-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектно-кошторисної документації з поточного середнього ремонту об'єкта: «Автомобільна дорога державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м.Вознесенськ) на ділянці км 21+000 - км 42+476»
Розроблення проектно-кошторисної документації з поточного середнього ремонту об'єкта: «Автомобільна дорога державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м.Вознесенськ) на ділянці км 21+000 - км 42+476»
Завершена
2 988 026.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 940.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 940.13 UAH
Період оскарження:
26.02.2021 13:00 - 18.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення тендерної пропозиції без надання строку на усунення недоліків
Номер:
12d978835e9c4c88a9d0d2e65f3333c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-002463-b.a3
Назва:
Щодо відхилення тендерної пропозиції без надання строку на усунення недоліків
Вимога:
Шановна Уповноважена особа!
Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Кіровоградський області від 29.03.2021 р., вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ» на підставі на підставі абзаців другого третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічно закупівлі», оскільки учасник процедури закувлі не відповідає встановленим абзацам першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Згідно статті 16 Закону України «Про публічно закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В порядку частини 9 статті 26 Закону України «Про публічно закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Протоколом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Кіровоградський області від 29.03.2021 р. підставою для відхилення тендерної пропозиції стало ряд недоліків, що були допущені учасником в результаті механічних помилок та носять формальний характер.
Переліком формальних помилок, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за №715/34998, визначено, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Згідно протоколу:
1) Пункт 3 .1 роздiлу III передбачає надання учасником Довiдка про пiдприємство вiдповiдно до додатку 1. Учасником у складi тендерноi' пропозицii' надано Довiдку про пiдприсмство №17/03-961 вiд 17.03.2021 р., у якiй: у рядку 1 не повнiстю зазначено повне найменування учасника; у рядках 3 та 4 не зазначено юридичну та фактичну адреси учасника.
- дана помилка носить формальний характер, не впливає на ціну та зміст тендерної пропозиції, окрім того відповідна інформація зазначена на кожному документі участника.
2) В порушення вимог роздiлу II Додатку №3 до тендерноi' документацii', у пунктi 6 Довiдки № 17 /03-961 вiд 17.03.2021 р. зазначено, що обставини, якi зазначенi у частинi 2 статтi 17 закону «Про публiчнi закупiвлi», а саме: учасник процедури закупiвлi не виконав сво•i зобов'язання за ранiше укладеним договором про закупiвлю з цим самим замовником (Державним пiдприсмством «Служба мiсцевих автомобiльних дорiг» ), що пр извело до його дострокового розiрвання, i було застосовано санкцii' у виглядi штрафiв та/або вiдшкодування збиткiв - протягом трьох рокiв з дати
- дана помилка носить формальний характер, а також така інформація продубльована у докуметі: “Довідка про відсутність обставин для відмови у тендері (стаття 17).pdf” за вихідним номером 17/03-951 від 17.03.2021 р., однак замовником проігноровано дану інформацію.
3) Пунктом 1 роздiлу III Тендерної документацiї визначено, що учасником у складi тендерної пропозицiї повиннi бути наданi iнформацiя та документи, що пiдтверджують вiдповiднiсть учасника квалiфiкацiйним критерiям (зазначено в частинi I додатку 3).
Учасником у складi тендерної пропозицiї надано Довiдку, що пiдтверджує наявнiсть обладнання та матерiально-технiчної бази №17/03-924 вiд 17.03.2021 р., у рядку 5 якої зазначено: Рейка нiвелiрна (або еквiвалент), Нiвелiрна рейка ADA STAFF 4 АОО 142, кiлькiсть - 1, Власне.
Однак, на порушення вимог тендерно•i документацiї, у зазначенiй довiдцi вiдсутнi термiни експлуатацiї обладнання.
Крiм того, Бухгалтерська довiдка про наявнiсть обладнання/устаткування №17/03- 978 вiд 17.03.2021 р. не пiдтверджус наявнiсть в учасника Нiвелiрної рейки ADA STAFF 4 АОО142.
- В порушення вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічно закупівлі» замовником не надано строк на усунення недоліків.
Зазначені у протоколі недоліки не впливають на ціну тендерної пропозиції, не визначают участника як такого, що не відповідає вимогам, встановлених законодавством.
В порушення вимог статтей 16, 26 Закону України «Про публічно закупівлі» Замовником не надано строк на усунення недоліків, чим порушено права Участника.
Відповідно до частини 3 статті 32 Закону України «Про публічно закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ПРОСИМО:
1. Скасувати протокол розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Кіровоградський області від 29.03.2021 р. в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ» та надати строк на усунення недоліків.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол вимоги ПКД ПСР Н-24 21-42 Добробут.pdf 07.04.2021 15:41
Дата подачі:
05.04.2021 13:40
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога шодо усунення дискримінаційних вимог тендернох документації
Номер:
739485c9f590428b8c446a4763d33ce1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-002463-b.b2
Назва:
Вимога шодо усунення дискримінаційних вимог тендернох документації
Вимога:
Відповідно до вимог пункту 1.2 Додадку 3 до тендерної документації Замовник визначає мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі, а саме:
- Інженери-проєктувальники, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку;
- Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища - 1 особа;
- Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму- 1 особа;
- Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань - 1 особа;
- Інженер геодезист – 1 особа;
- Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині кошторисної документації - 1 особа;
- Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку.
Обов’язкова наявність у штаті сертифікованого* інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках
*на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.
Навіть, якщо проектування здійснюється для будівництва вимога щодо інженерів-проєктувальників, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку та інженера – проектувальника, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку є свідомо дискримінаційною та неправомірною.
Статті 7 та 19 Закону України про Архітектурну діяльність https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/687-14#Text визначають наступне :
Стаття 7. Розроблення та затвердження проекту об'єкта архітектури
Проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Стаття 19. Проектні роботи, виконання яких не потребує наявності відповідного кваліфікаційного сертифіката
Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі:
здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю;
розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки;
виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше;
проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт.
Чинним законодавством не передбачено встановлення кількісного та кваліфікаційного рівня в розрізі виконавців , Крім вимоги наявності ГІПа відповідної кваліфікації під керівництвом якого розробляється проектна документація. Саме Проектна організація, яка розробляла проектну документацію, а також головний архітектор та головний інженер проекту несуть відповідальність за відповідність проектної документації вихідним даним на проектування, вимогам норм і правил. Проект об'єкта завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Згідно з Конституцією України Стаття 19.
Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Замовник посилається пп. 3.5.1 пункту № розділу VІ Тендерної докуметації на лист Мінекономрозвитку України № 3302-06/24782-06 https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-zdiysnennya-zakupivli-robit, проте посилання на нього є нікчемним з наступних аспектів :
- Лист Мінекономрозвитку стосується виключно робіт в той час як предметом закупівель є послуги.
- Лист Мінекономрозвитку не встановлює норм права, носить виключно інформаційний характер.
- Більше того замовник вводить в оману, оскільки чітко не вказав що предмет закупівлі визначено у відповідності до НАКАЗУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ № 708 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ"
https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-minekonomrozvitku-454-pro-zatverdzhennya-poryadku-viznachennya-predmeta-zakupivli, а в листі від 05.08.2016 зазначено наказ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", що втратив чинність.
Акцентуємо увагу на те що, відповідно до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт.
Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.
Зазначена позиція чітко викладена у листі Мінрегіону https://ukravtodor.gov.ua/4489/normatyvno-pravova_baza/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva.pdf
Відповідно до наведеного просимо видалити із тендерної документації неправомірні вимоги.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол вимоги ПКД ПСР Н-24 21-42.pdf 16.03.2021 09:08
Дата подачі:
11.03.2021 20:09
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Обов’язкова наявність у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва
Номер:
a260470080d24e959a7dbb9c7274eca5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-26-002463-b.c1
Назва:
Обов’язкова наявність у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва
Вимога:
Доброго дня!
Відповідно до змін від 10.03.2021р до тенедерної документації - п.п.1.2 Додатку 3, однією з обов’язкових умов відповідності стала наявність у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Відповідно Наказу Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» , в якому окрім іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)». У нас наразі - розробка проекної документації (проектування).
Просимо Вас внести зміни щодо наявність у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва, тому, що така вимога є дискримінаційною.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол змін 2 до ТД ПКД ПСР Н-24 21-42.docx 11.03.2021 10:56
Дата подачі:
10.03.2021 16:48
Вирішення:
До тендерної документації внесено відповідні зміни. У зв’язку з викладеним, визнати вимогу задоволеною.
Статус вимоги:
Задоволено