• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту - код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги

Більш детальну інформацію викладено українською мовою в тендерній документації

Завершена

883 333.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 833.33 UAH
Період оскарження: 26.02.2021 10:46 - 24.03.2021 23:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 89b634d578fc43338faafd4926dcb019
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001154-b.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Порушення Замовником принципу здійснення публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.03.2021 18:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.04.2021 20:50
Автор: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Александр Горовов +380667163117 udsokherson@gmail.com http://www.guard.np.gov.ua
Вимога
Відхилено

Невірне обрання процедури закупівлі

Номер: e3ea7fb73c6748f28140632ac82060fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001154-b.b2
Назва: Невірне обрання процедури закупівлі
Вимога:
Проведення Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Скадовської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації Скадовського морського порту), код за ЄДРПОУ 38728486 процедури відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-001154-b про закупівлю Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту – код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги) порушує вимоги низки нормативно-правових документів
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо наступне: - Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону України «Про морські порти України» (далі – Закон) контроль за встановленим режимом перебування і переміщення в межах морського порту здійснюють служби морської безпеки, загони охорони морського порту спільно з органом охорони державного кордону з дотриманням вимог міжнародних договорів України. - Відповідно до п. 8.2 Порядку організації охорони морських та річкових портів, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України (далі – МІУ) від 27.03.2013 № 198 (далі – Порядок), у морських портах охорону майна, що є власністю держави і не підлягає приватизації та передачі в концесію, здійснюють підрозділи визнаної організації у сфері охорони суден та портових засобів на морі (служба морської безпеки (далі – СМБ) та загони охорони морського порту (далі – ЗОМП) адміністрації морського порту). - Відповідно до п. 3.1.6 Типового положення про службу морської безпеки, затвердженого наказом МІУ від 25.08.2011 № 339, до основних завдань СМБ входить забезпечення охорони і захисту інфраструктури порту або портового засобу. - Відповідно до п. 3.1 Типового положення про загін охорони морського порту, затвердженого наказом МІУ від 15.04.2013 № 220, до основних завдань ЗОМП входить охорона об'єктів інфраструктури морського порту. Таким чином, відповідно до законодавства України, а також міжнародного законодавства із забезпечення вимог з морської безпеки, охорону майна та об’єктів портової інфраструктури здійснюють спеціалізовані суб’єкти – Служба морської безпеки порту (далі – СМБ) та загони охорони морського порту (далі – ЗОМП). Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність» перелік окремих особливо важливих об'єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначається в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України (далі – КМУ). Постановою КМУ «Питання забезпечення охорони об’єктів державної та інших форм власності» від 11.11.2015 № 937 (далі – ПКМ № 937) затверджено перелік об’єктів державної та інших форм власності, охорона нерухомого майна (незалежно від цільового призначення) яких здійснюється виключно органами поліції охорони на договірних засадах (далі – Перелік). До Переліку включено 72 підприємства. Серед них – ДП «АМПУ» Скадовська та Херсонська філії ДП «АМПУ». Інші філії ДП «АМПУ» не зазначені. Додатково встановлено, що до Переліку включені всі державні стивідорні компанії, хоча охорону майна вказаних підприємств поліція охорони не здійснює. Окрім зазначеного, відповідно до Звіту Антимонопольного комітету України «Про результати дослідження впливу постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 937 «Питання забезпечення охорони об’єктів державної та інших форм власності» на економічну конкуренцію на ринку охоронних послуг», який схваленого Антимонопольним комітетом України 23.05.2016 протоколом № 35 зазначено, що при перегляді ПКМ № 937 та інших нормативно-правових актів, з урахуванням пропозицій, викладених у пунктах 1 і 2 врахувати закріпленні у законодавстві повноваження публічних юридичних осіб та/або їх структурних підрозділів (відомча воєнізована охорона, відомча охорона, спеціалізоване охоронне підприємство, спеціальні відомчі підрозділи охорони, служби морської безпеки тощо) й Національної гвардії щодо здійснення ними охорони. З урахуванням зазначеного вище та з метою уникнення численних непорозумінь, з приводу залучення на договірних засадах поліції охорони, Постановою КМУ «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» від 21.11.2018 № 975 (далі – Постанова), затверджено Категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах (далі – Категорії), де у п. 7 вказано об’єкти державних підприємств, що забезпечують функціонування морських портів України. Однак, в примітках до Постанови зазначено, що об’єкти, що охороняються відомчими (спеціальними, спеціалізованими, воєнізованими) підрозділами охорони або військовими формуваннями, які створені та діють відповідно до законодавства, за рішенням керівництва органу, підприємства, установи, організації, у віданні яких перебувають такі об’єкти, можуть охоронятися (посилюватися) органами поліції охорони на договірних засадах (крім підприємств, установ, організацій, які перебувають у сфері управління Держрезерву). Ч. 3 ст. 10 Закону визначає, що підтримання режиму перебування в морському порту із залученням сторонніх охоронних послуг здійснюється на договірних засадах відповідно до вимог законодавства, в той час як п.п. 13 п. 13. Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960, забороняє охороняти об’єкти, включені до переліку особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначеного в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, а не забезпечувати підтримання режиму перебування в морських портах. Ч. 4 ст. 10 Закону закріплює за адміністрацією морських портів України здійснення загального контролю за дотриманням режиму перебування і переміщення в морському порту. Таким чином, залучення СФ ДП «АМПУ» сторонніх організацій до підтримання режиму перебування у морському порту є правом, а не обов’язком СФ ДП «АМПУ», оскільки законодавством України передбачено спеціалізовані підрозділи, що здійснюють загальний контроль за дотриманням режиму перебування і переміщення в морському порту – СМБ та ЗОМП
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 342a7bc61fb5411e8b13212b56aed9f6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-26-001154-b.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
ВІдповідно Стаття 17. замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі, а саме: ч. 5. та 6 Закону фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Звертаємо Вашу увагу, що в ТД посилання на дані частини ст. 17 Закону здійснюється на стару норму Закону, яка не діє, та в неї внесено зміни, де поняття злочин замінено на кримінальне правопорушення (приведено у відповідність до діючого законодавства України). Враховуючи вищезазначене, просимо повністю привести у відповідність до діючого законодавства України тендерну документацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу задоволено шляхом внесення змін до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено