-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Завершена
270 073 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350 367.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350 367.50 UAH
Період оскарження:
26.02.2021 16:58 - 25.03.2021 23:00
Вимога
Вирішена
друкарська помилка
Номер:
7e162a766c5e4c5ebc70ca2561e8f9d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-002196-c.b1
Назва:
друкарська помилка
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що в абзаці 1 пункту 5.2 розділу 5 Тендерної документації допущено друкарську помилку " ... тендерної пропозиції 8е укладення8 в довільній формі ...". Просимо виправити та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2021 15:00
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
c5206cfa45264913a22e78a350be88b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-002196-c.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 05.04.2021 17:05
- Протокол розгляду тендерних пропозицій.pdf 05.04.2021 17:05
- Банківська гарантія _ КГ2016-00881-273_Validation_Report (1).pdf 05.04.2021 17:05
- Банківська гарантія _ КГ2016-00881-273_Validation_Report.pdf 05.04.2021 17:05
- Доверенность Свобода АО_Validation_Report.pdf 05.04.2021 17:05
- рішення від 08.04.2021 № 7320 + лист Замовнику.pdf 09.04.2021 09:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 № 8339.pdf 20.04.2021 15:02
- рішення від 19.04.2021 № 8339.pdf 22.04.2021 19:58
- UA-2021-02-26-002196-c (ЗАПЕРЕЧЕННЯ СОКАР).docx 14.04.2021 15:37
- Клопотання 2196.pdf 20.04.2021 13:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2021 12:48
Дата розгляду скарги:
19.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2021 09:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2021 19:58
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
СКАРГА Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОІЛ-ТРЕЙД 2018"
Номер:
3c31b8993862473a8dab1e64df94ccc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-002196-c.b4
Назва:
СКАРГА
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОІЛ-ТРЕЙД 2018"
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2020-08-26-002000-b-contract-ongoing.pdf 06.04.2021 15:38
- Інформація про відсутність підстав відмови в участі.pdf 06.04.2021 15:38
- Нотаріально посвідчена довіреність на заступника директора.pdf 06.04.2021 15:38
- UA-2019-08-03-000011-a-contract-ongoing.pdf 06.04.2021 15:38
- Скарга 196-с.pdf 06.04.2021 15:38
- Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf 06.04.2021 15:38
- Копія договору поставки №ЦЗВ-14-02419-01.pdf 06.04.2021 15:39
- UA-2020-06-22-008145-c-contract-ongoing.pdf 06.04.2021 15:39
- UA-2021-02-26-002196-c-qualifications.pdf 06.04.2021 15:39
- Копія наказу про призначення заступника директора.pdf 06.04.2021 15:39
- Копія договору поставки №ЦЗВ-14-02319-01.pdf 06.04.2021 15:39
- UA-2019-08-03-000011-a-contract-ongoing (1).pdf 06.04.2021 15:39
- Копія договору поставки №ЦЗВ-14-02619-01.pdf 06.04.2021 15:39
- UA-2019-05-30-002024-b-contract-ongoing.pdf 06.04.2021 15:39
- рішення від 08.04.2021 № 7319 + лист Замовнику.pdf 09.04.2021 09:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 № 8338.pdf 20.04.2021 15:00
- рішення від 19.04.2021 № 8338.pdf 22.04.2021 19:56
- UA-2021-02-26-002196-c (ЗАПЕРЕЧЕННЯ ОІЛ-ТРЕЙД 2018).docx 14.04.2021 15:39
- Клопотання 2196.pdf 20.04.2021 13:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2021 16:50
Дата розгляду скарги:
19.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2021 09:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2021 19:57
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА Вимога відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» (Учасника) у відкритих торгах на закупівлю дизельного палива та допустити ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» до участі в процедурі закупівлі
Номер:
803e9d3271e04ceea9707caabef14db7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-002196-c.b2
Назва:
ВИМОГА
Вимога відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» (Учасника) у відкритих торгах на закупівлю дизельного палива та допустити ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» до участі в процедурі закупівлі
Вимога:
01.04.2021р. Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» (Замовником) прийнято рішення про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» (Учасника) у відкритих торгах на закупівлю дизельного палива.
Таке рішення Замовника є необґрунтованим та безпідставним, з огляду на наступне.
Причиною дискваліфікації зазначено: «Не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Учасником у складі пропозиції не надано довідку довільної форми щодо відсутності зазначених обставин або, якщо він перебуває у зазначених обставинах, — надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, чим не виконано п. 14 розділу 2 Додатку 2».
У вказаному п. 14 розділу 2 Додатку 2 йдеться про те, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі в разі, якщо: «Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. …».
При цьому тендерна документація не містить вимоги щодо надання саме окремої довідки, яка б підтверджувала такі обставини.
Окрім того, не містилося такої вимоги і в тендерних документаціях вказаного Замовника при проведенні процедур закупівель в попередніх періодах, хоча жодних законодавчих змін з даного питання не відбулося.
Не містить вимоги про надання такої довідки і безпосередньо Закон України «Про публічні закупівлі» (далі також – Закон).
Відповідно ж до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вичерпний перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі викладений у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналіз вказаної статті свідчить, що її частина 1 визначає підстави, за яких замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі.
Тоді як частина 2 статті 17 визначає наступне: «Замовник може(!) прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав(!) свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.».
Таким чином, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено право (а не обов’язок!) замовника відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі лише в тому разі, якщо учасник не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю, а не в разі, якщо ним не подано окремої довідки щодо таких обставин. Крім того, можливість подання доказів на підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності передбачена лише для учасників, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником. Для учасника, який не перебуває в таких обставинах, Закон не встановлює вимог про надання будь-яких документів на підтвердження цього.
Стосовно інформації про виконання Учасником своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником, то ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» було надано у складі тендерної пропозицію «Довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)», а також копії відповідних договорів про закупівлю, укладених з Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», та документів, що підтверджують факт їх належного та повного виконання.
Що ж стосується інформації про відсутність підстав відмови в участі по ст. 17 Закону, то така інформація була надана ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» шляхом подання «Інформації про відсутність підстав відмови в участі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Слід наголосити, що умовами тендерної документації передбачено: «Якщо згідно з вимогами різних пунктів цієї тендерної документації Учасник включає до складу тендерної пропозиції один і той самий документ, такий документ може бути наданий в одному примірнику».
Таким чином, ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» в повному обсязі надано інформацію про належне виконання свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником.
Крім того, відповідно до приписів ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація про укладання ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» договорів про закупівлю з цим самим замовником (Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»), а також про стан їх виконання, є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель. Враховуючи зазначене, з огляду на положення ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не може вимагати документального підтвердження такої публічної інформації, а ненадання таких документів не може бути підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Необхідно звернути увагу також на те, що положеннями ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тобто, в разі, якщо Замовник (Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця») вбачав певні невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» у своїй тендерній пропозиції, Замовник повинен був розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Незважаючи на це, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель такого повідомлення з вимогою про усунення певних невідповідностей та не надав ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» можливості виправити такі невідповідності.
Підсумовуючи викладене, з метою забезпечення рівних прав учасників на участь в процедурі закупівлі, закріплених Законом України «Про публічні закупівлі», та усунення формальних перешкод для участі, ПРОСИМО: відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» (Учасника) у відкритих торгах на закупівлю дизельного палива та допустити ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» до участі в процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 196-с з КЕП.pdf.p7s 02.04.2021 14:56
- Вимога 196-с.pdf 02.04.2021 14:57
Дата подачі:
02.04.2021 14:57
Вирішення:
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проте, ТОВ «ОІЛ-ТРЕЙД 2018» не виконано умови ч. 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги пункту 14 розділу 2 Додатку 2 тендерної документації, а саме: не надано «довідку довільної форми про виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків….».
Відповідно до абзацу 1 частини 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, вимога Замовника щодо надано довідки довільної форми про виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором є законною.
Згідно вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, якщо вона не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено