-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з дезінфекції, дератизації та дезінсекції
Завершена
780 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 800.00 UAH
Період оскарження:
26.02.2021 15:10 - 26.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель ( в порядку статті 18 Закону України" Про публічні закупівлі"
Номер:
46101415a5de4b30aeaff0c22e1349e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-007329-a.c6
Назва:
Щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель ( в порядку статті 18 Закону України" Про публічні закупівлі"
Скарга:
Щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель ( в порядку статті 18 Закону України" Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМК 09.03.2021 року .pdf 09.03.2021 10:20
- Договір оренди автотранспорту .pdf 09.03.2021 10:20
- Скарга до АМК від 09.03.2021 р .docx 09.03.2021 10:20
- рішення від 11.03.2021 №4637 + лист замовнику + запит скаржнику.pdf 12.03.2021 11:09
- інформація про преренесення розгляду скарги від 22.03.2021 №4072 .pdf 23.03.2021 14:54
- інформація про перенесення розгляду скарги від 05.04.2021 №5331.pdf 05.04.2021 18:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2021 №7067.pdf 07.04.2021 16:59
- рішення від 06.04.2021 №7067.pdf 09.04.2021 17:44
- відповідь.pdf 13.04.2021 13:38
- Відповідь.pdf 22.04.2021 12:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.03.2021 10:21
Дата розгляду скарги:
22.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2021 11:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.04.2021 17:44
Дата виконання рішення Замовником:
22.04.2021 12:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом Київського зоологічного парку загальнодержавного значення (надалі – Замовник) розглянуто рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 7067-р/пк-пз від 06.04.2021 щодо закупівлі: Послуги з дезінфекції, дератизації та дезінсекції (ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень), код закупівлі UA-2021-02-26-007329-a.
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Вимога
Відхилено
Стосовно свідоцтва ДОПНВ
Номер:
153dd049a1ce49d59cadf6bb5bd72b46
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-007329-a.a5
Назва:
Стосовно свідоцтва ДОПНВ
Вимога:
В додатку № 1 тендерної документації замовник зазначив пункт 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. Надається довідка у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність учасника надати необхідні послуги шляхом наявності у учасника дезінфекторів, в кількості, не менше 8 осіб, що будуть безпосередньо задіяні у процесі надання послуг по даній закупівлі та для підтвердження надати наступні документи.
« - копії посвідчень працівників, які пройшли навчання з перевезення небезпечних вантажів. (Учасник надає свідоцтво про проходження курсів спеціального навчання та свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія»
Учасник не може погодитися з зазначеною вимогою з наступних причин , та вимагає вилучити її з тендерної документації. Виходячи із змісту тендерної документації, всіх дезінфекторів 8 осіб.
Щодо надання свідоцтва ДОПНВ про підготовку водія Підпунктом 3 пункту 9 розділу І «Загальні положення» «Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів», затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ від 04.08.2018 № 656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» визначено: При перевезенні небезпечних вантажів на транспортній одиниці мають бути, крім перелічених у ПДР, такі документи: у випадках, передбачених ДОПНВ, на транспортній одиниці мають бути додатково такі документи: транспортний документ, передбачений розділом 5.4.1 додатка А до ДОПНВ. У разі якщо кількість вантажу не дає можливості завантажити його повний обсяг в одну транспортну одиницю, складаються окремі транспортні документи або робляться копії єдиного документа на кількість завантажених транспортних одиниць. На вантажі, що не можуть завантажуватися разом в один транспортний засіб через заборону їх сумісного завантаження, обов’язково виписуються окремі транспортні документи. Інформація, яка має зазначатися у відповідних випадках у транспортному документі, свідчить про небезпеку вантажу. Ця інформація, передбачена положеннями розділів 3.5.6, 5.4.1, підрозділами 5.5.2.4, 5.5.3.7.1 та спеціальними положеннями глави 3.3 додатка А до ДОПНВ, зазначається в товарно-транспортній накладній або додається до неї; свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, передбачене розділом 9.1.3 додатка B до ДОПНВ, на кожну транспортну одиницю або транспортний засіб, що входить до її складу, зразок якого наведено в додатку 2 до цих Правил (свідоцтво має бути стандартного формату А4 (210 х 297 мм), білого кольору з рожевою діагональною смужкою); ДОПНВ-свідоцтво про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі (далі - свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія), передбачене розділом 8.2.1 додатка B до ДОПНВ. Згідно пункту b) статті 1 Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) (далі – мовою оригіналу): b) термин "опасные грузы" означает вещества и предметы, которые не допускаются к международной дорожной перевозке согласно положениям приложений A и B или допускаются к ней с соблюдением определенных условий Проаналізувавши додатки А та В Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) було встановлено, що дезінфекційні, дезінсекційні засоби, які використовуються для надання послуг, що є предметом закупівлі, не відносяться до небезпечних вантажів, та як наслідок, для їх перевезення не вимагається отримання свідоцтва ДОПНВ про підготовку водія.
Так, кожний учасник, який хоче прийняти участь в закупівлі , не маючи свідоцтва ДОПНВ про підготовку водія ( як зазначив Замовник – 8 дезінфекторів) , не може прийняти участь в закупівлі. Свідоцтва ДОПНВ не є обов’язковим та необхідним для нього згідно норм чинного законодавства, не зможе взяти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо зобов’язати внести відповідні зміни до тендерної документації та вилучити зазначену вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 16:25
Вирішення:
При перевезенні небезпечних вантажів автомобільним транспортом класифікація небезпечних вантажів здійснюється на підставі частини 2 ДОПНВ і критеріїв, розроблених Комітетом експертів ООН. Вимоги до персоналу та транспорту, що задіяний у процесі перевезення небезпечних вантажів в Україні встановлені у наказі МВС №656 від 04.08.2018 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», яким затверджені:
1) Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів;
2) Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів;
3) Порядок погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
Класифікація небезпечних вантажів регламентована відповідно до ДСТУ 4500-3 і ДОПНВ та налічує 9 класів, що включають в себе: вибухові речовини і вироби; гази; легкозаймисті рідини; легкозаймисті тверді речовини, самореактивні речовини, речовини, які полімеризуються і тверді десенсибілізовані вибухові речовини; речовини, здатні до самозаймання; речовини, що виділяють легкозаймисті гази при зіткненні з водою; речовини, що окислюють; органічні пероксиди; токсичні речовини; інфекційні речовини; радіоактивні матеріали; корозійні речовини; інші небезпечні речовини та вироби. Класифікації, що наведена у Свідоцтвах про реєстрацію деззасобів та Висновках держсанепідекспертизи, встановлена ГОСТ 12.1.007-76 «Система стандартів безпеки праці. Шкідливі речовини. Класифікація і загальні вимоги безпеки» і передбачає тільки I-IVкласи і не має відношення до класифікації ДОПНВ. Водночас до переліку небезпечних вантажів за ДОПНВ відносяться дезінфекційні засоби та пестициди (зокрема Номер ООН:2588, 1601, 3142, 2902, 3352 та інші).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації, що не відповідають вимогам Закону Укарїни " Про публічні закупівлі"
Номер:
9c584578e4c949098d355f9890e6d9e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-007329-a.a4
Назва:
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації, що не відповідають вимогам Закону Укарїни " Про публічні закупівлі"
Вимога:
В додатку № 1 тендерної документації замовник зазначив пункт 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. Надається довідка у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність учасника надати необхідні послуги шляхом наявності у учасника дезінфекторів, в кількості, не менше 8 осіб, що будуть безпосередньо задіяні у процесі надання послуг по даній закупівлі та для підтвердження надати наступні документи. Тобто , для безпосереднього виконання послуг в учасника повинно бути – не менше 8 осіб дезінфекторів.
Також зазначений пункт містить наступну вимогу: Обов’язкова наявність в штатному розписі інженера з охорони навколишнього середовища, лікаря-дезінфекціоніста, інструктора-дезінфекціоніста та не менше двох лікарів ветеринарної медицини із діючим свідоцтвом підвищення кваліфікації за відповідним напрямком (надати копію дипломів, копія наказів про призначення).
Учасник закупівлі не може погодитися із зазначеною вимогою мати в штаті « не менше двох лікарів ветеринарної медицини із діючим свідоцтвом підвищення кваліфікації за відповідним напрямком (надати копію дипломів, копія наказів про призначення)»
1. ЩОДО кількості – двох лікарів ветеринарної медицини:
Звертаємо Вашу увагу, на підставі Наказу Державного комітету Країни з питань регуляторної політики та підприємництва № 15\19 від 11.02.2011 року, Зареєстровано у Міністерстві юстиції України 2 березня 2011 р. за N 265/19003 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України з питань регуляторної політики
та підприємництва та Міністерства аграрної політики України СКАСОНАНО дію «ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарськоїдіяльнсоті на об єктах ветеринарного контролю», які передбачали « мати не менше 2-х штатних спеціалістів , які відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам .
Вимагаємо вилучити зазначену вимогу з тендерної документації щодо «не менше двох лікарів ветеринарної медицини із діючим свідоцтвом підвищення кваліфікації за відповідним напрямком (надати копію дипломів, копія наказів про призначення)», як таку, що суперечить чинному законодавству .
2. Щодо щодо « .. лікарів ветеринарної медицини із діючим свідоцтвом підвищення кваліфікації за відповідним напрямком» :
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом № 653 від 07.11.2006 року «Про впровадження Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 79 "Ветеринарна діяльність» затверджено кваліфікаційні вимоги до спеціалістів, фахівців ветеринарного профілю.
ЛІКАР ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ.
Розробляє та впроваджує систему ветеринарно-профілактичних заходів із запобігання захворюванням та падежу тварин, спрямованих на підвищення продуктивності тварин, безпечності та якості продукції тваринного походження. Лікує тварин та птицю. Стежить за виконанням зоогігієнічних і ветеринарних правил під час утримання, годівлі тварин та догляду за ними, організовує проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації на тваринницьких фермах, на територіях і в приміщеннях для переробки й зберігання продуктів та сировини тваринного походження.
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.
Провідний лікар ветеринарної медицини: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) та підвищення кваліфікації. Стаж роботи на посаді лікаря ветеринарної медицини I категорії не менше 2 років.
Лікар ветеринарної медицини I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) та підвищення кваліфікації, для магістра - без вимог до стажу роботи, спеціаліста - стаж роботи на посаді лікаря ветеринарної медицини II категорії не менше 3 років.
Лікар ветеринарної медицини II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст) та підвищення кваліфікації. Стаж роботи на посаді лікаря ветеринарної медицини не менше 2 років. Лікар ветеринарної медицини: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст). Без вимог до стажу роботи.
- Тобто, кваліфікаційними вимогами для лікаря ветеринарної медицини, (як зазначено в тендерній документації Замовника), затвердженими Наказом № 653 від 07.11.2006 для організації проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації не передбачено мати свідоцтво підвищення кваліфікації за відповідним напрямком» . По друге, тендерна документація, та інформації, яка міститься в відкритих реєстрах юридичних та фізичних осіб- підприємців НЕ МІСТИТЬ інформації, що Київський Зоологічний загальнодержавного значення відноститься до тваринницьких ферм, та приміщень для переробки й зберігання продуктів та сировини тваринного походження.
- Просимо привести тендерну документації у відповідність до чинного нормативного законодавства стосовно кількісного скалді лікарів ветеринарної медицини та їх кваліфікаційних вимог стосовно оголошеної закупівлі , та вилучити зазначені вимоги .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 16:13
Вирішення:
Київський Зоологічний парк загальнодержавного значення є об’єктом природно-заповідного фонду України загальнодержавного значення, охороняється як національне надбання, щодо якого встановлюється особливий режим обслуговування, охорони, відтворення та використання об’єкту. Зоопарком створено атмосферу природи з метою формування експозиції рідкісних, екзотичних, диких та сіянцевих видів тварин, збереження генофонду, вивчення дикої фауни і розроблення наукових основ розведення її представників у штучно створених умовах, організації екологічної освітньо-виховної роботи. Зоопарк в свої роботі керується Конституцією та законами України «Про охорону навколишнього середовища», «Про тваринний світ», «Про культуру», актами Міністерства Екології та природних ресурсів». Зоопарк займає площу близько 34,22 га. (експозиційна площа — 21,85 га). Станом на 01.07.2020 рік колекція тварин Київського зоопарку налічує 369 видів, що становить 3010 особин (без урахування домашніх видів і кормових тварин).
Основні завдання Зоопарку Є:
- Формування та утримання зоологічних колекцій;
- Збереження та відтворення тварин у стані не волі, першочергово, які перебувають під загрозою зникнення;
- Проведення науково-дослідних робіт в галузі охорони природи, етології, зоології, мисливського та тваринницького господарства;
Основними напрямками наукових та ветеринарно-санітарних заходів та досліджень у Зоопарку є утримання, збереження, ветеринарного обслуговування зоологічної колекції Зоопаркових тварин.
Куруючись законом «України поро ветеринарну медицину» Документ 2498-XII, чинний, поточна редакція — Редакція від 13.02.2020, підстава - 440-IX, ст.1, р. 1
Ветеринарна медицина - галузь науки та практичних знань про фізіологію і хвороби тварин, їх профілактику, діагностику та лікування, визначення безпечності продуктів тваринного, а на агропродовольчих ринках - і рослинного походження; діяльність, спрямована на збереження здоров’я і продуктивності тварин, запобігання їхнім хворобам та на захист людей від зоонозів і пріонних хвороб; Спеціалісти ветеринарної медицини - лікарі та фельдшери ветеринарної медицини, які мають відповідний диплом та здійснюють діяльність з профілактики, оздоровлення, діагностики і лікування тварин, проведення ветеринарно-санітарної експертизи або іншу ветеринарну діяльність;
Згідно чинного Класифікатора професій ДК 003:2010 . 2223,3 20323 - Професіонали в галузі ветеринарної медицини. Ветеринарна професія, посада та ветеринарна освіта. Лікар, що спеціалізується на роботі з тваринами. Лікар ветеринарної медицини — фахівець, що постійно працює в закладі ветеринарної медицини чи ветеринарній аптеці, або фізична особа — підприємець, яка має кваліфікацію лікаря ветеринарної медицини та отримала ліцензію на здійснення певних видів діяльності в галузі ветеринарної медицини (у тому числі з ветеринарної практики, виробництва ветеринарних препаратів, роздрібної, оптової торгівлі ветеринарними препаратами, проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт).
Підчас надання послуг виконавець безпосередньо контактує з тваринами ( в тому числі обробляючи приміщення від ектопаразитів в присутності тварин), тому професійний рівень фахівців має бути відповідний. Розуміючи об’єми та важливість санітарно-гігієнічних заходів під час обслуговування приміщень знаходження фауни Київського Зоологічного парку, замовник зазначає необхідність наявності двох лікарів ветеринарної медицини керуючись кількістю фактичних тваринницьких приміщень та площею обробок. Лікарів ветеринарної медицини із свідоцтвом відповідного напрямку - Відповідно Розділу XIV ст.110 закону України «про ветеринарну медицину», - Професійна підготовка, підвищення кваліфікації, післядипломна освіта та атестація спеціалістів ветеринарної медицини. Підвищення кваліфікації спеціалістів ветеринарної медицини проводиться не рідше ніж один раз на п’ять років. (за відповідним напрямком діяльності), мова іде про підвищення кваліфікації за напрямком:
«Правила проведення санітарної обробки – дезінфекції, дезінсекції та дератизації об’єктів, де здійснюється утримання тварин. Техніка безпеки і особливості роботи з дикими, екзотичними і зоопарковими тваринами». ТОМУ ми вважаємо за необхідне мати у штаті лікарів ветеринарної медицини.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги, що порушують принципи здійснення публічних закупівель.
Номер:
cb0515b1e6ad4192a07f946c46501e4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-007329-a.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги, що порушують принципи здійснення публічних закупівель.
Вимога:
Під час аналізу умов тендерної документації відносно зазначеної вище процедури закупівлі було встановлено наявність в її змісті положень, які є дискримінаційними, суперечать вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та які обмежують потенційних учасників процедури закупівлі.
Через дискримінаційні умови тендерної документації, потенційні учасники не мають змоги подати свою тендерну пропозицію, яка б відповідала всім умовам Замовника, чим порушено право на рівні умови щодо участі у процедурі закупівлі. При детальному вивченні умов тендерної документації нами було встановлено наявність невідповідностей умов тендерної документації вимогам законодавства. Вищевикладене обґрунтовуємо наступним: Дод 1.табл - «Обов язкова наявність двох автомобілів, для перевезення пестицидів та отрутохімікатів. З метою підтвердження зазначеної інформації учасник обов язково надає: копія протоколу технічного огляду транспортних засобів; копія свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; Копія документів про погодження маршруту руху з департаментом Національної поліції» .Учаник не могоджується із зазначеними вимогами, та вважає що такі вимоги не відповідають нормам та законодавчим актам: Детально вивчивши вказану вимогу тендерної документації зазначаємо про наступне:
І ) Щодо кількості транспортних засобів: Так, вимога про наявність в учасників не менше 2-х автотранспортних засобів є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, та позбавляє нїх можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
а) Обсяг предмету закупівлі, який зазначений тендерною документацією, дозволяє надати послуги при наявності лише одного транспортного засобу. Окрім того, Замовником не доведено та не встановлено причину встановлення зазначеної вимоги у тендерній документації. Враховуючи зазначене, просимо привести у відповідність ТД тендерної документації та видалити вимогу про наявність «обо вязкова менше двох транспортних засобів.
ІІ) Щодо надання копії протоколу технічного огляду транспортного засобу.
Відповідно до п.1 Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 137 від 30.01.2012 року (зі змінами та доповненнями), Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (далі - Порядок) визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років. Тобто, фізичні та/або юридичні особи відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язані проводити технічний огляд транспортного засобу, якщо такий транспортний засіб зазначений у пп.1 і 2 п.1 Порядку, затвердженого Постановою КМУ №137 від 30.01.2012 року, а тому зазначену вимогу тендерної документації необхідно привести у відповідність з нормами чинного законодавства.
Звертаємо увагу, що потенційні учасники, які мають легковий автотранспорт (легкові автомобілі, які не є таксі та автомобілями, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку. належить на праві власності, або оренді) за таких умов не можуть прийняти участь в закупівлі через дискримінаційні вимоги ТД.
Слід зазначити, що зазначені транспортні засоби відноситься до пп.1 і 2 п.1 Порядку, затвердженого Постановою КМУ №137 від 30.01.2012 року та, відповідно, не підлягає обов’язковому технічному огляду. Як наслідок, потенційні учасники, які мають легковий автотранспорт не мають можливості надати копію протоколу технічного огляду ТЗ. Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною по відношенню учасників, саме тому просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо подання копії протоколу технічного огляду ТЗ.
1.3. Щодо надання свідоцтва про допущення транспортного засобу для перевезення небезпечних вантажів. Слід звернути увагу, що на транспортний - легковий автотранспорт засіб , який використовується для перевезення небезпечних вантажів при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі не видаються свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів.
По-перше, відповідно до п.п. 1 і 2 Розділу ІІ Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України №656 від 04 серпня 2018 року, Відповідність конструкції спеціалізованих транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів вимогам ДОПНВ підтверджується шляхом видачі свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (далі - Свідоцтво), зразок якого наведено в додатку 2 до Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 року за № 1042/32494 (далі - Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів), або шляхом продовження його строку дії відповідно до підрозділу 9.1.2.3 ДОПНВ. Свідоцтво видається (продовжується) на всі транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O, які успішно пройшли обов’язковий технічний контроль, придатні до перевезення небезпечних вантажів та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень, визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ. Так, свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів видається на всі транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O. Для надання послуг, що є предметом закупівлі не вимагається використання транспорту EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O (а це, вантажні фури, цистерни, змішувально-зарядні машини, транспортні засоби - батареї, транспортні засоби з багатоелементними газовими контейнерами більше 3 м3 та подібні), а отже він не підлягає отриманню «свідоцтва на перевезення небезпечних вантажів». Зазначена позиція була підтверджена практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - рішення від 28.11.2019 № 17624 (Додаток 2 до скарги), що було прийнято у межах процедури закупівлі UA-2019-10-30-001200-c. По-друге, тендена документація не містить посилання, що для виконаня предмету закупівлі мають використовуватися препарати, які є небезпечним вантажем. Так, згідно частини 1 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об'єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин і які за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин.Таким чином, значна частина потенційних учасників не мають можливості отримати свідоцтво про допущення транспортного засобу для перевезення небезпечних вантажів та подати його у складі тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 15:17
Вирішення:
На підставі статті 25 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»; статті 11,16-3 Закону України «Про пестициди і агрохімікати» від 2 березня 1995 року № 86/95, діючих санітарних норм та правил, з метою забезпечення безпечного для здоров'я людини і навколишнього природного середовища застосування пестицидів і агрохімікатів, звертаємо увагу, що деякі пестициди, дезінфектанти за складом хімічних речовин відносяться до небезпечних речовин, тому перевезення регламентується законом України «Про перевезення небезпечних речовин». Розділ 1.ст.1. Небезпечні речовини відносяться до таких класів: клас 1 - вибухові речовини та вироби; клас 2 - гази; клас 3 - легкозаймисті рідини; клас 4.1 - легкозаймисті тверді речовини; клас 4.2 - речовини, схильні до самозаймання; клас 4.3 - речовини, що виділяють легкозаймисті гази при стиканні з водою; клас 5.1 - речовини, що окислюють; клас 5.2 - органічні пероксиди; клас 6.1 - токсичні речовини; клас 6.2 - інфекційні речовини; клас 7 - радіоактивні матеріали; клас 8 - корозійні речовини; клас 9 - інші небезпечні речовини та вироби.
Пестициди належать до класу 6.1. токсичні речовини. Тому транспортні засоби не можуть бути категорії легковий транспортний засіб, вони мають обов’язково отримувати всі регламентуючі документи по транспортуванню небезпечних речовин.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Зазначення дискримінаційних вимог в Додатку №1 щодо "Надання висновку психофізіологічної експертизи на працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання послуг, що суперечить Закону України " Про здійснення публічних закупівель"
Номер:
0108104f39c24e29a574fbaa397d73b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-007329-a.a2
Назва:
Зазначення дискримінаційних вимог в Додатку №1 щодо "Надання висновку психофізіологічної експертизи на працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання послуг, що суперечить Закону України " Про здійснення публічних закупівель"
Вимога:
Психофізіологічна експертиза проводиться з метою медичних оглядів працівників, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки, та професійного добору працівника за його професійно важливими психофізіологічними якостями. Основною ціллю є виявлення осіб, які за своїми професійно важливими психофізіологічними якостями відповідають вимогам конкретної діяльності в напружених та (або) небезпечних умовах і придатні до ефективного виконання робіт підвищеної небезпеки. Проведення психофізіолоічної експертизи нормативно врегульовано наступними актами законодавства України: Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 р. № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки”, що затверджує Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, який налічує 26 видів робіт; Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 р. № 15, що затверджує Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Перелік робіт з підвищеною небезпекою; Спільний наказ Міністерства охорони здоров’я України та Державного комітету по нагляду за охороною праці від 23 вересня 1994 р. № 263/121 “Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі” (зі змінами, внесеними наказом від 6 червня 1995 р. № 102/85). Законодавством Укрїани визначено, що проведення психофізіологічної експертизи обов’язкове для таких видів робіт: усі види підземних робіт; робота в кесонах, барокамерах, замкнутих просторах; водолазні роботи; роботи на висоті, верхолазні роботи, роботи, пов’язані з підйомом на висоту; роботи з обслуговування діючої електроустановки; роботи, пов’язані із застосуванням вибухових матеріалів, роботи у вибухо та вогненебезпечних виробництвах; роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї; аварійнорятувальні роботи та роботи з гасіння пожеж; роботи, пов’язані з управлінням наземним, підземним, повітряним і водним транспортом; роботи, пов’язані з нервовоемоційним напруженням (авіадиспетчери, диспетчери з управління рухом залізничного транспорту, оператори енергетичних систем); роботи з технічного обслуговування та експлуатації компресорних нафтоносних і газорегуляторних станцій, лінійних систем магістральних нафто й газопроводів; роботи, пов’язані з бурінням, видобуванням і переробкою нафти, газу, конденсату та підготовкою їх до транспортування та зберігання; роботи, які безпосередньо пов’язані з виробництвом чорних і кольорових металів. З 08.02.2018 року відповідно до внесених змін (постанов КМУ від 07.02.2018 року № 18) Про внесення змін до до постанови КМУ від 25.08.2010 року № 725 і від 26.10.2011 р № 1107 ( Додаток № 2 та № 3 Переліку) послуги що є предметом Закупвлі " відсутні в переліку) та не потребують отримання спеціальних Дозволів та отримання висновку "ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ПРАЦІВНИКІВ". Для виконання предмету закупівлі не використовується обладнання, машини, механізми та засоби, які входять до Переліку Додатку № 2 та № 3 . Просимо вилучити дану вимогу з тендерної закупівлі як таку, що суперечить Законодавчиим та нормативним актам про здійснення публічних та спрощених закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 14:45
Вирішення:
Проведення психофізіолоічної експертизи нормативно врегульовано наступними актами законодавства України: Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 р. № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки”, що затверджує Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, який налічує 26 видів робіт; Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 р. № 15, що затверджує Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Перелік робіт з підвищеною небезпекою;
Зазначаємо, що Законодавством України визначено, що проведення психофізіологічної експертизи обов’язкове для таких видів робіт: усі види підземних робіт; робота в кесонах, барокамерах, замкнутих просторах; водолазні роботи; роботи на висоті, верхолазні роботи, роботи, пов’язані з підйомом на висоту; роботи з обслуговування діючої електроустановки; роботи, пов’язані із застосуванням вибухових матеріалів, роботи у вибухо та вогненебезпечних виробництвах; роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї; аварійнорятувальні роботи та роботи з гасіння пожеж; роботи, пов’язані з управлінням наземним, підземним, повітряним і водним транспортом; роботи, пов’язані з нервовоемоційним напруженням (авіадиспетчери, диспетчери з управління рухом залізничного транспорту, оператори енергетичних систем); роботи з технічного обслуговування та експлуатації компресорних нафтоносних і газорегуляторних станцій, лінійних систем магістральних нафто й газопроводів; роботи, пов’язані з бурінням, видобуванням і переробкою нафти, газу, конденсату та підготовкою їх до транспортування та зберігання; роботи, які безпосередньо пов’язані з виробництвом чорних і кольорових металів.
На об’єктах надання послуг Київського Зоологічного парку загальнодержавного значення безліч підвальних та полу підвальних приміщень, в яких підчас виконання робіт представник виконавця перебуває у замкнутому просторі надаючи послуги на свій страх та ризик. (приклад «Острів звірів, Склади зернових кормів, підвальне приміщення відділу по розмноженню комах та ін.). Також на кормових кухнях, кормо-роздачах різних відділів необхідно проводити роботи вище ніж 3-4 м. висотою над підлогою. Також послуги надаються у умовах та присутності тварин в тому числі екзотичних та диких, що є дуже суттєвим. Тому вважаємо за необхідне включити до мед оглядів психофізіологічну експертизу працівників надавача послуг.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Невідповідність Кваліфікаційних вимог нормативно правових актів .
Номер:
6a8dad5be88548a181cdcf805bdf629d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-007329-a.a1
Назва:
Невідповідність Кваліфікаційних вимог нормативно правових актів .
Вимога:
Добдатком № 1 Замовником пердбачено на працівників н «копії видадати копії сертифікатів та посвідчень, про проходження навчання за курсом " Спеціаліст Пест контролю"(pest management), які будуть безпосередньо задіяні під час надання послуг.
Зазначена вимога не грунтується на чинному законодавстві України оскільки Національним класифікатором України «Класифікатор професій», затвердженим положеннями Наказу Міністерства праці та соціальної політики України № 336 від 29.12.2004 така професія Тому в Україні не існує. Просимо привести ТД і відповідності до вимог законодавства
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 14:40
Вирішення:
Замовником буде внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено