is only for resident vendors.
See extract from Ukrainian Law with explanation, as well as useful table of INCOTERMS 2020. On practice, foreign vendor is bidding on tender DDP price, delivers to your place and provides customs clearance papers. In our case it is made by customs broker in Odessa port. Buyer pays to the foreign supplier less on amounts of VAT and Customs Duty. Those taxes you are paying yourself to the corresponding Ukraine Tax Authorities.
As you are State-Owned military enterprise, you are released both from VAT and Customs Duty. So, stating of term DDP has no sense and cannot be treated otherwise as
a) typing mistake or
b) not satisfactory understanding of INCOTERMS 2020 and legislation of Ukraine or
c) as intention for protectionistically cut foreign vendors out of this tender.
Formally, as this tender is not based on THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”, you are not obliged to follow it's Article 5 to enable non-resident suppliers to participate in your tender.
So, we want only to put your attention to the above and, if you want that non-residents also participate:
please replace word DDP by word DAP in Annex 2.1. of your Technical Documentation and Annex 1.3 to your Contract draft.
Respectfully,
-----------------------------------------
Dear Buyer,
Your contract is okay, but one word or typing mistake lake s it applicable only for participation of residents.
In Sec. 1.5.6 of TD, but in Annex 2.1 to TD and Annex 1.3 to your Contract draft - you require for DDP.
DDP is a term, which is applicable only for payer of VAT and other taxes in Ukraine – for residents. Foreign/non-resident vendors may supply only DAP. But DPU is including customs clearance and shall be made only by resident, same as DDP. Same is touching upon Tax Invoice - it is only for resident vendors.
See extract from Ukrainian Law with explanation, as well as useful table of INCOTERMS 2020. On practice, foreign vendor is bidding on tender DDP price, delivers to your place and provides customs clearance papers. In our case it is made by customs broker in Odessa port. Buyer pays to the foreign supplier less on amounts of VAT and Customs Duty. Those taxes you are paying yourself to the corresponding Ukraine Tax Authorities.
As you are State-Owned military enterprise, you are released both from VAT and Customs Duty. So, stating of term DDP has no sense and cannot be treated otherwise as
a) typing mistake or
b) not satisfactory understanding of INCOTERMS 2020 and legislation of Ukraine or
c) as intention for protectionistically cut foreign vendors out of this tender.
Formally, as this tender is not based on THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”, you are not obliged to follow it's Article 5 to enable non-resident suppliers to participate in your tender.
So, we want only to put your attention to the above and, if you want that non-residents also participate:
please replace word DDP by word DAP in Annex 2.1. of your Technical Documentation and Annex 1.3 to your Contract draft.
Respectfully,
Пов'язані документи:
Учасник
- DAP and DDP.docx 27.02.2021 17:17
- incoterms_2020_crane_worldwide_logistics.pdf 27.02.2021 17:18
Дата подачі:
27.02.2021 17:18
Вирішення:
Шановний учаснику, ми вдячні вам за проявлену увагу до закупівлі UA-2021-02-27-000012-c . Фахівцями нашого підприємства було ретельно розглянуто ваше зауваження. У відповідь повідомляємо, що не бачимо перепон вашій компанії прийняти участь у даній процедурі закупівлі на умовах DDP з врахуванням усіх ризиків, що супроводжують митні операції. А саме: на відміну від умов поставки DDP, згідно яким продавець зобов’язаний нести усі витрати, пов’язані з транспортуванням товару, включаючи будь-які збори для експорту та імпорту у країні призначення, базисними умовами DAP у правилах Інкотермс 2020 є:
• продавець зобов’язаний оплатити витрати і фрахт, необхідні для доставки товару у вказаний пункт призначення, ( як правило, це приміщення покупця), виконати експертне митне оформлення для вивозу товару з оплатою експортного мита та інших зборів у країні відправнику;
• покупець зобов’язаний виконати митні формальності для ввозу товару, сплатити імпортні митні збори чи виконати інші імпортні митні процедури при ввозі, а також розвантажити товар з транспортного засобу. Також якщо виникає затримка при виконанні імпортного митного оформлення, а в наслідок цього перевізник не зможе доставити товар до місця розгрузки, то тоді вартість зберігання товару на митному складі, а також ризик втрати чи ушкодження товару, будуть за рахунок покупця.
При створенні рівних умов для усіх потенційних учасників необхідно врівноважити різницю між умовами DAP та DDP, при обранні мінімальної ціни, додати додаткові витрати до вартості пропозиції учасника з умовами DAP. Для цього потрібно чітко визначити суми цих витрат, а саме: розмір мита, суму ПДВ, та додаткові витрати, пов’язані з ризиком затримки митного оформлення. Визначити ці суми на момент проведення процедури закупівлі неможливо. Крім того, умови поставки DAP пов’язані з певними ризиками при імпортному митному оформленні, які не можливо передбачити під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зміна умов поставки з DDP на DAP є недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено