• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення)

Торги не відбулися

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2021 18:32 - 19.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: ba4502bc4dfc44348f7d2f45bd72b7ea
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-004801-b.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» згідно рішення Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва», викладеного в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. Комунальною бюджетною установою «Контактний центр міста Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», (надалі – ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» або Скаржник), виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» була відхилена. В протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р., Замовником за результатом розгляду пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» зазначено наступне: Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен був надати лист-згоду з проектом договору про закупівлю (Додаток № 5 до цієї тендерної документації), завірений підписом уповноваженої особи. Учасник в складі своєї пропозиції надав лист згоду з проектом договору Вих. № 11-03/21-02 від 11 березня 2021 року. В якому зазначено, що ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» в особі директора Бургомістренка Єгора Анатолійовича погоджується з проектом договору про закупівлю, викладеному в Додатку № 5 до тендерної документації. Замовником 12.03.2021 року було внесено зміни до тендерної документації та проекту договору. Оскільки учасник не надав оновлений лист згоду з проектом договору про закупівлю у редакції від 12.03.2021 р., то Замовник вимушений застосувати підставу для відхилення пропозиції, передбачену абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» так як пропозиція Учасника не встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі послуг з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), (Закупівля № UA-2021-02-26-004801-b) з підстав абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» не погоджується з рішенням Замовника відносно відхилення його тендерної пропозиції та, користуючись своїм правом, наданим йому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі – Закон), звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг зі скаргою на прийняті рішення Замовника. Щодо підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» повідомляє наступне: На виконання вимог тендерної документації необхідно було надати лист-згоду з проектом договору про закупівлю (Додаток №5 до цієї тендерної документації), завірений підписом уповноваженої особи учасника. ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» надало Лист-згоду за вих. № 11-03/21-05 від 11 березня 2021 року (не за Вих. № 11-03/21-02 від 11 березня 2021 року, як зазначено в Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р.), за підписом директора Бургомістренка Єгора Анатолійовича, в якому зазначено, що учасник погоджується з умовами договору, викладеного в Додатку №5 до цієї тендерної документації. Таким чином, вище зазначена вимога тендерної документації була виконана в повному обсязі. Також, ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» на виконання умов тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції також надало Протокол Загальних зборів учасників ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» № 17/03/21-01 від 17 березня 2021 року, в якому зазначено про затвердження та надання згоди учасниками ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» на укладення договору про закупівлю в Додатку № 5 (із внесеними змінами від 12.03.2021 р.) та про уповноваження директора Бургомістренка Єгора Анатолійовича на підписання даного договору (із внесеними змінами від 12.03.2021 р.) у випадку визначення Товариства переможцем закупівлі та отримання повідомлення про намір укласти договір. Крім того, у складі тендерної пропозиції Скаржника було надано завізований директором Бургомістренком Єгором Анатолійовичем проект договору, із внесеними змінами від 12.03.2021 р., викладений у Додатку № 5 до тендерної документації. Наявність підпису та відбитка печатки уповноваженої особи – директора Бургомістренка Єгора Анатолійовича на кожній сторінці проекту договору свідчить про те, що уповноважена особа ознайомлювалась з проектом договору із внесеними змінами від 12.03.2021 р. та надала згоду з умовами такого договору. Оцінивши в сукупності надані документи в складі тендерної пропозиції Скаржника, можливо дійти до висновку, що Учасник, ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» ознайомився з проектом договору, із внесеними змінами від 12.03.2021р. та повністю та беззаперечно, враховуючи внесені зміни, погодився з його умовами (така згода надана як і учасниками ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», так і уповноваженою особою – директором учасниками ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ»). А зазначена дата – 11.03.2021 р. є лише технічною помилкою та опискою, та в розумінні норм Закону та тендерної документації є формальною (несуттєвою) помилкою та жодним чином не впливає на зміст поданої тендерної пропозиції. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону та тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції вважаються: відсутність підписів на окремих копіях документів, які входять до складу тендерної пропозиції; технічні помилки та описки. Також, хочемо звернути увагу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на те, що жодних вимог щодо зазначення дати документів, що подаються у складі тендерної пропозиції тендерна документація не містить, а зазначення дати на даному документі – це лише особиста ініціатива Скаржника. Замовник не може відхиляти тендерні пропозиції учасників з підстав, які сам же не зазначив в тендерній документації та повинен розглядати тендерну пропозицію лише на відповідність тим вимогам, що самостійно, за рішенням свого тендерного комітету включив до тендерної документації для проведення даної процедури закупівлі. А тому, тендерна пропозиція Скаржника є такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації та не підлягає відхиленню з підстав, визначених у абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, як така, що не відповідає іншим вимогам тендерної документації, так як для Замовника, якщо він у своїх діях керується чинним законодавством України у сфері публічних закупівель, неможливо відхилити тендерну пропозиції Учасника на основі надуманих підстав або інших вимог, що Замовник не включив до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», зазначена в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р., є безпідставною, необґрунтованою та незаконною. Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, аналізуючи вищенаведене можна дійти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки тендерної пропозиції учасника закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення відносно відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р., процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. 5. Зобов’язати Замовника розглянути тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: 1. Протокол розгляду тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-02-26-004801-b. 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. 3. Лист-згода за вих. № 11-03/21-05 від 11 березня 2021 р. 4. Протокол Загальних зборів учасників ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» № 17/03/21-01 від 17 березня 2021 року. 5. Завізований проект договору (зі змінами від 12.03.2021 р.).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.04.2021 11:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.04.2021 20:16
Дата виконання рішення Замовником: 28.04.2021 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8833-р/пк-пз від 22.04.2021р. Замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» за процедурою закупівлі «Послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-004801-b.
Автор: ТОВ УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ, Бургомістренко Єгор Анатолійович +380672207674 e.burgomistrenko@ukrods.com.ua http://gorodok.kiev.ua/ru/
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення дискримінаційних положень Тендерної документації

Номер: 9c2ca977243c4c079d77851238bcb643
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-004801-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних положень Тендерної документації
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, необхідно надати довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору (за період 2017-2020 рр.) із зазначенням контрагенту, з якими було укладено договір, їх контактний телефон, рік виконання договору, суму договору, завірену підписом уповноваженої особи. Під аналогічним договором розуміються договір подібний за правовою природою та предметом закупівлі (згідно із кодом ДК 021:2015)). Вимога щодо надання аналогічного договору, в якому був би зазначений саме код ДК, означає, що у даній процедурі можуть взяти участь лише учасники, які мають досвід виконання договорів з бюджетними та/або комунальними організаціями, укладених за результатом проведення закупівель з використанням системи Prozorro. А також, послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), що є предметом даної закупівлі, за своїм змістом можуть підпадати під інший код ДК 021:2015. Зазначаємо, що відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Та, усі процедури закупівлі, відповідно до принципів, що визначені ст. 5 Закону України ‘’Про публічні закупівлі’’ повинні відбуватись на засадах: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимога тендерної документації щодо надання аналогічного договору подібного за предметом закупівлі (згідно із кодом ДК 021:2015)) порушує принципи здійснення публічних закупівель: є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло можливих учасників та не забезпечує рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. У зв’язку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити, що: ‘’Під аналогічним договором розуміються договір подібний за правовою природою та предметом закупівлі, договір на надання послуг щодо створення системи/програмного забезпечення/комп’ютерної програми.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник в даній закупівлі встановив один з таких кваліфікаційних критеріїв як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника (згідно з наказом Міністерства Розвитку Економіки та Сільського Господарства №708 від 15.02.2020), затвердженого у встановленому законодавством порядку. В тендерній документації Замовник не конкретизує надання аналогічного договору за кодом 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення, а зазначає те що він має бути подібним. Жодної вимоги, що у договорі повинен бути зазначений код ДК та вимоги, що у даній процедурі можуть взяти участь лише учасники, які мають досвід виконання договорів з бюджетними та/або комунальними організаціями, укладених за результатом проведення закупівель з використанням системи Prozorro не має. Враховуючи вищевикладене, вимога щодо надання аналогічного договору подібного за правовою природою та предметом закупівлі (згідно із кодом ДК 021:2015) є законною і не дискримінує учасників різних форм власності. Використання Єдиного закупівельного словника є прямою вимогою Закону та стосується замовників, що визначені згідно із ст. 2 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.03.2021 18:05
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо відміни процедури закупівлі

Номер: 9f62f48b11a64ec7a5b02d66e9070dee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-004801-b.a3
Назва: Скарга щодо відміни процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА щодо відміни процедури закупівлі Комунальною бюджетною установою «Контактний центр міста Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», (надалі – ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» або Скаржник), виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» була відхилена. Скаржник не погодився з рішенням відносно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» та, користуючись своїм правом, наданим йому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) подав скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегії) на вище зазначене рішення Замовника. Дана скарга відповідно до Рішення Колегії № 8833-р/пк-пз від 22.04.2021 була задоволена та Замовника зобов’язали скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ». На виконання даного Рішення, Замовником 28.04.2021 р. було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», а тендерна пропозиція «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» була повернута на етап розгляду на відповідність вимогам тендерної документації (розгляд тендерної пропозиції, що електронною системою закупівель після проведеного аукціону визначена найбільш економічно вигідною). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КБУ «Контактний центр міста Києва» № 50 від 12.05.2021 р. було відмінено закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення) з підстави, передбаченою п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель: порушено строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»). Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та користуючись своїм правом, наданим йому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) зазначає: По-перше, так, Законом визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Але, поряд з цим Замовнику надано право аргументовано продовжити такий строк до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. (ч. 10 ст. 29 Закону). А тому, якщо у Замовника мали місце обґрунтовані підстави, які завадили йому розглянути тендерну пропозицію в строк п’яти робочих днів, він міг би оприлюднити повідомлення в електронній системі про продовження даного строку, а не знехтувати законними строками для розгляду тендерної пропозиції та відмінити процедуру закупівлі лише через те, що Замовник вирішив не здійснювати жодних дій для дотримання положень Закону в даній частині. По-друге, до компетенції Замовника не віднесені повноваження виявляти порушення у сфері публічних закупівель. Ст. 7 (Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль) Закону до контролюючих органів, які мають виявляти порушення, віднесено Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; Банки під час оплати за договорами про закупівлю; Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; Громадський контроль. Замовника в даному переліку немає, а отже Замовник не може спеціально створити порушення у сфері публічних закупівель, їх встановити та вирішити, що дані порушення віднесені до таких, що неможливо усунути. По-третє, тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» уже розглядалась Замовником та відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» була відхилена з підстави невідповідності тендерної пропозиції Учасника з підстав абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 (Учасник не надав оновлений лист згоду з проектом договору про закупівлю у редакції від 12.03.2021 р.). Рішенням Колегії № 8833-р/пк-пз від 22.04.2021 було встановлено, що тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави. А тому, якщо Замовник, детально розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» на відповідність вимогам Закону та тендерної документації, зазначив в Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. лише про одну дану невідповідність як підставу для відхилення (що була визнана вище зазначеним Рішенням Колегії як неправомірна), то можна припустити, що якщо Замовник не зазначив про жодні інші невідповідності, то він вважав, що тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» в інших частинах повністю відповідає вимогам як Закону, так і тендерної документації та не підлягаю відхиленню. По-четверте, з огляду на те, що в діях Замовника прослідковується навмисне затягування строку розгляду тендерних пропозицій, самостійне виявлення (поза межами компетенції Замовника) даного порушення та як наслідок, штучне створення підстави для відхилення тендерної пропозиції, має місце грубе порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, закріплених в ст. 5 Закону. А саме, вважаємо, що з боку Замовника наявні: - дискримінація Скаржника, необ’єктивне та упереджене ставлення до нього, штучне обмеження конкуренції; - корупційні дії та зловживання з боку Замовника. Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення відносно відміни процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. Додатки: 1. Протокол засідання тендерного комітету КБУ «Контактний центр міста Києва» № 50 від 12.05.2021 р.
Дата розгляду скарги: 02.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.05.2021 10:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.06.2021 19:48
Дата виконання рішення Замовником: 30.06.2021 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12404-р/пк-пз від 02.06.2021 КБУ "Контактний центр міста Києва" здійснило скасування рішення про відміну процедури закупівлі – "Послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2021-02-26-004801-b.
Автор: ТОВ УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ, Бургомістренко Єгор Анатолійович +380672207674 e.burgomistrenko@ukrods.com.ua http://gorodok.kiev.ua/ru/