-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92, Бензин А-95
Бензин А-92-2223 л.; Бензин А-95- 5079 л.
Завершена
184 018.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 920.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 920.09 UAH
Період оскарження:
26.02.2021 14:15 - 05.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Умови Оголошення які Антимонопольний комітет зазначив дискримінаційними
Номер:
e3c7159bcb684f11a34e3aba51ca2d63
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-006100-a.c4
Назва:
Умови Оголошення які Антимонопольний комітет зазначив дискримінаційними
Вимога:
Дискримінація: «Завірені копії ліцензій на право
роздрібної торгівлі пальним на кожну
АЗС, яка пропонується учасником по м.
Кривий Ріг». - – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою
діяльність на умовах партнерських договорів.
Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного
комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку
економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові
для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення
конкурентного середовища під час тендерних закупівель
високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та
скрапленого газу.
У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі
пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги
до учасників.
Найпоширенішими серед з них є:
наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі
пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням
талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову
торгівлю пальним;
Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має
місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну
Щодо дискримінаційних умов Оголошення
Оголошення у закупівлі за ідентифікатором UA-2021-02-26-006100-a містить дискримінаційні умови та суперечать ст.14 Закону
України «Про публічні закупівлі», а саме:
ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць
оптової торгівлі пальним.
Видозміність умову .видаливши дискримінаційний зміт до наступного варіанту: «Завірені копії ліцензій на право
роздрібної або оптової торгівлі пальним на кожну
АЗС, яка пропонується учасником по м.
Кривий Ріг»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2021 16:52
Вирішення:
Про ліцензію на роздрібну торгівлю. Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» встановлено обов’язковість отримання ліцензії для суб’єктів господарювання що здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі пальним, окрім продажу виключно у споживчій тари до 5 літрів. Умови закупівлі Бензину А-92 та Бензину А-95 підпадають під визначення роздрібної торгівлі пальним, яке встановлено у ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», а саме: роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Отже, учасник, якій буде виконувати договір, повинен мати ліцензії на провадження певного виду діяльності. Таким чином, встановлюючи вимоги щодо наявності ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним Замовник забезпечує виконання вимог ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів України, що в повній мірі узгоджується з принципами закупівель визначеними у ст.5 Закону. Питання права здійснювати роздрібну торгівлю пальним, маючи тільки ліцензію по оптовій торгівлі пальним та партнерські договори з АЗС, які мають ліцензії на роздрібну торгівлю розглянуто в статті Ярослави Дубової, яка є експертом у цьому питанні: https://uteka.ua/ua/publication/budget-13-byudzhet-goszakupki-40-zakupka-goryuchego-chto-s-dokumentami.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.03.2021 10:39
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація умов Оголошення
Номер:
5d5efd952ad342688d20c01e9b2bf6c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-006100-a.c3
Назва:
Дискримінація умов Оголошення
Вимога:
«Учасник повинен надати єдині зразки
талонів з можливістю заправки по усіх
запропонованих АЗС (зразки
надаються Учасником, у кольоровому
зображенні) номіналом 10л.,15л. та 20
л.» - даний зміст умови свідчить про дискримінацію учасників, видаліть її і приведьть докмуентацію Оголошення у відповдний стан. Особливо якщо ви у листі відповіді на попередню умову пілтверджуєте ,що учасник може запропонувати зразки будь-якого оператора АЗС, відповідно до вимог замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2021 16:49
Вирішення:
Питання щодо на дання талонів єдиного зразка не є обовязковим , Учасник може запропонувати зразки будь-якого оператора АЗС, відповідно до вимог Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.03.2021 10:39
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови
Номер:
cf702f7668a241e2ab2f8a0edfcf6689
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-006100-a.c2
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Оголошення у закупівлі за ідентифікатором UA-2021-02-26-006100-a містить дискримінаційні умови та суперечать ст.14 Закону
України «Про публічні закупівлі», а саме:
«Копії гарантійних листів від
власників (орендарів - операторів)
АЗС, що пропонуються учасником, про
забезпечення ними безперебійного,
цілодобового відпуску палива за
талонами Учасника. Такі гарантійні
листи мають бути видані на ім’я
Замовника (Комунальна установа
"Будинок милосердя "Затишок") із
посиланням на реквізити процедури
закупівлі, містити перелік АЗС (із
зазначенням їх місцезнаходження та
бренду (за наявності)), найменування
виробника та країну виробництва
нафтопродуктів, які реалізуються через
АЗС, а також підписані керівником
власника (орендаря - оператора) АЗС
або уповноваженою ним особою.» Достатнім підтвердженням партнерських відносин між Учасниками
та партнером є відповідні партнерські договори, які надаються
Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою
відповідальності між Партнером та Учасником – оскільки в ньому
передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за
невиконання цих обов’язків.
Лист , який вимагає Замовник, не має жодної правової визначеності
та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. В
дійсності, вимоги надання Копії гарантійних листів від власників
(орендарів - операторів) АЗС, фактично полягають в витребуванні
документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є
Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в
процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності
юридичного сенсу в надані такого листа за наявності договорів.
Таким чином, вимога щодо надання листа Копії гарантійних листів
від власників (орендарів - операторів) АЗС носить
дискримінаційний характер.
Вимагаючи лист від власника, ви так само не отримаєте бажану гарантію заправлення транспортних засобів а тільки ВИВСТАНОВИТЕ НАДМІРНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ, УСКЛАДНЮВШИ і АЖ НІЯКИМ ЧИНОМ НЕ КЕРУЮЧИСЬ ПРИНЦИПОМ ЕКОНОМІ ЧАСУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2021 16:47
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Встановлюючи вимогу про надання Учасниками Гарантійних листів від власників АЗС, Замовник має бути впевнений, що його автотранспорт гарантовано буде заправлен на АЗС в будь який час доби, тому не вважає дану вимогу Оголошення дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.03.2021 10:39
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Номер:
c2bc48b0dfdb4b1b9efbe8490210627a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-006100-a.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови Оголошення щодо:
- надання Копії гарантійних листів від власників (орендарів - операторів) АЗС, що пропонуються учасником, про забезпечення ними безперебійного, цілодобового відпуску палива за талонами Учасника;
- надання талонів єдиного зразка;
- надання завірені копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі..
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до правоохоронних органів, зокрема ДАСУ, з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем
Пов'язані документи:
Учасник
- Комунальна установа Будинок милосердяЗатишокКМР.pdf 04.03.2021 14:49
Дата подачі:
04.03.2021 14:49
Вирішення:
1. Про надання Гарантійних листів від власника
Відповідь:
Відповідно до ч. 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Встановлюючи вимогу про надання Учасниками Гарантійних листів від власників АЗС, Замовник має бути впевнений, що його автотранспорт гарантовано буде заправлен на АЗС, що вказані в довідці про перелік АЗС, тому не вважає дану вимогу Оголошення дискримінаційною.
2. Про ліцензію на роздрібну торгівлю.
Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» встановлено обов’язковість отримання ліцензії для суб’єктів господарювання що здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі пальним, окрім продажу виключно у споживчій тарі до 5 літрів. Умови закупівлі Бензину А-92 та Бензину А-95 підпадають під визначення роздрібної торгівлі пальним, яке встановлено у ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», а саме: роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Отже, учасник, якій буде виконувати договір, повинен мати ліцензії на провадження певного виду діяльності. Таким чином, встановлюючи вимоги щодо наявності ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним Замовник забезпечує виконання вимог ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів України, що в повній мірі узгоджується з принципами закупівель визначеними у ст.5 Закону. Питання права здійснювати роздрібну торгівлю пальним, маючи тільки ліцензію по оптовій торгівлі пальним та партнерські договори з АЗС, які мають ліцензії на роздрібну торгівлю розглянуто в статті Ярослави Дубової, яка є експертом у цьому питанні: https://uteka.ua/ua/publication/budget-13-byudzhet-goszakupki-40-zakupka-goryuchego-chto-s-dokumentami.
Питання щодо на дання талонів єдиного зразка не є обовязковим , учасник може запропонувати зразки будь-якого оператора АЗС, відповідно до вимог замовника.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2021 16:15
Підтвердження вирішення:
Відповідь надано