• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

шини для автонавантажувачів та автотракторної техніки

шини для автонавантажувачів та автотракторної техніки

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2017 12:15 - 08.05.2017 00:00
Вимога
Відхилено

щодо додаткового розділення на лоти та термінів поставки

Номер: f80f54aa422d4b5a8218f790650d8cd6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-26-000742-b.b1
Назва: щодо додаткового розділення на лоти та термінів поставки
Вимога:
Цим листом повідомляємо, що ми ознайомились з тендерною документацією на закупівлю товару «Шини для автонавантажувачів та автотракторної техніки», Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-04-26-000742-b, дата оголошення 26.04.2017 і маємо намір взяти участь в торгах. Для подальшої коректної підготовки тендерної пропозиції просимо Вас розглянути можливість щодо розділення товарної номенклатури за лотами відповідно до типу шин – «Шини для автонавантажувачів» та «Шини для автотракторної техніки». Окрім того, зазначаємо що шини – товар імпортного походження, термін виготовлення і доставки в Україну складає 120 календарних днів. У зв’язку з цим, просимо Вас розглянути можливість змінити строк поставки. Вищезазначені зміни в тендерній документації нададуть учасникам можливість коректної підготовки тендерних пропозицій та забезпечать високий рівень конкурентності закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон про публічні закупівлі) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Пунктом 37 ч. 1 ст. 1 Закону про публічні закупівлі встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг При включенні шин до єдиної процедури закупівлі Замовник керувався одним з основних принципів здійснення державних закупівель, закріплених ст. 3 Закону про публічні закупівлі, а саме – максимальна економія та ефективність, оскільки поставка шин одним потенційним учасником може вплинути на формування ціни пропозиції потенційного учасника, тобто на її суттєве зменшення у порівнянні з поставкою шин відповідного призначення окремими партіями та окремими потенційними учасниками, оскільки закупівля великої партії товару у заводу-виробника (виробників) надасть потенційному учаснику суттєву знижку на товар, а отже вплине на формування ціни та призведе до економії державних коштів. Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» проводить всі закупівлі виключно у відповідності до власних потреб та складеного річного плану закупівель згідно до ч.1 ст. 4 Закону. Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону Замовник не зобов`язаний та не вважає за доцільне ділити предмет закупівлі на лоти і вносити зміни в тендерну документацію під можливості/неможливості учасника.
Статус вимоги: Відхилено