Бензин А-95, дизельне паливо, газ скраплений відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Тендерна пропозиція та всі документи, що мають відношення до неї та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Торги не відбулися
625 743.60UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 128.72 UAH
Період оскарження:26.02.2021 09:06 - 10.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Номер:0437bb2e69b5474d94c967f05c1f0474
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-26-000284-b.c1
Назва:ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну умову Тендерної документації щодо:
- надання копії атестату (свідоцтва) про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії), яким (и) було видано сертифікат відповідності на бензин А-95;
- надання договоруз уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заяву), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива;
- надання оригіналу документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також повинен надати копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації;
- надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони).
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Вирішення:Шановний Учаснику, з огляду на зміст Вашої вимоги щодо вилучення на ваш погляд дискримінаційних умов тендерної документації повідомляємо наступне.
1) Вимагаючи від Учасників надання документу, який підтверджує впровадження системи управління якістю, Замовник жодним чином не дискримінує учасників. Зазначена вимога підтверджує факт проведення оцінки відповідності технічних характеристик пропонованого товару чинним нормативним документам згідно з діючим законодавством.
2) Звертаємо увагу, що Закон України «Про сертифікацію та стандартизацію» а також Технічний Регламент, затверджений постановою КМУ, жодним чином не обмежує коло осіб, що вправі здійснювати лабораторний аналіз палива, в той же час саме Учасник несе відповідальність за дотримання технічних характеристик палива, а отже Учасник здійснює контроль якості, який згідно з чинним законодавством здійснюється із залученням акредитованого органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, факт чого і підтверджує зазначений документ.
3) Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Сканований оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом) - дана умова в повному обсязі підтверджує факт впровадження системи управління якістю в Учасника, що впливає на якість постачання предмета закупівлі Учасником торгів. Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
4) Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимоги щодо надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг), відображених на талонах (ліцензійний договір). Наголошуємо, що замовник визначає ряд технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі, предметом закупівлі є паливо-мастильні матеріали, способом їх отримання-талони. Документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір), відображених на талонах, підтверджує відповідність вимогам, передбаченим законодавством України. Цією вимогою Замовник не порушує принципи проведення закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку товару, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2-х і більше постачальників. Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність єдиних зразків талонів у багатьох суб’єктів підприємницької діяльності, наприклад: ТОВ «ВОГ КАРД», Підприємство з іноземними інвестиціями «АМІК Україна», ПП «ОККО Контракт», ТОВ «БРСМ-НАФТА» тощо. Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана. Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, яких потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору про закупівлю. Враховуючи можливі відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності Замовника, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Визначені Замовником умови, які на Ваш погляд є дискримінаційними, в дійсності спрямовані на підтвердження надання Учасником (майбутнім постачальником) якісного предмета закупівлі та на справді не є недискримінаційними умовами.
Також інформуємо, що відповідно до вимог частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачена законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги Замовника, на які Ви звертаєте увагу, були включені до тендерної документації з метою забезпечення виконання з боку Учасника взятих на себе зобов’язань за договором та мінімізації ризиків настання негативних наслідків для Замовника з боку недобросовісних постачальників. Тендерна документація не містить вимог, що дискримінують Учасників закупівлі та не обмежує добросовісну конкуренцію серед Учасників.
Замовник вважає, що вимоги тендерної документації відповідають основному принципу Закону, а саме: принципу максимальної економії та ефективності, що не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів на відбір зразків палива та технічне обслуговування транспорту у разі використання палива, яке не відповідає чинним ДСТУ в Україні, а також надають можливість якісного і безперебійного виконання функцій автотранспортного забезпечення у роботі підприємства.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволенні вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.03.2021 00:04