-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з охорони приміщення 79710000-4 – Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено.
Завершена
610 416.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 104.16 UAH
мін. крок: 1% або 6 104.16 UAH
Період оскарження:
26.02.2021 16:26 - 10.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо посвідчень з зазначенням відповідної вогнепальної підготовки
Номер:
6207a221a3d54bce8c2766f2d3fbd78c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-008768-a.b4
Назва:
Щодо посвідчень з зазначенням відповідної вогнепальної підготовки
Вимога:
Доведить яким чином КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС «ШИННИК» відноситься до об’єктів з високим ступенем ризику?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 13:20
Вирішення:
Критерії розподілу суб’єктів господарювання за ступенем ризику їх господарської діяльності для безпеки життя і здоров’я населення, навколишнього природного середовища визначаються постановою Кабінету Міністрів України від 05 вересня 2018 р. № 715 (надалі – Постанова КМУ №715), відповідно до п. 4 якої, віднесення суб’єкта господарювання до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, визначеними в додатку 2, за такою шкалою: від 41 до 100 балів - високий; від 21 до 40 балів - середній; від 0 до 20 балів - незначний.
Загалом додаток № 2 до Постанови КМУ №715 передбачає сім таких критеріїв.
Враховуючи те, що КП "КУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "ШИННИК" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, під час проведення культурних заходів може приймати більше однієї тисячі осіб, без врахування штатної чисельності працівників та інших відвідувачів дитячих кружків та спортивних секцій, а також з огляду на площу, висоту, категорію складності об’єкту будівництва, такий суб’єкт господарювання можна віднести до об’єктів з високим ступенем ризиків, адже лише за чотирма критеріями додатку 2 кількість балів перевищує нижню межу шкали, встановленої до об’єктів з високим ступенем ризиків.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
- у разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування) термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2017 року;
Номер:
703f0a3abc1e49338ab17aba7a1ed7d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-008768-a.c3
Назва:
- у разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування) термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2017 року;
Вимога:
До чого 2017 рік у вимозі? Зараз 2021. Виправте невідповідності документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2021 10:41
Вирішення:
Шановний Учасник, на задоволення Вашої вимоги Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та викладено останню в новій редакції. Дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Офіс в Дніпрі
Номер:
997f2d30c4a94e1e86f02b289dc4746e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-008768-a.b2
Назва:
Офіс в Дніпрі
Вимога:
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Дніпрі. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Дніпрі та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Дніпрі. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Дніпра, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Дніпрі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2021 12:12
Вирішення:
Шановний Учасник, на задоволення Вашої вимоги Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та викладено останню в новій редакції. Дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо посвідчень з зазначенням відповідної вогнепальної підготовки
Номер:
01d60fb56fd848ae8f4505afb2a1a521
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-008768-a.b1
Назва:
Щодо посвідчень з зазначенням відповідної вогнепальної підготовки
Вимога:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2021 12:02
Вирішення:
Шановний учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі встановлюються замовником відповідно до статті 16 Закону. Так, згідно з частиною другою статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У свою чергу, відповідно до частини четвертої статті 16 Закону під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті. Отже, виходячи з норм частини другої статті 16 Закону, при здійсненні процедур закупівель замовник може установити як один або декілька кваліфікаційних критеріїв, так і одночасно всі. Натомість під час проведення торгів з обмеженою участю замовник має встановлювати всі кваліфікаційних критерії, передбачені частиною другою статті 16 Закону.
Крім того, повідомляємо,що відповідно до Наказом Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року № 621 внесено зміни до кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник». Так, відтепер охоронникам присвоюватимуть один із чотирьох розрядів (раніше їх було шість), що різняться за ступенем ризику об’єкта, який вони охороняють. Також змінено й вимоги щодо освіти охоронників. Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику, а у випадках, передбачених законодавством, — і на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї. Тому вимоги до закупівлі є аргументованими та не мають підстав для зміни.
Статус вимоги:
Відхилено