• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Консоль кріплення світлофора з виносом 3м в комплекті з фундаментом і кронштейнами, консоль кріплення світлофора з виносом 6м в комплекті з фундаментом і кронштейнами

Завершена

989 027.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 14 835.40 UAH
Період оскарження: 26.02.2021 13:37 - 11.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Нерпавомірне рішення Замовника щодо відхиленн тендерної пропозиції

Номер: 8e18f8a4a337460599cc2520e2c2f390
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-002749-b.b2
Назва: Нерпавомірне рішення Замовника щодо відхиленн тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА на неправомірне відхилення пропозиції Учасника торгів (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон)) Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-002749-b Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів на закупівлю товару за Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Консоль кріплення світлофора з виносом 3м в комплекті з фундаментом і кронштейнами, консоль кріплення світлофора з виносом 6м в комплекті з фундаментом і кронштейнами) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" (далі - Скаржник) має багаторічний досвід виготовлення та постачання металевих конструкцій зокрема металевих кронштейнів, консолей та закладних деталей які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір перемогти у зазначених торгах. Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №188 від 19/04/2021 р (ПРОТОКОЛ розгляду Повторно ТОВ АТМ Юніон.pdf) нами було встановлено, що причини відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТМ ЮНІОН» є дискримінаційними та не носять кваліфікаційний чи технічний характер, та не відповідають причинам зазначеним у Статті 31 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ. Підстави подання скарги 19 квітня 2021 р Замовник оприлюднив Протокол розгляду тендерних пропозицій відхилення тендерної пропозиції (витяг) в якому Замовник зазначає підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН». Проте дане рішення, є упередженим і таким що порушує постанову Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Суперечить рішенню АМКУ № 7625-р/пк-пз від 12.04.2021Та не враховує власні вимоги наведені у розділі ІІІ Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Замовник у протоколі №188 розгляду тендерних пропозицій від 19 квітня 2021 року зазначає підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН»: При перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, Було встановлено, що на тендерну пропозицію учасника накладено удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (далі – УЕП), а не кваліфікований електронний підпис (далі КЕП), що не відповідає вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оскільки відповідно до частини третьої статі 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладання на неї КЕП – лист-пояснення у складі пропозиції учасника відсутній.. По суті причина відхилення пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН» що зазначив Замовник у протоколі №188 від 19/04/2021 р таж сама що була зазначена ним раніше (у протоколі №115 від 18/03/2021 р - ПРОТОКОЛ розгляду ТОВ АТМ Юніон.pdf). На рішення щодо протоколу №115 від 18/03/2021 р ТОВ «АТМ ЮНІОН» вже подавав скаргу в АМКУ раніше. Після розгляду нашої першої скарги колегія АМКУ у рішені №7625-р/пк-пз від 12.04.2021 (Рішення від 12.04.2021 № 7625.pdf) зазначає: Замовник не довів та документально не підтвердив, у чому полягає невідповідність Пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині цього рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 18.03.2021 № 115. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі від 18.03.2021 № 115, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону. Колегія постановила Зобов'язати комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АТМ ЮНІОН" Згідно Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає: Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). ТОВ «АТМ ЮНІОН» зазначає, що УСІ документи що були подані нами у складі тендерної пропозиції були скановані з оригіналів, або копій документів та містили підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Тобто вони НЕ є документами що надані у формі електронного документа. Окремо зазначаємо, що на момент подання документів учасника наша компанія вважала, що електронний підпис який було накладено нами на пропозицію був КЕП. Обґрунтовуємо дане твердження тим, що електронний підпис яким була підписана тендерна пропозиція ТОВ «АТМ ЮНІОН» був згенерований в акредитованому центрі сертифікації ключів «Приватбанк» (скріншоти генерації додано – файли «генерація ключа КЕП Приватбанк.png», генерація ключа КЕП2 Приватбанк.png). На знімках екрану можна пересвідчитись, що ключі що генерує Приватбанк – саме КЕП Користувач може пересвідчитись, що підпис директора ТОВ «АТМ ЮНІОН» саме КЕП за допомогою офіційного сайту акредитованого центру сертифікації ключів ПРИВАТБАНК https://acsk.privatbank.ua/certs необхідно вказати ЄДРПОУ 35508437, (відобразиться сторінка перевірка КЕП Приватбанк.png) потім потрібно натиснути на «перегляд даних про сертифікат» та завантажиться файл 2B6C7DF9A3891DA104000000DF1F6E0014840802.pdf – саме цей файл свідчить, що АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" згенерував нам КЕП, який і було накладено на тендерну пропозицію ТОВ «АТМ ЮНІОН» При перевірці файлу підпису тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН» через систему https://czo.gov.ua/verify можна сформувати Протокол створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису (файл sign_Validation_Report.pdf) алгоритм підпису відповідає ДСТУ -4145, сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК», сертифікат Кваліфікований Просимо врахувати постанову КМУ №193 від 03/03/2020 р «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», (файл МІНІСТЕРСТВО.pdf) якою встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікований сертифікатах відкритих ключів, що відповідають пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електрони довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри…зазначений експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31.12.2021 . Підсумовуючи вищенаведене ТОВ «АТМ ЮНІОН» підкреслює, що причин відхилення пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН» в Замовника не має. Вимоги Скаржника: Зважаючи на все вищезазначене та керуючись статтями 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі » 25 грудня 2015 року № 922-VIII ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу № 430 від 30.04.2021 р. до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника відмінити рішення протоколу №188 розгляду тендерних пропозицій від 19 квітня 2021 року (відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН»), забов’язати Замовника не відхиляти пропозицію ТОВ «АТМ ЮНІОН» по одній і тій самій причини на неправомірність якої є рішення АМКУ ( Замовник проігнорував попереднє рішення АМКУ ) та обрати Переможцем торгів у закупівлі UA-2021-02-26-002749-b пропозицію ТОВ «АТМ ЮНІОН» як учасника що виконав кваліфікаційні та технічні вимоги та має найбільш економічно вигідну ціну за результатом аукціону. 3. У разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги прийме рішення про задоволення або часткове задоволення даної скарги, та/або залишить її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде усунене порушення, зазначені в скарзі, та/або органом оскарження буде прийнято рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде усунене порушення, зазначені в скарзі, плату за подання скарги просимо повернути суб’єкту оскарження.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.05.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2021 17:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.06.2021 21:27
Автор: ТОВ "АТМ ЮНІОН", Ющенко Олександр Анатолійович +380999005005 alex@matatoc.com
Скарга
Виконана замовником

Нерпавомірне рішення Замовника щодо відхиленн тендерної пропозиції

Номер: d8f21aa9021a45f7949314699139e27a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-002749-b.c1
Назва: Нерпавомірне рішення Замовника щодо відхиленн тендерної пропозиції
Скарга:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-002749-b Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів на закупівлю товару за Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Консоль кріплення світлофора з виносом 3м в комплекті з фундаментом і кронштейнами, консоль кріплення світлофора з виносом 6м в комплекті з фундаментом і кронштейнами) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" (далі - Скаржник) має багаторічний досвід виготовлення та постачання металевих конструкцій зокрема металевих кронштейнів, консолей та закладних деталей які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір перемогти у зазначених торгах. Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №115 від 18/03/2021 р (ПРОТОКОЛ розгляду ТОВ АТМ Юніон.pdf) нами було встановлено, що причини відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТМ ЮНІОН» є дискримінаційними та не носять кваліфікаційний чи технічний характер, та не відповідають причинам зазначеним у Статті 31 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ. Підстави подання скарги 18 березня 2021 р Замовник оприлюднив Протокол розгляду тендерних пропозицій відхилення тендерної пропозиції (витяг) в якому Замовник зазначає підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН». Проте дане рішення, є упередженим і таким що порушує постанову Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Та не враховує власні вимоги наведені у розділі ІІІ Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Замовник у протоколі №115 розгляду тендерних пропозицій від 18 березня 2021 року зазначає підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН»: При перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, Було встановлено, що на тендерну пропозицію учасника накладено удосконалений електронний підпис (далі – КЕП), що не відповідає вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оскільки відповідно до частини третьої статі 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладання на неї КЕП – лист-пояснення у складі пропозиції учасника відсутній.. Згідно Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає: Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). ТОВ «АТМ ЮНІОН» зазначає, що УСІ документи що були подані нами у складі тендерної пропозиції були скановані з оригіналів, або копій документів та містили підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Тобто вони НЕ є документами що надані у формі електронного документа. Окремо зазначаємо, що на момент подання документів учасника наша компанія вважала, що електронний підпис який було накладено нами на пропозицію був КЕП. Обґрунтовуємо дане твердження тим, що електронний підпис яким була підписана тендерна пропозиція ТОВ «АТМ ЮНІОН» був згенерований в акредитованому центрі сертифікації ключів «Приватбанк» (скріншоти генерації додано – файли «генерація ключа КЕП Приватбанк.png», генерація ключа КЕП2 Приватбанк.png). На знімках екрану можна пересвідчитись, що ключі що генерує Приватбанк – саме КЕП Користувач може пересвідчитись, що підпис директора ТОВ «АТМ ЮНІОН» саме КЕП за допомогою офіційного сайту акредитованого центру сертифікації ключів ПРИВАТБАНК https://acsk.privatbank.ua/certs необхідно вказати ЄДРПОУ 35508437, (відобразиться сторінка перевірка КЕП Приватбанк.png) потім потрібно натиснути на «перегляд даних про сертифікат» та завантажиться файл 2B6C7DF9A3891DA104000000DF1F6E0014840802.pdf – саме цей файл свідчить, що АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" згенерував нам КЕП, який і було накладено на тендерну пропозицію ТОВ «АТМ ЮНІОН» При перевірці файлу підпису тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН» через систему https://czo.gov.ua/verify можна сформувати Протокол створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису (файл sign_Validation_Report.pdf) алгоритм підпису відповідає ДСТУ -4145, сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК», сертифікат Кваліфікований Просимо врахувати постанову КМУ №193 від 03/03/2020 р «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», (файл МІНІСТЕРСТВО.pdf) якою встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікований сертифікатах відкритих ключів, що відповідають пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електрони довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри…зазначений експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31.12.2021 . Підсумовуючи вищенаведене ТОВ «АТМ ЮНІОН» підкреслює, що причин відхилення пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН» в Замовника не має. Вимоги Скаржника: Зважаючи на все вищезазначене та керуючись статтями 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі » 25 грудня 2015 року № 922-VIII ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу № 329 від 29.03.2021 р. до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника відмінити рішення протоколу №115 розгляду тендерних пропозицій від 18 березня 2021 року (відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН») та обрати Переможцем торгів у закупівлі UA-2021-02-26-002749-b пропозицію ТОВ «АТМ ЮНІОН» як учасника що виконав кваліфікаційні та технічні вимоги та має найбільш економічно вигідну ціну за результатом аукціону. 3. У разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги прийме рішення про задоволення або часткове задоволення даної скарги, та/або залишить її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде усунене порушення, зазначені в скарзі, та/або органом оскарження буде прийнято рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде усунене порушення, зазначені в скарзі, плату за подання скарги просимо повернути суб’єкту оскарження.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2021 14:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.04.2021 21:11
Дата виконання рішення Замовником: 20.04.2021 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись абз. 1 ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення Колегії від 12.04.2021 р. № 7625-р/пк-пз виконати повністю.
Автор: ТОВ "АТМ ЮНІОН", Ющенко Олександр Анатолійович +380999005005 alex@matatoc.com