• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей

Завершена

2 125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 625.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2021 11:51 - 11.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг, на все обладнання, що вказане в довідці.

Номер: 0a0016e348354cf0bcbb1abfeec61b43
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001913-b.a6
Назва: У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг, на все обладнання, що вказане в довідці.
Вимога:
Шановний Замовнику! Приведіть норми тендерної документації у відповідність до Закону Про публічні закупівлі та до суті предмету закупівлі. З огляду на вимогу, ми повинні надавати протоколу про виміри опору ізоляції на все обладнання з довідки? На комп’ютерну техніку теж, яка буде вказана в довідці та інше обладнання, якщо воно не електроінструмент?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація та вимоги, які в ній містяться повністю відповідають нормам Закону Про публічні закупівлі та до суті предмету закупівлі. На Вашу вимогу повідомляємо наступне: в Тендерній документації міститься вимога «У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг, на все обладнання, що вказане в довідці», що говорить про те, що учасники повинні надати протокол про вимір опору ізоляції на весь електроінструмент, що буде використовуватися при наданні послуг та який вказаний в довідці. Окрім електроінструменту, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна міститися інформація про наявність й іншого обладнання та інструментів, але протокол про вимір опору ізоляції потрібно надати на всі електроінструменти, без виключення, яке вказане в довідці. При цьому матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо надання довідки в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору* на послуги з обслуговування та спостереження за системою пожежної за бюджетні кошти із зазначенням контрагента, з яким було укладено договір, його місцезнаходження, відповідальної особи за надання послуг з боку контрагента, контактний телефон, предмету договору.

Номер: 5ec9f69803b54d958e02b490495c7894
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001913-b.a5
Назва: Вимога щодо надання довідки в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору* на послуги з обслуговування та спостереження за системою пожежної за бюджетні кошти із зазначенням контрагента, з яким було укладено договір, його місцезнаходження, відповідальної особи за надання послуг з боку контрагента, контактний телефон, предмету договору.
Вимога:
Шановний Замовнику! Чому абсолютно аналогічний договір з комерційною структурою буде підставою для відхилення ? Чому ви обмежуєте коло Учасників, вимагаючи надання аналогічного договору з бюджетним Замовником. В АМКУ є подібні рішення, в яких Колегія визнає дискримінаційною вимогу щодо виключно «бюджетних договорів». Внесіть зміни до тд , в іншому випадку ми змушені будемо звертатися до АМКУ за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06. На виконання зазначених вище вимог тендерним комітетом було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить усі необхідні та законодавчо врегульовані положення, які убезпечать від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у порядку та у строки зазначені в тендерній документації. Додатково звертаємо Вашу увагу, що встановлення вимоги до учасників щодо підтвердження наявності аналогічного досвіду містить достатню альтернативу у наданні відповідних документів учасниками, а саме: не містить часового проміжку (договір в будь-який період), кількість договорів (вимагається надання лише одного аналогічного договору). Окрім того, зазначено, що учасники можуть надати договір, який вже виконано, або який ще виконується. Жодних обмежень стосовно надання аналогічних договорів не міститься (ні за кодом ДК, ні щодо певного строку дії договору). Також, хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до даної процедури закупівлі послуги будуть надаватися у 85-ти закладах освіти, де перебувають діти. Тому, нам як Замовнику, необхідно мати впевненість в надійному контрагенті, який буде надавати послуги якісно, на високому професійному рівні. Беручи до уваги зазначене вище, вважаємо зауваження викладені у вимозі необґрунтованими, а умови тендерної документації такими, що у повній мірі відповідають нормам чинного законодавства, а також такими, що не містять жодних дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо огляду об’єктів Учасником перед подачею пропозиції (в період уточнень) є обов’язковий, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, які надаються в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.

Номер: 190a7d5b7a4c484db3f48a67d8675166
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001913-b.a4
Назва: Вимога щодо огляду об’єктів Учасником перед подачею пропозиції (в період уточнень) є обов’язковий, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, які надаються в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомтесь з практикою АМКУ щодо цієї вимоги. Існує безліч рішень щодо того, що вимога про проведення огляду саме в період уточнення є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Просимо внести зміни до тендерної документації, в іншому випадку, ми звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Відповідно до ч. 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Встановлення часових рамок щодо проведення попереднього ознайомлення учасниками, а саме в період уточнень, зумовлено можливістю, встановленою нормою ЗУ «Про публічні закупівлі», адже саме в період уточнень учасники можуть звертатися до Замовників для отримання та уточнення інформації, об’ємів, обсягів і тд. Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель. Вимога щодо ознайомлення встановлена так, щоб мінімізувати затрати часу учасників та забезпечити рівні умови для виконання даної вимоги всіма учасниками, а саме ознайомлення з об’ємами надання послуг потрібно виконати шляхом ознайомлення з планами приміщень, які містяться в технічних паспортах кожного закладу. З технічними паспортами можливо ознайомитись у Замовника. Тобто, учасникам не потрібно відвідувати кожен заклад освіти окремо. Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Окрім того, процедура закупівлі була оголошена 26.02.2021 року о 11:51 годині, період уточнень закінчується 04.03.2021 року о 23:59 годині, тобто учасники мають достатньо часу для того (у розпорядженні учасників 4 повних робочих дні), щоб знайти можливість і час звернутися до уповноваженої особи Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації та провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт. Ознайомившись з даною вимогою, Замовник не знайшов обґрунтування неможливості виконання такої вимоги документації, так як у вимозі учасника не містить пояснення та зазначення реальних причин чи підстав, що перешкоджає учаснику здійснити такий огляд в період уточнень. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо надання довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 5-ти електромонтерів ОПС та 2-х налагоджувальників КВП та автоматики, які будуть здійснювати надання послуг

Номер: b926d1e7ba0a4ff697ab6f1d0ad91601
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001913-b.a3
Назва: Вимога щодо надання довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 5-ти електромонтерів ОПС та 2-х налагоджувальників КВП та автоматики, які будуть здійснювати надання послуг
Вимога:
Шановний Замовнику! Чому саме така кількість електромонтерів та налагоджувальників потрібна для виконання умов закупівлі. Така умова є дискримінаційною , ми маємо меншу кількість працівників, яких достатньо для виконання робіт, передбачених умовами технічного завдання. Відповідно до пункту 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», зазначено: "Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: • електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; • налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Таким чином, законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є незрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Просимо внести зміни до тендерної документації, та привести вимогу у відповідність до Постанови №852.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення встановлено лише МІНІМАЛЬНУ кількість працівників, які повинен мати суб’єкт господарювання для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Наявність у штаті Учасника не менше 5 електромонтерів та не менше 2 налагоджувальників ґрунтується на великому об’ємі послуг, які потрібно надавати щомісячно та у встановлені регламентом строки. Виконати даний об'єм послуг у визначені регламентами обслуговування строками двома працівниками є неможливим. Також, хочемо зазначити, що постанова Кабінету Міністрів №852 від 23 листопада 2016 р. "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" містить лише мінімальні кадрові вимоги та вимоги працевлаштування для суб’єктів господарювання, що здійснюють протипожежну діяльність. Здійснення протипожежної діяльності та надання зазначених послуг здійснюється не лише на основі Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016 р, а й на низці інших нормативно-правових актів різних сфер, які регулюють господарську діяльність, в тому числі з охорони праці, трудового законодавства і т.д. Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що встановлення вимоги щодо надання інформації про наявність такої кількості працівників передусім зумовлена тим, що згідно з Технічним завданням передбачено надання послуг у 85-ти об’єктах за різними адресами. Наголошуємо, що Технічним завданням передбачено проведення планових регламентних робіт (щомісяця). Також, Технічним завданням передбачено: Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни. Якщо учасник має досвід надання відповідних послуг, він має розуміння, що Замовником вказана мінімальна кількість кваліфікованих працівників для своєчасного та головне якісного надання послуг з обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах Замовника. Несвоєчасне та, головне, неякісне надання послуг в рамках цієї закупівлі неприпустимо. Також, хочемо звернути увагу на те, що аналогічна підстава вже оскаржувалась в Антимонопольному комітеті Україні та Колегією АМКУ було прийнято рішення відповідно до якого дана вимога до учасників щодо підтвердження наявності працівників у кількості не менше 5-ти електромонтерів ОПС та не менше 2-х налагоджувальників КВП не визнана дискримінаційною (Рішення Колегії АМКУ №14776-р/пк-пз від 31.07.2020 року, процедура закупівлі UA-2020-07-01-007899-a ). Беручи до уваги зазначене вище, вважаємо зауваження викладені у вимозі необґрунтованими, а умови тендерної документації такими, що у повній мірі відповідають нормам чинного законодавства, а також такими, що не містять жодних дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо надання документального підтвердження наявності власного автотранспорту в кількості не менше 2-х одиниць, а саме копії технічних паспортів автомобілів для забезпечення можливості надання якісних послуг.

Номер: 551e49cc375340faafe599da146e378e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001913-b.a2
Назва: Щодо надання документального підтвердження наявності власного автотранспорту в кількості не менше 2-х одиниць, а саме копії технічних паспортів автомобілів для забезпечення можливості надання якісних послуг.
Вимога:
Шановний Замовнику! Чому Учасники, які мають транспорт за договором оренди на Вашу думку, не мають права взяти участь у Вашій закупівлі? Ви завідомо обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, чим позбавляє нас права участі у відповідній закупівлі. Внесіть зміни до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06. На виконання зазначених вище вимог тендерним комітетом було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить усі необхідні та законодавчо врегульовані положення, які убезпечать від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у порядку та у строки зазначені в тендерній документації. Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що встановлення вимоги щодо надання інформації про наявність транспортних засобів не менше 2-х власних автомобілів передусім зумовлена тим, що згідно з Технічним завданням передбачено надання послуг у 85-ти об'єктах за різними адресами. Наголошуємо, що Технічним завданням передбачено проведення планових регламентних робіт (щомісяця). Також, Технічним завданням передбачено: Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни. Також, Технічним завданням передбачена умова: «За необхідністю, в цілодобовому режимі - виклик мобільних груп у місті Києві». Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що Технічним завданням передбачено вимоги до учасників, а саме Виконавець при наданні послуг по технічному обслуговуванню пристроїв автоматичної пожежної сигналізації використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби. Обґрунтування необхідності встановлення вимоги до учасників щодо підтвердження наявності транспортних засобів у кількості не менше 2-х одиниць (власних): По-перше, відповідно до Дислокації, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування автоматичної пожежної сигналізації – передбачається надання повного комплексу послуг з технічного обслуговування пожежної сигналізації відповідно до норм та стандартів ДБН В.2.5-56:2014 та ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, що є достатньо великою кількістю та об’ємом, який потрібно надавати щомісяця. По-друге, відповідно до вимоги Технічного завдання, усі пристрої автоматичної пожежної сигналізації мають бути справними і утримуватися у постійній готовності до виконання роботи. Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни. Таким чином, технічним завданням передбачено надання послуг з технічного обслуговування не лише періодичного (регламентного, щомісяця), а й постійного нагляду та негайного реагування на будь-які несправності які впливають на працездатність пожежної системи в цілому. Беручи до уваги зазначене вище, вважаємо зауваження викладені у вимозі необґрунтованими, а умови тендерної документації такими, що у повній мірі відповідають нормам чинного законодавства, а також такими, що не містять жодних дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо надання документального підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійним на весь період надання послуг.

Номер: 1ac1207a881f4cd9af6ee0f522ac8dbd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001913-b.a1
Назва: Щодо надання документального підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійним на весь період надання послуг.
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваша тендерна документація містить дискримінаційну вимогу щодо строку дії сертифікату лабораторії. Ми маємо лабораторію та ДІЮЧИЙ сертифікат на неї, але на строк менший , ніж вимагається в тд. В будь–якому разі, дію сертифікату буде подовжено, ближче до дати закінчення строку його дії. Ми не зобов’язані достроково його подовжувати. Приберіть дискримінаційну вимогу , в іншому випадку ми змушені будемо звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06. На виконання зазначених вище вимог тендерним комітетом було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить усі необхідні та законодавчо врегульовані положення, які убезпечать від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у порядку та у строки зазначені в тендерній документації. Також, звертаємо увагу на те, що тендерною документацією передбачена умова, вказана в Додатку 1 тендерної документації, а саме: «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення». Тобто, учасник повинен мати відповідний документ, який встановлено вимогою документації та надати його в складі своєї пропозиції з відповідним поясненням Замовнику та наданням гарантії щодо заміни або продовження його дії і т.д.
Статус вимоги: Відхилено