• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби)

Торги не відбулися

230 010.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.05 UAH
Період оскарження: 25.02.2021 21:22 - 09.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію

Номер: e5fa10ee9bf1423b890c039c4e97d4ac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-010341-a.a1
Назва: Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовнику, в оголошеній вами закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015:24450000-3 «Агрохімічна продукція» у Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» встановлені дискримінаційні вимоги, а саме: В опису вимог предмету закупівлі засобу Сеф Дез квік (флакон 1л) встановлена вимога: «Засіб на основі етилового спирту (в кількості від 70 % до 75%) з додаванням комплексу четвертинних амонійних сполук від 0, 2 до 0,6% (алкілдиметилбензіламоній хлорид, дидецилдиметилламоній хлорид), октенідину дигідрохлорид, феноксіетанол, інгібітор корозії, регулятор рН. Кількість діючих речовин не менше трьох». Встановлена вимога про наявність діючих речовин не менше трьох неправомірна, оскільки концентрація 0,02-0,06 % – не може виконувати основу функцію деззасобу – знищувати мікроорганізми. Замовник навмисно встановив таку вимогу, щоб обмежити коло учасників. Аналогічна вимога встановлена і для засобу Сеф Дез хенд (флакон 1л): «Засіб на основі етилового спирту (в кількості від 70 % до 75%) з додаванням комплексу четвертинних амонійних сполук від 0,02 до 0,04% (алкілдиметилбензіламоній хлорид, дидецилдиметилламоній хлорид), октенідину дигідрохлориду, феноксіетанолу, гліцерину, регулятор рН. Кількість діючих речовин не менше трьох», та для засобу Сеф Дез хенд (забарвлений) (флакон 1л): «Засіб на основі етилового спирту (в кількості від 70 % до 75%) з додаванням комплексу четвертинних амонійних сполук від 0,02 до 0,04% (алкілдиметилбензіламоній хлорид, дидецилдиметилламоній хлорид), октенідину дигідрохлориду, феноксіетанолу, гліцерину, регулятор рН, барвники, що забезпечують темно-коричневий колір. Кількість діючих речовин не менше трьох». Зазначаємо, встановлення вимоги про наявність діючих речовин не менше трьох неправомірне, оскільки концентрація 0,02-0,04 % – не може виконувати основу функцію деззасобу – знищувати мікроорганізми. Тож навіщо встановлювати такі вимоги, або прописувати їх під технічні характеристики конкретного виробника дезінфекційних засобів, таким чином унеможливлює надання еквівалентів та навмисно звужувати коло учасників. Крім цього слід зазначити, в опису предмету закупівлі засобу Сеф Дез хенд (забарвлений) містяться протиріччя, так у пункті 2 вказане, що засіб повинен містити барвники, що забезпечують темно-коричневий колір, а у пункті 8 цього розділу встановлена вимога щодо відсутності в складі препарату фарбників. Також, в опису предмету закупівлі засобу Дез Таб нью (банка 1кг) встановлена вимога щодо можливості зберігання засобу при температурі від -25°С до + 40°С, а в опису до засобів Сеф Дез квік та Сеф Дез хенд (забарвлений) встановлена вимога щодо можливості зберігання засобів при температурі від -30 °С до +35 °С. Підкажіть де мають зберігатись такі засоби, мабуть на вулиці а не в складських приміщеннях, щоб температурний режим зберігання достиг - 30°С, а то і нижче? Навіть у неопалювальних приміщеннях, щоб температура досягла - 30°С необхідно, щоб на вулиці температура становила принаймні – 40 °С, а таких морозів в Україні не буває. Або замовник має морозильні камери для зберігання дезінфекційних засобів в подібних температурних умовах? Тож навіщо така дискримінаційна вимога? Замовник повинен обов’язково керуватися статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де передбачено принципи здійснення закупівель та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуюсь ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення дискримінації учасників, вимагаємо від Замовника внести зміни в у Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та виключити зазначені вищі дискримінаційні вимоги. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі публічних закупівель. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний автор вимоги в Тендерній документації є інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, в Додатку № 5 Тендерної документації наведена Технічна специфікація предмету закупівлі. По всіх позиціях Технічної специфікації в Додатку № 5 Тендерної документації зазначено «або еквівалент». Тендерна документація складена згідно з статтею 5, пунктом 3 частини 2 статті 22, статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Зазначення медико-технічних вимог жодним чином не є дискримінацією, чи таким що обмежує коло учасників, оскільки Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками, а тому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник замовляє засоби, які необхідні для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашому закладі та запобігання спалахів внутрішньо-лікарняних інфекцій. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедур публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Разом з тим визнаємо допущену помилку та вносимо такі зміни: Додаток 5 пункт 7.8 викладаємо в новій редакції: «Відсутність в складі препарату віддушки, амінів, гуанідінів, хлоргексидину, кислот, бутандіолу, пропілових спиртів, триклозану, перекису водню, повідону, йоду»
Статус вимоги: Задоволено