• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектно-кошторисної документації з поточного середнього ремонту об'єкта: «Автомобільна дорога державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв на ділянці км 111+800 – км 137+300»

Розроблення проектно-кошторисної документації з поточного середнього ремонту об'єкта: «Автомобільна дорога державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв на ділянці км 111+800 – км 137+300»

Завершена

3 809 996.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 049.98 UAH
Період оскарження: 26.02.2021 11:30 - 19.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога шодо усунення дискримінаційних вимог тендернох документації

Номер: fe8f8f6cd81443c8bf5d7ce9084096fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001677-b.b4
Назва: Вимога шодо усунення дискримінаційних вимог тендернох документації
Вимога:
Відповідно до вимог пункту 1.2 Додадку 3 до тендерної документації Замовник визначає мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі, а саме: - Інженери-проєктувальники, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища - 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму- 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань - 1 особа; - Інженер геодезист – 1 особа; - Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині кошторисної документації - 1 особа; - Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку. Обов’язкова наявність у штаті сертифікованого* інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках *на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Навіть, якщо проектування здійснюється для будівництва вимога щодо інженерів-проєктувальників, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку та інженера – проектувальника, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку є свідомо дискримінаційною та неправомірною. Статті 7 та 19 Закону України про Архітектурну діяльність https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/687-14#Text визначають наступне : Стаття 7. Розроблення та затвердження проекту об'єкта архітектури Проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат. Стаття 19. Проектні роботи, виконання яких не потребує наявності відповідного кваліфікаційного сертифіката Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі: здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю; розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки; виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше; проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт. Чинним законодавством не передбачено встановлення кількісного та кваліфікаційного рівня в розрізі виконавців , Крім вимоги наявності ГІПа відповідної кваліфікації під керівництвом якого розробляється проектна документація. Саме Проектна організація, яка розробляла проектну документацію, а також головний архітектор та головний інженер проекту несуть відповідальність за відповідність проектної документації вихідним даним на проектування, вимогам норм і правил. Проект об'єкта завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно з Конституцією України Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України Замовник посилається пп. 3.5.1 пункту № розділу VІ Тендерної докуметації на лист Мінекономрозвитку України № 3302-06/24782-06 https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-zdiysnennya-zakupivli-robit, проте посилання на нього є нікчемним з наступних аспектів : - Лист Мінекономрозвитку стосується виключно робіт в той час як предметом закупівель є послуги. - Лист Мінекономрозвитку не встановлює норм права, носить виключно інформаційний характер. - Більше того замовник вводить в оману, оскільки чітко не вказав що предмет закупівлі визначено у відповідності до НАКАЗУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ № 708 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-minekonomrozvitku-454-pro-zatverdzhennya-poryadku-viznachennya-predmeta-zakupivli, а в листі від 05.08.2016 зазначено наказ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", що втратив чинність. Акцентуємо увагу на те що, відповідно до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт. Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Зазначена позиція чітко викладена у листі Мінрегіону https://ukravtodor.gov.ua/4489/normatyvno-pravova_baza/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva.pdf Відповідно до наведеного просимо видалити із тендерної документації неправомірні вимоги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Скарга шодо дискримінаційних вимог тендернох документації

Номер: 80a83fc8d9224d0faf9a3ee074268b55
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001677-b.b3
Назва: Скарга шодо дискримінаційних вимог тендернох документації
Скарга:
Відповідно до вимог пункту 1.2 Додадку 3 до тендерної документації Замовник визначає мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі, а саме: - Інженери-проєктувальники, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища - 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму- 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань - 1 особа; - Інженер геодезист – 1 особа; - Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування у частині кошторисної документації - 1 особа; - Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку. Обов’язкова наявність у штаті сертифікованого* інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках *на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Навіть, якщо проектування здійснюється для будівництва вимога щодо інженерів-проєктувальників, які виконують проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості - 2 особи (у тому числі одна з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку та інженера – проектувальника, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно- будівельне проектування доріг - 2 особи (у тому числі один фахівець з кваліфікаційним сертифікатом СС3 по даному напрямку є свідомо дискримінаційною та неправомірною. Статті 7 та 19 Закону України про Архітектурну діяльність https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/687-14#Text визначають наступне : Стаття 7. Розроблення та затвердження проекту об'єкта архітектури Проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат. Стаття 19. Проектні роботи, виконання яких не потребує наявності відповідного кваліфікаційного сертифіката Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі: здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю; розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки; виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше; проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт. Чинним законодавством не передбачено встановлення кількісного та кваліфікаційного рівня в розрізі виконавців , Крім вимоги наявності ГІПа відповідної кваліфікації під керівництвом якого розробляється проектна документація. Саме Проектна організація, яка розробляла проектну документацію, а також головний архітектор та головний інженер проекту несуть відповідальність за відповідність проектної документації вихідним даним на проектування, вимогам норм і правил. Проект об'єкта завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно з Конституцією України Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України Замовник посилається пп. 3.5.1 пункту № розділу VІ Тендерної докуметації на лист Мінекономрозвитку України № 3302-06/24782-06 https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-zdiysnennya-zakupivli-robit, проте посилання на нього є нікчемним з наступних аспектів : - Лист Мінекономрозвитку стосується виключно робіт в той час як предметом закупівель є послуги. - Лист Мінекономрозвитку не встановлює норм права, носить виключно інформаційний характер. - Більше того замовник вводить в оману, оскільки чітко не вказав що предмет закупівлі визначено у відповідності до НАКАЗУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ № 708 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-minekonomrozvitku-454-pro-zatverdzhennya-poryadku-viznachennya-predmeta-zakupivli, а в листі від 05.08.2016 зазначено наказ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", що втратив чинність. Акцентуємо увагу на те що, відповідно до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт. Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Зазначена позиція чітко викладена у листі Мінрегіону https://ukravtodor.gov.ua/4489/normatyvno-pravova_baza/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva/lyst_minrehionu_shchodo_vyznachennia_vartosti_potochnoho_remontu_isnuiuchykh_obiektiv_budivnytstva.pdf Відповідно до наведеного просимо видалити із тендерної документації неправомірні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 11.03.2021 18:31
Автор: ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ", Островерхий Олег Григорович 380974848976,380930368473 nvotranseng@gmail.com
Вимога
Вирішена

Щодо інженера з охорони праці

Номер: e4b0106ea9a74aac8aac50c488d786c8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001677-b.c2
Назва: Щодо інженера з охорони праці
Вимога:
У пункті 1.2 Додатку 3 тендерної документації однією з обов’язкових умов відповідності стала наявність у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Така вимога є дискримінаційною, тому що відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за № 1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» , в якому регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)». Оскільки предметом закупівлі є розроблення проекної документації (проектування), а не виконання будівельних робіт, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва, як таку, що є дискримінаційною.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: До тендерної документації внесено відповідні зміни. У зв’язку з викладеним, визнати вимогу задоволеною.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації щодо виключення сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва

Номер: 9a758d001c1e4e2e911871352516187a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001677-b.a1
Назва: Внесення змін до тендерної документації щодо виключення сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва
Вимога:
10.03.2021 замовником оприлюднені зміни до тенедерної документації. У пункті 1.2 Додатку 3 тендерної документації однією з обов’язкових умов відповідності стала наявність у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва, що має право претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Звертаємо увагу, що відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за № 1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» , в якому окрім іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)». Водночас предмет цієї закупівлі - розроблення проекної документації (проектування), а не виконання будівельних робіт. Враховуючи зазначене просимо замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності у штаті сертифікованого інженера з охорони праці у сфері будівництва, тому, що така вимога є дискримінаційною.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: До тендерної документації внесено відповідні зміни. У зв’язку з викладеним, визнати вимогу задоволеною.
Статус вимоги: Задоволено