• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з утримання в чистоті будівель Головного управління ДПС у Луганській області

Завершена

2 818 476.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 092.38 UAH
Період оскарження: 26.02.2021 15:54 - 11.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Необгрунтований вибір переможця торгів

Номер: 27fabcf8ff6f4e9c9c54f9806298aca3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-004199-b.a1
Назва: Необгрунтований вибір переможця торгів
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головним управлінням ДПС у Луганській області було проведено закупівлю ID UA-2021-02-26-004199-b на Послуги з утримання в чистоті будівель Головного управління ДПС у Луганській області, ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання. У закупівлі взяли участь 4 учасники: 1. ПП "Ромалекс" 2. ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" 4. ПП "Клінінг-Про" За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, у п.1, п.7 Додатку 3 Тендерної документації вказано: П. 7. Рекомендована (існуюча) кількість прибиральниць – 18 одиниць, із розрахунку оплати праці: – 14 мінімальних заробітних плат; - 4 по 50% мінімальних заробітних плат. П. 1. Послуги надаються з дати укладання договору (орієнтовно з 01.04. 2021 року ) до 31 грудня 2021 року (включно) протягом робочого графіка замовника за наступними годинами: понеділок – четвер з 08:00 до 17:00; п’ятниця – з 08:00 до 15:45. Підпунктом «ґ» підпункту 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» передбачена виплата працівникам за використання в роботі дезінфікувальних засобів, а також працівникам, які зайняті прибиранням туалетів, — у розмірі 10 відсотків посадового (місячного) окладу. 1. Загальні положення п.4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) з дати укладання договору (орієнтовно з 01.04.2021) до 31.12.2021 (включно). Отже, розрахунковий період договору 9 місяців. ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ надав в обгрунтуванні анамально ницької ціни, наступний розрахунок. Оплата праці 18 працівників, 16 повних ставок - 872000 ( Це 16 чол по 6000 =96000 та 2 чол на неповний день ,96000*9=864000, отже 2 людини будуть працювати 872000-864000 = 8000 , 8000/9 =888,88, 888,88/2 = 444,44 грн на місяць). В додатку 3 п.3 тендерної документації вказано, Учасник повинен забезпечити використання хімічних ( миючих, дезінфікуючих, бактерицидних) засобів, інших санітарно-гігієнічних засобів, виробів з паперу санітарно-гігієнічного призначення, витратних матеріалів, які мають сертифікати відповідності. Учасник повинен забезпечити працівників охайним спецодягом та взуттям згідно діючих виробничо-санітарних норм, а також у разі необхідності, засобами індивідуального захисту. ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ в калькуляції витрат не дав обгрунтування, за які кошти буде придбано спецодяг, інвентар та основні засоби та не включив в калькуляцію витрат. Адже, в додатку 3 у п. 9. зазначено Мінімальний перелік разових витратних матеріалів з розрахунку на період з 01.04.2021 до 31.12.2021 з наданням у разове використання : "18 - Швабра для миття вікон висувна -не менше 8 од., 19. Совок для сміття - 16 шт., 20. Віник для сміття - 16 шт., 21. Відро для вологого прибирання підлоги (10л) - 16 шт., 22. Швабра для миття підлоги -6 шт., 23. Пилесос для сухого прибирання -2 шт. Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Відповідно до п. 7 Додатку 3 до Тендерної документації, рекомендована замовником (існуюча) кількість прибиральниць – 18 одиниць, із розрахунку оплати праці: – 14 мінімальних заробітних плат; – 4 по 50% мінімальних заробітних плат. Тобто, всього замовником вимагається 18 працівників – прибиральниць, при тому 14 із них працюватимуть на повну ставку, 4 – на 50% (половину від повної) ставки. Таким чином, загальні витрати учасника на виплату праці складають 16 повних ставок (14 * 1 + 4 * 0,5 = 16!), як і зазначено у п. 7 Додатку 3 до Тендерної документації. При аргументації аномально низької ціни тендерної пропозиції учасником ФОП Дубіною Сергієм Вікторовичем (далі – ФОП Дубіна С.В.) було надано розрахунок витрат на виплату заробітної плати у кількості 16 повних ставок (на рівні мінімальної заробітної платні), як і вимагалося замовником у п. 7 Додатку 3 до Тендерної документації. Згідно з п. 1 розділу 2 Тендерної документації, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 (десять) днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Відсутність звернень до замовника у визначений термін свідчить про зрозумілість вимог замовника, викладених у тендерній документації. Відповідно до п. 1 Додатку 3 до Тендерної документації, послуги надаються з дати укладання договору (орієнтовно з 01.04. 2021 року ) до 31 грудня 2021 року (включно) протягом робочого графіка замовника за наступними годинами: понеділок – четвер з 08:00 до 17:00; п’ятниця – з 08:00 до 15:45. Отже, розрахунковий період надання послуг – 9 місяців. У «Обґрунтуванні аномально низької ціни тендерної пропозиції» (далі – обґрунтування АНЦ) учасником ФОП Дубіною С.В зазначені фактичні витрати на оплату праці, які складають 872 000,00 грн. Розрахунок витрат на заробітну плату, відповідно до вимог чинного законодавства про оплату праці наведено у Додатку до цієї відповіді на вимогу. 2. Підпунктом «ґ» підпункту 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (далі – Постанова КМУ № 1298) передбачена доплата працівникам за використання в роботі дезінфікувальних засобів, а також працівникам, які зайняті прибиранням туалетів, — у розмірі 10 відсотків посадового (місячного) окладу. Відповідна доплата, встановлена Постановою КМУ № 1298 врахована у «Калькуляції вартості послуг», наданої ФОП Дубіною С.В. у обґрунтуванні АНЦ (рядок 2 калькуляції вартості послуг - 87 200,00 грн.) 3. Згідно з п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації, учасник повинен забезпечити використання хімічних ( миючих, дезінфікуючих, бактерицидних) засобів, інших санітарно-гігієнічних засобів, виробів з паперу санітарно-гігієнічного призначення, витратних матеріалів, які мають сертифікати відповідності. Мінімальний перелік миючих засобів та інших витратних матеріалів з розрахунку на календарний місяць для прибирання наведено у п. 8 Додатку 3 до Тендерної документації. У рядку 5 «Калькуляції вартості послуг», наданої ФОП Дубіною С.В. у обґрунтуванні АНЦ, зазначені витрати на матеріали (побутова хімія, туалетний папір, мило, інвентар, спецодяг та ін.) у розмірі 113 508,00 грн. Крім того, у обґрунтуванні АНЦ наведено вартість побутової хімії, туалетного паперу, мила, інвентаря, спецодягу та ін., із зазначенням цін на відповідні матеріали. 4. Відповідно до п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації, учасник повинен забезпечити працівників охайним спецодягом та взуттям згідно діючих виробничо-санітарних норм, а також у разі необхідності, засобами індивідуального захисту. Мінімальний перелік разових витратних матеріалів з розрахунку на період з 01.04.2021 до 31.12.2021, з наданням у разове використання, наведено замовником у п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ФОП Дубіною С.В було надано довідку від 11.03.2021 № 30 «Про наявність обладнання та матеріально – технічної бази», що підтверджує в учасника наявність достатньої кількісті разових витратних матеріалів з розрахунку на період з 01.04.2021 до 31.12.2021. Тобто, додаткові витрати на матеріали, які фактично є у наявності в учасника ФОП Дубіни С.В., не є обов’язковими та можуть не враховуватися в обґрунтуванні АНЦ. Тому, вимога щодо «Необґрунтованого вибору переможця торгів» замовником не задовольняється.
Статус вимоги: Не задоволено