-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95)
Завершена
296 314.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 963.14 UAH
мін. крок: 1% або 2 963.14 UAH
Період оскарження:
26.02.2021 13:47 - 10.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Номер:
57296b6d82434c929562119383b0f9f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-005596-a.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації щодо:
- надання гарантійного листа від партнера (власника, орендатора АЗС) щодо гарантії заправки автотранспорту Замовника безпосередньо згідно вимог цієї тендерної документації (Листа від власника мережі АЗС, щодо підтвердження відпуску пального на АЗС, запропонованих Учасником);
- надання листа (відсканованого з оригіналу) від власника товару (бланків-дозволів (талонів, скретч-карток тощо), що підтверджує чинність договору(-ів) наданим (-ними) учасником та підтвердженням від власника товару (бланків-дозволів (талонів, скретч-карток тощо) щодо права здійснювати учасником реалізацію товару (бланків-дозволів (талонів, скретч-карток тощо) стороннім організаціям;
- надання зразку талону тільки однієї марки (бренду);
- наявності в Сумській області уповноваженого представника та надання гарантійного листа із зазначенням фактичної адреси перебування представника та контактних даних), який має можливістю продажу товару в м. Суми.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених дискримінаційних умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Миколаївська сільська рада Сумського району Сумської області.pdf 03.03.2021 16:21
Дата подачі:
03.03.2021 16:21
Вирішення:
Шановні учасники! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, повідомляю Вас, що всі вимоги в тендерній документації прописані Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою забезпечення безперебійного та своєчасного виконання умов договору. Тендерна документація містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення на веб-порталі публічних закупівель «www.prozorro.gov.ua» відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Перелічені вами документи, як такі що ви вимагаєте вилучити, та називаєте дискримінаційними, може подати будь-який учасник, який має право бути постачальником товару що є предметом закупівель. Жоден документ не є дискримінаційним – а вимагає лише додаткового часу для його оформлення. Так, наприклад, підібрати талони однією марки і відскакувати їх в тендерній пропозиції – це витрати часу. Але дискримінація в таких вимогах відсутня. Замовником не вбачається у даних вимогах порушення принципів публічних закупівель щодо дискримінації потенційних Учасників торгів, оскільки, напариклад, наявність гарантійного листа від партнера (власника, орендатора АЗС) щодо гарантії заправки автотранспорту Замовника безпосередньо згідно вимог цієї тендерної документації може підтвердити цілий ряд Учасників, які знаходяться як на теренах Сумської області так і України. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові. З досвіду попередніх закупівель, нажаль, зустрічаються сумнівні Постачальники які не мають власних або орендованих АЗС та не виконують взяті зобов’язання згідно укладених угод. Такі учасники мають лише талони річних марок, проте, документально підтвердити походження таких талонів не можуть. Дуже часто перелік АЗС, який надавався учасниками, не відповідав дійсності. Також, виявлялось, що на партнерських АЗС встановлюється кількісний ліміт на заправку. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог при проведенні процедури закупівлі. Усі вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Усі вимоги може підтвердити кожен учасник ринку товарів що є предметом закупівель, якщо діяльність такого учасника є правомірною та відповідальною.
Статус вимоги:
Відхилено