• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи Мило в асортименті для потреб Північної ЕС

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вказані в Додатку 3 оголошення. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна пропозиції» . Забезпечення пропозиції - не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.

Завершена

67 234.15 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 672.34 UAH
Період оскарження: 26.02.2021 15:56 - 04.03.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: ec16694f1bbe44f58476885f2b60b6fd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-004213-b.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
Шановний Замовник, ФОП Сіксой Д.О. не погоджується з прийнятим рішенням про дискваліфікацію. Документи Учасника складені і оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства: дані подані з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”: - Кожна сторінка документа має візу ФОП Сіксой Д.О., його підпис, всі скан копії завізовані. Працює ФОП Сіксой Денис Олександрович без печатки ; - на пропозицію накладено кваліфікаційний електронний підпис. Слід зазначити, що відповідно до Стаття 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Згідно статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до зазначеного Документи учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat) з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів. мають бути відкриті для загального доступу. Поряд з цим зазначаємо, що закупівля здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 3 Закону). Просимо переглянути прийняте рішення!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, Шановний Учасник! Повідомляю наступне: 1. Закон України «Про електронний цифровий підпис», на який посилається скаржник, втратив чинність на підставі Закону № 2155-VIII від 05.10.2017, ВВР, 2017, № 45, ст.400}. 07 листопада 2018 року набув чинності оновлений Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII (далі — Закон), яким запроваджено поняття нового, більш захищеного електронного підпису — «кваліфікований електронний підпис» (далі — КЕП) та скасовано поняття ЕЦП. Метою цього Закону є врегулювання відносин у сферах надання електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації. Пунктом 12 ч. 1 ст. 1 Закону визначено поняття електронного підпису, а саме: електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Електронний підпис є аналогом власноручного підпису та забезпечує достовірність і цілісність інформації, викладеної у документі, а також дає змогу підтвердити цілісність електронного документа та ідентифікувати особу, яка підписала документ. Для створення кваліфікованого електронного підпису необхідно мати чинні особисті ключі та сертифікати видані кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг. 2. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ Оголошеня Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цим оголошенням та додатками до нього до кінцевого строку подання пропозицій. Документи, що розміщуються учасником в системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких вони виготовляються або у вигляді електронних документів. Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цьому оголошенні, а саме: 1) Пропозиція, за формою наведеною в Додатку 1 до цього оголошення. В графі «Ціна пропозиції» зазначається загальна вартість предмета закупівлі без урахування ПДВ, а також загальна вартість предмета закупівлі з урахування ПДВ (у разі, якщо учасник є платником ПДВ); стартова сума аукціону (сума пропозиції Учасника) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, відповідно до вимог цього оголошення; 2) Документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам згідно Додатку 2 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3) Документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Всі визначені цим оголошенням про проведення спрощеної закупівлі документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «pdf.», «jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та мають бути надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи може не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до документів, що вимагаються під час укладання договору цим оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Примітка: У разі, якщо пропозицію учасника не засвідчено належним чином (підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) / кваліфікованого електронного підпису (КЕП)) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), пропозиція такого учасника відхиляється. Після розгляду документів, що увійшли до складу пропозиції Учасника було встановлено, що документи не засвідчено належним чином (кваліфікований електронний підпис на кожному документі пропозиції відсутній), а Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Пропозиція) взагалі не підписано учасником (ані КЕП ані власноруч проставленим підписом).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.04.2021 09:15